Laden reviews...
Laden reviews...
109 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overall, reviews show a consistently positive shopping experience. Customers praise fast delivery, clear product information, and friendly service. A small number report occasional delays or issues, but overall satisfaction remains high.
Enorm bedankt voor de uitstekende support tijdens de aankoop en verzending van onze Honda EU22i generator. Jullie snelle en correcte communicatie was voor ons doorslaggevend. Dat de levering ook nog zo vlot verliep, zeker rond de Paasdagen en naar Portugal, was een aangename verrassing. Nogmaals heel veel dank, wij zijn ontzettend tevreden en zullen jullie zeker aanbevelen als een betrouwbare leverancier voor Portugal.
Beveelt aan
8 April 2026
Martin
Portugal
Dank u wel voor uw review. Geweldig om te horen dat alles zo goed is gegaan. We leveren veel naar het buitenland, en dit was inderdaad wel een heel vlotte levering. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en veel plezier met de generator!
Wilde graag informatie weten over generatoren wat het beste bij me behoefde paste ,zowel telefonisch als via mail erg netjes geholpen. En daardoor een honda generator aangeschaft snelle afhandeling en perfecte levering.
Beveelt aan
3 April 2026
Steven
Vught
Dank voor uw mooie beoordeling. Het is fijn om te horen dat onze service en producten aan uw verwachtingen voldoen. Graag tot een volgende keer.
NVT
Beveelt aan
1 April 2026
Gerrit
Medemblik
Goed om te horen dat de bestelling netjes is geleverd. Top.
Op internet gezocht naar aggregaten kwam ik bij Bostools uit daar besteld en binnen de geleverde tijd ontvangen zeer netjes afgeleverd ben er zeer tevreden over.
Beveelt aan
29 March 2026
Jeroen
Amsterdam
Bedankt voor uw feedback! Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Netjes afgeleverd tegen eerlijke prijs
Beveelt aan
29 March 2026
E
België
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor uw review.
product is goed, levertijd was iets langer dan normaal
Beveelt aan
27 March 2026
E.N.M.
's-gravenzande
Bedankt voor uw review en uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Wij begrijpen dat u uw bestelling graag zo snel mogelijk ontvangt.
Wij hebben de zending nagekeken bij de vervoerder en daaruit blijkt dat de eerste afleverpoging helaas niet is gelukt doordat er op dat moment niemand aanwezig was om de palletzending in ontvangst te nemen. Hierdoor is de levering een dag later opnieuw ingepland.
Fijn om te zien dat de zending alsnog is geleverd. Wij hopen dat u verder tevreden bent met uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag.
Doet wat ze zeggen. Bestelling netjes optijd binnengekomen. Netjes verpakt. Helemaal goed.
Beveelt aan
26 March 2026
jgj
Vreeswijk
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer!
Gemakkelijk besteld, en snel in huis.
Beveelt aan
23 March 2026
Sj
Hurdegaryp
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen we ons best voor! We zien u graag weer bij een volgende bestelling!
kwaliteit van de airco ombouwkast is heel erg mooi en makkelijk in elkaar te zetten.
Beveelt aan
22 March 2026
Wil
Rotterdam
Wat leuk om te lezen dat u er blij mee bent. Dank u wel voor deze leuke review.
Goedkoopste maar wel betrouwbaar. De verzending met dpd was ook goed, tenminste, het pakket werd 2 keer aangeboden tussen 18.00 en 19.00. Ons bedrijfsnieuws dan dicht. Maar als je particulier zou zijn was dit juist een extra voordeel geweest.
Beveelt aan
21 March 2026
Tjeerd
Groningen
Dank u wel voor uw review.
Wat betreft de vervoerder: als het goed is ontvangt u een e-mail waarin u het aflevermoment kunt aanpassen.
U kunt er ook voor kiezen om het pakket te laten bezorgen bij een DPD Parcelpunt, zodat u het op een moment dat u uitkomt kunt ophalen.
goede uitleg en heldere afspraken
Beveelt aan
19 March 2026
Rudi
ZWOLLE
Dank voor uw vertrouwen. Wij blijven werken aan een betrouwbare service voor al onze klanten. We zijn blij dat u tevreden bent.
Niks op aan te merken
Beveelt aan
17 March 2026
DM
Sprang-Capelle
Dank voor uw feedback. Het is prettig om te weten dat onze producten en service goed bevallen.
De aandrijfveer is veel te slap voor de toepassing bij ons
Beveelt aan
12 March 2026
G
Wommels
Bedankt voor uw review.
Deze aandrijfsnaar is bedoeld voor Wilesco stoommachines en is afgestemd op de werking van deze speelgoedmodellen.
Bij gebruik in andere toepassingen kan de veer inderdaad als te slap worden ervaren.
In dit geval ligt het niet aan een defect van het product, maar aan het gebruik buiten de bedoelde toepassing.
We kijken graag met u mee naar een passende oplossing.
Als we u ergens mee kunnen helpen, horen we het graag.
Snel besteld, nog sneller geleverd.
Beveelt aan
28 February 2026
Ap
Rijswijk
Bedankt voor uw feedback! Heel fijn om te horen :)
Zeer nette service
Beveelt aan
25 February 2026
J
Heteren
Zo horen we het graag. Fijn!
Omdat de winkel niet zover bij mij vandaan is heb ik gekozen om de spullen op te halen. De auto kon ik goed parkeren en de winkel heeft een mooie en vooral nette/ schone professionele uitstraling. Net als de medewerkers. Ik ben goed en vriendelijk geholpen met advies. Het materiaal wat ik heb gekocht ken ikzelf wel wat top is maar door de vele extra's die ze in de winkel hebben heb ik ook gelijk de accessoires erbij kunnen kopen zodat ik ook in een keer klaar ben. Zelf ben ik wel van het onderhandelen en kreeg er een fles olie gratis bij. Een zeer tevreden klant helemaal top!!!
Beveelt aan
21 February 2026
Jeroen
Ijsselmuiden
Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review. Heel leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij helpen u graag weer bij een volgende aankoop.
Gemakkelijk bestellen via website, levering
Beveelt aan
21 February 2026
Peter
Den Oever
Bedankt voor uw feedback! Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
zonder meer goed
Beveelt aan
20 February 2026
R.
De Bilt
Wat fijn om te horen. Dank u wel!
Na 2 weken geen email postverwerking helemaal niks zeer slecht!!!
Beveelt niet aan
19 February 2026
Cwd
Dordrecht
Beste CWD,
Wij waren in de veronderstelling dat u op de hoogte was van de levertijd. Het spijt ons dat dit niet duidelijk is geweest – onze excuses daarvoor.
Uw bestelling wordt verzonden zodra het artikel weer bij ons op voorraad is. Op dit moment verwachten wij dat dit in de eerste week van maart zal zijn. Uiteraard houden wij u hiervan op de hoogte.
Mocht u hier niet op willen wachten, dan kunt u uw bestelling vanzelfsprekend kosteloos annuleren. Laat u ons gerust weten wat uw voorkeur heeft? Wij helpen u graag verder.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen deze meenemen in onze bedrijfsvoering. Ook zullen wij extra aandacht besteden aan het tijdig en duidelijk informeren van onze klanten.
Duidelijke uitleg op de mail bij een vraag en snelle levering
Beveelt aan
17 February 2026
R.w.t
Wilbertoord
Fijn om te horen dat uw vraag snel opgepakt werd.
We wensen u heel veel plezier van uw aankoop!
Naar telefonisch contact is mij duidelijk uitgelegd wat het verschil was. Alleen ik kreeg het geleverd zonder dat ik wist dat ze kwamen, toevallig was ik thuis en kon de chauffeur helpen.
Beveelt aan
15 February 2026
Erik
Enschede
Dag Erik,
Goed dat u dat aangeeft. Ik heb meteen contact opgenomen met de transporteur om de track en trace beter door te geven aan de klant. Fijn dat Bostools toch nog een 10 mag ontvangen van u. Dank u wel!
Update:
Transporteur geeft aan dat alle klanten met e-mailadres een track en trace ontvangt. Deze kan uiteraard in de spambox terecht komen! Wij raden iedereen dan. ook aan deze goed in de gaten te houden.
Nadat ik iets vergeten was om bij de eerste bestelling te voegen. Vriendelijk contact en tweede bestelling netje toegevoegd aan de eerste zodat ik geen dubbele verzending hoefde te betalen. En zeer snel in huis.
Beveelt aan
15 February 2026
M.
Utrecht
Iets vergeten kan altijd en 2x verzendkosten is altijd jammer. Wanneer de klant even contact opneemt, via telefoon, mail of whatsapp, kunnen we altijd helpen. Fijn dat u dit weet te waarderen!
Via hun webshop een Honda EU 22 I generator gekocht/besteld. Hun website was duidelijk ook met een goede beschrijving van het product. Eenmaal besteld volgde in de kortste keren de aflevering. Alles ging perfect en snel wat wil je dan nog meer.
Beveelt aan
14 February 2026
Paul
Apeldoorn
Super om te horen dat alles naar wens is verlopen! Leuke review, dank u wel.
prima projs en snel geleverd
Beveelt aan
13 February 2026
Hans
werkendam
Zo horen we het graag. We zijn u in de toekomst weer graag van dienst.
Mijn inziens deskundig advies, maar helaas geen snelle levering. Sterker nog de overeengekomen levertijd werd verlengd naar 15 april 2026 en dat is jammer genoeg voor ons te laat. Derhalve annuleer ik ARTIKEL 960000250, Artikel EPSI2500 e-power inverter benzine aggregaat 2400 watt. met vriendelijke groet, B-E.Martinus
Beveelt aan
8 February 2026
B.E.
Vreden
Dag dhr. Martinus,
Wij vonden het ook zeer teleurstellend dat de levertijd verlengd werd. Wij leveren natuurlijk ook zo vlot mogelijk. Dat u daarop uw bestelling heeft geannuleerd is jammer maar begrijpelijk.
De EPSI2500 is, samen met de EPSI4500E, een gewilde generator.
Dank u wel dat u ons toch nog een 8 gegeven hebt, dat waarderen we!
Kleiland 11
8271 RV Ijsselmuiden
Branch
Construction
Specializations
Tools, Hardware
Other Companies