Zeer goed en snel geleverd

Goede service en snelle levering.

Goed produkt op tijd geleverd.

Doe het zelf Airco met 5mtr koelleiding had kortere elektriciteitskabels. Gelukkig wel net lang genoeg. Midea airco geeft een zeer degelijke indruk

Mooi product denk ik, maar moet eerst nog zelf de ombouw doen dus nog niet getest

Kocht de Honda EU22i inverter LPG generator, maar helaas moet ik die zelf nog ombouwen voordat ik deze kan gebruiken. Het had mooi geweest als dit wat duidelijker op de site had gestaan en wellicht een optie om de ombouw door Bostools te laten doen, tegen een billijke vergoeding.

heb vloermat nog niet ontvangen

kan geen ervaring delen

Gewoon goed.

Prima. Besteld. Volgende dag ontvangen.. Gewoon zoals het hoord dus .

Goede en complete informatie m.b.t. leveringsprogramma

Goede en uitstekende begeleiding/voorlichting en correcte afhandeling van de geplaatste orders

Zo als het hoort

Na een telefoongesprek goede keuze kunnen maken,en snel geleverd kunnen krijgen.

Bij het geleverde infra rood paneel 550W was geen enkele documentatie en montagehandleiding geleverd. Na mailcontact, na de montage, (die op zich niet moeilijk was) werd alsnog documentatie in de Engelse taal gemaild. Dank daarvoor!! Betreffende de ophangbeugel (van te dun materiaal) voor plafondmontage ben ik van mening dat die te licht is. Het paneel hangt hierdoor niet geheel recht aan het plafond. Wat de verwarmingscapaciteit betreft, die valt enigszins tegen. maar de bedoeling is dat we het paneel slechts gebruiken in vóór- en najaar als de hoofdverwarming niet aan hoeft. Of het duurzaam is?????? Elektrisch verwarmen is in principe niet duurzaam want stroom wordt voor meer dan 70 opgewekt met kolen en gascentrales

Goed product, snel en gemakkelijk besteld en vlot bezorgd.

Goed product, snel en gemakkelijk besteld en vlot bezorgd.

Snelle levering, goed product

Laagste prijs voor ir-verwarming, met voor mij belangrijke eigenschappen.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen snelle levering en een mooi product.

Perfection in a Nutshell

Great Service and perfection in ordering and receiving my order for my Honda EU i10 Generator. Looking forward to doing business with you in the future.

Zunehmend dürfen wir unsere deutschen Nachbarn als Kunden begrüßen, worüber wir uns natürlich sehr freuen. Vielen Dank für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen in uns!

Perfect te woord gestaan toen ik belde en een zeee snelle levering top ga zo door mannen

Goede service!

Snelle levering, prettig contact, leuke kerstattentie

Uitstekend, snel geleverd en vriendelijk

Vanuit België gebeld naar hun, en direct de passende hulp gekregen. Ook zeer snel en correct geleverd. Top....

goede webshop

prima service en snelle levering

Gewoon goed

De generator werd netjes en goed verpakt op een pellet geleverd. Jammer was het dat ik zelf de generator bedrijfklaar moest maken, terwijl ik begrepen had dat de levering van de generator rond de 4 dagen ná de bestelling zou plaatsvinden, omdat de generator bedrijfsklaar gemaakt zou worden vóór de levering. Dus dat was een tegenvaller voor me. Volgens het instructieboekje moest er een bepaalde hoeveelheid motorolie in de motor gedaan worden, wat niet helemaal juist bleek te zijn, omdat het veel te veel was. Ik geloof zeker dat het een goede generator is, maar ik heb hem nog niet nodig gehad. Dus ik kan nog geen aanbeveling geven.

Beste Ton, Door uw telefoontje waren wij in de veronderstelling dat u uw aggregaat z.s.m. wilde hebben. Daarom hebben wij ervoor gekozen om deze toe te zenden zonder deze bedrijfsklaar te maken, omdat dit (soms) iets meer tijd in beslag neemt, alvorens wij tot verzending kunnen overgaan. Zeker in de maand december! Excuses voor dit misverstand! Fijn dat u ons toch nog waardeert met een 8.

Helemaal goed

Generator na kort overleg besteld, werd snel geleverd. Uitgepakt, even olie gecontroleerd, benzine ingedaan, gestart, werkt gewoon ! Ding is echt heel stil! Aangesloten, getest. Daar ze in ons dorp met vervangen van kabels bezig zijn , is dit voor ons gewoon een “ verzekering “

Snelle levering, en het bestelde naar wens.

Snelle levering, sneller dan verwacht en top prijzen!

Snel, accuraat en correct

Deskundig advies en een perfecte service

VLOTTE LEVERING

VLOTTE LEVERING EN PRODUCT

Beste keus voor mijn gereedschap

Ruime voorraad van bijna alles wat ik tijdens mijn werk nodig ben. Prima prijs en snel geleverd!

topzaak

bestelproces ging goed, netjes en vakkundig ter plaatse geholpen bij het afhalen. De winkel is uitgerust met diverse speelgoed voor mannen , gereedschap, machines ,gemotoriseerde apparaten enz.

Snel geleverd en goed verpakt

Fijn altijd te weten dat eea goed is verpakt en binnen een aantal dagen wordt geleverd. Zeer betrouwbaar bedrijf!!!!