Gunstige prijs en snelle levering

Gunstige prijzen en snelle afhandeling van de bestelling.

Als het artikel op voorraad is, is het inderdaad vaak al binnen 1-2 werkdagen geleverd. Dank u wel voor uw review!

Goede machine, zeer aan te bevelen.

Fijn dat u er content mee bent!

Pakketje was onderweg kwijtgeraakt maar er werd, zonder problemen, een pakketje opgestuurd. Zeer vriendelijk geholpen.

In de drukte van Sinterklaas en Kerst raakt er af en toe weleens wat kwijt, maar ik moet zeggen dat onze vervoerder het afgelopen maand best goed heeft gedaan. Uiteraard krijgt u als klant uw bestelling en ik ben blij dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven met dit mooie cijfer. Dank u wel!

heel goed

Helemaal goed

Top. Zo horen we het graag!

Goed geholpen met een aankoop

Er wordt tijd genomen om al je vragen te beantwoorden. Dat vind ik altijd erg prettig.

Graag gedaan en fijn dat u de moeite nam om deze review te schrijven.

Zeer goed geholpen door de leuke aardige vriendelijke vrouw ondanks het zeer kleine bedrag wat ik besteed had bij Wilesco zij nam goed de tijd voor mij om het artikel te zoeken en bestellen Ron

Wij vonden u ook een zeer aardige, vriendelijke klant :) Dank u wel voor deze leuke review!

perfect

Alles zoals beschreven heb ik 2 dagen nadien ontvangen prijskwaliteit perfect

We hebben veel Belgische klanten en daar zijn we blij mee. Het afleveren kan inderdaad een extra dag kosten. Fijn dat u tevreden bent!

Heel tevreden met de service.

Veel hulp gehad bij het uitzoeken van de juiste generator die het beste bij mij past. Heb twee generatoren gekocht en ben erg tevreden.

Gezellig dat je het kwam ophalen. Het is altijd leuk om onze klanten te ontmoeten. Veel succes met je aangekochte aggregaten en uiteraard graag tot ziens!

Keurig geholpen

Zelfs bij annuleren van een order netjes en snel geholpen en een credit ontvangen!

Annuleren mag altijd! Wat leuk dat u toch nog de moeite nam om deze positieve review te schrijven. Zeer gewaardeerd!

het product was stukl,maar snel naar tevredenheid opgelost

geweldige servies fijn om mee te handelen super snel en correct ,

Fijn dat u zo blij was met onze service. We blijven ons best doen! Dank u wel voor het mooie cijfer.

Bij mijn bestelling werd ik zeer goed en op maat geholpen. Echt maatwerk.

Dank u wel voor deze leuke review en positieve beoordeling!

Heel vriendelijke mensen, toen ik na mijn bestelling nog een vraag had. De bestelling liep heel voed en snelle levering.

Dankjewel voor het mooie cijfer, Jelleke. Worden we blij van! En bellen / mailen/ appen mag altijd, vragen staat vrij.

Prima! Degelijk en Vlot

Volledig naar verwachting

Zo horen we het graag Tjalling. We blijven ons best doen. Dankjewel voor deze fijne review.

Betrouwbaar, maar vaag over garantie

De factuur vermeldt geen aanspraak op garantie. Navraag bij Bostools levert op dit er aanspraak is op wettelijke garantie. Uitleg ontbreekt. Consumentenbond levert de aanvulling die Bostools had kunnen en moeten geven.

Geachte klant, Dank u wel voor uw review. Wij willen daar graag op reageren. Wij hebben uitgebreid gereageerd op uw vraag en uitleg gegeven over de garantie op onze artikelen en hebben u een link gestuurd van de Rijksoverheid met nog meer uitleg. Zie onze e-mails aan u op van 13 november. U heeft daarop gereageerd, dus wij gaan er dan ook vanuit dat u de mails ontvangen heeft? Op al onze artikelen geven wij wettelijke garantie. Dat betekent dat onze klant recht heeft op een goed product! Wij vinden het uiteraard jammer dat u onze uitleg niet voldoende vond. Onze webwinkels, Bostools / Bosoutdoor / Wilesco-shop, houden zich strikt aan de Nederlandse wet. Wij zijn al sinds 2009 lid van Thuiswinkel Waarborg die ook toeziet op naleving daarvan. Ieder jaar doorstaan wij deze toetsing glansrijk en daar zijn we best een beetje trots op. U kunt bij ons met een gerust hart winkelen. Kortom, wij geven onze klanten de beste service en nazorg, want als de klant blij is, zijn wij het ook. :) Hartelijke groet van ons team.

Supermooie producten en snelle levering

Prachtige webwinkel, zo doorgaan

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Super snelle service en mooie web shop

Dank u wel voor dit mooie compliment!

Correct en efficiënt

Product online besteld en snel thuis ontvangen.

En u hartelijk bedankt voor uw bestelling en het vertrouwen!

Snelle levering kwaliteit product en keurig verpakt

Dank u wel voor het schrijven van deze leuke review!

Prettig contact en ze doen wat ze zeggen

Ik had voor de Camper HTD raamverduistering nodig en eerst geïnformeerd of het type wat op hun site stond ook past voor onze Camper. Men heeft eerst de leverancier gebeld of dit voor deze Camper past. En men heeft mij geïnformeerd dat het zou moeten passen. Product besteld en keurig op tijd geleverd. Het product voldoet zeker aan de verwachting, en al een aantal malen gebruikt TOP! Bij deze firma kun je gerust bestellen, vriendelijk en ze doen wat ze zeggen. Koop hier zeker weer!! Ben uit Zuidhorn

Goed om te horen dat het artikel zo goed bevalt en prima past! Overleggen is inderdaad beter dan bestellen en het weer moeten retourneren. Kleine moeite en graag gedaan. Dank u wel dat u de moeite nam om een review te schrijven, daar zijn we blij mee.

Makelijk bestellen, snel in huis, lage prijs.

Alles is netjes gegaan. Zeer tevreden over.

Fijn. Dit horen we graag. Dank u wel.

Geweldig bedrijf met goede service

Vlotte levering van de producten en goed verzorgd

Veel plezier met uw aankoop en dank voor het schrijven van deze leuke review.

Top service!!!!

Bedankt voor de zo goede service!

Graag gedaan! :)

Niks op aan te merken!

Geweldige hulp gehad van de verkoper en was meteen zeker over mijn keuze door het goede advies.

Zo horen we het graag! Altijd fijn wanneer we klanten naar tevredenheid mogen adviseren. Dank u wel voor het schrijven van uw review.

Netjes op tijd geleverd

Honda generator voor een mooie prijs

Dag Mary, U heeft gebruik gemaakt van onze zeer scherpe aanbieding vanwege de opening van ons nieuwe pand zie ik. We wensen u er heel veel plezier mee! Dank u wel voor de fijne review.

Degelijke omkasting mooie kwaliteit.

Prachtige airco buiten unit omkasting. makkelijk te monteren. Voor een mooie prijs. Super tevreden.

Dag Rien, wij horen meer tevreden geluiden over de omkasting voor de buitenunit van onze airco's en daar zijn we blij mee.