Mijn klacht over de slechte bezorging van de cover werd zeer professioneel opgelost

Snelle levering, fijne site

Wij zijn erg tevreden met onze tweede doehetzelf airco van Bostools.

Klantvriedelijk

Nette winkel en goede service

Super, ivm mijn vertrek met vakantie op een andere wijze verstuurd, klasse!

Super, ivm mijn vertrek met vakantie op een andere wijze verstuurd, klasse!

duidelijk goede service

product zoals omschreven netjes verpakt

Goede prijs, snelle levering

Goede en snelle levering. Hopelijk is de aftersales ook top.

Dank u wel voor uw review. Zeker, we doen ook ons best in de aftersales! :)

uitstekend

vakkundig plezierige aanrader

Bestelling DPD duurde veel te lang en te weinig en gebrekkige bezorginfirmatie!

Bestelprocedure en verwerking bestelling top!

Beste Klaas, Wij merken dat steeds vaker de vervoerders hier worden beoordeeld. Wij zouden het natuurlijk ook fijn vinden wanneer de bezorging vlekkeloos zou gaan. Er werken duizenden chauffeurs en medewerkers bij deze vervoerders en soms gaat er helaas wat mis. Vaak krijgt u van hen ook een mogelijkheid om een review te schrijven en dan komt het terecht bij het juiste bedrijf. Wat ik in hun systeem zie is dat er een poging tot bezorging is gedaan en dat het pakket vervolgens op uw verzoek naar een pick-up point is gebracht. Wij zijn in ieder geval blij dat u tevreden bent over onze bestelprocedure en verwerking en wensen u heel veel plezier van uw aankoop!

Levert wat beloofd wordt.

Snelle levering zonder poespas en tegen werkelijk scherpe prijzen. Binnen twee dagen kreeg ik de 12v opladers voor onze lacros fietsen ‘in de bus’.

Prima bedrijf

Snelle levering, juiste artikel, normale prijs!

Goede apparatuur i

Kontakt met klantenservice ging vervelend, ze waren kortaf en ongeduldig. Overigens, de levering van de airco ging erg snel. De afhandeling van mijn klacht was naar mijn tevredenheid.

Geachte klant, Dank u wel dat u de tijd nam om een review te schrijven. Ik heb uw order even bekeken en ik zie dat u eerst een poging heeft gedaan om met Klarna te betalen wat niet goedgekerud werd door Klarna. Daarna heeft u de order met iDeal betaald en daar zitten dan inderdaad de Klarna-kosten nog bij. Uitleg Wanneer men met Klarna wil betalen komen daar Klarna-kosten bij. Als om wat voor een reden de betaling niet wordt geautoriseerd door Klarna is het beter om de hele order te stoppen. Even uitloggen, opnieuw inloggen en dan de order opnieuw plaatsen, zodat er geen Klarna-kosten meer berekend worden. Anders worden deze kosten 'onthouden' door het systeem. In uw geval zie ik dat u onterecht Klarna-kosten heeft betaald. Wij storten dat vandaag nog terug. Wat de levering aangaande met de vrachtwagen (pallet), levert de chauffeur deze inderdaad op de begane grond af. Dat is overigens bij iedere vervoerder zo. Als het bij ons bekend is dat er op een verdieping geleverd moet worden, dan kunnen wij dit specifiek regelen bij de vervoerder. Men kan dit bij de opmerkingen vermelden of even bellen met ons kantoor. Overigens zijn de chauffeurs in het hele land niet bij ons in dienst, dus deze review is eigenlijk niet voor ons bedoeld. (Kiyoh is om specifiek ons bedrijf te beoordelen.)

Snel en compleet geleverd

Voor elke beetje doe het zelver te plaatsen , alleen jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit ( alleen Duits en Engels )

Uitstekend geholpen!

Ik was op zoek naar een kraantje voormijn 40 jaaroude stoomwals. Dit was niet meer leverbaar. Men heeft zich behoorlijk ingespannen om mij te helpen. Inmiddels tuft de stoomwals weer.

Prima artikel

Snel kunnen bestellen, maar de levering duurde een week. een pakje wat makkelijk door de brievenbus kon was veel te lang onderweg met een pakketdienst. Jammer

Beste klant, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Ik heb even gekeken naar verzending van uw bestelling. Ik zie dat het bij depot Vijfhuizen erg lang geduurd heeft voordat ze uw pakketje hebben afgeleverd en dat is inderdaad erg jammer. Uw cijfer is dus eigenlijk bedoeld voor de pakketdienst. Ik weet dat (alle) pakketdiensten wel eens een steekje laten vallen en waarom uw pakje zo lang stil heeft gelegen is ons niet duidelijk. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor!

Goeie en vriendelijke bediening en uitleg

Ik was op zoek naar een vouwfiets van Lacros en werd in de winkel door een jongeman van Bostools uiterst vriendelijk een behulpzaam ontvangen. Ik mocht uitvoerig proeffietsen en heb uiteindelijk een kleur besteld die niet direct op voorraad was. Maar twee weken later was hij al binnen en heb ik hem opgehaald. Je krijgt er een gratis fietstas naar keuze bij! Goeie zaak, deze Bostools!

Perfecte levering met een korte doorlooptijd.

Onderdeel zoeken bestelling plaatsen op de site gaat probleemloos. De levering is de zelfde dag verstuurd en was de volgende dag binnen. Geweldig.

Makkelijk te bestellen op site. En snel geleverd. Perfect.

Verkoper weet waar hij over praat en heeft veel kennis van vouwfietsen

Goed en duidelijk uitleg gehad van de vouwfietsen, de jonge verkoper weet waar hij over praat. Na het ophalen en uit willen proberen werkte de ondersteuning van 1 van de fietsen niet, gebeld met het bedrijf en er is direct een monteur gekomen heeft de fiets meegenomen en de volgende dag is de fiets weer terug gebracht. TOP service

de bezorger was attent en behulpzaam, het apparaat heb ik nog niet kunnen uitproberen.

Snel, zorgvuldig

Snel, zorgvuldig, duidelijk, volledig

Goede service en vriendelijk personeel

De aanschaf van mijn prachtige E-vouwfiets ging me makkelijk af door het vriendelijk personeel die wisten waar ze het over hadden. Ook stond de koffie, zoals beloofd op de website' echt klaar. Er was een testfiets van elk model en ik mocht gewoon een rondje buiten fietsen. Ik kreeg ook nog een extraatje te kiezen uit een mooie stuurtas of dubbele fietstas.... kortom dikke duim omhoog!

zeer tevreden

Praktische site om te bestellen. Kwalitatief goed gereedschap. Er was wat fout gelopen met het leveringsadres maar dit was met 1 telefoontje meteen opgelost. Zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst.

Zeer correct geholpen en alles volgens afspraak.

De bestelde producten waren makkelijk te vinden,waren op tijd en op afgesproken plaats correct afgeleverd. Producten zijn van goede kwaliteit en voldoen prima.

Snelle en juiste afhandeling, bedankt