Een zeer correcte behandeling .

Very good service

Was very good service and fast response to solve the problem

Top ga zo door

Niets op aan te merken

Goede informatie en snelle levering.

Snelle levering, directe reactie op vragen en geeft oplossingen.

Snelle levering, directe reactie op vragen en geeft oplossingen.

Nog geen bestelling ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Beste E. R., U had op 16 december een product besteld met 3-5 weken levertijd. Wanneer er een levertijd op een product zit, staat dat bij het product én krijgt de klant een extra pop-up te zien met een tweede notificatie dat er een levertijd geldt. Daar moet u oké op geven. U was dus op de hoogte. Een week later, op 24 december, geeft u ons een 5 omdat u nog steeds niets ontvangen heeft. Wij vinden dit oprecht erg jammer, daar we ons uiterste best doen om de klant zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijd. U heeft uw bestelling op 6 januari ontvangen. Dat is exact 3 weken en dus perfect in overeenstemming met de opgegeven levertijd.

Perfecte service

De enige firma die het onderdeel kon leveren en op een werkdag geleverd. Prima

Goede en correcte service.

Aggregaat bleek na binnenkomst al gebruikt te zijn. Test? Olie bijgevuld maar zat ws al olie in. Apparaat werkte niet. Retour gebracht en met een week weer gerepareerd retour gekregen. Goede en correcte service. Vriendelijke ontvangst. Kortom een bedrijf zoals je ze helaas niet veel meer ziet.

Beste H&P, Vanuit de fabriek zit er altijd een fractie olie in. Wij garanderen dat de klant altijd een nieuw aggregaat ontvangt! U gaf aan dat u de generator schuin heeft gehouden tijdens het vullen met olie. Tijdens het nakijken zagen wij dat er veel teveel olie in de generator was gekomen en dat was de reden dat uw generator het niet meer deed. Wij adviseren dan ook om een generator altijd recht te laten staan tijdens het vullen. Te weinig olie is niet goed, maar teveel ook niet. We zijn blij dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Netjes geholpen. Vriendelijke dame

De ervaring is goed.

Prima service perfercte generator!

Alles helemaal top!

Prima service perfercte generator!

Alles helemaal top!

supersnel en goed

supersnel en goed

Generator gekocht. In tegenstelling tot veel bedrijven waar staat: op voorraad. En het dan toch niet op voorraad is, klopt het hier wel. Ook snel in huis.

Goed vlotte service

Aardige mensen die mij goed geholpen hebben met een generator

Nette afhandeling en vlot geleverd. Dacht dat de olie al in het motortje zat. Maar hij was bijgeleverd. Ook prima.

Goed vlotte service

Aardige mensen die mij goed geholpen hebben met een generator

Prettig geprijsd

Het valt niet mee om airco keiding per meter te bestellen, bij Bostools kan dat wel. Bovendien is dit het goedkoopste adres volgens mij op het internet. Ik vond het wel jammer dat de duo leidingen aan elkaar vast zitten. Ik had dit bij het bestellen niet in de gaten en kwam daar later pas achter.

Kleiland 14 S

8271 RV Ijsselmuiden