super vlees kan niks anders zeggen dan SUPER QUALITY

Al lange tijd ben ik op zoek naar Betaalbaar Qualitiets vlees en dan met name Rib Eye en ossehaas, en YEs nu gevonden, ik had bij hun ribeye besteld 2,4 kilo en ossehaas zuid amerikaans 1.6 kg en im 1 woord ..FANTASTISCH en super lekker, zeker een aanrader met super goede prijzen , aardige mensen en bellen je ook even op dat ze onderweg zijn, op vergelijkbare website kost het zelfde tot wel 30% meer!!!!! weet niet hoe ze het doen MAAR GA ZO DOOR . we hebben heerlijk gisteren uraguy rib eye gegeten thuis met Restaurant quality

Pluspunten

Iedere keer weer een geweldige kwaliteit. Zo hoort vlees te smaken, tournedos, chateaubriand, kogelbiefstuk, sucadelappen en cordon bleu zijn echt SUPER. Perfecte gekoelde levering.

Pluspunten

Geweldig vlees! Zeer flexibel top klantenservice. (Er stond een verkeerd aflever adres, gebeld en gefixt, paar uur later was mijn koelkast & vriezer gevuld. Hot wings, ribs, varkenshaar, gehakt, gourmetschotel, werkelijk was alles was waanzinnig qua smaak. TOP altijdlekkervlees! Tot de volgende ronde :)

Geen.

Pluspunten

- ontzettend lekker vlees - heerlijk thuisbezorgd - ontzettend goede service

n.v.t.

Pluspunten

goed vlees, goede prijs

Bezorging was vroeger dan aangegeven en daardoor waren wij nog niet thuis. Het achtergelaten briefje was onleesbaar, dus liep uit in een zoektocht naar ons vlees... Een dag later gebeld, kregen bericht dat het bij buren naast ons zou zijn geleverd. Uiteindelijk bleek het bij compleet andere buren te staan, maar die waren pas veel later weer thuis. Als je alle tijd zou hebben geen probleem, maar het kwam bij ons heel vervelend uit.

Pluspunten

Snelle levering van verse vleesprodukten.

Geen, alles is prima.

Pluspunten

het vlees pakket wat we kregen was overheerlijk. de spareribs met jullie eigen saus was helemaal top een 10. maar ook een zeer goede biefstuk lekker mals de saté stokken in de grill ook perfect. de kip cordon bleu met een heerlijke kaas er in ook een 10. het gehakt ligt even in de vries haha, maar deze zal ik ook lekker berijden en ik verwacht dat het ook goed zal smaken. ik zal zeker weer eens bij jullie bestellen . bedankt Altijdlekkervlees bedankt Kees en Ria voor het opgeven van ons

een vleesdoos met jullie naam en logo er op

Pluspunten

Top producten

Pluspunten

was snel bij de huis

mijn kalkoen was nog half bevroren. dit is niet wat ik beschouw als "vers"

Pluspunten

Heerlijk vlees, mals, puur, geen water toegevoegd. Eigenlijk wil je dit soort bedrijfjes lekker voor jezelf houden. ;-)

De ham mag iets dikker gesneden worden. :-) Misschien kun je bij de vleeswaren de optie dun of dik gesneden toevoegen. Verder mis ik nog ossenworst in het assortiment.

Pluspunten

Goed product Goede levering Goede prijs Online service

Combi-deals Aanbiedingen via de mail

Pluspunten

Goede producten. Handige verpakkingen voor diepvries. Goede prijs. Bespaard veel tijd.

Pluspunten

Snelle en goede levering

Pluspunten

Altijd op tijd en niet te vergeten altijd vers vlees!

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt, altijd snelle en goede reactie op vragen en suggesties

nvt

Pluspunten

Levering si zoals afgesproken

Meer aandacht moeten vragen

Pluspunten

Heerlijk vlees, echt een aanrader. Zoveel lekkerder dan vlees uit de supermarkt.

Misschien de mogelijkheid om ook 5 stukken te bestellen ipv een veelvoud van 2. Wij zijn met zijn vijven en dan moet ik voor cordon blues 6 stukken bestellen. Dat zou wel handig zijn.

Pluspunten

Goed vlees, snelle en goede levering Nette prijs

Niets. Gewoon zo doorgaan

Pluspunten

Veel keuze in vlees, duidelijke website en stipte bezorging van het vlees

Pluspunten

Heerlijk vlees, klein vacuum verpakt

Bezorging buiten aangegeven tijdslot (destijds gemeld) Stickers soms verkeerd geplakt

Pluspunten

Zowel assortiment als kwaliteit uitstekend

Betaling achteraf of middels factuur

Pluspunten

Goed vlees en ruime keus

Graag mensen een berichtje sturen bij vertraagde bezorging zodat je weet waar je aan toe bent. Als je de keuze hebt om te laten bezorgen in de middag tot 18:00 of in de avond vanaf 18:00 is het niet zo netjes als het vlees een uur na afgesproken tijd komt. In het tweede bezorgblok dus. Dan kun je beter de tijden aanpassen want mensen plannen hier afspraken op, althans ik