Duidelijke site, bestelling en levering

Zelf heb ik weinig ervaring met online shoppen. Dankzij een overzichtelijke site ging dat zeer vlot. Ook de levering werd zorgvuldig uitgevoerd (goed verpakt en tijdig geleverd)

Mooie design objecten, snel geleverd een goed verpakt

Prima en snelle service!

Ik bestelde enkele dingen van 58 products. Ze werden goed verpakt en bovendien heel snel geleverd.

Parfait

Mais produits sont arrivés en temps et en heure et en très bonne état Super service.

Kwaliteitsproducten en service

Al meerdere artikelen gekocht. Overzichtelijke website met mooie artikelen, een vlotte verwerking en levering. Aangenaam shoppen zonder verrassingen achteraf.

everything is allright

Got my hazy wall clock in time Cool thanx )

vlotte service

een duidelijke site en vlotte service

Snelle levering. Alles prima in orde

Heel goed.

De bestelling zeer snel geleverd.

everything is fine thanx

everything is fine I have got my watches in RUSSIA MOSCOW thanx

Zeer tevreden!

Zeer goede communicatie, klantvriendelijk, accuraat, snelle levering, zeer goed ingepakt en zeer tevreden met deze aankoop.

snelle levering en correcte uitvoering van het order

Het bestelde item werd aangeboden aan een interessante verkoopprijs op een gebruiksvriendelijke site. De levering werd snel en verzorgd uitgevoerd.

Stipt, goed ingepakt en in uitmuntende staat.

Uitstekend & zeer klantvriendelijk!

We hebben een artikel gekocht, hadden vooraf wat vragen. Ook in de avonduren worden deze per ommegaande beantwoord. Levering vervolgens razendsnel naar Nederland in 1 dag, hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

SAV Parfait

Produit défectueux à la livraison ! SAV très réactif. Dommage que les frais de retour soient à notre charge mais échange du produit conforme très rapide.

Response from the business owner

Zoals vermeld in onze voorwaarden kunnen wij de retour kosten ten laste van de koper leggen. Meestal laten we dit toepassen enkel op producten die in promotie stonden. https://designfrom.be/nl/content/3-terms-and-conditions-of-use

De vervoerder liet een steekje vallen. Designfrom.be zorgde ervoor dat alsnog snel werd geleverd. Uitstekende nazorg dus. Complimenten.

Snel en correct

Goede communicatie, snel geleverd en kwalitatieve producten!

Parfait

Très bon site, produits de qualité, envoi rapide, à recommander.

super

super

Vlotte levering! Prima kwaliteit!

Super product, precies zoals ik had verwacht.

Snelle en perfecte levering!

Blij dat ik deze website ontdekt heb.

Zeer snelle levering en heel tevreden!

Ik was heel tevreden. Ik heb geen klachten. Correcte en snelle levering. Product perfect in orde!

5/5

Good customer service, quick response to emails and fast shipping! Thanks!

Verdient zeker een plaats in mijn top 3 van favoriete webshops!!

Superleuk aanbod aan woondecoratie en cadeautjes. Een bestelling plaatsen is heel makkelijk en alles wordt snel en zorgvuldig verzonden. Aanrader +++

Zoals een webwinkel hoort te werken 😊

Zoals een webwinkel hoort te werken 😊

About designfrom.be

Leuke geschenken voor leuke mensen.