top !!

vakmannen met veel ervaring En dat al jaren.

Top service!

Als leek klopte wij aan bij Viking Entertainment. Voor ons event hadden wij een aantal artiesten en DJ's nodig om er een geweldige avond van te maken. Hierbij werden wij door een vriendelijke en behulpzame man wegwijs gemaakt. Erg transparant en eerlijk, zeggen het ook als je bepaalde keuzes niet zou moeten maken. Nogmaals bedankt voor de top service en diensten. Volgende keer boeken we weer bij Viking.

prima band, prettige communicatie

Topfeest gehad met de band piano en co!

TOP UITMUNTEND

Top geregeld, en ja wa zullen we over de band zeggen. GA ZO DOOR #LEKKEBAND

Perfect!

We zijn door Viking entertainment erg goed geholpen. Meerdere malen contact gehad met een enthousiaste en gedreven medewerker (Richard) die erg zijn best deed om ons te helpen en een band te zoeken die bij ons paste voor onze bruiloft. En met succes! Wat hebben wij een geweldige dag gehad met de band black cadillac :) BEDANKT!

Te gek

Wij hebben genoten van de geweldige show, vol humor, die de party criminals neer hebben gezet op onze bruiloft. De band weet met een allround repetoir en een dijk van een stem iedereen de dansvloer op te krijgen. Super genoten!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Professionele ondersteuning, er werd goed meegedacht en reacties kwamen erg snel. De geboekte band was perfect!

Geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Meedenken met de klant

- Mogelijkheid tot aanbetaling. Nu moet de gehele factuur vooraf worden betaald

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Personeel is erg toegankelijk en denkt ook echt mee. Toen ik mijn feest wegens omstandigheden uit moest stellen, kon dit zonder probleem en zonder extra kosten.

Ik heb een paar keer contact gezocht met het bedrijf omdat ik met de artiest wilde overleggen over het te spelen repertoire en dat contact verliep wel moeizaam. Het heeft uiteindelijk 3 telefoontjes en een mailtje geduurd voordat er contact met me werd opgenomen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De mensen zij erg toegankelijk en denken erg met je mee voor een leuke artiest/ band.

Geen. Wij hebben een super leuke avond gehad en alles is volgens afspraken verlopen. ik zou in het vervolg wederom contact opnemen met Viking/ BuroNL.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed geluisterd naar onze wensen. De band die Viking ons adviseerde sloot perfect aan bij wat wij zochten.

Communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Viking entertainment reageert heel snel op je mails, erg fijn. Zijn heel toegankelijk. De band Broadway is echt helemaal GEWELDIG!! voor herhaling vatbaar

Jammer genoeg was er niet goed met de band gecommuniceerd over ons laatste nummer wat wij wilden, viking zei dat de band een nummer in zou studeren, helaas is dit niet gecommuniceerd naar de band en die hadden het dus niet ingestudeerd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

MMoozz was FANTASTISCH! Het boeken ging snel en makkelijk en afspraken werden makkelijk gemaakt en nageleefd. Ook heel fijn om te zien dat we zelf een lied konden aandragen en dat deze speciaal voor onze openingsdans was ingestudeerd. We hebben alleen maar complimenten gekregen wat betreft het optreden!

Geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles is goed geregeld

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles is goed en duidelijk geregeld en als we vragen konden we altijd even bellen en werden we goed ter woord gestaan! Fijn contact.

Geen verbeterpunten, blijf vooral zo doorgaan!