Slecht contact kunnen krijgen.

Had een bestelling gedaan, helaas waren de maten van de ski broeken niet goed. Moest een retour nummer aanvragen, met geen mogelijkheid kon ik een retour nummer vinden. Heb het pakket nu op de post gedaan met het contract nummer. Doe regelmatig bestellingen bij anderen daar gaat het veel makkelijk. Vind dit jammer, jullie hebben zulke mooie dingen. Vriendelijke groet, mevr Abma.

Hi Marijke, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

product niet ontvangen van het kastje naar de muur gestuurd

product niet ontvangen

Hi heer of mevrouw T, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Een grote nul!

Heb tot op heden nog geen bericht ontvangen dat mijn bestelling opgehaald kan worden. De enige mail die ik heb ontvangen is dat het pakje onderweg is. Dat was 4 december. Het is vandaag 9 december en het pakje is nog altijd onderweg. Hier moet ik dus achteraan gaan. Is dit het voordeel van een web-bestelling?

Hi Jacqueline, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Vlotte levering

Bestelde artikelen worden snel geleverd. Er is een zeer ruim assortiment verkrijgbaar en bestellen is makkelijk via de site. Alleen jammer dat de doos waarin geleverd werd wel erg groot was voor de betreffende artikeken, had veel kleiner gekund.

Gewrldoh

Snelle encorrecte afhandeling van de bestelling

Geen opmerkingen

Snelle levering en goede prijs.

Op de website uitgezocht en snelle levering.

heb nog niet alles gekregen

aan kunnen geven wanneer af te halen. prima. alleen zending kwam pas na 3 dagen voor de helft. moet nu gaan zoeken waar de rest is. voor de sint te laat.jammer

Hi Patty, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Bestelling lang onderweg

10 dagen geleden besteld en nog steeds niet binnen. Helaas was het een sinterklaas kado. Dit was mijn laatste bestelling bij u mits er nog iets tegenover staat

Hi Antoinette, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Super snelle service

Niet voorradig in de winkel in Apeldoorn maar werd volgende dag al thuis bezorgd.

Snelle en perfecte afhandeling

Goedzo, hou vol

ruim koopwaardig assortiment en goede service

Klik, betaal en ontvang. Zo simpel is is het.

Goede duidelijke website Makkelijk bestelen en betalen. Prima service Fijne ervaring

Super, zelfs het omruilen ging snel

Ik had meerdere dingen besteld waarvan er 2 geruild moesten worden en binnen een paar dagen had ik de nieuwe levering al in huis

Het product voldeed niet zoals de omschrijving

Het ging fout bij het pakket volgen! Want dat ging al niet! Dus wist ik wanneer het gebracht zou worden. En toen het binnen was deed het niet zoals de omschrijving vertelde. Het zou een soort muts sjaal moeten zijn maar hij flubberde en zat niet strak om je hoofd. Dit kwam omdat hij uit 2 verschillende materialen bestond. Waarvan er 1 rekbaar is en de andere dus niet. Dus al bij al een slechte keus.

Hi Eduardo, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wat is je bestelnummer, deze begint met de letters NL, dan kijk ik even wat er precies aan de hand is. Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Teleurstellend

NL556936645. Besteld 2-12. Afhaaldatum zou 3-12 zijn. Toen kwam vertragingsbericht. 4-12 werd ik gebeld. 1 onderdeel uit de bestelling niet leverbaar. Uit bestelling gehaald. Afhaaldatum 7-12 in het vooruitzicht gesteld. Sindsdien geen berichten meer. Vandaag gebeld. Op het 088 nummer komt een bandje dat je niet kunt bellen. Opde whatsapp wordt niet gereageerd (1 uur gewacht). Dit gaat hem niet worden.

Hi Bert, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wij hebben inderdaad voor de bestelling die je hebt geplaatst een vertraging waardoor deze niet sneller geleverd kan worden. Sorry voor het ongemak! Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of winkel! Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Prompt en in goede staat ontvangen.

Heel tevreden met de levering

Prima hoor, ben zeker te vreden.

Snel en zeer behulpzaam

Snel geleverd en supergoed geholpen om enkele artikelen te retourneren

Vlot en efficiënt. Genoeg keuze

Ik heb twee rugzakken gekocht via internet en er één gekozen die het meest geschikt was. Nu ben ik bezig met die ander terug sturen en dan krijg ik daar het geld van terug zonder bijkomende kosten; dat vind ik hele goede service!

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Goede overzichtelijke website, grote keus. Mooie artikelen, indien nodig is retourneren geen enkel probleem.

Toppers!!!!

Goede service snelle levering en leveren wat word beschreven

Het is een kado dus ik weet niet of het de goede maat is maar het zag er goed uit

Goede website, service en snelle levering

Alle artikelen goed beschreven, maatkeuze prima, zeer goedkoop en exact als weergegeven. Goede berichtgeving over verwachte levering en gebracht als aangegeven. Voor herhaling vatbaar.

Een heel slordige verpakking, wat jammer nou.