scherpe prijs voor isostar sportdrinks!

Ik koop al langere tijd via Decathlon sportdrank van Isostar. Scherpe prijs, elders veel duurder!

Uitstekende service en voorlichting

Decathlon maakt het verschil tussen sportief iets aanhebben, of sportief gekleed gaan!!!

Was prima

Snel en geen gedoe

Vol Verbazing

Nog nooit zo'n groot assortiment aan sport artikelen bij elkaar gezien

Tot heden een prima rugzak

Ben zeer tevreden met de rugzak Hij is degelijk , en van goede kwaliteit

Product goed en snel geleverd, Uitstekende prijs

Perfect geregeld!

Makkelijker kan haast niet...

Geen problemen ondervonden.

Artikel was goed verpakt en voldoet aan de verwachting. Jammer dat de levertijd best wel lang is. Uiteindelijk ben ik heel tevreden.

Volgens verwachting, uitstekende service

Product goed, bezorging slecht.

Ik ben blij met het bestelde product. De bezorging duurde 4 dagen ipv 1 dag. Fout lag volgens uw medewerker binnen de Decathlon organisatie. De koelbox is voor gebruik op onze vakantie. De dag na bezorging konden we de koelbox gelukkig meenemen.

snelle correcte verzorging van de bestelling

Bestelling vlot en correct afgeleverd

Prima !

Verpakking erg netjes , snelle bezorging .

Snel en correct geleverd

Ga zo door

Ook nu weer top

Evenals vorige aankopen is ook deze snel geleverd. De producten zijn zoals beschreven, aantrekkelijk geprijsd en van een kwaliteit die je mag verwachten.

eenvoudig te bestellen en goed verpakt ontvangen

1. Geplaatste bestelling 2. Wachtte op bestelling (kwam een ​​paar dagen later) 3. Blij met bestelling :) 4. Ga zo door!

Nog nooit eerder bij jullie besteld maar alles liep perfect! Het bestellen, de snelheid van he bezorgen, het artikel..... Geweldig! Ik heb die week al weer wat besteld!

Goede service grote keus voor prima prijzen.

Mooie fiets voor een top prijs.

Prima product, fijne winkel en fantastische service

Prima product, fijne winkel en fantastische service

Product is precies wat ze ervan zeggen. Ziet er goed uit

Groot assortiment tegen aantrekkelijke prijzen

Uitgebreide keuze uit aangeboden assortiment. Goede prijs, snelle levering, goed verpakt.

Ligt prima op een harde ondergrond

Ligt prima op een harde ondergrond

Fijne winkel. Goede service.

Vorige week een fiets gekocht bij Decathlon. Telefonisch tot twee keer toe goed bereikbaar en snel te woord gestaan. Eenmaal in de winkel vond ik dat er wel iets te weinig personeel liep op dat moment. Daardoor heb ik eerst staan wachten een kwartier om mijn vragen te kunnen stellen. Uiteindelijk de fiets online gekocht via Decathlon webshop. Snelle levering en fiets was netjes ingepakt.

snelle nette service

Producten werden snel en netjes geleverd. De producten zelf voldoen precies aan mijn verwachtingen. Erg grote verpakking voor de 3 producten die in het pakket zaten.

Snelle levering - goede tent

Fijn, hoe de bestelling online goed werd geregeld...

Over Decathlon