iets duurder maar ok

iets hogere prijsklasse ,maar ok nog

Reparatie aangemeld, maar omdat retour levering bij PostNL bleef hangen is product vervangen

verkeerde bestelling-geen probleem-bestel ander product.

door verkeerd product zeer snel antwoord tot terugzending. ben zeer tevreden-is niet de eerste keer. in het verleden zelfde uitstekende service. niet verder zoeken tot aankoop.

Een zeer snelle en goed levering. Prijs is gunstiger dan in Nederland.

Zeer tevreden Smart tv en een Sonos move gekocht. Beide snel geleverd en zonder problemen

Parfait !

De bons prix et une livraison rapide. Que demander de mieux ?

Alles is goed verlopen!

Alles is goed verlopen. Snelle levering en het product was een tikeltje goedekoper bij Art&Craft dat bij andere online winkels. Dus echt een aanrader.

Zat verkeerde stekker bij de bestelling en na 1 mailtje werd er meteen kosteloos de goede opgestuurd, bedankt voor de service

Elektrische tandenborstel in goede staat ontvangen en ook zeer snel. Voor mij zeker een site om vaker op te bestellen!

top

Het product werkt goed

Heel vlot verlopen

Excellente service met een knalprijs!

Kreeg zeer snel de Miele stofzuiger die ik besteld had in huis: reeds de volgende dag kwam de postbode hem hier afleveren! Sneller dan dit kan het niet en ook het orderproces liep als een fluitje van een cent, of moet ik, met de inflatie van vandaag, zeggen een fluitje van een Euro :)

Makkelijk bestellen en betalen

24 uurs levering werd 48 uurs levering. Vandaar een 9 en geen 10

Super en snel

Camera besteld en 2 dagen erna het toestel reeds ontvangen.

Vlot en vriendelijk geholpen

Voorbeeldig

Vlotte communicatie, zéér positieve ervaringen, steeds een degelijke oplossing bij probleempjes.

Correcte service, ook na de verkoop!

Vlotte en correcte transactie. Ook bij vragen na verkoop steeds correct en oplossinggericht.

snelle levering scherpe prijs

een aanrader

Prima levering voor de laagste prijs

Nest doorbell voor de laagste prijs. Werd keurig de volgende dag geleverd en e-mail met pdf-factuur

Op zich prima samen levertijd klopt niet

Op de site wordt geadverteerd met vandaag besteld de volgende dag geleverd. Ondanks dat het product op voorraad was arriveerde het pas drie dagen later. Geen vreselijk groot probleem maar ik zou adviseren om die belofte van de site te schrappen

Na een week nog niets geleverd

Een nespresso besteld, met de belofte volgende dag levering. Vervolgens geen track and trace ontvangen. De volgende dag geen levering. Aangeboden de dag erna en nog een keer waarbij er dus niemand aanwezig was. Dit kan natuurlijk gebeuren, hier hadden we op in kunnen spelen als er een track and trace was ontvangen zoals beloofd. Vervolgens naar de klantenservice gemaild. De track and trace meegezonden. Maar het apparaat was al weer retour. Mij is beloofd dat ze de volgende dag dus contact met mij zouden opnemen. En tot op heden niets vernomen. Dit noem ik nou dat en slechte afwikkelen voor een betaald product wat nog niet geleverd is.

levering klopt niet, geen hulpstukken bij waterstofzuiger

aanbieding was prima karcher WD3 water zuiger, maar de beloofde hulpstukken zijn niet geleverd.

Informatieve site, correcte prijzen

OK leveringstijd, maar kan misschien net iets sneller.

De beste prijs en de snelste levering

Fantastisch op alle vlakken

Fantastische aanbieding, zeer scherp geprijsd. Snelle en duidelijke afhandeling van mijn bestelling en snelle levering.

Snel geleverd ...

Snel geleverd voor een voordelige prijs. Goede communicatie

Over Art & Craft | www.artandcraft.com

Net als meer dan 350 000 maandelijkse bezoekers kan jij bij Art & Craft steeds terecht voor jouw volgende elektronica-aankoop. Of je nu op zoek bent naar huishoud-elektro, multimedia, audio of fotografie: in ons assortiment met duizenden elektronica-artikelen vind je ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we ons best om deze artikelen tegen de scherpste prijs én beste service aan te bieden. Gevonden wat je zocht? Prima! Je pakket wordt hé-le-maal gratis bezorgd, ongeacht de prijs of grootte van de bestelling. Bovendien stellen wij alles in het werk om jouw bestelling de volgende dag al bij jou thuis te bezorgen. Last van keuzestress? Geen nood: je staat er niet alleen voor. Met al jouw vragen kan je steeds terecht bij onze productspecialisten & klantenservice. We streven er dan ook naar iedereen steeds een geweldige shopervaring te bezorgen. Als er toch nog iets schort, staat ons voltallig team met plezier voor je klaar.