Uitstekend!!!!

Top!!!

Pronbleemloze bestelling en levering van goed product

2 badjassen gekocht die zonder vertraging keurig geleverd werden. Kwaliteit is goed en product komt overeen met de beschrijving op de site.

over algemeen goed

ik heb op 17 december een kompleet boxspring bed electrisch gekocht in januari nog een voetboard er bij gekocht ,nu kom ik op 15 januari weer in de winkel tot mijn verbazing krijg je nu bij aankoop een 100 euro shop tegoed, en zit ik er dus naast, heb gevraagd nee hoor u heeft hier gen recht op bed is pas over 8 weken leverbaar ,vind dit nu niet zo klantvriendelijk heb al een wachttijd van 8 tot 12 weken .vind dit niet leuk , kan misschien beter alles afbestellen en opnieuw bestellen kan toch voorlopig niet geleverd worden ,lion zoetermeer klantnummer k1201522

Prima en vlot

Prima. Snel geleverd en dekbedhoes van goede kwaliteit.

perfect

goede kwaliteit flanel hoeslakens, zeer gunstige prijs

alles goed

alles zeer snel en goed geregeld

Doet wat ze beloven

Leuke aanbieding op website gevonden. Bestellen ging makkelijk. Goede communicatie over levering die op tijd was.

Goede kwaliteit en niet duur.

Toppie!

Een kleine tip. Misschien de volgende keer wat stevigere doos gebruiken. De doos was aan de bovenkant (aan de zijkant) open en aan de onderkant (op de hoek) kapot. Een tip maar zeker geen klacht. Levering was snel!!

Tevreden over de service!

Twee nieuwe dekbedhoezen aangeschaft bij de Lionshop, helaas hadden ze er maar één in de winkel in Hellevoetsluis. De verkoopster vertelde dat ik de andere bij de webshop kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan, de volgende dag werd de andere dekbedhoes bezorgd. Dus ik zal de Lionshop zeker aanbevelen!!!

Al twee keer besteld bij hun en goed service

Snelle levering van mijn bestelling en goed produkt

Omdat het produkt (dekbedovertrek) niet voorradig was in de winkel hebben we via de site besteld. De bestelling kwam een paar dagen later binnen. Prima produkt voor een concurrerende prijs.

Snelle levering, goed product.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Kende de site niet, maar raad het zeker aan.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Super geholpen

Super goed geholpen.

Zaterdag heel fijn geholpen door een aardige mevr. Het lijkt net een hotelervaring met dit heerlijke eendendons dekbed.

Super!!!

Top service!!!

Mooi product en vlotte levering

Het dekbed is volgens de omschrijving. Degelijk verpakt voor verzending.

Voordelige prijs, snelle levering

Artikelen zijn snel te vinden en worden vlot geleverd. Aangeschafte dekbedovertrek voelt zacht en kwalitatief aan. Het meegeleverde hoeslaken kleurt er goed bij.

Altijd goede service en vriendelijk personeel

Nooit moeilijk met ruilen Altijd vriendelijk geholpen Alleen jammer dat jullie niet meer in de Oosterhof zitten

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product en niet duur.

Snelle levering, mooi product!

Top !

Superservice!!! Hele aardige mensen.

Superservice!!! Hele aardige mensen.

Altijd snelle en goede service. Als iets niet op voorraad is denken ze mee en doen er alles aan om je van dienst te zijn. Altijd leuke en kwalitatief hoogstaande koopjes