Snel en accuraat

Werd op tijd geleverd

Dekbed voor een kleine prijs en kost ergens anders x3, natuurlijk ben ik tevreden. En we slapen nog goed ook.

Kwaliteitsproduct en snelle levering

Voor een redelijke prijs een paar mooie hoeslakens en dekbedovertrek besteld. De volgende dag werden ze geleverd.

Helemaal geweldig

Het was keurig netjes, snel en helemaal wat je verwacht.

Super snel geleverd

Hoorde van me vriendin Dat ze ook wel eens wat bestelde bij lionbeddenshop , Dus dagt moeite waard om te proberen Heb ik gedaan Snel geleverd en volgende keer bestel Ik gewoon weer. Dankje lion beddenshop

Superrrrrrrrr

Makkelijk online te bestellen. Goede kwaliteit

Artikelen snel in huis

Ik had de 2 matras hoezen snel binnen. Helaas was er 1 in het wit terwijl ik er 2 in ivoorkleur had besteld. Na overleg in mail was dit probleem snel opgelost.

Snelle levering en goede kwalitei

Heerlijk zacht katoenen hoeslaken wat perfect past en erg mooie kleur

Helaas geen hoofdkussen

Hoofdkussen besteld deze was helaas niet leverbaar omdat de hoofdkussens uitverkocht zijn. Bedankt voor de melding, het betaalde geld werd snel terug gestort.

Fijn dekbed

De maten: 140 bij 200 cm, kloppen zoals in omschrijving. De zwaarte is 2 kg. Verder is het gemakkelijk om op te vouwen en op te bergen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Na een eerdere goede ervaring nogmaals dezelfde lakens gekocht bij Lion Beddenshop. Wederom weer snelle levering.

Snelle service en mooie dekbedden!

Blij met mijn bestelling. Snel ontvangen en prima prijs.

Prima ervaring

Mooie spullen, overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering op de afgesproken datum en tijd. Een prima ervaring dus.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit beddengoed!

Snelle levering.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Duidelijke website. Goede producten. Vlot en goed verzonden

Fijne kwaliteit slopen en snel bezorgd

Er zat een weeffout in mijn hoeslaken van flanel, maar daar kan Lionshop er niets aan doen.

Ik ben heel tevreden over de afhandeling van de geplaatste bestelling

Prima dekbedovertrek

Makkelijke site, goede beschrijving, kleuren kloppen. Bezorging volgens afspraak en keurig verpakt.

Zeer snelle levering, goed verpakt en product voldoet aan verwachtingen.

Oplichters

Voor bijna 400 euro een dekbed gekocht bij Lion beddenshop en retour gestuurd omdat het dekbed te dik was. Helaas heb ik mijn geld niet retour ontvangen. Lion beddenshop geeft aan een lege doos te hebben ontvangen en geeft daarom mijn geld niet terug. Oplichters. Triest dat je zo je geld moet verdienen. Wanneer je een pakket terug stuurt zou ik dit dus via post.nl doen, daar wordt het gewicht ook bepaalt bij aflevering. Lion beddenshop geeft echter alleen een retourlabel af voor DHL, waarbij dit niet gebeurt. Ongelooflijk, ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een webshop.

Beste Marjan, Wat jammer dat u ons negatief beoordeeld, Alleen vergeet u een paar dingen te vermelden; Dat wij de doos leeg ontvangen hebben en dat de doos 0.7kg weegt, Dat het pakket welke u terug zou moeten sturen 3.95kg moet wegen of zwaarder. Dat wij u benaderd hebben, en u verder geen moeite wilt doen om contact te zoeken met Fonq of te willen kijken of u het dekbed toevallig niet nog thuis heeft, en of wilt kijken of u het per ongeluk naar een andere leverancier heeft gestuurd, omdat u nog meerdere pakjes heeft afgegeven bij het afgifte punt. Zoals u zelf aangaf in het telefoon gesprek. Maar wij gaan geen € 379.95 terug laten storten , als wij het betreffende dekbed niet hebben terug ontvangen. Helaas kunnen wij u hier dan ook niet in tegemoet komen, omdat wij niet kunnen controleren of het dekbed in de betreffende doos heeft gezeten, omdat deze niet beschadigd of geopend bij ons is aangekomen. Wij gaan er hier van uit, dat het niet verstuurd is. Wat betreft het weegmoment, dat is bij PostNL en DHL of welk postorder bedrijf hetzelfde. Het is een vervelende situatie, maar wij raden u nogmaals aan om eventueel contact te zoeken met het bedrijf waar u uw bestelling heeft geplaatst en dit is Fonq. Met vriendelijke groet, Team Lionbeddenshop

Splittopper en satijnen dekbed overtrek besteld en ben zeer tevreden ook over de prijzen