Slordig

Mijn dekbedovertrek kwam binnen en het plastic waar het in zat helemaal gescheurd,zag er niet uit

Beste Ingrid, Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad met onze webshop. Misschien heeft u foto’s gemaakt van het ontvangen pakket, zodat wij het door kunnen geven, op de betreffende afdeling, zodat dit niet meer voorkomt. Helaas kunnen wij er voor u niets meer aan veranderen, maar we nemen het zeker mee voor de toekomst, zodat er beter op gelet wordt. Hopelijk heeft u wel veel plezier van het door u ontvangen dekbedovertrek, mocht deze beschadigd zijn , door de defecte verpakking dan horen wij dit graag van u. Ons excuus voor dit ongemak, hopend op uw begrip Met vriendelijke groeten, Team Lion Beddenshop 0174-297365

Slecht

Dekbed overtrek slechte kwaliteit, klanten service in begin wel goed maar na een paar mails en na mijn laatste mail geen antwoord meer terug. Dus ga nooit weer iets bestellen 44€ weggegooid..

Beste Jelte, Wat jammer dat u ons negatief beoordeeld. Wij hebben u namelijk meerdere malen aangeboden het betreffende dekbedovertrek, die u niet heeft gebruikt terug te sturen via BOl.com. En de bij ons bestelde artikelen kon u met het bijgeleverde label terugsturen, mits ongebruikt. Het bleek dat u daaral ondergeslapen had en deze konden wij dan ook niet accepteren als retour. Dat de betreffende artikelen niet meer verkrijgbaar waren, was alleen maar omdat de artikelen uitverkocht waren . Het kan wel eens gebeuren dat een artikel niet bevalt, maar dat wil niet zeggen dat het dan een slecht produkt is. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Met vriendelijke Groet. Team Lion beddenshop

Mooi product

Mooi product en snelle levering!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Heel tevreden

Prachtig beddengoed van goede kwaliteit en voor een goede prijs. Snel geleverd. Gelijk meer van hetzelfde besteld!

Zeer blij met flanellen dekbedovertrekken

Goed product

Goede ervaring met mijn aankopen. Snelle verzending

Gewoon zeer tevreden

Bestelling verliep vlot, materiaal van flanellen laken vinden we zeer goed

Snelle levering, prima beddengoed

Geweldig,goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooie pasvorm,mooie kleuren,dik tevreden

Mooie Croco plaids en snelle levering

2 mooie Croco plaids, mooi verpakt en snel verzonden. Bedankt

Snel geleverd en heerlijke dekbeds

Mooie, warme dekbeds besteld, keurig in tas. Lig weer heerlijk te slapen

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering, ik ben tevreden.

fijn dekbed, goede levering

Het wollen vierseizoenen dekbed is naar ons zin. De prijs was mooi in de aanbieding en de levering was snel en netjes, bedankt!

Mijn eerste ervaring is zeer goed

Snelle levering, betere prijs dan andere webshop

Snel en netjes verpkt het bestelde geleverd

Kom hier zeker nog eens terug

Veel keuze

Veel keuze en een snelle levering.

Prima producten tegen eerlijke prijs.

Al heb ik tot op heden geen reply gekregen op mij vraag over de restitutie. Jammer.

Goede collectie beddengoed en prima service .

Prima, lage prijs en snel geleverd

Tevreden met het artikel mooie kwaliteit.

Gord geholpen

Vriendelijk geholpen en gevonde wat wr wilde hebben

goede splittopper

splittoppers zier er goed uit voelen goed en passen goed

Snelle levering.

Mooie aanbieding en een prachtige kwaliteit dekbedovertrek.