top service

een van de lakens van mijn bestelling vertoonde na de eerste keer wassen een gaatje, werd geen probleem van gemaakt, ik kreeg meteen een nieuw laken toegestuurd.

Snelle verzending en goede kwaliteit

Mooi product, snelle levering

Snel geleverde sprei die er mooi uitzag. Helaas bleek de kleur niet bij onze achterwand van de slaapkamer te passen. De sprei is terug gestuurd maar alleen vanwege de kleur. Het blijkt toch moeilijk om dat vanaf een plaatje te beoordelen.

heerlijk

slaapt geweldig

Die is top

Deze is zeer goed te noemen.

Niet de goede maat gekregen

Ik heb een dekbedovertrek besteld van 200 bij 200/220. Mijn dekbed is namelijk 200 bij 220. Alleen is het overtrek ongeveer 20 centimeter te breed. Hier kwam ik echter pas achter toen ik hem al gewassen en gedroogd had. Verpakking alles lag al in de prullenbak dus retouren leek mij geen optie meer.

Goede kwaliteit, snelle service

Hele snelle levering en uitstwkende kwaliteit lakens, aanbeveling!!

Mooie lakens

Heerlijke zachte lakens voor een hele mooie prijs. Koop hier zeker vaker.

Fijne service!

Had een dekbedovertrek besteld maar dit was niet bij mij bezorgd door DHL. Verkoopster heeft mij keurig te woord gestaan en alles geregeld, vandaag dekbedovertrek bezorgd. Fijne zaak ik kom zeker terug!

Telefonisch contact heel vriendelijk en behulpzaam, razendsnelle levering in het buitenland, goede kwaliteit en redelijke prijs. Heel tevreden

Mijn ervaring is oké

Prijs / kwaliteit is in verhouding naar mijn mening Mooie kleur badhanddoeken 550 gram/m2 per vier stuks Gelijk drie kleuren in huis gehaald, overigens 14 kleuren om uit te zoeken of te combineren

Viel tegen

Afwerking valt tegen. Scheef genaaid. Maar zag het pas na het wassen bij het strijken. Heel jammer. Maar na het melden mocht ik het terugsturen en zou ik een ander krijgen. Goede service.

Beste Wilma, Wat jammer om te lezen dat u ons negatief beoordeeld op Kiyoh. U geeft aan dat het overtrek scheef gestikt is , dan kan dit wijzen op een fabrieksfout. U mag het overtrek altijd terugsturen zodat wij het na kunnen kijken en mocht de klacht terecht zijn, dan ontvangt u een nieuw exemplaar. Hopelijk kunnen wij uw klacht spoedig oplossen. Wij hebben u dan ook een retourlabel gestuurd. Met vriendelijke groet en ons excuus voor het ongemak. Team Lionbeddenshop

Fantastisch!

EINDELIJK beddengoed wat past op mijn hoge matras en van goede kwaliteit. Heel erg blij mee en ik zal zeker terugkomen!

Mijn dekbedden goed en netjes verpakt geleverd

Goedkoop en snelle levering

Ik had een laken nodig zonder hoes en de goedkoopste vond ik hier

Komt afspraken na

Ik had hoeslakens besteld en de kleut wijkt enorm af van de foto, ik had alles weer netjes verpakt en terug gedaan, geen problemen en binnen een week het geld op de rekening staan.

Goed product

Besteld artikel bleek niet leverbaar

Artikel besteld, maar bleek niet meer leverbaar. Voorraadbeheer niet up-to-date. In communicatie hierover waren ze heel kort: of ik een andere kleur wilde, maar dat wilde ik niet. Daarna niets meer gehoord. Wel snel geld terug overgeboekt.

Heerlijke, beeldschone badlakens

Inmiddels een mooi stapeltje grijsblauwe badlakens verzameld en eveneens bij Lions een badjas in exact dezelfde tint aangeschaft. Prachtig en praktisch in een “mannenhuishouden”. Ze blijven geweldig na vele wasbeurten.

Snelle en uitstekende service.

Ik had een vraag met betrekking tot de levering en er werd op zeer korte termijn met mij contact opgenomen. Alles was snel verstuurd, het probleen lag bij DHL.

Snelle correcte afhandeling

Goede kwaliteit

Goede kwaliteitsartikelen voor lage prijs

Altijd goed wat je ook besteld.

Al meerdere keren online besteld maar ook in de winkel de prijs en kwaliteit zijn super:

kleur stelling van het beddengoed

matrashoeslakens komt niet overeen met de dekbed hoes

Snelle en verzorgde levering

Oke