Een boxspring HB 180 Lounge S 030 Bruin gekocht en nog een tegoed bon van 75euro gehad voor beddengoed.Na een aantal weken al geleverd en in elkaar gezet. Mooie kwaliteit en heerlijke boxspring om te slapen.Aanrader. Lion Beddenshop Delft, bedankt voor de goede service.

Goede uitleg

Maat klopt precies, de 1e keer hoeslakens niet in de droger doen dan blijft de maat goed

TOP Beddenshop (AANRADER)

Vriendelijk personeel en perfect geholpen. Zeer scherp geprijsd (aanbieding) t.o.v. andere winkels, en ben zeer tevreden met mijn Boxspring. Snelle levering, bezorgers waren op tijd, Boxspring netjes in elkaar gezet, TOP.

Kwaliteit, voordelig, snelle verzending en goede service!

Het beddengoed is kwalitatief goed, is voordelig geprijsd. De volgende dag had ik alles al in huis. Bij vragen per mail dezelfde dag een reactie!

Altijd prima aanbiedingen

Mooi beddengoed, snelle levering en altijd scherpe aanbiedingen

Prima product en snelle verzending

Helemaal tevreden

Mooi beddengoed goedkoper als ergens anders

Was de winkel even uit het oog verloren!

Niet tevreden

Na mijn review over mijn ervaring zijn we bezig om een oplossing te zoeken voor het probleem. Dank daarvoor.

Goede producten. Hecket & lane is favoriet. Goed materiaal. Snel geleverd. Aanrader!

Snelle levering. En de matras beschem hoezen, zijn van goede kwaliteit.

Supersnelle levering!

Mooie producten en goede service. Je bestelling is heel snel in huis. Top!

snelle service

vandaag bestelt morgen in huis en het zijn mooie dekbedovertrekken

Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding

Mooie producten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel in de winkel in Naaldwijk !

matig

zeer slechte levering door DHL en jullie reageren niet op de mails

Snelle levering. Tevreden met produky

Afzetters

Heb beddengoed besteld dat bij ingebruikname veel te smal blijkt te zijn. Bestelde product was 200cm, na wassen op 30 graden (en niet in de droger) zijn de producten 186cm en 192cm breed, wat niet past. De slopen zijn perfect van maat, de lengte is 60cm langer dan besteld, maar volgens Lion is dit alles normaal is en wenst geen coulantie te bieden voor 160 euro aan bestelde producten. Nu heb ik geen beddengoed en geen geld terug! Waardeloze klantenservice.

Beste Martine, Wij hebben helaas alles gedaan wat in onze mogelijkheden lag om u goed te helpen. Soms is het zo dat wij u niet het antwoord kunnen geven, welke u wilt horen. De expert heeft naar u overtrekken gekeken en ook nagemeten, maar wij kwamen tot een andere conclusie dan die u nu schetst. Ons excuus voor deze ervaring, maar met de overtrekken is niets mis. Met vriendelijke groet, Team Lionbeddenshop

Personeel vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!

Producten, zijn van goede kwaliteit, keurig verpakt en snel geleverd!

Perfect!

Alles geheel volgens verwachting: bestelling, betaling en bezorging verliepen perfect!

Goede mooie producten en snel en keurig geleverd.

Goede mooie producten en snel en keurig geleverd.

Slechte klantenservice

Bij aanschaf van een bed matig tot slecht geïnformeerd. Je moet dus zelf duidelijk aangeven dat je het bed geleverd wil hebben, op de slaapkamer en gemonteerd. Geef je dat zelf niet aan dan word hij in de woonkamer gezet en veel plezier ermee. Als verkopende partij hoef je de klant na de verkoop hierover blijkbaar niet te informeren, of het is vergeten, wat ook kan gebeuren maar is zeker niet gezegd. Zelf geprobeerd om bed boven te krijgen ( wat geen probleem zou zijn vertelde de man die het bed in de woonkamer zetten) maar paste voor geen meter. Na E-mail verkeer krijg je te horen dat in de voorwaarden staat dat je zelf verantwoordelijk bent dat het bed door het trapgat past. Hoe moet je dat weten of het past? Geef het van tevoren aan dan kunnen we eerst meten. Nu krijgen we geen reactie meer op mails. We zitten nu met een nieuw bed in de woonkamer waar we niks aan hebben. Ik snap dat je het bed niet terug neemt en dat vragen we ook niet maar denk mee aan een oplossing. De klant negeren is heel klantvriendelijk en volwassen. Toevallig paar weken ervoor een bed van 180x220 bij Swiss Sense gekocht die werd netjes boven in elkaar gezet, oude verpakking mee terug genomen. Het werd ook van tevoren aangeven.

Beste Paul, Wat jammer dat u ons negatief beoordeeld. Wij hebben naar mening alles geprobeerd om u tevreden te stellen. Daar u zelf verantwoordelijk bent voor het te kunnen leveren van uw bed, lijkt ons logisch, wij weten namelijk niet hoe u woning ervan binnenuit ziet en hoe breed of groot het trapgat in de woning is. Dit zijn de dingen waar de koper zelf verantwoordelijk voor is. Wij hebben u aangeboden, als het hoofdbord door het raam past, wij zelf terug willen komen om het bed te instaleren. Wel bent u zelf verantwoordelijk om dit te regelen, omdat wij dat niet mogen, in verband met de verzekering voor schade aan uw woning en voor onze medewerkers. Helaas kunnen wij dit probleem niet verder voor u oplossen, als met de aangeboden service voor latere installatie. Hopend op uw begrip Met vriendelijke groeten, Team lionbeddenshop

Ervaring is prima

Doen wat ze zeggen

Uitgeslapen

Goede webshop. Snel verzonden. Goede kwaliteit!

2 dekbedovertrekken besteld. 1 zonder kussenslopen. Gebeld en ze werden nagestuurd. Kwaliteit is goed! Service goed !