Ervaring is prima

Doen wat ze zeggen

Uitgeslapen

Goede webshop. Snel verzonden. Goede kwaliteit!

2 dekbedovertrekken besteld. 1 zonder kussenslopen. Gebeld en ze werden nagestuurd. Kwaliteit is goed! Service goed !

Alles prima geleverd, goede kwaliteit

Alles goed geleverd, goede kwaliteit en prijs

Snelle en correcte levering

Prima badjas gekocht via website . Eenvoudige werkwijze, duidelijke communicatie hierover en goede levering. 8

Mooi kwaliteit

Netjes op tijd bezorgd

goede service en snelle levering. Top!!

Prima producten en goede prijs

Voor derde keer iets besteld en tevreden over levering en producten. Beantwoording van mails snel maar zou iets "empathischer" kunnen. Als ik bv. vraag waarom op het ontvangen product niet hetzelfde vermeld wordt als op het bestelde product hoop je op een beter antwoord dan alleen een "het is het zelfde" Al eerder zo'n soort mail gehad, anders was het 5 sterren.

keurig geregeld

beter dan het grote bolcom vind ik

Duidelijke omschrijving van product

Besteld ontvangen. Geen strubbelingen duidelijke omschrijving product. Alleen veel te veel mails.

Vertrouwd en geweldig!!

Snelle bezorging en goede informatie over de levering via email. Gewoon in één woord TOP

Fine. Gift recipient very happy. Slight suspicion that it may have shrunk after one wash but not confirmed.

Top !!

Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs en snel verzonden. Kan niet beter.

Primal

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Heel goede flanellen lakens gekocht

Slordig

Mijn dekbedovertrek kwam binnen en het plastic waar het in zat helemaal gescheurd,zag er niet uit

Beste Ingrid, Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad met onze webshop. Misschien heeft u foto’s gemaakt van het ontvangen pakket, zodat wij het door kunnen geven, op de betreffende afdeling, zodat dit niet meer voorkomt. Helaas kunnen wij er voor u niets meer aan veranderen, maar we nemen het zeker mee voor de toekomst, zodat er beter op gelet wordt. Hopelijk heeft u wel veel plezier van het door u ontvangen dekbedovertrek, mocht deze beschadigd zijn , door de defecte verpakking dan horen wij dit graag van u. Ons excuus voor dit ongemak, hopend op uw begrip Met vriendelijke groeten, Team Lion Beddenshop 0174-297365

Slecht

Dekbed overtrek slechte kwaliteit, klanten service in begin wel goed maar na een paar mails en na mijn laatste mail geen antwoord meer terug. Dus ga nooit weer iets bestellen 44€ weggegooid..

Beste Jelte, Wat jammer dat u ons negatief beoordeeld. Wij hebben u namelijk meerdere malen aangeboden het betreffende dekbedovertrek, die u niet heeft gebruikt terug te sturen via BOl.com. En de bij ons bestelde artikelen kon u met het bijgeleverde label terugsturen, mits ongebruikt. Het bleek dat u daaral ondergeslapen had en deze konden wij dan ook niet accepteren als retour. Dat de betreffende artikelen niet meer verkrijgbaar waren, was alleen maar omdat de artikelen uitverkocht waren . Het kan wel eens gebeuren dat een artikel niet bevalt, maar dat wil niet zeggen dat het dan een slecht produkt is. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Met vriendelijke Groet. Team Lion beddenshop

Mooi product

Mooi product en snelle levering!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Heel tevreden

Prachtig beddengoed van goede kwaliteit en voor een goede prijs. Snel geleverd. Gelijk meer van hetzelfde besteld!

Zeer blij met flanellen dekbedovertrekken

Goed product

Goede ervaring met mijn aankopen. Snelle verzending

Gewoon zeer tevreden

Bestelling verliep vlot, materiaal van flanellen laken vinden we zeer goed

Snelle levering, prima beddengoed

Geweldig,goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooie pasvorm,mooie kleuren,dik tevreden

Bovendijk 53 2295RW Kwintsheul