Goede ervaring

Al een paar keer bij Intersport Twinsport sportkleding gekocht zowel in de winkel als via de website. Via website sportkleding opgehaald in de winkel. Supersnel in de winkel. Zeer vriendelijk personeel. Bij verschilde aankopen in de winkel erg goed geholpen door de diverse medewerkers.

Is snel geregeld

Gemak en goed geregeld

Ruime keuze, gemakkelijk bestellen en afhalen in de winkel. Rij ik iedere dag langs, dus voor mij super handig.

vlotte service

Gemakkelijk om te bestellen via de website. Snelle levering

Top winkel

Vind het wel heel erg jammer dat jullie de kinder en dames collectie eruit hebben gedaan van Jack en Jones en andere merken.

Verkeerde maat ontvangen

Verkeerde maat ontvangen van trui. Wel vriendelijk geholpen door de klantenservice

Goede producten en prima levering!

Producten waren zoals omschreven, en de levering is goed verlopen.

Retour

Ik had schoenen bestelt ze kwamen vrij snel binnen maar ik vond ze niet mooi toen heb ik ze opgestuurd en binnen 2 werkdagen stond het geld weer op mijn bank

Zeer goede klantenservice

Ik heb heel goede ervaringen met deze winkel. Op diverse momenten: als ik clubkleding kom halen of voetbalschoenen voor mijn zoon; als er iets niet op voorraad is, wordt het online besteld en naar je huisadres gestuurd; en als je iets wilt terugbrengen zonder bon, dan zoeken ze de bon op in het systeem en kun je het zelfs retourneren na ruim 9 maanden. Er is een fijn spaarsysteem en regelmatig goede kortingen. Ik kom hier graag!

Service is goed

Goeie en snelle levering.

Ruk

Twee broekjes besteld, samen in de aanbieding, op 1 vlekken. Aardige dame vd klantenservice gesproken. Ik moest een nieuwe bestellen en het ordernummer doorgeven zodat dat verwerkt kon worden en ik geen nieuwe duurdere rekening kreeg (omdat ik nu maar 1 broekje bestelde). Dat gedaan. Krijg ik een mail waaruit blijkt dat mij mail NIET gelezen is. Ik krijg opties of een nieuwe bestellen, of een tegoedbon krijgen. Ik mail terug dat ik gemaild heb dat ik al een nieuwe besteld heb en t ordernummer heb toegevoegd. Ze zouden het aanpassen. En wat gebeurt er, krijg ik toch een rekening van Afterpay voor t tweede broekje. Wat een gedoe zeg! Denk niet dat ik nog eens bestel bij jullie. Eerst een broekje met vlekken en vervolgens fout op fout. En op mijn laatste mail is nog niet geantwoord! Dus ik mag gewoon drie broekjes betalen… Ongelofelijk, ben er klaar mee, hoop dat t nu snel GOED wordt opgelost!!!

Super snelle levering

Duidelijke website, volledige product informatie en snelle levering.

Supersnel geleverd

Product in 1 dag geleverd. Kleur stond niet in de beschrijving. Ik dacht dat het donkerblauw zou zijn maar is zwart.

Super klantvriendelijk en correct!

Had voetbalschoenen van Adidas gekocht, helaas gingen ze snel kapot. ER werd niet moeilijk gedaan en kreeg nieuwe. Super service!

Fijne ervaring!

Duidelijk contact via de mail en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Snelle levering!

Snelle levering , goede service

Snelle levering , goede service

Top, schoenen kwamen binnen een week binnen en paste perfect

Voor herhaling vatbaar

Prima barbell en snel geleverd

Een barbell met 20 kilo besteld. Prima kwaliteit en snel geleverd

Supersnelle levering

Enorm snelle levering, en de retour was ook heel snel geregeld. Heel erg tevreden.

Makkelijk te bestellen en vlotte levering.

Een zeer goede ervaring bij Intersport Amsterdam

Mooie collectie sportswear van verschillende merken. Uitstekende service en vriendelijk geholpen in de winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert.

Zoals beloofd!

Nette snelle levering

Het product is goed

Het product wat ik binnen heb gekregen is een goed product en ik denk ook dat ik in de toekomst vaker bij intersport ga kopen