Goede en snelle service

Altijd top producten en een snelle service

Goede service, kundig advies en een warm welkom

Een fijne winkel, waar ik regelmatig sportspullen maar casual kleding koop.

Prima snel geleverd niet te veel verpakkingsmateriaal

Is voor mij de eerste keer dat ik een bestelling bij jullie had geplaatst.

TOP bedrijf voor sportkleding

Goede kwaliteit voor een nette prijs en zeer snelle verzending.

Goede kwaliteit en snelle levering

Correcte en snelle levering.

Slecht

Ik heb mij pakket nog steeds wachr al een week of 2

Beste Massin, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te horen dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Heeft u al contact op genomen met de klantenservice? Ze staan daar op maandag tot vrijdag 09:00 tot 17:00 voor u klaar. Uiteraard kunnen hun de zending voor u nakijken en tot een passende oplossing komen. Wij zien het graag tegemoet. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Gratis retour vanuit België niet mogelijk, retour heel duur!

Spijtig dat gratis retour vanuit België niet mogelijk is, prijs schoenen was € 39 en retour sturen kost €17. Heel spijtig en daardoor zal het bij één bestelling blijven. Schoen zijn te klein, maar terugsturen of omruilen is geen optie, wegens te duur.

Beste Tessa, Bedankt voor uw reactie. Zoals u kunt vinden in onze algemene voorwaarden zijn de retourskosten buiten Nederland voor eigen kosten. Wij proberen dit zo goed mogelijk aan te geven. Heeft in die situatie contact gehad met onze klantenservice? Uiteraard proberen wij dan altijd met een passende oplossing te komen. Excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

2 trainingspakken besteld, 1 ontvangen

Ik heb 2 trainingspakken besteld. 1 geleverd, de andere 6 dagen later nog niet ontvangen. Ik hoop over 2 dagen wel? Mail zelf achter mijn bestelling aan. Reden te druk bij de post. Niet echt klantvriendelijk, zou de volgende dag geleverd worden!? Niet via post bestellen, duurt te lang

Beste Dave, Bedankt voor uw reactie. Het is al enige tijd landelijk bekend dat het momenteel heel erg druk is bij postnl met de pakketjes. Helaas hebben wij hier ook mee te maken. Wij sturen uw order netjes op tijd op. Vervelend dat het pakket zoveel vertraging heeft opgelopen maar helaas is het overmacht. Wij streven uiteraard naar een snelle levering dat momenteel landelijk niet goed lukt. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u het pakket binnen heeft, anders horen wij het graag. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

2x product met productiefout ontvangen

2x dezelfde bril besteld. Helaas productiefout in de zonnebril waardoor het linker glas krom stond. De tweede keer heb ik volgens mij gewoon dezelfde gekregen. Ik zal niet nog een keer een bril online bestellen hier. In de winkel altijd alleen maar goede ervaringen.

Beste Eva, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat het overkomt dat wij een zelfde (kapotte) bril naar u toe sturen. Dit is uiteraard niet zoals wij te werk gaan en hoe wij op u willen overkomen. Wij streven naar een goede service en naar goede oplossingen. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice? Hier kunnen ze u goed helpen en tot een passende oplossing komen. Wij horen het heel graag van u! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snelle en juiste levering, let bij retouren op of het bedrag volledig en juist wordt terugbetaald.

De afgelopen maanden 2x een bestelling geplaatst bij Intersport Twinsport. We hebben de bestelling snel en correct ontvangen. Eén keer hebben we een product geretourneerd ivm dubbele bestelling (2 maten om te passen) en één keer een verkeerde kleur besteld. In beide gevallen is verwerking van de retouren en de terugbetaling niet goed gegaan (geen terugbetaling/te weinig terugbetaling). Let er dus bij retouren op dat je je geld terug krijgt!

Beste Martin, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de terugbetaling twee keer niet volgens de normale manier is verlopen. Uw retour wordt handmatig bij ons aangenomen en verwerkt, het lijkt er op dat er twee keer een fout is gemaakt met het crediteren. Uiteraard is dit niet hoe wij normaal werken en wij bieden u bij deze onze excuses aan. Wij hopen dat u ondertussen de goede maten, kleuren en al uw geld goed retour heeft ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, laat het dan uiteraard aan ons weten! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Prima product en erg goede hulp/advisering bij de aanschaf

We zijn prima geholpen na een advies en de stoelfiets met het antislipmatje bevalt erg goed.

Gemaakte afspraken en service zijn uitstekend

Helaas had ik en omissie bij de levering van een voetbal dashboard. Dit is door de klantenservice super en zeer klantvriendelijke ( Lorenzo ! ) opgelost. De ingewisselde te goed bon heb ik ingeleverd voor een trainings/joggingbroek. Ook hiervan kan ik U berichten dat de levering en afhandeling, misschien voor jullie normaal , maar zonder enige opmerking is afgewerkt. Top INTERSPORT !

Snel en goedkoop

Leveren snel en zijn goedkoop

Goede prijs en op tijd geleverd !

Op tijd zoals beloofd

4 leveringen...

Ik bestelde 4 stuks van hetzelfde product. Deze werden allevier op een ander moment geleverd en waren allevier apart verpakt... kan efficiënter.

Beste Jill, Bedankt voor de beoordeling. Ik zie inderdaad dat uw bestelling uit 4 verschillende filialen moest komen. Achter de schermen zijn wij al druk bezig met het verbeteren hiervan! Bedankt voor de tip! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Product, snel en goed geleverd.

Het bestelde product werd snel en goed geleverd.

Mooi

Goeie winkel voor mijn kinderen

Intersport is goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit van producten Snelle levering

Geheel naar wens

Snel bezorgd

Snelle levering!

Mooie jas gekocht die bij twinsport een stuk voordeliger was. Enorm verrast door de goede sevice!

correcte en snelle levering

Snelle levering en goede service.

Schoenen kwamen mooi op tijd.

Levering niet conform website

Levering niet conform aangeboden product op de website. Klantenservice antwoord met een niets zeggend standaard antwoord. Een kritische vraag wordt gewoon niet beantwoord.

Omruiling na klacht werd webbestelling. Volgense dag in huis!!