Schoenen besteld voor een nette prijs, werd snel geleverd.

Prima en snelle levering

Alles keurig en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zo besteld en zo in huis! Heel makkelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik neem aan als ik iets bestel dat het in de computer staat of het nog leverbaar is

We bestellen een shirt van pall mall en betalen het , en vervolgens na 2 dagen krijgen we te horen dat het niet leverbaar is

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste John, Allereerst betreuren wij het dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren. Helaas is niet altijd de voorraad vindbaar in de winkels, waar wij ook regelmatig artikelen voor een webbestelling vandaan moeten halen. Wij doen altijd ons uiterste best om de artikelen te vinden en soms lukt dit inderdaad niet. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Bestelling online. Duidelijke info en redelijk snel ontvangen. Wel wat vlekjes op de schoenen aangetroffen maar verder zagen ze er niet aangeraakt uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar een nieuw tennisracket. Ik werd kundig geholpen en had ruime keuze uit een assortiment met veel rackets. Ik mocht twee rackets meenemen om te proberen. Hiervan heb ik er een gekocht tegen een mooie prijs. Ik kan Twinsport aanbevelen voor tennisspullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

update: alles ok! zending terug gestuurd en snel terugbetaling ontvangen. Jammer dat het niet de goede maat was, maar dat weet je nooit precies bij online aankopen. Zending terug gestuurd, nog geen reactie of geld terug. Behoorlijk zwaarwegend onderdeel vwb leveranciers rating, dus hopelijk wordt hier goed mee omgegaan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Joost, Wij hopen dat je tevreden bent over de retourprocedure. Wij vermelden duidelijk dat een retournering binnen 5-7 dagen na ontvangst verwerkt worden. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

In de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Meerdere ervaringen inmiddels. Na een online bestelling steeds zelf moeten mailen met de vraag of retourzending ontvangen was. Daarop wel een keurige reactie binnen de beloofde 24u. Ook eenmaal geld retour omdat artikel kennelijk niet leverbaar was. Helaas geen mail vooraf mogen ontvangen. Dit was wel zo netjes geweest. Wat dat betreft mogen er nog puntjes op de i. In de winkel (Woerden) altijd zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Hopelijk kan de zaak weer snel heropend worden. Dan kopen we liever in de winkel ipv online!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima schoenen, zorgvuldigheid webshop onnder de maat

In de webshop een paar schoenen gekocht. Website en snelheid van de bezorging niets mis mee. Wat wel erg slordig is, dat het alarmlabel nog aan de schoenen zit. Na een mailtje daarover gestuurd te hebben, kreeg ik het advies om maar "even" langs een winkel te gaan om het alarm eraf te laten halen. Afstand woonplaats naar dichtstbijzijnde winkel is 49 km enkele reis. (dat hadden ze zelf ook kunnen zien in de gegevens van de bestelling). Verder geen positieve bijdrage voor een oplossing meer van Intersport Twinsport ontvangen. Dus maar met gereedschap uit de garage het alarmlabel eraf geknipt. Jammer dat er zo slordig wordt afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Wij betreuren het inderdaad dat er een alarm aan zat. Wij hebben in het contact met u geprobeerd samen een oplossing te vinden. Wij hopen dat u alsnog overweegt uw volgende sportartikelen bij Intersport Twinsport te vinden. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Waar blijft mijn bestelling?

Ik wacht ondertussen al twee weken op mijn bestelling.. volgens internet zou ik de bestelling al 1 1/2 week binnen moeten hebben..Echter heb ik nog geen pakketje of een bon van de bezorger gehad dat hij is langs geweest

Goed netjes en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helaas hadden de schoenen geen uitneembare binnenzool. Tip: neem dit op in de beschrijving. Retour gezonden en met 2 dagen geld teruggestort.

Maken beloftes niet waar

Lekker maken met snel leveren en dan toch niet nakomen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Bernd, De reden voor de vertraging was zoals gemaild is dat er een fout in de voorraad was waardoor we na een tijd zoeken het bestelde product niet konden vinden. Onze excuses voor de wachttijd en het niet kunnen leveren van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Redelijk

Product was zoekgeraakt maar na mijn review hierover is door Intersport contact opgenomen en is het product alsnog met spoed geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel verstuurd, retour snel verwerkt en gestort

Bij twijfel 2 maten besteld van een bepaald merk schoenen. 1 paar moest terug. Gemakkelijk te bestellen en te retourneren. Bestelling en retour snel verwerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede omgang met de producten

snel verzonden en kon snel me producten in de winkel ophalen

goede service

wel snelle levering maar beetje raar allemaal want ik moest 49.99 betalen en op de doos stond 44.99. naar de winkel geweest en zij vonden het ook raar maar er werd niks mee gedaan. na deze reactie hier, een persoonlijke mail gekregen van intersport en het is helemaal netjes afgehandeld. ik heb het geld terug gekregen en excuses. goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en snelle levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte, snelle en gratis oplossing!

Normaal vul ik dit soort onzin helemaal niet in maar voor jullie geldt: Helemaal top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en zeer snelle service

Voor mij de eerste keer dat ik op jullie website heb gekeken en meteen heb besteld wat ik zocht. Zeer tevreden met mijn aankopen en jullie snelle service.

Alles volgens verwachting

Goed geleverd, product goed, alles volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, aardig personeel wat goed uitleg geeft.

Prima service, aardig personeel wat goed uitleg geeft.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product is zoekgeraakt bij filiaal Cruquius.

Bij Intersport is het een rommeltje. Ik bestel online een.product en laat het.bezorgen bij het.filiaal Cruquius. Na een mail te hebben ontvangen dat het product daar is afgeleverd wil ik het ophalen. Zij kunnen het product niet vinden. Heb een half uur staan wachten. Het hoofdkantoor zou mij bellen met een oplossing. Die kwam er dezelfde dag zou het product verstuurd worden vanuit Alphen aan de Rijn naar mijn thuis adres. Tot op heden bijna een week later nog niks. Weer kunnen ze niets terugvinden. Ik wacht nog steeds op een belletje van het hoofdkantoor. Dus eens maar.nooit meer online bestellen bij Intersport.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Max, Wij hopen dat u ondertussen de bestelling heeft ontvangen. Wij betreuren de gang van zaken en doen ons best om dit niet meer zo te laten verlopen. Wij hopen dat u de volgende keer alsnog overweegt bij Intersport Twinsport uw sportartikelen te kopen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Duidelijke communicatie

Bestelling leveren duurde wat langer, werd daar keurig optijd over geïnformeerd. Dikke prima! Heel netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle goede service

Over Intersport Twinsport

Filter op Taal