Badpak voor kind nodig in de winter. Hier was voldoende keuze en pakje werd snel geleverd.

Slecht.

Bestelling zou volgende dag in huis zijn. Zijn een week verder. Heb zelf contact met trunkrs moeten hebben en ook met intersport twinsport.

Voor een actie van twee stuks had ik er maar 1 ingevuld. Eigen schuld! Vraaggestuurd aan klantenservice, terugsturen en 2 opnieuw bestellen of 1 extra bestellen met korting. Dit laatste en ook nog zonder verzendkosten en dus snel opgelost

dank voor jullie service en korting

Squashschoenen besteld die twee dagen later in de korting waren. Een een kort mailtje was genoeg om de korting alsnog te krijgen. Klant is koning gevoel aan over gehouden.

S avonds besteld, volgende dag in huis

Schoenen gevonden die ik zocht

Ik zocht dit type schoen en heb deze via Intersport besteld. Keurig geleverd en op tijd. Alleen jammer van de 4,99 euro verzendkosten.

Snelle levering en verwerking retour

Van één schoen twee maten besteld. Binnen enkele dagen binnen. Één paar retour gedaan. Na twee dagen al bericht dat terugbetalen met 1 a 2 dagen geschied.

Thank You InterSport!

Very Fast!Very Correct!The ordering process is very simple!

Goede prijs en snel geleverd

Al jaren loop ik blessurevrij op de Asics Nimbus hardloopschoenen. Intersport had de nieuwste versie van deze schoenen voor de beste deal.

Snelle levering en volgens verwachting.

Tenue is prima maar levering slecht

Het pak werd drie dagen geblaat opeens bij buurman op de stoep gelegd, dus tevreden over de levering zijn we niet.

Levering was prima en snel maar

adidas Hoops Mid Lifestyle Basketbal Strap Schoenen voor peuters heeft slechte pasvorm. Klittenbandsluiting om enkel is veel te kort. Schoen kan daardoor niet goed dicht en gaat open bij lopen. Niet draagbaar helaas. Zonde van het geld.

Bestelproces en afhaalproces prima op elkaar afgestemd.

Helemaal top. Nu alleen nog hopen dat het bestelde goed past.

Veel te grote doos

2 paar sokken kwamen afzonderlijk in 2 veel te grote dozen. Dit had (beter) in één brievenbuspakketje bezorgd kunnen worden. Onvoldoende geïnformeerd dat het tweede paar sokken in een zending een paar dagen later zou komen. Daarom moest ik gaan bellen dat onvoldoende producten geleverd waren. Er is redelijk vlot geleverd wat is besteld.

Prima en snel

Snel nog wat skicolletjes nodig voor de vakantie. Snel ontvangen en prima kwaliteit

Ski's online besteld, deze zijn op tijd afgeleverd in Hengelo waar deze netjes zijn schoongemaakt, afgesteld en gewaxed.

Makkelijk te bestellen, gemakkelijk betalen en snel in huis

Fijne levering

Makkelijk te bestellen en fijne levering.

Fijne winkel voor onze sportspullen

Goede communicatie door het bedrijf bij bestellingen naar zijn klant toe. Wij gebruiken intersport vnl voor de hockeyspullen voor LOHC en zij doen altijd weer hun best met alles op tijd in huis hebben mbt tenue (vnl jeugdmaten) bijv

Met de winkel goede ervaring

Wanneer ik iets bestel en het wil ophalen in de winkel het heel erg lang duurt. Erg irritant

Bestelling snel ontvangen

Fijn dat er met klarna betaald kan worden en binnen 1 werkdag heb ik de schoenen in huis gekregen.

Goede snelle levering van wat ik besteld had

Snel geleverd, makkelijk retour. Retour ook super snel verwerkt! En veel mogelijkheden betreft betalen

Fijne Slippers

Fijne Slippers. Zool is erg prettig op te lopen door de demping.

Snel geleverd maar manier van aanleveren slordig

Het bestellen ging prima en alleen de manier waarop ik de jassen kreeg geleverd. Vond ik nogal slordig. Jassen van bijna 300 per stuk paste eigenlijk niet fatsoenlijk in de doos en was niet mooi opgevouwen (eerder erin gepropt) zonder plastic er omheen. Niet zo netjes voor een nieuwe product aan de klant. Het retour sturen ging overigens heel snel en makkelijk.