Beste klantenservice!

Binnen 2 dagen antwoord en zeer vriendelijk, kortom top!

Correct en op tijd

Goede spullen

Intersport helpt je goed als je iets vraagt, Slechte leveringen

tennisschoenen op woensdagavond besteld, nog steeds niet binnen/mail gekregen. We gaan morgen bellen waar de bestelling is

De bestelling was goed

Alles verliep zoals op de site stond, duidelijk en simpel.

Beste Milas, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

snel besteld en bezorgd

Super snel geregeld

Goedemiddag Ahmet, Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van de bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Muts gekocht, muts gekregen

Muts gekocht aan leuke prijs, op tijd, correct, zorgvuldig geleverd. An sich niets negatief, op de hoeveelheid mails na... (Wel wat)

We kwamen een kwartier voor sluitingstijd binnen en werden keurig geholpen.

Mijn zoon houdt niet van winkelen (13 jaar) uiteindelijk in een kwartier geslaagd. Een paar Vans werd naar huis gestuurd en een paar Nike gympies voor de gymles op school. Beiden waren we snel weer tevreden thuis. Dank!

zeer positief

De voetbalschoenen werden zeer snel en volgens afspraak geleverd

Prettig geregeld!

Onze aankoop in de winkel in Leiden lukte niet. Zeer hulpvaardige dame bij de kassa bracht de oplossing. Paar dagen later lag de aankoop in de brievenbus. Goed geregeld!

Heel klantvriendelijk

In de winkel bleken de schoenen die ik eerder gezien had teruggestuurd te zijn naar het magazijn ivm einde actie. De winkelbediende heeft mij toen geholpen door te kijken of deze nog online besteld konden worden, hetgeen gelukkig zo bleek te zijn.

Goedemiddag Simon, Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van de schoenen. Met sportieve groet, Intersport Twinport.

Goederen werden snel geleverd en de service is perfect. Mails worden snel beantwoord.

Beste Sophie, Bedankt voor de fijne beoordeling. Veel plezier van de bestelling! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Wachten

Bestelling na meer dan een week nog niet ontvangen. Zelfs geen track and trace

Expert advies tegen een redelijke prijs

Altijd goed advies. Verrassende kortingen bij de kassa, vriendelijk en behulpzaam personeel

Goedemiddag Patrick, Bedankt voor de leuke beoordeling! Hier worden wij vrolijk van. :) Met sportieve groet, Intersport Twinsport

De schoenen passen prima. De prijs is goed en er is snel geleverd

Beste Jo, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar wens is! Met sportieve groet, Intersport twinsport

Snelle levering, ruime keus. Mogelijkheid tot zelf afhalen in de winkel.

Als je het artikel zelf op wilt halen in de winkel betaal je geen verzendkosten. Dat is erg fijn; maar de keuze 'ophalen in de winkel' komt vrij laat in het bestelproces. Hierdoor dacht ik altijd dat het niet kon. Maar als je het eenmaal weet is het prima. Keurig mailtje dat het artikel klaar ligt.

Hoi Suzanne, Bedankt voor de leuke beoordeling! Het klopt inderdaad dat die keuze later in het bestelproces naar voren komt. Wij zullen dit intern meenemen. Veel plezier van de aankoop! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Prima product, snelle levering

Producten geleverd en waren prima in orde en met name de snelle levering in deze tijd is een pre!

Hoi Stan, Bedankt voor de leuke beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier van de aankoop! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Snel

Beste Johan, Bedankt voor de leuke beoordeling! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Goede snelle levering

Goede snelle levering voor een goede prijs!

Beste Gerwin, Leuk om te lezen! Bedankt voor de beoordeling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Goed en snelle levering

was op zoek naar hockeyschoenen van mijn zoon. Zowel op t veld als in de zaal. Beide keren uitgekomen bij twinsport. Prijsstelling is scherp. Levering snel. Netjes.

Product zoals omschreven

Super snelle levering.

goede service en snelle levering.. Top

Snelle levering, zeer tevreden

Snel en correct

Mooie prijs, snelle levering meer moet niet

Snel, netjes verpakt

Bestelling na korte tijd in de winkel aangekomen. Zat netjes verpakt

Prima levering. Kwaliteit.