Prima!!

Goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Word altijd snel en goed geholpen!

We worden altijd snel maar vooral op een leuke manier geholpen met goed advies! We komen hier graag!

Goed samenwerking winkel en internet

Prima geholpen in de winkel, de goede maat was van een artikel niet voorradig. De volgende dag werd de broek in de goede maat thuis geleverd.

Lage prijs goede kwaliteit

Snelle verzending en makkelijk retouren

Omdat de skeelers die ik wilde niet allemaal op voorraad waren in 1 filiaal, online mijn bestelling geplaatst. Mooie skeelers gevonden en het andere paar zonder problemen snel kunnen retourneren.

Goede service en snelle levering

Had 2 petten willen bestellen omdat je de 2e dan met korting kreeg, maar bestelde er per ongeluk 1. Heb ze gebeld en kon de 2e pet alsnog met korting (via een code) bestellen. Netjes geregeld.

Alles optijd, alles goed geregeld

Snelle verzending, makkelijk retour te sturen! Ik ben meer dan tevreden.

Snel aflevering, super producten.

Matige ervaring

Levering was niet zoals de aangegeven 1-2 werkdagen. Ook kwam de doos beschadigd aan en ga ik er vanuit dat het artikel al eens buiten gedragen was. Retourneren heb ik vanaf gezien omdat het retourformulier incompleet was en ik geen gehoor kreeg van klantenservice.

Zeer tevreden!

Ruim assortiment, snelle levering en artikelen van goede kwaliteit!

Slechte communicatie! Slechte service

Eens maar nooit meer

Leuke kortingactie met vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel in Nieuwegein. Goed dat de verkoper melde dat er korting op de schoenen was. Het stond namelijk nergens.

Makkelijk bestellen betalen en snel geleverd.

Prima voor herhaling vatbaar.

Bestelling was op tijd binnen en netjes verpakt.

Héél aangename ervaring

Het product was niet helemaal top maar onmiddellijk een heel snelle reactie en heel fair voorstel gekregen. Super ervaring. Zeker aan te raden.

Slecht

Zeer slecht verpakt. Plastic dat om het longboard zat was op sommige plekken stuk. Artikel is hier veel te zwaar voor. Ik zou aanraden om dit artikel in een doos te verpakken en dan te verzenden.

Drama

Mijn rackets waren voorradig zouden voor 29-4 binnen zijn ik heb nog steeds niets!!

Heb nog steeds niets ontvangen

Heb nog steeds niets ontvangen

Probleemloos

Mijn 1e ervaring is zonder problemen verlopen.

Super..!! Goed en behulpzaam personeel in Nijmegen

snel, klantbewust