Snelle levering voor zeer scherpe prijs

Snelle levering en goede prijs voor t artikel

Mooie jas gescoord in de uitverkoop, was een moetje want tijdens de sneeuw dagen ging mijn rits van mijn oude jas kapot. En deze moois jas werd super snel geleverd voor een top prijs.

Zeer slecht! Reageren nauwelijks op mail en telefoon wordt niet opgenomen

Zeer slecht wacht al meer dan 2 weken op handschoenen. Die volgens de winkel bij postnl liggen en volgens postnl zijn ze daar nooit geweest. Op mails wordt er als je geluk heb met 5a7 dagen gereageerd (over de toon van de mail maar niet te spreken) en heb 26 geprobeerd te bellen op verschillende dagen en tijden maar nog geen een keer iemand aan de lijn gekregen. Op mijn mail hoe we dit dus op gaan lossen heb ik nog geen antwoord. Ik schrijf dit mede omdat ik gewoon contact wil met intersport twinsport zo dat dit opgelost kan worden. Alle andere manieren al geprobeerd!!

goede service naar de klant zit blijkbaar in de genen

Al jaren klant en ik vind het bijzonder dat de service naar de klant zo goed blijft. Complimenten hiervoor!

Alles ging naar wens,top

Perfecte levering en timing

Correcte behandeling!

Goede levering, goede prijzen

Niets te klagen, enkel positieve ervaringen met deze onlineshop.

Goed en snel geleverd

Ik kocht een paar Nike Blazers. En toen ik de reviews las schrok ik een beetje. Ik was aan het twijfelen of ze bij mij ook op tijd zou komen. Maar ze kwamen heel snel naar mijn adres toe. Binnen 2 dagen had ik ze al binnen. Ik ben zeer tevreden met mijn schoenen. Bedankt!

Gekregen wat ik besteld heb. En snel.

Snel en goedkoop

Makkelijk bestellen..snelle service en goede kwaliteit voor scherpe prijs

Perfect!

In de winkels altijd al goed en snel geholpen! Via internet is het niet anders!

Ze kwamen als de goedkoopste naar voren, en een snelle levering.

Top!!

Goede service en mooie spullen voor een mooie prijs.

Uitstekend!

Goede service, duidelijke communicatie

Snel besteld; snel geleverd.

Snel besteld; snel geleverd; product naar verwachting.

Goede prijs en snel geleverd

Op één na de beste prijs die op internet te vinden was, maar de goedkoopste was maar voor één maat, niet de mijne... Vrijdag besteld en zaterdag geleverd, doe zo verder!

Snel en op tijd geleverd

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag bezprgd

Goede aanbieding, snelle levering

Helemaal goed

buiten gewoon tevreden

vriendelijke werknemers bij intersport den haag. ik heb paar schoenen in paar uur gereserveerd en opgehaald danzij de 2 jongens

Perfecte afhandeling van mijn bestelling.

Ik had een 180cm grote bokszak besteld. Deze zijn ze zelf komen afleveren omdat het met de post niet te doen was. Vervolgens via mail een dag afgesproken en op dag van aankomst een vrij gerichte tijd zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten op je pakketje. Ik heb dan wel iets langer moeten wachten dan 2 dagen, maar dat maakt deze service helemaal goed. Zeer tevreden, ze doen hun best de klant zo goed mogelijk te helpen.

Meerdere keren nu wat besteld en iedere keer zéér tevreden!

Ben zeer tevreden over intersport.

Mijn bestelling. Optijd binnen gekregen.

Fantastische webshop met scherpe prijzen en goede service

De webshop heeft mooie goede merken en makkelijke zoekfunctie. Scherpe prijzen en de verzending ging snel. Zeker aan te bevelen! Heel tevreden met de aankopen!

Top geregeld / super snel / dikke korting!

Bestelling was er echt SUPER snel; net dat ik nodig had; prima pas en wel met maar liefst 40 % korting he.