1

na 4 dagen nog steeds niets verzonden!

gebeld met klantenservice, ze beloven dat ze dezelfde dag verzonden worden, nu 5 dagen verder en nog steeds niets onvangen!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service

Er zaten een paar kleine krasjes op de ski schoenen (Outlet), wij kregen vooraf al een mailtje om ons op de hoogte te brengen met de vraag of we wilden laten weten of we de schoenen wilde houden of niet. Daarnaast werd er een nadere oplossing geboden mochten we besluiten de schoenen te houden. Nadat wij besloten hadden de schoenen te behouden, zijn we blij verrast met 2 st ski schoenentassen en een extra korting op onze volgende aankoop van 20 %. Kortom topservice !!

  • Aanbevelen? Ja
6

Ok

Ok

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer tevreden

Netjes (op afstand) geholpen in de winkel. Fijn dat deze nog open is in Corona tijd. Blij dat ik de aanbevolen hardloopschoenen heb kunnen passen en uitproberen in de winkel. Ze lopen goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Snelle levering en makkelijke site.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snelle en correcte levering

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.snelle levering

Goede ervaring..aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, duidelijk

Snel bezorgd ondanks de crisistijd, duidelijke communicatie via mail. Kwalitatief hoogwaardig product.

  • Aanbevelen? Ja
10

👍

Super snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede producten, goede service

Paar schoenen besteld, snel geleverd. Waren te klein, direct nieuwe besteld (maat groter) andere retour gestuurd. Allemaal geheel probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging, keurige verpakking

Bij deze zaak iets bestellen is voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Harstikke blij

Schoenen en snel geleverd en prijs was ook prima ten op zichte van concurrentie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend! Volgende dag geleverd!

Makkelijke webshop en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet alles is geleverd

De helft van mijn bestelling is niet geleverd helaas

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeff, Wat vervelend dat uw bestelling niet volledig leverbaar was. Helaas hebben wij uw bestelde polo moeten annuleren, onze oprechte excuses daarvoor. Dit kan soms voorkomen wegens een interne voorraadfout, de oorzaak hiervan kan door verschillende factoren komen, denk bijvoorbeeld aan diefstal. Nogmaals onze oprechte excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

2

Jas besteld die niet leverbaar was

Een dure jas besteld en na twee dagen kreeg ik te horen dat je jas toch niet leverbaar is. Geld wordt terug gestuurd maar kan enige tijd duren. Nu kom ik door de beperkte tijd die ik nog voor mijn reis heb in de problemen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ronald, Wat vervelend dat uw North Face jas niet meer voorradig was, onze oprechte excuses daarvoor! Helaas hebben we te maken gehad met een interne voorraadfout, dit kan door verschillende factoren komen, denk bijvoorbeeld aan breuk of diefstal. Het bedrag is gelukkig de volgende dag direct terug gestort via de manier hoe u heeft betaald. Hoor graag van u mocht dit anders zijn! Hopelijk heeft u nog een passende jas kunnen vinden voor uw reis! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

8

Snelle levering

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Besteld en geleverd zoals beloofd , geen aanmerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Kon niet beter, snelle levering.

Kon niet beter, snelle levering. Product zoals beschreven, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht geholpen en nauwelijks interesse

Medewerkers staan in een groep en loop naar hun toe en vraag een vrouwelijke collega of ze mij kan helpen. dan loopt ze mee en ik vraag waar ik meer trainingsbroeken kan van vinden van Northface omdat de gene die ik vond niet bij een collectie hoorde. Ik kreeg te horen alles hangt van wat we hebben en als het er niet is dat is het er niet en liep weg naar haar collega's. ik ben een andere type van Northface gaan passen en deze heb ik bij de kassa gevraagd om te bestellen. Deze dame gaf aan dat er nog twee moesten zijn en ging boven kijken en kon ze niet vinden? Toen maar een bestelling gedaan om het thuis af te leveren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Frans, Wat vervelend dat uw bezoek in onze winkel niet verliep zoals het hoort. Onze excuses hiervoor. Wij hebben uw klacht door gekoppeld naar de desbetreffende winkel, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Hopelijk bent u wel tevreden met uw bestelling en de online verwerking hiervan. Met vriendelijk groet, Intersport Twinsport

3

Vreemd

Mijn bestelling is geannuleerd en het bedrag gecrediteerd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Sandra, Wat vervelend dat uw order geannuleerd is, wij proberen dit natuurlijk altijd te voorkomen. Waarschijnlijk is er een fout geweest in onze voorraad, waardoor wij het artikel niet hebben kunnen leveren en hebben wij uw bestelling hierdoor moeten annuleren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

9

Prima!

'S Middags besteld en de dag daarop om 13.00 Uur in huis. Mooie schoen! Blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snelle levering, goede informatie voorziening

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima website, snelle service, goede retourverwerking.

Jammer dat ik de verkeerde maat kreeg opgestuurd. Heb xl besteld, die maat stond ook op het kaartje, maar in de jas stond maat l hetgeen ook de maat was. De verkeerde maat voor mij. Dus retour gebracht naar de winkel. Daar wel snel mijn geld terug gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Was top

Heb eigenlijk geen opmerkingen Ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

*

*

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina