Top service!

Een 10 voor de klantenservice! Wat een top service!

Prima service snelle levering

Goede service en snel geleverd

Top webwinkel

Zeer goede correcte stipte service. Topper !

Top service! Goeie duidelijke website

Goeie en snelle Service!!

Prima service!!

Top geregeld!!!

Snelle afhandeling, snel geld retour, retourservice prima!!!

Goed geregeld

Goed geregeld, snelle levering

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

De sportschoenen werden ze er snel geleverd, zijn van goede kwaliteit en voldoen zeker aan de verwachting.

Product niet meer op voorraad

Dus geen levering

Hi Paul, Wat vervelend dat we je bestelling hebben moeten annuleren. Helaas komt het soms voor dat er een verschil zit in onze voorraad, waardoor wij de bestelling moet annuleren. Wij proberen deze annulering natuurlijk te voorkomen, daarom ontvangt u hier helaas pas later bericht van. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Echt top

Heb mail gestuurd omdat er een mooie aanbieding was voor een fietsbroek en ik deze cadeau wil geven echter na de 14 dagen wat hun procedure is. Mag t zonder problemen ruilen ook na 14 dagen met toevoeging van de mail. Top geregeld. Heb ik van die mooie aanbieding gebruik kunnen maken. Hoop dat de broek straks past. Ga zo door zou ik zeggen 🖒

Goede service en goed advies in de winkel

Tennisschoenen moest uit ander filiaal komen wat wat langer duurde. Maar schoenen pasten perfect dankzij goede hulp van de medewerker uit de winkel

Goede snelle service

Erg tevreden. 16:30 besteld toch volgende dag al in huis

de vlieger op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis ging niet op

Ondanks dat het artikel op voorraad was duurde de levering langer dan voorgesteld. in plaats van de volgende dag kom onze bestelling 5 dagen later, de rekening kregen we natuurlijk wel direct ;-) Tussen moment van bestelling en verzending wordt je in het ongewis gelaten dat je bestelling vertraagd is. Dat plus leverings "belofte" zou beter kunnen, verders over intersport altijd dik tevreden.

Hi Jeroen, Bedankt voor de beoordeling. Ik heb de order er even bij gepakt en kan zien dat deze op een vrijdag is besteld. De order is helaas pas na 16.00 bij ons binnen gekomen, waardoor de order pas de maandag erna wordt opgepakt. De Klarna facturen worden door het systeem al automatisch doorgestuurd na dat de bestelling geplaatst is, aangezien dit via Klarna zelf loopt. Onze excuses voor de vertraging, maar ik hoop dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijk groet, Intersport Twinsport

Prima webshop overzichtelijk

Vandaag besteld morgen in huis !! Top service en goede producten

Snelle levering, kwaliteit product 100% prima

Meer dan prima, goede kwaliteit en snelle levering.

Prima service!

Tot nu toe alleen ervaring met de webwinkel. Mooie aanbiedingen en goed verzonden.

Goed personeel

Ik merk gelijk wanneer ik de winkel inkom dat het personeel mij gezien heeft en mij graag wil helpen en daar ook veel moeite voor doen. Collega's gaan leuk met elkaar om maar blijven toch professioneel. Kort samen gevat: een aanrader om hier te komen winkelen.

Super snel en goed

Uitstekende aflevering

Snelle en goed verzorgde aflevering. Duidelijke informatie en snel afgewikkelde retourservice! Mooie produkten van Nike zijn goed verpakt maar niet overdadig. Misschien karton in plaats van plastic voor het milieu.

Kwalityd jas

Winter jas

Hi Stephanie, Jammer dat de jas niet aan uw kwaliteitseisen voldoet. Zou u ons kunnen laten weten wat uw aanmerkingen zijn voor het aangeschafte artikel. Wij horen graag van u, zodat wij onze service en het aanbod kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Werd heel veel moeite gedaan!

Deden heel veel moeite omde perfecte schoenen en jacks te krijgen!

Hi Ine, Bedankt voor uw beoordeling. Graag willen wij onze service verbeteren. Helaas is het niet helemaal duidelijk bij ons wat u precies bedoelt met heel veel moeite gedaan? Op basis van het cijfer begrijp ik dat u niet tevreden bent over de service. Graag horen wij hoe wij dit kunnen veranderen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Altijd goed

Top services

Correct en snel behandeld en dus gekocht.

Prettig geholpen, alle sport broeken waren te kort, maar de verkoper verwees naar de sport broeken van Sheng ( tennis ) en die zijn prima van lengte!

Makkelijk en snel bezorgd

Online gezocht naar trainingspak. Kwam bij jullie. Mooi trainingspak voor een goede prijs. Besteld en 2 dagen later in huis. Top. Me zoon is er erg blij mee.

Goed product, snel geleverd. Geen op of aanmerkingen!!