mooie frisse winkel

Mooie artikelen, vriendelijk personeel (studenten merendeels)

Goede prijs snelle levering

Enige minpunt is dat bij de sale wel verzendkosten worden gerekend ook al zit je boven het min. bedrag.

Supersnelle ervaring, alles de volgende dag thuisbezorgd!!

Na het bestellen heb ik het de volgende dag in huis, superleuk, snel. Ook wordt je prima op de hoogte gehouden per mail. Professioneel!

Makkelijke website, snelle levering

Supersnelle levering, 4 sterren, omdat een gedeelte op een ander adres werd bezorgd

Keurig personeel luistert oor geduld glaasje water echt als klant behandelt.

Sport dan Intersport u...

Voor veel sporten is er genoeg keus. We komen er graag. Het personeel aan de kassa vond ik tot twee keer toe (achterelkaar, dus geen toeval of ongelukje) erg onvriendelijk, ontevreden indruk hebben. Dat is erg onprettig als je voor een paar honderd euro spullen afrekent.

Ik kreeg een hockeystick in plaats van een sport-bh

Kan gebeuren hoor :) Maar het was wel even verrassend toen het pakketje binnenkwam. OF de grootste en meest langwerpige BH ooit, of iets heel anders. Het bleek dus een hockeystick, die ik nu moet retourneren. Geen ramp en vrij lollig én een beetje irritant. Komt vast snel alsnog in orde!

Goedemiddag Lotte, Bedankt voor uw recensie. Ik begrijp de eventuele teleurstelling en irritatie. Ik zie dat u contact heeft gehad met klantenservice en dat zei hebben gezegd dat u vandaag nog het juiste product toegestuurd krijgt. Onze excuses voor het ongemak, We hopen u in de toekomst als te mogen ontvangen in 1 van onze filialen of in onze Webshop. Sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel, gemakkelijk en voordelig

Snel, gemakkelijk en voordelig

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. We hopen u in de toekomst terug te zien als klant. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

top snel

Prettig

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. We hopen u in de toekomst terug te zien in onze Webshop of in 1 van onze filialen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Duidelijke website en snelle levering

Kwalitatief goed product en makkelijk besteld.

Beste Rick, Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te lezen dat u makkelijk heeft kunnen bestellen. We hopen u in de toekomst terug te zien als klant! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Goedemiddag Claudia, Bedankt voor uw recensie. We hopen u in de toekomst terug te zien als klant. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Supersnel

Snel

Alles prima in orde. Alleen beetje jammer dat er een prijskaartje van 30 goedkoper aan hing!

Prima dienstverlening

Goede website, snelle levering. Bij vertraging van 1 product mogen jullie best even wachten en alles in 1x versturen. Ik kan wel even wachten

Snelle levering! Retouren worden ook goed en makkelijk verzorgd.

Snelle levering! Retouren worden ook goed en makkelijk verzorgd.

Beste Angelique, Bedankt voor uw recensie. Wij hopen dat iedereen onze retourafdeling zo ervaart. We hopen u in de toekomst terug te zien als klant. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. We hopen u in de toekomst terug te zien als klant! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Gewoon top service!!!

Op zoek naar wandelschoenen kwam ik bij jullie terecht. De kwaliteit van de schoenen kende ik de prijs viel ook mee … dus besteld.. Jullie zorgden voor een perfecte afhandeling van mijn bestelling en ook voor een snelle levering Dus alles naar wens en perfecte service waarvoor mijn dank

Beste Eric, Bedankt voor uw goede recensie. Wij streven er naar al onze klanten een fijne ervaring te geven bij Intersport Twinsport. We hopen u in de toekomst graag terug te zien! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel bezorgd en goed product

Goedemiddag Kevin, Bedankt voor de goede recensie. We zien u in de toekomst graag terug als klant. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Heel mooi en licht

Het is perfect producten heel fijn

Prima service en snel.

Persoonlijk, prettig en welkom!

Snelle service!!!!

Goeie aanbiedingen en super snelle verzending. Aanrader!!!

Ruime sortering

Leuke jas

Snelle bezorging

Goede service zal vaker bij jullie bestellen