Kijk. Daar is de spam weer

Na in maart handmatig uit te zijn geschreven, is onlangs weer het gespam om de paar dagen. Waneer houdt het eens op? Zeer vervelend!

Poep

Stinkt Gisteren voor half 9 savonds besteld, gekozen voor bezorgen met trunkers. Het is nu 22;37 en het is er nog niet… huil

Beste Charity, Bedankt voor uw feedback. Dit geld voor bestellingen op werkdagen, in het weekend haalt en levert Trunkrs niet. Dit wordt ook aangegeven op onze site tijdens de weekend uren. We wensen u veel plezier van de voetbalschoenen.

Op 21-10-2023 sportschoenen Nike Metcon gekocht in Duiven. Verkoopster zeer vriendelijk en vakbekwaam. Ze adviseerde me beide schoenen aan te trekken en ff stukje te lopen. Nike Metcon de schoen voor krachtsport.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review! Wat fijn om te horen dat u netjes bent geholpen. Veel plezier van uw aankopen. Uiteraard hopen wij u in de toekomst terug mogen zien bij Twinsport :). Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Wat super goed geholpen, thuis stralende dochter met haar asicskorfbalschoenen!!Goed advies, niet opdringerig. Leuke ontspannen gemotiveerde sfeer in de winkel.

Beste Anke, Bedankt voor de positieve review! Wat fijn om te horen dat u netjes bent geholpen. Veel plezier van uw aankopen. Uiteraard hopen wij u in de toekomst terug mogen zien bij Twinsport :). Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Zéér slechte klantenservice. Koop hier nooit!!!!

Lowa wandelschoenen gekocht. Problemen met de schoenen, retourneren en dan eeuwg wachten op een oplossng!!! Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Beter koopt u elders. Uiteindelijk is alles toch tot tevredenheid opgelost. Waarvoor dank.

Goed,maar!!!

Verzendkosten betalen bij een bestelling van € 200,00 is echt niet meer van deze tijd! Had ik het zelfde artikel bij een ander bedrijf kunnen kopen had ik dat zeker gedaan!

Beste H, Bedankt voor uw feedback! Ik zal uw beoordeling doorzetten naar de afdeling die er over gaat. Helaas kan ik niet beloven dat we het ook daadwerkelijk kunnen veranderen. We hopen dat we u in de toekomst terug mogen zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Prima klantenservice!

Het ruilen van het product is dankzij een goed bereikbare en meedenkende klantenservice snel geregeld.

Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We hopen u in de toekomst terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Over het algemeen gezien erg duur

Winkels zijn groot maar assortiment is niet erg breed. Prijzen liggen aan de hoge kant. Verkopers vriendelijk maar ook niet echt gespecialiseerd. Ik was aan Intersport gebonden dankzij cadeaubonnen maar daarvoor was ik er nooit geweest, en vermoed dat het ook de laatste keer was. Er was niets mis mee, maar echt enthousiast werd ik er ook niet van

Beste Geert, Bedankt voor uw eerlijke feedback! Wij proberen in ons assortiment voor ieder wat wils aan te beiden. Voor tips of opmerkingen mag u ook altijd een email sturen naar onze klantenservice. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Goede en snelle klantenservice

We hadden een product besteld. Hier hadden we een vraag over, de klantenservice pakte het gelijk op binnen. 24 uur en binnen 48 uur was het opgelost. Verschillende mensen pakte het over van elkaar. De klant is geholpen en dat is wat je wil. Hier kunnen andere bedrijven echt nog iets van leren. Top gedaan intersport.

Beste Albert, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u snel en netjes geholpen bent via onze klantenservice. Onze klanten staan hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om onze service op de juiste manier aan onze klanten te geven. Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Klantvriendelijk geholpen

Ik wilde meer informatie over tennisrackets en materialen. In de winkel in Hoorn heb ik fijne uitleg gekregen. Prettig geholpen en een ruim assortiment met vele merken.

Beste Kim, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u netjes bent geholpen met de keuze van het juiste tennisracket. Wij wensen u veel plezier bij het tennissen en hopelijk tot ziens! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Gewoon goed en netjes.

goed artikel en keurig geleverd, eerst bekijken dan betalen, klasse.

Beste Marco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij werken inderdaad met Klarna zodat klanten die het prettiger vinden om achteraf te betalen ook bij ons terecht kunnen. Zien we u nog eens terug in een van onze filialen of in onze Webshop? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Goed en makkelijk

Zoals het hoort

Beste Peter, Bedankt voor de feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport twinsport.

Eerste keer en meteen goed

Was de eerste keer dat ik er besteld heb en het was meteen een goede ervaring.

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling! Wat fijn dat uw eerste ervaring gelijk een positieve ervaring is. Uiteraard hopen wij u nog eens terug te mogen zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Leuk snel.

Leuk

Beste Ollie, Bedankt voor de positieve beoordeling! Zien we u nog eens terug bij Intersport Twinsport? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel geleverd, achteraf nog een vraag aan de klantenservice gesteld waar ik super snel een goed en vriendelijk antwoord kreeg.

Beste L, Bedankt voor de positieve feedback! Wat fijn om te horen/lezen dat alles netjes is verlopen. Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Verzending

Ik had 4 paar besteld. Drie kwamen als brievenbuspakket thuis. Het andere paar kwam als pakket bij een afhaalpunt. Een beetje kostbare oplossing!

Beste Gerard, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw bestelling bestond uit een deellevering. Omdat we niet alle artikelen meer in 1 filiaal hadden is de bestelling in delen verstuurd. Excuses voor de verwarring! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Mooi jasje van goede kwaliteit

Eerst maat M besteld. Bij de taille zat die wat strak. De mouwen waren qua omvang best wijd, in de lengte goed. Toen een L besteld. Die zit bij de taille goed, wel vind ik de mouwen erg wijd, en ook wat lang (maar liever dat dan te kort). Qua verhoudingen vind ik het jasje niet helemaal kloppen of zo. Maar verder is het een hartstikke mooi jasje en de kwaliteit is super.

Beste Yvette, Bedankt voor uw recensie! Wat jammer om te horen dat de pasvorm niet helemaal naar wens is. Wij hopen dat u ondanks dat toch veel plezier heeft van het jasje! Voor eventuele vragen of opmerkingen mag u ook altijd contact opnemen met onze Klantenservice! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Beste F, Bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen in een van onze filialen of in onze Webshop. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel en correct

Fijne ervaring

Beste Paul, Bedankt voor de positieve feedback! Wij hopen u uiteraard terug te mogen zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Goed geholpen

De maattabel stond er niet bij, waardoor ik de verkeerde maat had besteld. En had deze de dag nodig dat hij binnen kwam, dus kon het niet terugsturen. Vervolgens goed geholpen door de klantenservice om dit op te lossen.

Beste Geertjan, Bedankt voor uw recensie. Ik ben bang dat uw bericht via social media niet goed is doorgekomen. Daarom heb ik u even een email gestuurd. Wij zien graag uw reactie tegemoet. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Slecht. Geen pakket ontvangen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Beste Jochum, Bedankt voor uw recensie. Via de track & trace zie ik dat uw bestelling 21-09 is geannuleerd. Deze zal retour naar onze Webshop worden gestuurd. Zodra wij uw retour hebben ontvangen zal deze worden terug betaald. Wij hebben u ook een persoonlijke mail gestuurd met daarin wat meer tekst en uitleg. Excuses voor het ongemak.

Prima ervaring

3 verschillende artikelen besteld en op de afgesproken tijd ontvangen. Artikelen bevallen uitstekend!

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien als klant. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Iets fout gegaan, maar goed en snel opgelost

Schoenen besteld, na een week zonder bericht een retour betaling ontvangen. Er was iets fout gegaan, prima hersteld door Intersport

Beste Koen, Bedankt voor uw recensie. Ik heb het even nagekeken en er is inderdaad iets mis gegaan met uw bestelling. Ik zie dat u had gekozen voor winkel afhaal. De winkel die uw bestelling heeft verwerkt heeft hem per ongeluk op de verkeerde kar gelegd. Hierdoor is uw pakket met POSTNL mee gegaan in plaats van met de interne vracht. Hierdoor hebben wij uw bestelling retour ontvangen en is deze terugbetaald. Dit is ontzettend slordig van ons. Wij zullen u een persoonlijke mail sturen om deze situatie op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Alles perfect verlopen, snelle levering

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Snel ontvangen

Goede keuze voor prima prijs

Beste Nuance, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met sportieve groet, Intersport Twinsport