Snel, netjes en naar verwachting

Hi Peter, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat we uw verwachting waar konden maken. Met sportieve groet, Noah van Intersport Twinsport

Keurig verpakt, en product zoals beschreven

Hi Jo, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je ons aanbeveelt. Met sportieve groet, Noah van Intersport Twinsport

Kan niet beter

Elke stap van je bestelling kan je volgen

Hallo Erna, Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij dat het bestelproces niet voor verrassingen zorgde! Met sportieve groet, Noah van Intersport Twinsport

Tot aan levering goed...

Bestelling en afwikkeling prima. Toen kwam de levering... Inmiddels 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen product in huis. Al 5x bericht gehad van PostNL wordt morgen geleverd. De dag erna weer. Nu na bijna een week nog steeds geen product in huis. Als Twinsport via PostNL blijft leveren overweeg ik sterk om elders te gaan bestellen. PostNL doet maar wat en heeft hun zaakjes NIET op orde. Moeten ze niet toezeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen bezorgen. Inmiddels heeft Twin Sport deze beoordeling serieus genomen en contact met me opgenomen. Alles is uitgesproken. Kortom prima opgelost. Bedankt hiervoor!

Hi Wil, Bedankt voor de beoordeling en feedback. Inderdaad zijn wij afhankelijk van de bezorgpartner zodra wij de bestelling hebben overhandigd aan deze bezorgdienst. Wij willen u graag compenseren voor de betaalde verzendkosten. Kunt u contact opnemen met klantenservice@intersporttwinsport.nl? Met sportieve groet, Noah van Intersport Twinsport

Prima product en snelle levering

Duidelijke website, de bestelling was makkelijk in te vullen.

Goedendag, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar wens is :) Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Alles correct afgehandeld en ontvangen.

Tevreden met de levering. Ga ok vaak naar de store in Enschede om iets te kopen.

Goedendag, Bedankt voor de leuke beoordeling. :) Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snelle levering, goed product, waardeloze vervoederr

De bestelling werd supersnel geleverd. Gelukkig kunnen schoenen tegen een stootje, want zowel de buiten- als binnenverpakking waren compleet geplet en kapot gescheurd! Zonde van zo'n mooi product. Zou ik zeker wat van zeggen als ik jullie was, er moet nl flink voor betaald worden.

Goedemiddag Bianca, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de levering snel gedaan is. Ik ga dit intern zeker meenemen! Veel plezier van uw aankopen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Top ervaring

Snelle levering en duidelijke communicatie

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar een snelle levering te hebben. Tevens vinden wij duidelijke communicatie erg belangrijk. We hopen u in de toekomst terug te zien in de winkel of in onze Webshop! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Alles kwam keurig op tijd binnen. De kleuren kwamen overheen zoals het op het plaatje was afgebeeld. De schoenen zaten goed.

Beste Tamara, Bedankt voor de leuke beoordeling. Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve griet, Intersport Twinsport.

Drama

Bestelling gedaan wou annuleren dat kon maar niet gebeurd blijkbaar want de shirts zijn binnen gekomen Tevens vraag gesteld over mijn saldo op een kado kaart 4 dagen verder nog steeds geen antw

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat wij inderdaad mail contact met u hebben gehad. Helaas hebben wij om de een of andere reden niet meer op uw laatste email gereageerd. Mijn welgemeende excuses hiervoor, dit is niet netjes vanuit onze kant. Helaas kunnen wij als de bestelling is verwerkt & verzonden hem niet meer annuleren. U kunt hem natuurlijk altijd via ons antwoordnummer kosteloos terug sturen en vervolgens ontvangt u het aankoop bedrag ook netjes terug. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Goed en snel

Wandelschoenen online besteld. Twee dagen later in huis. Goed verpakt en compleet. Helaas waren ze te ruim, dus retour. Retourformulier (incl retouradres) zat er al bij, top! Alleen maar even afgeven bij en PostNL-punt. Zelfde schoenen opnieuw besteld in een 1/2e maat kleiner. Helaas, deze waren net te krap. Ook retour. Jammer!

Beste Monique, Bedankt voor uw recensie! Wat jammer dat beide maten net niet goed waren! We hopen u in de toekomst terug te zien in 1 van onze filialen of in de Webshop! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Slecht

Pakket nog steeds niet binnen.

Goedemorgen Marim, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw bestelling nog niet binnen is. Echter zien wij dat u nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice.. Zij zijn er op dit netjes met en voor u op te lossen. Wij raden aan even contact met hun op te nemen als u voor alsnog niets ontvangen heeft. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Squash raket niet geleverd

Ik heb een squash raket besteld is niet geleverd ivm 1 letter verkeerd in postcode. Adres klopte wel, meteen gebeld en gevragen of ze de raket opnieuw willen opsturen. Dit was akkoord, nu een week verder en nog niets gekregen.

Goedendag Irma, Bedankt voor de beoordeling. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat dit netjes is opgelost. Fijne dag! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Heel goed en vlot

Ik had het de volgende dag in huis liep gesmeert hij kwam het zelfs naar boven brengen normal moeten we naar beneden

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie! We hopen u als klant vaker te zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

Snelle correcte levering

Zoals het hoort op tijd geleverd.

Beste Joop, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij hopen u terug te zien in onze Webshop of in een van onze filialen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Mooi shirt, snel geleverd

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien als klant bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.

snelle levering, helaas was de maat niet goed en heb het retour gestuurd. ook dat ging heel gemakkelijk en binnen een paar dagen geld teruggestort gekregen.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wellicht tot de volgende keer. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel en juiste artikel

Snel geleverd, goed verpakt en juiste artikel. Passen perfect en zijn mooi.

Goedemiddag, Bedankt voor de leuke beoordeling. :) Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Fijne sportbroek, goede maat

Fijne sportbroek, goede pasvorm

Beste Andre, Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van uw bestelling! :) Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Alles inorde

Alles was naar wens ben zeer tevreden met mijn 2 paar nieuwe schoenen.

Hoi Jonathan, Fijn om te horen! Veel plezier van uw schoenen. :) Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Mooi aangeleverd in een stoere doos

Mooie shirts en goede aanbieding

Beste Dennis, Bedankt voor de leuke beoordeling. Veel plezier van de shirts! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Beste Remon, Bedankt voor de leuke beoordeling! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Super tevreden

Heel snelle levering. En ik werd meteen geholpen met mijn vraag in de online chat.

Beste Shana, Bedankt voor de super leuke beoordeling! Fijn om te horen! :) Met sportieve groet, Intersport Twinsport

vriendelijk, maar wel magertjes qua service

Gezochte sokken waren er niet in mijn maat. kon wel via online (daarbij geholpen) maar dan gold de korting niet. Beetje gek allemaal. Verder veel keuze.

Goedemiddag Matthieu, Bedankt voor de beoordeling! Uiteraard kunt u altijd contact zoeken met onze klantenservice zodat zij u eventueel verder kunnen helpen met de korting. Met sportieve groet, Intersport Twinsport