Super snelle service!!!!!!

Beste Marsha, Bedankt voor uw goede beoordeling! Fijn dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Een online winkel om aan te raden!

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling.

Beste Peggy, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat alles goed is verlopen en hopen u snel bij ons terug te zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Mooi product en snelle levering

De polo's die ik besteld heb zijn mooi en zitten goed. Daarnaast werd het snel geleverd!

Beste Walter, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u blij bent met uw bestelling, wij wensen u veel plezier hiervan! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Goede prijs en snelle levering

Snel geleverd,goede prijs

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Goede ervaring mee

Snelle levering. Helaas was de maat van de schoenen toch te klein. Teruggestuurd en geld snel retour.

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Wij hopen u snel bij ons terug te zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

SUPER!

Zeer goed !

Beste Pytsje, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Goede site, makkelijk bestellen, snelle levering en bij niet goed makkelijke retour en geld terug.

Beste Erik, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij hopen u binnenkort weer bij ons terug te zien en wensen u veel plezier van uw bestelling! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Verkeerde maat ontvangen goede service achteraf

Maatlabel bestelde jas en info website kwamen niet overeen. Via servicedeskmedewerker snelle reactie hierop ontvangen. Jas terugsturen ging eenvoudig en geld werd snel teruggestort.

Beste Gwen, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat de maattabel van het door u bestelde artikel niet klopte. Wij doen er alles aan dit te verbeteren. Wij zijn blij te horen dat het terugsturen van dit artikel en de terugbetaling hiervan goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

zeer tevreden

New Balance hardloopschoenen gekocht, kwaliteit voor een zeer scherpe prijs

Beste Joop, Bedankt voor de positieve review! Fijn dat u tevreden bent met uw aankoop! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Snelle levering, giftcards registreren moeizaam

Bestelling kon snel geplaatst worden. Niet laagste prijs, wel goede en nette verzending. Veel 5€ giftcards, daardoor wat ingewikkeld proces nadat er een fout ging, daardoor kon hele proces opnieuw.

Beste Sebastiaan, Bedankt voor de door u gegeven beoordeling! Wij zijn blij te horen dat de verzending van de bestelling soepel verliep. Wanneer u meerdere giftcards van 5 euro heeft, kunt u deze ook naar ons mailen. Wij zetten deze kaarten dan om naar één giftcard voor u. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Good service

Good service and great price

Dear Gerlon, Thankyou for your positive review! We are glad to hear that you are positive about our services and prices! Kind regards, Intersport Twinsport

Vlot en mooie prijs

Het ging allemaal voetjes, ook het ruilen. Alles binnen een paar dagen geregeld en een mooie prijs

Beste Rene, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over hoe de aankoop is verlopen. Wij hopen u snel bij ons terug te zien! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

prima geregeld !

schoenen werden keurig op tijd geleverd, niks op aan te merken :)

Beste Patricia, Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Hele goede service

Het pakketje kwam een dag later en er werd gelijk aangeboden om geen verzendkosten te betalen.

Beste Roy, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel bij ons terug te zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Snelle levering en prima producten

Beste Marja, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze levering en de producten! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Zeer prettig en service gericht.

Beste Nellie, Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Prima ervaring met deze webwinkel.

Van bestelling tot levering prima vlot verlopen. Ook retour zending vlot afgehandeld. Geen klachten.

Beste Everdine, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Wij hopen u binnenkort terug te zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Mijn aankoop werd ongevraagd geannuleerd

Mijn online aankoop werd ongevraagd geannuleerd, nadat de aangekondigde levertijd was verstreken. Ik werd hier niet over geïnformeerd, kreeg alleen het geld terug gestort.

Beste Richelle, Wat vervelend dat er niet duidelijk gecommuniceerd is omtrent de annulering van uw bestelling. Ik zie één bestelling op uw e-mailadres in ons systeem staan. Echter staat deze retour in ons systeem en niet op geannuleerd. Daarnaast kan ik geen mailcontact terugvinden. Kunt u misschien nog contact met ons opnemen? Dan kunnen wij naar een passende oplossing kijken. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Goed geregeld

Ruilen in winkel ging gemakkelijk

Beste Robert-Jan, Bedankt voor de positieve feedback! Goed om te horen dat het ruilen in de winkel gemakkelijk is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Bestelling in 2 delen

Aanbieding van 2 shirts, kwam in 2 delen geleverd. Blijkbaar van 2 verschillende filialen. Dit was onduidelijk en gaf verwarring. Uiteindelijk goed gekomen, en prima geholpen via de service balie/ desk.

Beste Giel, Wat vervelend dat er wat onduidelijkheid is ontstaan omtrent uw bestelling. Wanneer er meerdere artikelen zijn besteld, komt het inderdaad weleens voor dat deze artikelen niet allemaal in één van onze filialen op voorraad zijn. Om alle items dan toch zo snel mogelijk bij de klant te krijgen versturen wij de bestelling dan als deellevering. Dit houdt in dat u meerdere pakketten ontvangt. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor u. Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen en dat u tevreden bent met onze service! Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Snelle bezorging, snelle en top service

Beste Nadia, Bedankt voor uw positieve reactie! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over ons. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Ik heb geen retour bon

Geen zinnen

Goedemiddag, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Zat er geen retourlabel in uw pakket of geen retourformulier (pakbon)? Het retourformulier hoort namelijk wel in het pakket te zitten, maar het retourlabel dient u zelf nog aan te vragen. Deze kunt u aanvragen door middel van de QR-code op het retourformulier of via de retourpagina op onze website. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Snelle en nette levering. Als was netjes ingepakt.

Beste Hendrik, Bedankt voor de mooie feedback! Wat fijn dat alles netjes verpakt geleverd is. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Angela van Intersport Twinsport.

Na 4 weken nog geen geld terug

Schoenen (Nike) in mijn vaste maat gekocht, maar deze vielen minimaal twee maten kleiner uit. Mijn voeten pasten er niet eens in. Heel merkwaardig. Teruggestuurd en vier weken later nog altijd geen geld terug. Ik raad het af om hier te bestellen.

Beste Eduardo, Bedankt voor uw recensie. Helaas zie ik nog geen retour in ons systeem staan. Ik ga u een mail sturen om te kijken hoe ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Teleurgesteld in de bezorgdienst

Ik heb met spoed een broek besteld vóór het tijdstip 23:59 en expliciet bezorgdienst trunkrs uitgekozen. Ik hoor de bestelling de volgende avond bezorgd te krijgen. Mijn bestelling heb ik alsnog niet ontvangen de volgende dag. Er wordt ook niet gecommuniceerd omtrent vertraging etc. Jammer, had de service waarvoor ik heb betaald verwacht desalniettemin een mededeling.

Beste Daniel, Bedankt voor uw recensie. Helaas hebben we gister een probleem gehad met het verwerking systeem. Hierdoor zijn er TRUNRKS bestellingen te laat verwerkt en verstuurd. Ter compensatie zullen wij de verzendkosten terug betalen. Uw bestelling is vandaag verwerkt en word vanavond geleverd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.