Site werkt prima klantenservice Facebook niet

Bestellen gaat prima. Ik had geen retour sticker. Op Facebook zou je tussen 09.00 en 17.00 reactie moeten kunnen krijgen. 5 dagen later nog niks.

Beste Marielle, Bedankt voor uw reactie. Ik heb u zojuist even een email gestuurd. Ik kijk graag even met u mee naar uw bestelling en de manier van het retour sturen. Mocht u nog vragen hebben mag u altijd contact met ons opnemen via onze Klantenservice. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Erg tevreden…

Erg tevreden, en snelle reactie, en levering.

Beste P, Bedankt voor de recensie! Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Goede ervaring met Twinsport.....

Snelle levering/mooie spullen/betrouwbaar

Beste M.E, Bedankt voor de mooie recensie! Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Vooralsnog waardeloos

28 mei schoenen besteld met een levertijd van ca.2 werkdagen, aflevering in de winkel nu 5 juni nog niks. 2x krurig te woord gestaan door klanten service. Afwachten maar weer...

Beste Ingrid, Bedankt voor de feedback! Wat vervelend dat u al zolang wacht op uw bestelling. We hopen dat u bestelling zo snel mogelijk klaar ligt in het gewenste filiaal. Mocht u nog vragen hebben dan weet u ons te vinden. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Heel blij met wandelschoenen

Wij zijn heel blij met onze nieuwe wandelschoenen! Alleen raar dat ze €20 minder kosten via intersport Twinsport online. Dus nogmaals online besteld en toen in de winkel teruggebracht. Beetje omslachtig wel en jammer van het busje wat heeft moeten rijden….

Beste Reina, Bedankt voor uw recensie. In onze Webshop zijn onze artikelen 5% afgeprijsd maar hierdoor betaald de klant wel de verzendkosten. Voor vragen of opmerkingen hierover mag u ook altijd contact met ons opnemen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Te laat geleverd

Bezorging duurde te lang.

Hi Tineke, Bedankt voor de recensie! Helaas heeft POSTNL inderdaad een behoorlijke vertraging met de levering van de pakketten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

makkelijk te bestellen; vlotte levering

Prachtige 4Daagse wandelschoenen hebben jullie mij geleverd.

Beste Michael, Bedankt voor de recensie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de 4 daagse wandelschoenen. Wij hopen u uiteraard snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Duidelijke website met mooie artikelen

Mooie aanbiedingen in duidelijke omgeving georesenteerd. Helaas viel de leveringssnelheid een beetje tegen.

Beste Henry, Bedankt voor de recensie. POSTNL heeft inderdaad een behoorlijke vertraging opgelopen met het leveren van de pakketten. Wij balen hier uiteraard ook enorm van.. Ondanks de vertraging wensen wij u wel veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Prima en snel geleverd

Alles goed. Mooie spullen, snel geleverd. Vind het wel jammer dat ik 5 t-shirts bestel en dan komen er 4 de ene dag en 1 de andere dag. Dat vind ik jammer en zonde.

Beste Danielle, Bedankt voor uw beoordeling. Als ik het zo lees gaat het om een deellevering. Helaas had geen enkel filiaal ze alle 5 op voorraad waardoor wij de shirts uit verschillende filialen moesten versturen. Hierdoor zijn ze dus ook in meerdere delen geleverd. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Beste Marjan, Bedankt voor de mooie feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

een voordelige aankoop

Bestelde een sportshirt met aantrekkelijke korting. Kon het shirt snel afhalen bij een van de vestigingen. Een goede ervaring.

Beste Erick, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn dat u het sportshirt zo snel kon ophalen in het filiaal. Wij wensen u veel plezier van het shirt. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Super aardig

Originele kleding

Beste Ismail, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Goede service, mooie website, goede prijzen

Mijn bestelling plaatsen ging heel makkelijk. Mijn bestelling had ik snel binnen. Ik had via de mail een vraag gesteld en kreeg de volgende dag direct een vriendelijk antwoord. Echt een goede service. Helaas pasten de schoenen niet goed en moest ik ze retourneren. Ook dat retourneren ging heel makkelijk.

Beste Shanice, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn om te lezen dat u snel te woord bent gestaan via de mail. Wat jammer dat u de schoenen retour moest sturen! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Snelle en goede service

Duidelijke communicatie Goed product Vriendelijke service bij afhalen in de winkel

Beste Myrthe, Bedankt voor de mooie feedback! Wij fijn dat u tevreden bent over onze service. Zien wij u snel terug bij Intersport Twinsport ? Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Duurde 4 dagen.

Dus waardeloos.

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. Helaas heeft POSTNL inderdaad enorme vertraging gehad met de leveringen. Zodra wij dit te horen hebben gekregen hebben wij voor 22.00uur besteld gelijk van de website afgehaald. Uiteraard willen wij onze klanten geen valse belofte doen. Ondanks de vertraging willen wij u wel veel plezier wensen van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Vlotte levering

Levering naar verwachting en super snel!

Beste John, Bedankt voor uw recensie! Wat fijn dat uw bestelling netjes en op tijd is geleverd. Veel plezier van uw aankopen. Zien wij u snel terug bij Intersport Twinsport? Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Snel bezorgd en product naar tevredenheid, precies zoals op de webshop.

Beste Rinus, Bedankt voor uw recensie! Wat fijn dat alles netjes en naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Slecht

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Goedemiddag Thomas, Bedankt voor de recensie! Op dit moment kampt POSTNL inderdaad met een behoorlijke vertraging. Helaas zijn sommige bestellingen al 7 dagen onderweg. Ik zie dat wij inmiddels ook al contact hebben via de mail. Ik hoop u per mail verder te kunnen helpen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Keurig afgeleverd en verpakt

Hi Stijn, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat alles netjes is verlopen. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Prima gamma, acties en service!

Leuke acties Prima merken Top geleverd

Beste Bram, Bedankt voor de mooie feedback! Wij hopen u uiteraard snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.

Snel in gepakt, maar laat verstuurd

Je krijgt snel een bericht dat je order is ingepakt en aangemeld bij PostNL. Helaas brengen ze het niet gelijk bij de post. Een week later krijg je dus pas wat je wilde. ( dit ligt niet aan PostNL) ik weet dat je dit online kan aanmelden dan denkt de Klant dat het bij post is, maar postnl gaat pas verder als ze het ontvangen hebben. Doen meerdere bedrijven zo, dan lijkt het of het aan de besteller ligt.Beetje jammer als je het snel nodig had. Wat je krijgt is wel goed.

Beste Bram, Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat zodra wij een verzendsticker maken via POSTNL de klant een email krijgt dat de bestelling klaar is voor verzenden. Echter hebben wij dagelijks contact met onze filialen op te controleren dat alle pakketten met POSTNL mee gaan. POSTNL heeft op dit moment een vertraging, wat ze ook hebben toegegeven en wat bij de meeste klanten in de track & trace te zien is. Het lijkt er dus voor de klant op dat het de bestelling nog bij ons is, terwijl het in het in het depot van POSTNL is. Daar staan ze in karren en wachten ze op een scan waardoor de track & trace zichtbaar word. Mocht u hier nog vragen over hebben mag u altijd contact met ons opnemen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Helaas niet zo een goede ervaring

Bestelde een voetbalshirt maar het bijpass ende broekje hadden jullie niet meer op voorraad. Heb het broekje op een andere site besteld. Als ik het broekje ontvangen heb krijg ik van Intersport bericht dat de bestelling van het shirt is geannuleerd omdat deze niet op voorraad is. Helaas moet ik nu kosten maken om het ontvangen broekje terug te sturen want daar heb ik niets aan als ik het shirt er niet bij heb.

Goedendag, Bedankt voor de recensie. Binnen Nederland betaald u bij ons geen retourkosten omdat wij werken met een antwoordnummer. Voor vragen hierover staat ons klantenservice team altijd voor u klaar. Het kan inderdaad voorkomen dat wij een bestelling/ artikel moeten annuleren vanwege een voorraad fout. Dit proberen wij uiteraard zoveel mogelijk te voorkomen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Niet best.

Omruilen erg onduidelijk. Ruilen in een Intersport winkel niet mogelijk. In Assen werd er aangeven dat Intersport Twinsport niet bij Intersport hoort. Kon door dus niks ruilen of retouren. Tip, kies gewoon voor de naam Twinsport om deze issues te tekkelen. Heb nu voor niks kilometers gemaakt. QR code scannen lukt ook niet, gegevens van mijn bestelling werd niet herkend.

Beste Herman, Bedankt voor de beoordeling! Wij zijn Intersport Twinsport een franchise van Intersport Nederland, wij hebben eigen filialen en een eigen eigenaar. Mocht het niet gelukt zijn om het artikel retour te sturen via de QR code wilt dan contact met ons opnemen? Wij zijn te bereiken via: 0348-483022 of [email protected] Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport

Belofte over levertijd niet nakomen

Op moment van aankoop stond bij alle artikelen morgen in huis. Ik had de artikelen 4 dagen later nodig, maar ze werden pas na 5 dagen geleverd. Als ik dat had geweten, dan had ik bij tennisdirect.nl besteld.

Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Helaas heeft POSTNL inderdaad te maken met een behoorlijke vertraging. Onze web bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Helaas duurt de levering dus inderdaad langer door POSTNL. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Altijd goed

Hi Paul, Bedankt voor de beoordeling! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.

Jaap Bijzerweg 3

3446 CR Woerden