Planten waren goed verpakt en zagen er goed uit. Onze bestelling bestond uit 3 pakketten, 1 was helaas vertraagd en kwam een dag later.

Super bezorging!

Sinds een aantal weken hebben wij een aantal planten in huis, na het bekijken van de mooie foto's en de informatie op de website hebben we er een paar besteld. Zo fijn dat je ook planten kunt laten bezorgen, zeker omdat we een paar grote exemplaren hebben en omdat we het zonde vonden om ze in onze auto te vervoeren met de kans op beschadeging van de planten. Ze zijn heel goed verpakt en we hadden ze supersnel binnen. Met de duidelijke instructies en video's hebben wij nu ook heerlijk groen in huis!

Uiterst tevreden

Duidelijke video's en ook mijn vraag per mail werd snel en helder beantwoord. Mijn bestelling bestond uit meerdere pakketten, waarbij er 1 een dag vertraagd was. Lijkt op een foutje van PostNL, vandaar alsnog een 10!

Top kwaliteit van planten en service

Prachtige, erg mooie en gezonde planten. Het aanbod kan soms beperkt lijken maar je krijgt gegarandeerd planten van de hoogste kwaliteit. Ik heb reeds enkele keren van Flora Fashion besteld maar nog nooit een of andere probleem mee gehad. Alles verliep perfect: bestelling, levering naar België. Ik werd ook onmiddellijk door Flora Fashion gemaild toen dat mijn bestelling met enkele dagen vertraging door de vrieskou in februari zou opgestuurd worden. Alleen een beetje spijtig dat er geen kleine of middelgrote planten in aanbod zijn, anders zou ik nog meer van Flora Fashion kopen! :-)

Goed adres voor kamerplanten

Nu 2x besteld en beide keren prachtige planten en goed verpakt.

Top ervaring

Na eerder planten via een andere website te hebben besteld die er niet uitzagen, was de kwaliteit en de manier van verpakken een aangename verrassing. Voor mijn bestelling telefonisch contact opgenomen, ik werd hierbij zeer goed geadviseerd. Plant ziet er precies zo uit als op de website, top!!

Goede shop

Goede shop, niets op aan te merken. Alles volgens verwachting geleverd en duidelijke productinformatie.

Snelle levering en professioneel verpakt. Planten waren zeker net zo mooi als op de foto.

Prima webshop!

Ik wilde een plant cadeau doen, maar kon ivm de corona de plant niet zelf afleveren. Via Flora Fashion geregeld dat hij bij mijn jarige vriendin werd afgeleverd op haar verjaardag! Bedankt voor de goede service!

Niets bijzonders, gewoon prima shop

Duidelijke website en product werd netjes op tijd afgeleverd.

Mijn plant was goed verpakt en zeker net zo mooi als op de foto. Een volgende keer zal ik hier weer bestellen.

Snel geleverd en goed verpakt

Plant was zeer goed verpakt en zeker net zo mooi als op de foto.

Nog nooit eerder online een plant gekocht, maar is prima bevallen. Plant was goed verpakt, zeker voor herhaling vatbaar.

zeer goed

goed perfext

Prima, alles goed mogen ontvangen.

Was nog een beetje huiverig voor de verzending, maar de planten waren goed verpakt en zijn allemaal onbeschadigd aangekomen. Planten zien er verder goed uit.

Gewoon TOP

Precies de plant gekregen die op de foto is afgebeeld. De maat klopt helemaal. Ben er erg blij mee!!!

Snelle levering goed verpakt

Prachtige plant weet zeker dat als ik weer een plant koop hier het juiste adres te hebben gevonden

Pluspunten

prima potje

geen

Pluspunten

mooie planten, goed ingepakt en snelle levering.

Pluspunten

Ik koop veel online en ik kan niet altijd een beoordeling schrijven maar voor kamerplantenbak.nl wil ik graag doen .Een echte toppie winkel . Mijn Plant is zoals precies op de website staat in een goede conditie geleverd. Klantenservice goed bereikbaar en krijgt je snel een antwoordt . Een kwaliteit assortiment van producten met een goede prijzen Op alle punten mag ik een 10 geven

Geen verbeterpuntenn

Pluspunten

*****

Pluspunten

2 prachtige Areca palmen (goudpalm) vandaag ontvangen! Mooie volle exemplaren. Van te voren ook levertijd af kunnen spreken. Bedrijf goed bereikbaar! Aanrader!

Pluspunten

Snelle levering Goed degelijk verpakt.

Pluspunten

Snelle levering, bezorgtijd werd vooraf doorgegeven, plant was goed verpakt en kwam overeen met de afbeelding.

De doos was ietsjes te klein waardoor enkele bladeren geknikt waren

Pluspunten

Gelijk goed telefonisch contact gehad en snelle levering.