Prima webshop!

Ik wilde een plant cadeau doen, maar kon ivm de corona de plant niet zelf afleveren. Via Flora Fashion geregeld dat hij bij mijn jarige vriendin werd afgeleverd op haar verjaardag! Bedankt voor de goede service!

Niets bijzonders, gewoon prima shop

Duidelijke website en product werd netjes op tijd afgeleverd.

Mijn plant was goed verpakt en zeker net zo mooi als op de foto. Een volgende keer zal ik hier weer bestellen.

Snel geleverd en goed verpakt

Plant was zeer goed verpakt en zeker net zo mooi als op de foto.

Nog nooit eerder online een plant gekocht, maar is prima bevallen. Plant was goed verpakt, zeker voor herhaling vatbaar.

zeer goed

goed perfext

Prima, alles goed mogen ontvangen.

Was nog een beetje huiverig voor de verzending, maar de planten waren goed verpakt en zijn allemaal onbeschadigd aangekomen. Planten zien er verder goed uit.

Gewoon TOP

Precies de plant gekregen die op de foto is afgebeeld. De maat klopt helemaal. Ben er erg blij mee!!!

Snelle levering goed verpakt

Prachtige plant weet zeker dat als ik weer een plant koop hier het juiste adres te hebben gevonden

Pluspunten

prima potje

geen

Pluspunten

mooie planten, goed ingepakt en snelle levering.

Pluspunten

Ik koop veel online en ik kan niet altijd een beoordeling schrijven maar voor kamerplantenbak.nl wil ik graag doen .Een echte toppie winkel . Mijn Plant is zoals precies op de website staat in een goede conditie geleverd. Klantenservice goed bereikbaar en krijgt je snel een antwoordt . Een kwaliteit assortiment van producten met een goede prijzen Op alle punten mag ik een 10 geven

Geen verbeterpuntenn

Pluspunten

*****

Pluspunten

2 prachtige Areca palmen (goudpalm) vandaag ontvangen! Mooie volle exemplaren. Van te voren ook levertijd af kunnen spreken. Bedrijf goed bereikbaar! Aanrader!

Pluspunten

Snelle levering Goed degelijk verpakt.

Pluspunten

Snelle levering, bezorgtijd werd vooraf doorgegeven, plant was goed verpakt en kwam overeen met de afbeelding.

De doos was ietsjes te klein waardoor enkele bladeren geknikt waren

Pluspunten

Gelijk goed telefonisch contact gehad en snelle levering.

Pluspunten

Goede communicatie goede prijs-kwaliteitsvergouding, snelle levering, kortom kan eigenlijk niet beter!

Pluspunten

Na levering van de Lecuza Rondo bloempot bleek dat ik een fout had gemaakt. Ik heb telefonisch contact gezocht met Marc. Hij dacht met me mee en kwam snel met een oplossing; bellen naar de leverancier om te checken of het gemiste nagestuurd kon worden. Binnen twee dagen was het gefixt en beschikken wij over een mooie plant mét bloempot. Kortom; klantgericht, goede en snelle service.

Wellicht dat de informatie op de site over de Lechuza Ronde iets duidelijker beschreven kan worden.

Pluspunten

Heel snel geleverd zeer goed verpakt en het belangrijkste een geweldige mooie plant.

Geen.

Pluspunten

goed verpakt

Pluspunten

De planten zijn heel erg snel geleverd. Ze werden netjes afgeleverd en zijn in hele mooie staat. Daarbij is het op de website heel erg overzichtelijk aangegeven welke planten voor welke ruimte geschikt zijn.

Pluspunten

Je word goed te woord gestaan aan de telefoon en komen hun afspraken na En verder waardeerde wij het heel erg dat ik i het telefoon gesprek zij Dat ik naar het ziekenhuis moest dit inverband met bezorgen. En toe wij de doos uitpakte zat er een kaartje bij met de hand geschreven Beterschap en nog een verhaaltje erbij Echt geweldig wie doet dat nog Nog een keer bedankt er voor hans en yvon

Hoe kan je dit nog verbeteren als het Al erg goed is

Pluspunten

Plant is zoals deze op de website staat en in een goede conditie geleverd. Leveringstijd: 1 dag, we werden van tevoren gebeld ivm verplichte handtekening bij levering. Heel netjes

Pluspunten

vlotte afhandeling