Pluspunten

Snelle service; eerlijk. De planten waren mooi en professioneel ingepakt. De planten zijn prachtig!

Pluspunten

- Overzichtelijke website met goede info over de planten. - Snelle levering - Planten zijn goed verpakt - Schitterende Kentia Palm en Dracaena Surprise

- Geen, ga vooral zo door!!!

Pluspunten

Overzichtelijk webshop en snelle afhandeling en bezorging van de bestelling. Heel secuur ingepakt. After sale service ook prima geregeld.

Pluspunten

Flexibel en prima kwaliteit &prijs. Bezorgmoment via mail flexibel aangepast naar een dag dat we thuis waren om pakketje aan te nemen. Plant kwam netjes aan en via mail nog extra info over verzorging gekregen. Prima bedrijf!

Pluspunten

Planten zijn netjes verpakt geleverd! Nogmaals dank voor de goede service.

Pluspunten

Fijn geholpen en mooie planten ontvangen.

Pluspunten

Bestelde plant ziet er exact uit zoals omschreven op de website. Snel geleverd. Ik werd meteen gebeld toen er iets fout ging met mijn betaling... klantenservice is top!

Pluspunten

Snelle reactie op mijn vraag en perfect afgeleverd. Zat zo keurig verpakt dat geen een blaadje afgebroken was. Tevens waren de 2 planten precies zoals op de foto werd voorgesteld. Ben heel tevreden en zal weer hier bestellen als ik planten nodig heb!

Ga zo door!

Pluspunten

De plant werd goed verpakt geleverd. Na levering werd zelfs nog gevraagd of alles naar wens was. Echt super.

Pluspunten

Super mooie plant gekregen, snelle & persoonlijke service. Aanrader!

Pluspunten

- Snelle en correcte levering - uitgebreide nazorg bij vragen

Pluspunten

Prima service, ik had per abuis tweemaal betaald. Direct werd telefonisch contact met mij opgenomen om mij er op te wijzen en per omgaande werd het tweede bedrag teruggestort. Per mail nog even gevraagd of ik tevreden was. Perfecte after sales. Ik kan dit bedrijf aanraden

geen

Pluspunten

Wat ik in reviews las over de goede communicatie en kwaliteit kan ik zeker bevestigen! Mijn Ficus Nitida ziet er heel mooi uit en was goed ingepakt voor bezorging. De service is ook zeer klantvriendelijk, een aanrader dus!

Mijn ficus was iets groter dan op de website stond vermeld, dus wellicht goed om te vermelden dat de planten enigszins kunnen afwijken van de aangegeven maat.

Pluspunten

3 planten besteld die deze vriendelijke jongeman persoonlijk en op tijd kwam langs brengen en ook nog ingepot heeft, wat hij eigenlijk niet verplicht is om te doen. Hij hield mij telefonisch en snel op de hoogte als er iets afweek en kwam met een goede oplossing. Goede service, verstand van zijn werk en eerlijke nette prijzen. Ik raad hem zeker iedereen aan.

Pluspunten

Zeer betrokken m.b.t. de aflevering van de bestelling. Erg klantvriendelijk

Pluspunten

Zeer goede service. Snelle levering en prachtige planten!

Pluspunten

Goed en snel geleverd. Ik heb een fijne service ervaren bij dit bedrijf.

geen

Pluspunten

Goed verpakt, en nu een hele mooie plant rijker. Communicatie was duidelijk en verliep vlot. Bedankt!

Pluspunten

Mooie plant in goede staat ontvangen (ook goed ingepakt), leuke en persoonlijke service.

Pluspunten

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, planten worden heel goed verpakt afgeleverd, je wordt tussentijds goed op de hoogte gehouden. Werd zelfs nog gebeld of de plant goed was aangekomen! Mooie planten, goede prijzen, fijne service oftewel...aanrader!!

Pluspunten

mooie bloempot alleen wel veel verpakkingsmateriaal waar deze in word verpakt wel goed xoor ertra bescherming dat wel

nu geen inspiratie op dit vlak

Pluspunten

Snel, vriendelijk, goeie kwaliteit!

Pluspunten

Superfijn dat er met me meegedacht werd! Door uw goede advies heb ik makkelijk mijn keuze kunnen maken! Alles is snel en zeer netjes verpakt afgeleverd! Ik zal in de toekomst zeker weer aan jullie denken, als ik weer wat moois voor in huis wil hebben! Nogmaals dank voor alles!

Pluspunten

Goed verpakt geleverd en goede kwaliteit