Snelle levering goed verpakt

Prachtige plant weet zeker dat als ik weer een plant koop hier het juiste adres te hebben gevonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima potje

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooie planten, goed ingepakt en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik koop veel online en ik kan niet altijd een beoordeling schrijven maar voor kamerplantenbak.nl wil ik graag doen .Een echte toppie winkel . Mijn Plant is zoals precies op de website staat in een goede conditie geleverd. Klantenservice goed bereikbaar en krijgt je snel een antwoordt . Een kwaliteit assortiment van producten met een goede prijzen Op alle punten mag ik een 10 geven

Geen verbeterpuntenn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

*****

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 prachtige Areca palmen (goudpalm) vandaag ontvangen! Mooie volle exemplaren. Van te voren ook levertijd af kunnen spreken. Bedrijf goed bereikbaar! Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Goed degelijk verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, bezorgtijd werd vooraf doorgegeven, plant was goed verpakt en kwam overeen met de afbeelding.

De doos was ietsjes te klein waardoor enkele bladeren geknikt waren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gelijk goed telefonisch contact gehad en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie goede prijs-kwaliteitsvergouding, snelle levering, kortom kan eigenlijk niet beter!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na levering van de Lecuza Rondo bloempot bleek dat ik een fout had gemaakt. Ik heb telefonisch contact gezocht met Marc. Hij dacht met me mee en kwam snel met een oplossing; bellen naar de leverancier om te checken of het gemiste nagestuurd kon worden. Binnen twee dagen was het gefixt en beschikken wij over een mooie plant mét bloempot. Kortom; klantgericht, goede en snelle service.

Wellicht dat de informatie op de site over de Lechuza Ronde iets duidelijker beschreven kan worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel snel geleverd zeer goed verpakt en het belangrijkste een geweldige mooie plant.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De planten zijn heel erg snel geleverd. Ze werden netjes afgeleverd en zijn in hele mooie staat. Daarbij is het op de website heel erg overzichtelijk aangegeven welke planten voor welke ruimte geschikt zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je word goed te woord gestaan aan de telefoon en komen hun afspraken na En verder waardeerde wij het heel erg dat ik i het telefoon gesprek zij Dat ik naar het ziekenhuis moest dit inverband met bezorgen. En toe wij de doos uitpakte zat er een kaartje bij met de hand geschreven Beterschap en nog een verhaaltje erbij Echt geweldig wie doet dat nog Nog een keer bedankt er voor hans en yvon

Hoe kan je dit nog verbeteren als het Al erg goed is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Plant is zoals deze op de website staat en in een goede conditie geleverd. Leveringstijd: 1 dag, we werden van tevoren gebeld ivm verplichte handtekening bij levering. Heel netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlotte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service; eerlijk. De planten waren mooi en professioneel ingepakt. De planten zijn prachtig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Overzichtelijke website met goede info over de planten. - Snelle levering - Planten zijn goed verpakt - Schitterende Kentia Palm en Dracaena Surprise

- Geen, ga vooral zo door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk webshop en snelle afhandeling en bezorging van de bestelling. Heel secuur ingepakt. After sale service ook prima geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flexibel en prima kwaliteit &prijs. Bezorgmoment via mail flexibel aangepast naar een dag dat we thuis waren om pakketje aan te nemen. Plant kwam netjes aan en via mail nog extra info over verzorging gekregen. Prima bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Planten zijn netjes verpakt geleverd! Nogmaals dank voor de goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn geholpen en mooie planten ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelde plant ziet er exact uit zoals omschreven op de website. Snel geleverd. Ik werd meteen gebeld toen er iets fout ging met mijn betaling... klantenservice is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op mijn vraag en perfect afgeleverd. Zat zo keurig verpakt dat geen een blaadje afgebroken was. Tevens waren de 2 planten precies zoals op de foto werd voorgesteld. Ben heel tevreden en zal weer hier bestellen als ik planten nodig heb!

Ga zo door!

Over Kamerplantenbak