bedrijf dat doet wat het zegt.

eenvoudige bestelling,vriendelijke en geduldige hulp bij vragen of anderszins contact. nette levering, geen problemen, kortom TOP.

goed en snel

Bij het plaatsen van een bestelling, altijd een snelle reactie en een goede levertijd. Niks op aan te merken.

waardeloze afspraken !

Tijdens mijn bestelling kreeg ik de melding dat het 2 dagen zou duren om de opgegeven maat te leveren, na de betaling kreeg ik een orderbevestiging met daarop vermeld dat het 2 weken zou duren !! Meteen gebeld om de order te annuleren en het geval uitgelegd. Tuurlijk men begreep het, alleen de terugbetaling zou een week in beslag nemen. Effectief in de 2e week werden de ge-annuleerde spullen geleverd. Daar heb ik nu niks meer aan en de pallet met dozen staan nu in de weg ! Waardeloze afspraken ! Je kan geen afspraken met ze maken ...

Top service, leuke mensen en de juiste kwaliteit.

De samenwerking met Dozenproducent ervaren wij als zeer positief. De mensen zijn altijd bereid je te helpen en ze leveren de juiste kwaliteit. Ze zijn transparant en klantgericht en dat maakt het een stuk eenvoudiger voor de klant.

Zeer goede ervaring gehad

Prijzen makkelijk te berekenen via de site. Vriendelijke, behulpzame mensen.

altijd een correcte afhandeling

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden. Als ik zelf te laat besteld heb en zonder dozen zit proberen ze me altijd te helpen als het binnen hun macht ligt.

Niet zo goed als vorige bestelling

Heb al een doos of 6 mogen wegwerpen die niet goed in elkaar pasten bij het vouwen.. doordat dit bij de klant van mij perfect op elkaar moet gestapeld worden .. kreeg ze niet dicht aan 1kant.. was geplooid.. deze keer niet echt tevreden..

Snelle, vriendelijke service!

Bij Dozenproducent ben ik erg vriendelijk en snel geholpen!

lekker snel

Bij het plaatsen ven een bestelling, snel antwoord en levering. Zeker, nu ik wat regelmatiger bestel.

Super fijn en snel

Goeie leverancier van verpakkingen. Snel vakkundig en voor een normale prijs.

Prima bedrijf, goeie communicatie en levering

Alles op maat besteld, goeie kwaliteit en levering.

Slechte informatie

Product besteld dat volgens de website binnen 1-3 dagen leverbaar zou zijn. Na een week kwamen ze met het verhaal dat ze niet wisten wanneer ze het konden leveren. Kon nog lang duren. Maar de melding dat het binnen 1-3 dagen leverbaar was lieten ze doodleuk staan op hun website. Ze hechten dus geen enkele waarde aan juiste informatie verstrekking. Heb dus maar geannuleerd,

Response from the business owner

Beste Richard, Helaas is bij het boeken door ons een fout gemaakt in de levertijd, wel/niet op aanmaak. Genoemde levertijden is idd 1-3 dagen en dat is nog steeds zo. Excuses voor het ongemak, graag herstellen we onze fout, laat maar weten of we iets voor je kunnen betekenen. Team Dozenproducent.

Goede service, duidelijk en helder advies.

Uitstekend geholpen! Ik wilde op korte termijn een doos laten bedrukken en ben boven verwachting goed geholpen. Naast het kundige advies was de kwaliteit van de bedrukking was kraakhelder (!!) en ook de levering was erg snel en netjes! De volgende order ga ik zeker weer bij hen plaatsen.

Er wordt met je mee gedacht

Voor een nieuw product waar ik mee bezig ben, had ik een passende doos nodig met een inlay waar de producten goed presenteerbaar in liggen. Na telefonisch contact ben ik goed geholpen, en hebben ze me een doos kunnen maken die nog door de brievenbus heen kan. Dit scheelt mij enorm met verzendkosten, blij dat ze me daar op wezen.

Fantastisch!!!

Top kwaliteit dozen voor een vriendelijke prijs. Werd vriendelijk geholpen en kreeg een goed advies welke doos voor mij het beste zou werken!

Voldoende

Ik had een bestelling geplaatst met verkeerde maten. Er heeft vervolgens even een miscommunicatie plaats gevonden dat wat tijd in beslag had genomen helaas. Uiteindelijk is het door Dozenproducent goed opgelost. De oude bestelling mocht ik houden en de nieuwe werd gratis toegestuurd.

Klantenservice is onbestaande

Slechte service, matige dozen, nooit meer. We hadden dozen op maat nodig, leverdag was 18/12. Enkele dagen ervoor nog gebeld of alles volgens schema was, want we hadden geen track and trace gekregen, dus wilden we weten of alles in orde was. Want via mail moet je alvast geen antwoord verwachten.. Het antwoord was kort, dat er geen probleem was en dat de levering tussen 08u-17u zou gebeuren. Het is 18/12, 16u45, geen levering gebeurd.. We bellen en de laatste aanwezige persoon kijkt eens op de planning, onze dozen werden pas de volgende maandag geproduceerd. We hadden die dozen nodig die dag, dus we mochten nog extra kosten maken om een tussentijdse oplossing te voorzien... Onze klacht nadien werd uiteraard niet gehoord, nog steeds niks van gehoord. Conclusie: klantenservice = onbestaande!

Waardeloos. Advies: zoek een andere drukker

Dit bedrijf doet niets proactief je moet overal zelf achteraan. Na akkoord op offerte kreeg ik geen bevestiging of indicatie levertijd. Na 2x aandringen levertijd gekregen. Op website staat 5-15 werkdagen, bleken er 15. Op levertijd (vrijdag) niets ontvangen. Geen bericht over uitstel oid. Maandag contact gezocht. Zou worden uitgezocht. Dinsdag nog geen reactie. Weer contact gezocht. Zou die dag wat horen. Weer geen reactie. Woensdag gebeld. Zou binnen 1,5u reactie krijgen. Weer geen reactie. Donderdag contact gezocht. Nu helemaal geen reactie meer op vragen.

Super snelle levering

We hadden op korte termijn 2000 dozen nodig. Doordat er met ons mee werd gedacht hebben we alles op tijd kunnen afronden.

goede doos en betaalbare doos

doos goed en betaalbaar. deed wat het moest doen, was leeg van binnen met mogelijkheid er spullen in te plaatsen. levering goed. kwam aan als doos momenteel nog steeds doos. het was een droge kartonnen doos van karton.

Snelle levering goede dozen We waren er bij aankomst bovenkant ingedeukt door de verpakking.

Snel geleverd en contact met de klantenservice fijne snelle reactie

Duidelijke website, snelle levering, goedkoop, top producten..1 minpuntje.. geen track en trace code of een mail dat de producten Verzonden zijn.. hadden geluk dat de verzend afdeling er nog waren. Verder... ik ben vaste klant

Snel geleverd en meedenken met de klant

We hadden op korte termijn 2000 dozen nodig. Ze hebben in de eigen planning ruimte gemaakt voor onze order. We zouden zelf de pallets op komen halen om zeker te zijn dat wij de dozen op tijd zouden hebben. uiteindelijk ben ik gebeld dat ze het een dag eerder klaar hebben en zelf kunnen leveren (zonder extra kosten). Dit heeft ons weer extra werk uitgespaard. Dat noem ik nog eens meedenken en service +

Dozen van slechte kwaliteit, maar wel betaalbaar... denk ik?!

Ik vind de dozen van slechte kwaliteit. Zijkanten zijn afgeraffeld (slecht gesneden), teveel ruimte tussen de lijmaansluiting. Wanneer de doos dichtgevouwen is zitten er gaten in (vanwege de grote ruimtes en het op de verkeerde plaatsen afsnijden). Tevens zijn de dozen zeer strak met kunststof bandjes gebundeld waardoor 2/10 van de dozen beschadigd, gescheurd of ingedeukt zijn. Kortom slordig. Ook de levering was niet volgens afspraak. Het was eerder geleverd dan verwacht. Normaliter geen probleem, maar met 3 pallets kan dit een probleem zijn. Zeker met slecht weer. Gelukkig was het dit keer geen probleem omdat er toevallig iemand aanwezig was, maar ik had ze lever op dag van afspraak gehad.

About Dozenproducent

Dozenproducent is al 30 jaar gespecialiseerd in de productie van kartonnen dozen op maat. Bestel al vanaf 1 stuk tegen een scherpe prijs! Je berekent en bestelt je doos op maat eenvoudig met de online calculator op onze website.