Snel geleverd en prima product

Levering binnen 4 dagen dus lekker snel. Dozen zien er prima uit. De prijs is ook in vergelijking met anderen prima.

Veel keuze en goede spullen.

In deze gekke tijd kwam de bestelling redelijk snel. De doosjes zijn zeer stevig. Alleen de kleur was niet zo duidelijk. Wat donkerbruin leek was kartonkleur. Maar dat maakte mij niet veel uit. Verder klopte alles.

Grote verzenddozen besteld. Prima levering (aardige chauffeur) en prima kwaliteit dozen, stuk goedkoper dan waar ik ze eerder bestelde. Blij mee dus! De kleinere giftboxen die ik erbij had besteld vielen een beetje tegen. Dat zijn eerder mini verzenddoosjes qua uiterlijk en kwaliteit. Voor de verzenddozen kom ik zeker terug!

Helaas nog niet de hele order ontvangen.

Jammer dat niet alles in 1 keer geleverd is.

Prima bedrijf, uitstekende product/prijs, communciatie ook goed

Via online shop dozen besteld, en bedrukte tape als maatwerk. 1 soort dozen snel geleverd, soort 2 kwam later. Daarover 1 x gebeld en welwillend geholpen plus antwoord. Door overnames beetje onduidelijk wie nou wat doet dozenproducent > dozen /bonsema > tape?, maar is een kleinigheid.

Uitmuntende service!

Van begin tot einde de optimale klantervaring!

Snel geleverd en product naar wens.

Nette dozen op maat voor nette prijs

Knappe dozen voor een goede prijs, maat voering is alleen niet 100% nauwkeurig maar de afwijking is acceptabel

Communicatie en netheid kan beter

Weken moeten wachten op een proefstukje karton door miscommunicatie. Welwillendheid was er wel. Dozen zijn slordig gesneden en de maat lag 2 cm boven gevraagde hoogte. Ik heb er wel vertrouwen in dat het bij een volgende keer beter gaat.

Simpel en snel

Voor bijzondere maten en kleine oplages id deze site een ideale optie.

vlotte levering, uitstekend product

Bestelling maatwerk dozen vlot geleverd, uitstekende pasvorm en goede kwaliteit.

Super klantvriendelijk

Snelle en correcte levering. Op mijn vraag werd direct een bevredigend antwoord gegeven. Heel fijn en erg klantvriendelijk!

Ben uiteindelijk zeer tevreden over het eindresultaat van mijn bedrukte A3 kalenderdoos.

Het heeft even geduurd voordat de kalenderdozen in huis waren.

Prima ervaringen mee

Prima prijs/kwaliteit verhouding, goede communicatie en snelle levering

Top bedrijf. Goed advies. Snelle levering

Precies wat ik zocht en goed gedaan!

Ik wilde een doosje hebben om www.blenderbottles.nl in te kunnen doen voor verzending. Dat is uitstekend gelukt.

Gemakkelijk en snelle levering, goede kwaliteit!

Zeer tevreden over produkt

Goede kwaliteit en vlotte levering

Alles is helemaal goed, exact op maat de dozen gekregen, snel geleverd, goede prijs

Keurig netjes en snel geleverd.

Uitstekend, de bestelling werd zonder problemen naar een ander adres gebracht op mijn verzoek. Echt top service!

Mooi geprinte dozen

Erg tevreden, mooie kwaliteit, en snel geleverd in overleg.

In het weekend besteld en op dinsdag de dozen al geleverd.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar. Eén aandachtspunt ... over de pallet met dozen lag een stuk karton. Onvoldoende bescherming tegen de regen. Ik ben ook voor duurzaamheid maar liever stukje plastic folie om schade te voorkomen. Verder in orde. Vlotte communicatie en levering en goede kwaliteit.

Zeer snelle service en een pro-actieve oplossingsgerichte basishouding!

Op zoek naar een spoedlevering werd ik snel te woord gestaan en werd een levering niet alleen tegen een scherpe prijs, maar ook nog eens een prima kwaliteit binnen enkele dagen geleverd.

netjes gebeld toen er iets met de productie aan de hand was

3 A Einsteinlaan

Kolham 9615 TE

About Dozenproducent

Dozenproducent is al 30 jaar gespecialiseerd in de productie van kartonnen dozen op maat. Bestel al vanaf 1 stuk tegen een scherpe prijs! Je berekent en bestelt je doos op maat eenvoudig met de online calculator op onze website.