Great service

Delivered on time, nice quality and very helpful staff!

Prima proefdozen geleverd

Prima proefdozen geleverd

Goeie kwaliteit en service, snel geleverd.

Voor ons project waren we snel 150 bedrukte postdozen nodig, Dozenproducent heeft dit voor ons geregeld in 5 werkdagen. Prijs kwaliteit verhouding was top. Zeker een aanrader.

Very bad service

Very bad service, i tried to many times but noone was available for chat even after waiting few hours. Also there return policy is also not good that you have to pay the whole cost for returning. Email response is also very slow.

Helaas niet compleet geleverd

Ik heb aantal weken geleden een bestelling gedaan helaas was het aantal niet kloppend met wat ik besteld had. Daarna gebeld zou opgelost worden tot op heden niks gehoord of vernomen. Behalve dat ik telkens mailtjes kreeg om jullie te beoordelen. Helaas daarom deze beoordeling.

Snel, duidelijk en de gewenste kwaliteit

Ik had geen standaard bestelling en heb eerst even een belletje gepleegd zodat ik zeker wist dat ik het juiste zou bestellen. Kreeg goede informatie en kon bestellen. Bij mijn bestelling bij opmerkingen aangegeven dat het om een spoedbestelling ging. Levertijd lag officieel tussen de 3 en 5 dagen, maar de boodschap was overgekomen, want kreeg het met 2 dagen al binnen.

Communicatie kan beter

Dozen besteld op 5 aug op 18 augustus nog niets ontvangen qua mail wanneer ik het kon verwachten kon 10 werkdagen duren dus tijd om even te bellen. Onze order konden ze niet vinden maar zou ons een mail gestuurd worden wanneer we het zouden ontvangen. Op 20 8 zou het geleverd worden 3 uur nog geen mail gekregen wanneer het zou komen nogmaals gebeld zou niet meegaan vandaag en ik zou nogmaals gemaild worden met een nieuwe leverdatum weer geen mail. En opeens 3 dagen later stond er een vrachtwagen gelukkig ging mijn werkdag het laatste moment niet door en was ik thuis want het regende deze hele dag heel hard en anders waren de dozen nog papiermache.. de order is verder helemaal goed. Alleen de communicatie kan dus vele malen beter.

Snelle levering goede kwaliteit

Ik heb zwarte dozen besteld met een dikte van 1,5mm. Het zijn mooie stevige dozen waar ik samples voor mijn klanten in kan verpakken. De order is volgens afspraak binnen 3 werkdagen geleverd.

Te laat

Ik had hier besteld omdat er een levertijd van 3 werkdagen aan werd gegeven. Uiteindelijk heb ik na bijna 2 weken wachten gemaild waar het bleef. Toen werden ze pas verstuurd. Voor mij was het toen al te laat en had ik er niks meer aan. Beetje jammer.

Complete collectie en vriendelijke service

Telefonisch Goed bereikbaar Uiterst vriendelijk ad telefoon Wat een collectie zeg , hartstikke uitgebreid Goeie website. Jammer dat bedrijven voor de proefmodellen moeten betalen om deze te testen. Jammer dat ik ook nog even moest nabellen waar de levering bleef. Maar daarna direct verzonden. De doosjes zijn trouwens erg mooi van kwaliteit! Je hebt ons verrast!

Goed prijs en service

Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Na veel zoeken het internet is dit veruit de beste optie om niet standaard dozen aan te schaffen. De prijs valt erg goed mee in vergelijking met de concurrentie ( aantal 500+) zelfs in vergelijking tot standaard dozen. Na een week werd alles proper afgeleverd.

geweldige service en kwaliteit

top geregeld allemaal

Top ervaring

Goede service, snel geleverd en goede kwaliteit.

Dozen OK, transport kan beter.

Op de dozen heb ik niets aan te merken behalve dat een aantal zodanig is beschadigd (als gevolg van transport?) dat ik de tape erbij heb moeten pakken; jammer!

Geweldige service

Snelle orderverwerking en verzending, afgeleverd via Becker. Na tekenen ontvangst ontdekten we een manco. Na melding zijn de missende artikelen snel nageleverd via PostNl. Complimenten!

tape extreem verkleurd! Oud?

De door ons gekochte tape is ontzettend verkleurd en een beetje hard geworden. De lijm plakt nog wel maar ik kan niks zeggen over de lange termijn!

mooie dozen maar de rest klopt niet

We hebben bedrukte dozen besteld waarvan het resultaat erg mooi is, dat moet gezegd worden. Echter de afhandeling van de bestelling was bijzonder slecht. We hebben de logo's voor het bedrukken vier maal op moeten sturen. communicatie was steeds erg traag en onvolledig. afgesproken leverdata werden niet gehaald. Bestelling is kwijt geraakt. De uiteindelijk geleverde bestelling werd onvolledig geleverd. We hebben er uiteindelijk maar voor gekozen om een product van een andere maat af te nemen omdat het anders allemaal nog langer zou duren. Dit alles zorgde er voor dat we pas na 5 weken alle materialen binnen hadden terwijl dit eigenlijk binnen 3 weken zou moeten zijn. Nu kan het zijn dat wij net heel veel pech hadden, maar een erg positieve ervaring was het niet.

Prima doze, juiste maat

De dozen werden binnen de gestelde levertijd geleverd en zijn perfect op maat. De volgende maatwerk dozen gaan we hier weer bestellen.

Netjes, op tijd, kwaliteit, prima prijs

Veel mogelijkheden, en top idee om overschotten in de markt te zetten. Hoop dat er postdozen over zijn :-)

Ze zijn perfect

Snelle levering. Mooi en stevige dozen. Helemaal blij mee

goede service

een klein aandachtspunt is dat de mogelijkheden die geboden worden tot het invullen van afmetingen op de website niet altijd overeenstemmen met de daadwerkelijke productiemogelijkheden.

Snel geleverd en prima product

Levering binnen 4 dagen dus lekker snel. Dozen zien er prima uit. De prijs is ook in vergelijking met anderen prima.

Veel keuze en goede spullen.

In deze gekke tijd kwam de bestelling redelijk snel. De doosjes zijn zeer stevig. Alleen de kleur was niet zo duidelijk. Wat donkerbruin leek was kartonkleur. Maar dat maakte mij niet veel uit. Verder klopte alles.

Grote verzenddozen besteld. Prima levering (aardige chauffeur) en prima kwaliteit dozen, stuk goedkoper dan waar ik ze eerder bestelde. Blij mee dus! De kleinere giftboxen die ik erbij had besteld vielen een beetje tegen. Dat zijn eerder mini verzenddoosjes qua uiterlijk en kwaliteit. Voor de verzenddozen kom ik zeker terug!

Helaas nog niet de hele order ontvangen.

Jammer dat niet alles in 1 keer geleverd is.

Over Dozenproducent

Dozenproducent is al 30 jaar gespecialiseerd in de productie van kartonnen dozen op maat. Bestel al vanaf 1 stuk tegen een scherpe prijs! Je berekent en bestelt je doos op maat eenvoudig met de online calculator op onze website.