Uitgebreide keuze en snelle levering!

Zeer uitgebreid assortiment veters en inlegzolen, zodat ik precies kon vinden wat ik nodig had. En nog snel geleverd ook!

Verkeerd product ontvangen, en telefonisch niet te bereiken

Witte dunne veters besteld, maar platte dikke ontvangen. Verschillende keren geprobeerd telefonisch contact te zoeken, maar niet bereikbaar.

TOP

Top service! Top advies! Top levering! Top inlegzolen! Top schoensmeer! Top veters!

Snel en zoals beloofd.

Uitstekende prijs/kwaliteit, snel, product zoals beloofd.

Goed maar te laat

De producten zijn goed en niet al te duur. veel keuze en duidelijke plaatjes. Echter kwamen de producten pas een dag later dan beloofd. Wat natuurlijk kan gebeuren, maar ik verwacht dat men de klant hierover informeert.

Informatie website kan verbeterd worden

Veters gekocht. Product omschrijving gaf aan: geschikt voor 7-8 vetergaatjes. Mijn sneaker heeft er 6, helaas zijn de veters toch te kort. Verder prima service, goeie prijs en snel verzonden.

Ik kan al niet meer zonder !!

Het geeft mij extra stevigheid met wandelen het zooltje in de schoen!

Duidelijke site, snelle verzending

Schoenverf is andere kleur dan op foto

Snel geleverd. Helaas laat de foto op de site een maïsgele kleur zien en is de schoenverf heldergeel. Zonde van mijn geld. Levering zeer correct en snel

Geachte, Dank voor uw review. Jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice. U kunt de verf altijd kosteloos ruilen of retourneren. Vriendelijke groeten, ShoeSupply.eu

Bestelde (merk) veters zijn perfect

Bestelde (merk) veters zijn perfect, alleen jammer dat je vrijwel evenveel kwijt bent aan verzendkosten (was een envelop in de brievenbus) dan aan de kosten van de veters.

Fijne website, goede levering

Fijne website

Snelle en correcte levering. Aan te raden.

Snelle en correcte levering.

Top.

Hakjes zijn eenvoudig te plaatsen en maken het lopen een stuk comfortabeler.

Goed en snel geleverd!

De veters die ik besteld hebt, zijn precies zoals ze zijn afgebeeld.

snel!

de bestelling was er snel en alles zat keurig verpakt. prettig. alleen de maat van de schoenspanner klopt niet. dat hebben we zelf misschien ook niet goed besteld.

Héél goed!

Goede adviezen, vriendelijke Dame en snelle levering!

Snel vlot en betaalbaar

Snel vlot en betaalbaar

Krek wa'k wou

Mooie, stevige veters in leuke kleuren

Snelle levering, goed product.

Bij ShoeSupply precies gevonden wat ik zocht. Duidelijke omschrijving, snelle levering zoals beloofd!

Snelle levering en product voldoet aan verwachting

Goede ervaring en prima kwaliteit prijs verhouding

Goed geregeld, netjes geleverd via de brievenbuspakketje

Ik heb zooltjes voor mijn dochter gekocht ivm omdat ze een een beetje een holvoetje heeft. Ze vind het heel fijn. Ze heeft minder hielklachten door de zooltjes. Helemaal top

goede service

snel geleverd en goede kwaliteit verf

Ruime keuze, snel geleverd

Je vindt snel wat je zoekt, de prijzen zijn goed en de levering is snel

Goede service en snelle levering

Prima ervaring met deze site

snel en goed

snelle levering en keurig op tijd zoals afgesproken