Snelle verzending, goede kwaliteit

Wij ontvingen de bestelling op de afgesproken tijd. Het artikel was goed verpakt en voldoet aan onze verwachtingen. Goede kwaliteit.

Goed product snelle levering!

Zeer snelle levering top merci

Aanrader!!!

Duidelijke communicatie per email en snel geleverd

Prima ervaring

Wat ik besteld had was niet op voorraad. Mail met dat ze een gelijkwaardig product wel op voorraad hadden, of ik dat zou willen. Ja, dat wil ik. Prima geregeld.

Prima veters, vlot bezorgd. Alleen geen vijf sterren omdat ze korting uitdelen bij vijf sterren. Dan heb je dus ook minder aan de reviews en dat mag natuurlijk maar ik vind dat een beetje stinken.

Iedereen krijgt een kortingscode na het invullen van een beoordeling, ongeacht het aantal sterren dat wordt gegeven, dus niet alleen als er 5 sterren worden gegeven.

Alles helemaal ok.

Prima.

Pas arrivé

Le colis n'est pas arrivé

positief.

Mijn klacht werd perfect en snel opgelost!

correcte levering zonder problemen

Alles was zoals het hoorde! Betaling en levering zonder problemen

Kwaliteitsvol en heel snel!

TOP!!!

Top product

Inlegzolen maat 50, fantastisch

Mooie kwaliteit veters, snel geleverd.

Het beste van alle kousen die ik tot hiertoe gekocht heb,zeker een aanrader, zit perfect en knelt niet top.

Snel en correct

Snelle levering, juiste producten, meteen mijn schoenen gepoetst en helemaal tevreden!

Duidelijk, snel en goed verzorgd. Top!

Volgende zou ik weer hier weer bestellen.

Uitgebreide webshop, snelle levering

Ik had voor mijn vader veters besteld, deze werden snel geleverd en waren netjes verpakt. Ik las dat mensen de verzendkosten te hoog vinden voor een paar veters maar ik ben persoonlijk blij met een track & trace. En als je iets met de 'gewone' post verstuurd ben je soms (bijna) net zo veel kwijt.

snel geleverd, ruim assortiment.

ik was op zoek naar meerdere artikelen, hier ruime keuze en snelle levering.

Snel ontvangen

Breed assortiment

Top producten + snelle levering

Mijn bestelling werd snel ontvangen. Goede producten voor een eerlijke prijs.

Juiste product en perfecte levering

Snelle en correcte levering, goed verpakt

Ben zeer tevreden over mijn aankoop !

produkt helemaal zoals ik hoopte

Ik heb mijn blauwe lederen handtas volledig kunnen opfrissen met de Famaco Crême de Beauté - schoensmeer. Deze schoensmeer is hoog gepigmenteerd op basis van verzorgende, duurzame wassen. Ik was eerst wat ongerust dat de kleur zou afgeven, maar na een paar uurtjes laten drogen, opboenen en dan nog een laagje impregneerspray is mijn handtas weer zo goed als nieuw en kan ik ze gewoon gebruiken. Bovendien is de bestelling, betaling en levering vlekkenloos verlopen.

Topproducten voor het onderhoud van mijn lederen tassen. Snelle levering.

Zolen schuiven naar voren

Pedag Sneaker Magic Step steunzolen schuiven naar voren tijdens het lopen en krullen op bij de tenen.

Dan kan het zo zijn dat de maat van de zolen niet goed is voor de schoenen waar deze in gedragen worden.

Over ShoeSupply.eu