Netjes

Nette verpakking, kleuren kloppen met plaatje. Levering duurt iets langer ivm briefpost. Kunnen zij niets aan doen.

Alles perfect in orde

Prima zolen!

Met lastige voeten heerlijk zacht en ook nog steun! Is aan te bevelen. Ga zeker nog een paar kopen!

Ben dik tevreden.

In het begin effen een probleempje gehad met bestelde sokken, maar is netjes opgelost. Reageren snel als er iets is via e-mail. En levering gaat ook zo als beloofd, vandaag voor bepaalde tijd iets besteld, morgen in huis. Een sterretje minder voor telefonisch contact. Je word doorgestuurd naar een antwoordnummer of je krijgt minuten lang muziek en geen mens aan de telefoon.

heel goede producten

snelle levering, kwaliteitsvolle producten, nog nooit teleurgesteld in de bestelde producten

Snelle correcte levering

Fijne site, goede producten en snel geleverd, mijn laarzen glimmen weer

Vertraagde levering door "niet in voorraad".

De levering was 10 dagen na de bestelling. Ondertussen werd ik wel 'achtervolgt' door allerlei mails, waarin onder andere om een beoordeling werd gevraagd.

perfecte snelle afhandeling en hoge kwaliteit

heel positief !

Niets aan op te merken

Duidelijke communicatie, doen wat hun beloven.

Goed!

Snelle bezorging, perfect product

Prima product, keurige bezorging, goed op tijd

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering. Helaas was er nog 1 paar verkrijgbaar.

Netjes op hoogte gehouden van verzending en keurig afgeleverd

Op naar de volgende bestelling. Ik ben zeer tevreden Dank

Goed product

Prima kwaliteit en degelijk verpakt Snelle levering Heb het product overigens voor andere doeleinden gebruikt , en werkte prima.

Prettige ervaring.

De site is duidelijk. Het bestellen ging gemakkelijk en de bezorging verliep soepel en als afgesproken.

Snelle verzending, fijne inlegzolen voor sneakers (Bama comfort), goede prijs.

ruim aanbod, duidelijke uitleg, snel geleverd

Zeker aan te raden. Een ruim aanbod met duidelijke uitleg op de site. Snel geleverd. Correcte prijs.

Goede snelle service

Goede snelle service

Duidelijke communicatie

Mijn bestelling werd overzichtelijk weergegeven en de communicatie was duidelijk en snel. De kwaliteit van de aangekochte producten voldoen geheel aan mijn verwachtingen. Snelle levering volgens afspraak.

Levering netjes. Product is precies zoals gedacht. Dat is een compliment. Groetjes

Pico Bello levering

Super snelle levering!!

Feilloze ervaring

100% uitgevoerd zoals beloofd.

prima service

op tjd geleverd, goed product precies zoals beschreven. masseert mijn voeten ook heel goed tijdens t lopen

Goed product

Goeie veters. In mijn dorp heb je geen keus in veters, ben 76 en ik rij geen auto dus super handig dat ik jullie heb gevonden en volop keus heb voor al mijn durea veterschoenen in verschillende kleuren

Extra bijbetaling na plaatsen bestelling

Order geplaatst en krijg e-mail na enkele dagen “ Helaas kunnen wij uw bestelling niet verzenden naar u voor dit bedrag. Wij kunnen u een korting geven van €4,92 op de verzendkosten wat neerkomt op een bijbetaling van €15,74.” Dit door fout in computer systeem …... Ervaar dit misleidend .

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna