snel en kwaliteit

Mijn bestelling van een set schoen veters is inderdaad niet veel. Toch wil ik laten weten , een snelle levering en een goede kwaliteit.

Gewoon goed

Ik heb iets besteld en kreeg het binnen… Zo simpel kan het zijn.

Prima veters

Veters zoals beschreven op de site. Volgende dag bezorgd.

Super goede service , snelle levering en goede kwaliteit! Aanrader.

Super goede, vlotte service. Ruime keus en prima kwaliteit. De sokken werden echt als cadeautjes ingepakt, en zijn van goede kwaliteit. Dus ik ben zeker een tevreden klant door jullie enorme aanbod! En zal nog vaker bestellen bij jullie.

Prima product

Snelle levering en goede communicatie

Duidelijke site en snelle levering

Prima organisatie. Vandaag besteld en morgen in huis. Ruime keuze

Perfecte service

Schoenen besteld, eerst niet helemaal zeker of de leest goed zou zijn van de schoen. Daarover hun bereikt op whatsapp in de avond lang na etenstijd. Nog binnen 20 minuten antwoord dat ik hem gewoon kan bestellen en als het niet past kosteloos kan terugsturen. Zo gezegd zo gedaan. Doos kwam netjes als afgesproken binnen met persoonlijke dankje, tas van de winkel, extra paar veters en al. Ik kom hier zeker weer terug maar volgende keer in de winkel als die weer open is ;)

Snelle verzending

De website is zeer gebruiksvriendelijk met makkelijke iDeal betaling. Ook de verzending gaat supersnel. Top en zou volgende keer hier weer bestellen.

Super Service en prijs

Telefonisch contact opgenomen voor advies en zeer vriendelijk en correct geholpen. Bestelling direct geplaatst en volgende dag reeds in huis. Super

Eerlijk

Goed product - snelle levering

Duidelijke website Ruime keus Snel geleverd Goed product

Snelle levering en tevreden over produkt

Nvt

Zoals het hoort.

Op tijd geleverd wat besteld was. Zoals het hoort.

Ruim assortiment en snelle levering.

Fijne duidelijke webshop met groot en uitgebreid assortiment op het gebied van voeten en schoenen. Veel bekende merken. Snelle levering, bestelling goed verpakt, duidelijke communicatie. Kortom een aanrader.

Snelle levering en goede service

Goede producten met een snelle levering Ook de klantenservice heeft mijn probleem snel en goed opgelost!

Overzichtelijke website

Snelle levering!

Snelle levering en prima service!

Zie bovenstaande.!!!!

Snelle levering, pakket volgens verwachting

De bestelling werd snel geleverd, ik werd op de hoogte gehouden van de voortgang en de producten waren allemaal aanwezig en in goede staat.

Goede service Goede producten Veel keuze

Snel en volledig

Het werkt gewoon Alles kwam in tiptop conditie aan. Maar daarvoor werd wel erg veel extra materiaal gebruikt. Gelukkig papier en geen plastic...Maar wel een Lijkt mij onnodig grote doos die duur en onhandig te retourneren is Terwijl schoenen toch een hoge kans hebben op op zijn minst een paar te retourneren.

Snelle levering.

Prettige website met veel keuze. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Ben er blij mee!

Op tijd geleverd door Post nl bij de buren en me daarvan verwittids via mail