U lace en elastische veters. Gewoon geweldig,ideaal. Geen veters strikken maar instappers er van maken. Werkt eenvoudig en zit heerlijk. Gewoon perfect.

Heel veel keus in goede artikelen

Veel keus in artikelen welke je niet snel vind in een gewone winkel

Netjes. Verpakking, snelheid

Zoals titel zegt: netjes, keurig, op tijd en kwaliteit. Tegenwoordig doe je het maar 1 keer fout!

uitstekend

De gekochte zooltjes zitten fijner dan die van de podotherapeut Ik hou het hierbij, gewoon makkelijk in ieder paar schoenen een paar zooltjes ipv steeds moeten wisselen met zooltjes die in die en die schoenen dan net weer niet goed passen

Uitstekend!

Snel verzonden en uitstekende kwaliteit!

De klantenservice van dit bedrijf functioneert heel slecht.

Ik heb daar op vrijdagmiddag 14-06-2024 een impregneerspray en een schoenlepel besteld. Die schoenlepel vond ik bij nader inzien wel erg klein ( lengte: 15 cm ). Ik wilde om die reden mijn bestelling annuleren en stuurde het bedrijf de volgende ochtend een e-mail, maar daar werd niet op gereageerd. Ik heb ook nog geprobeerd om het bedrijf op zaterdagochtend te bellen, maar de klantenservice was onbereikbaar. Het bedrijf beweert dat annuleren onmogelijk is, omdat het pakket reeds is verzonden, maar het pakket is nog niet eens aangemeld bij PostNL. Kortom een waardeloze klantenservice! Ik adviseer daarom een ieder om geen zaken te doen met dit bedrijf.

Wij betreuren het dat u deze ervaring heeft. Helaas kunnen wij geen orders annuleren die reeds onderweg zijn. Uw pakketje is vrijdag bij ons de deur uit gegaan dus als u zaterdag dan een mail stuurt kunnen wij de bestelling niet meer annuleren, uiteraard kunt u deze wel retourneren na bezorging. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar dus dat u niet gelijk antwoord heeft ontvangen kan kloppen. Maandagochtend heeft u wel degelijk een mail ontvangen zie ik. PostNL kampt zo nu en dan met een enorme piek in de pakkettenstroom die zij moeten verwerken waardoor pakketjes en meldingen naar consumenten wel eens vertragingen oplopen. Meldingen lopen niet altijd sychroon met de daadwerkelijke situatie of er worden soms ook meldingen over geslagen om zo snel mogelijk alles te verwerken, dit geeft wel eens een verkeerd beeld bij de consument helaas. Hier wordt aan gewerkt bij PostNL.

Het ging goed en snel

Ik wilde een aanbiedingspakket. 2 items bij elkaar. Maar ik kreeg dat tijdens ‘t bestellen niet voor elkaar. Het scheelde niet zoveel dus toen maar niet als aanbieding genomen. Dat schreef ik in de comments bij mijn bestelling. Dat geld werd daardoor toch terug gestort. SUPER DUS!

Uitstekende kwaliteit,geleverd zoals vermeld

Snelle levering.Duidelijke gebruiksinfo .Goed materiaal

Snelle levering!

Er is veel keuze en ze worden snel geleverd.

Br

Br

Perfect.

In alle opzichten perfect.

Prima sneakersokken voor een prima prijs

Omdat ze zo goed waren, onmiddellijk extra sokken bijbesteld!

Makkelijk te bestellen en snel binnen.

5sterren

Netjes en correct verstuurd

Perfecte service, snel en accuraat.

Bij mijn eerste bestelling mistte 2 stuks van een klein artikel. Dit heb ik direct gemeld, en bijna de volgende dag had ik ze in huis. Perfecte service als je zo snel een foutje hersteld. De poetsmiddelen heb ik inmiddels gebruikt, en zijn van goede kwaliteit.

Fijne plek om je shoppen

Uitstekende producten

Kwalitatief uitstekende producten - snelle levering

snelle levering.

Zeer tevreden.

Gewoon goed

Top en mooi product

Mloie kwaliteit

Snelle levering, gevonden wat ik zocht.

Snelle levering, gevonden wat ik zocht. Producten nog niet gebruikt.

Snelle verzending en zeer tevreden over het product (pedag inlegzolen)

Mooi product

Mijn zoon was er zeer blij mee

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna