Bestelling netjes en snel geleverd

Duidelijke website waarbij de producten eenvoudig te vinden zijn; Snelle levering; Het product doet wat het belooft, in mijn geval een stuk minder pijnlijke enkel.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Snel ontvangen

Snelle service, goed product

Gunstig geprijst en snelle levering!!!

Prima communicatie

bestelde artikel 1 dag later al ontvangen

Artikel is van perfecte kwaliteit

Geen service

Ruim een week geleden besteld. Nog niks binnen. Wanneer je belt sta je of enorm lang in de wacht met een zenuwslopend rot muziekje of je krijgt de voicemail van een 06. Ik moet wel erg veel moeite doen voor m’n inlegzooltjes

Gelukkig kunt u ons ook via andere kanalen, te weten mail en what's app, bereiken zodat de klantenservice u altijd kan helpen. Jammer dat u dat niet heeft geprobeerd, aangezien er een storing met de telefoon heeft plaatsgevonden.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goeie kwaliteit borstels.

Passen perfect

Snelle verzending, zooltjes passen perfect

Prima levering

Mijn 1e ervaring met Shoesurply. eu was heel succesvol en voldeed aan de verwachtingen. Ik kon het product niet in supermarkten vinden, maar online zonder moeite.

Snel geleverd en keurig verpakt

Snel geleverd en keurig verpakt

Goed product supersnelle levering.

GOEDE bruikbare producten. Niet te duur en snel geleverd.

Goed en snel ontvangen.

Mooie website waar alle artikelen goed en duidelijk zijn omschreven.

Keurig netjes verzonden en afgeleverd

Keurig netjes verzonden en afgeleverd

Snel besteld en snel geleverd !

Gemak van bestellen !

Levering niet zoals afgesproken

De levering via Post.nl waarvoor ik 8,95 € betaald heb is niet verlopen zoals afgesproken. Het pakketje werd niet op mijn thuisadres aangeboden en ik kreeg meteen de melding dat het naar een afhaalpunt werd gebracht. Bovendien heeft het dan nog 2 dagen geduurd vooraleer het pakketje beschikbaar was in het afhaalpunt. Dat vind ik een ondermaatse prestatie voor een kost van 8,95 €.

Vervelend dat u deze ervaring heeft, maar zeker met een weekend ertussen, kan de bezorging wel eens iets langer duren. Gelukkig heeft u het pakketje wel mogen ontvangen. De kosten €8,95 zijn voor zendingen naar België, aangezien wij de pakketjes met Track&Trace code verzenden, wat extra kosten met zich meebrengt.

kwaliteit voor een goede prijs

Fijne side bestellen betalen en bezorgen alles in een dag Voortreffelijk…

Goede prijs-kwaliteit verhouding

En de volgende dag netjes bezorgd

Van A tot Z perfect

Bestelling, betaling, levering probleemloos.

Een overvloed aan schoenveters, geweldig!

Helemaal top.

Vandaag besteld, morgen in huis. Netjes verpakt, en super nette prijs.

Slechte klantenservice!

De bezorg periode was een week later terwijl het op dezelfde dag verzonden zou worden. Mail hierover naar klantenservice dat het pakket dan te laat zou aankomen en dat we het daarom wouden annuleren werd genegeerd. Pakket is dus een week later alsnog bezorgd. Nu moeten we extra moeite doen om het pakket dat ongewenst was te retourneren, terwijl dit privé heel lastig is. We hadden beter naar de lokale schoenenwinkel kunnen gaan.

Aangezien uw product niet voldoende op voorraad was, konden wij het niet naar u verzenden en hebben wij u daarvan op de hoogte gebracht inderdaad. Wij hebben geen mail van u mogen ontvangen om het te annuleren, want daar werken wij uiteraard aan mee mits uw pakketje nog niet is verzonden.

Over ShoeSupply.eu