goede service

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, bleek dat ik veters van 150 cm. had besteld ipv 180 cm. Na 1 mailtje werd dit veranderd en de meerprijs van enkele dubbeltjes werd niet doorberekend. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Een dikke vette 10

ShoeSupply had net die ene veter die ik zocht.

ShoeSupply had net die ene veter die ik zocht. Enigzins vertraagde levering maar werd daar keurig over geïnformeerd.

Hielverhogers werken fantastisch

Minder pijnen beter en langer kunnen lopen

Vlot geleverd met een minimum aan verpakking

Levering was vlot en te volgen via mail. Verpakking was beperkt tot besteld product.

Verkeerd bezorgd

U kunt er niets aan doen, maar mijn bestelling werd afgeleverd bij een ander PostNL ophaalpunt dan vermeld, nl. kilometers buiten het centrum. Voor mij een mijl op zeven om daarheen te gaan, ik heb geen auto. En een uur fietsen om een paar veters op te halen, hoe leuk ze ook zijn, zie ik niet zitten. Dus de bestelling komt ca 15 augustus retour.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Dinsdag besteld, woensdag in huis :) Erg tevreden met de snelle levering en de producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Leuke en sterke veters

Hele leuke en sterke veters

Zooltjes zijn perfect

Snelle levering binnen een dag en precies wat ik nodig had.

Helpt mij van mijn pijn in de voeten af als ik heel de dag heb gestaan.

Helpt mij van mijn pijn in de voeten na een hele dag staan op het werk.

de volgende dag bezorgd

uitstekend

Goede kwaliteit en snel geleverd

Super aangenaam voor het dragen en onzichtbaar

Comfortabele dracht

Belofte was zelfde dag versturen. Duurde ruim een week.

Belofte was zelfde dag versturen. Duurde ruim een week

Oplossingsgericht

Bij ontvangst ontbrak er een product van mijn bestelling. Mail naar de Klantenservice. Adequaat gereageerd door Margriet en het ontbrekende product werd de volgende dag alsnog bezorgd.

Prima product en levering

Zeer tevreden.

Grote keuze snelle levering

Dik voor elkaar

Netjes

Nette verpakking, kleuren kloppen met plaatje. Levering duurt iets langer ivm briefpost. Kunnen zij niets aan doen.

Alles perfect in orde

Prima zolen!

Met lastige voeten heerlijk zacht en ook nog steun! Is aan te bevelen. Ga zeker nog een paar kopen!

Ben dik tevreden.

In het begin effen een probleempje gehad met bestelde sokken, maar is netjes opgelost. Reageren snel als er iets is via e-mail. En levering gaat ook zo als beloofd, vandaag voor bepaalde tijd iets besteld, morgen in huis. Een sterretje minder voor telefonisch contact. Je word doorgestuurd naar een antwoordnummer of je krijgt minuten lang muziek en geen mens aan de telefoon.

heel goede producten

snelle levering, kwaliteitsvolle producten, nog nooit teleurgesteld in de bestelde producten

Snelle correcte levering

Fijne site, goede producten en snel geleverd, mijn laarzen glimmen weer

Vertraagde levering door "niet in voorraad".

De levering was 10 dagen na de bestelling. Ondertussen werd ik wel 'achtervolgt' door allerlei mails, waarin onder andere om een beoordeling werd gevraagd.

perfecte snelle afhandeling en hoge kwaliteit

heel positief !

Grasweg 1 B