Goede communicatie en snelle levering

Alles goed verlopen.

Snel geleverd en goede kwaliteit

In alle opzichten uitstekend

Snelle levering. De schoenverf is makkelijk aan te brengen, goede dekking en prima uitstraling.

Snel en compleet !

Eenvoudig bestellen, betalen en de dag erop in huis !

Telefonisch bereikbaar voor een betere service

Nadat er foutje in de website zat met betrekking tot de verwerking van korting telefonisch contact opgenomen en tijdens het gesprek opgelost. Producten van goede kwaliteit en snelle levering.

Product goed leveringstijd niet

Voor 20:00 besteld volgende dag geleverd niet waargemaakt. Wel een verzendbevestiging maar de PostNl app gaf ook de hele zaterdag aan dat de zending alleen aangemeld was maar nog niet ontvangen. Pakje pas dinsdag ontvangen ipv zaterdag. Dit doet mij vermoeden dat het bestelde pas maandagavond verzonden is ipv vrijdagavond.

Zeer goed en snelle levering

Zeer goed en snelle levering.

Goed product

Betrouwbaar en wederom snelle levering

goeie service. snel ontvangen

Matig

Volgens de site is het produkt op voorraad echter wordt alsnog te laat geleverd omdat er te weinig voorraad is. Vervolgens zijn er ook nog 2 types geleverd. Er wordt vervolgens wel moeite gedaan om de levering nog op tijd geleverd te krijgen, echter dat is niet meer mogelijk.

Jammer dat u deze ervaring heeft. Wij brengen onze klanten altijd op de hoogte als wij de bestelling onverhoopt later compleet hebben met een te verwachten leverdatum. Het komt nog wel eens voor dat een leverancier veranderingen aanbrengt aan een product, waardoor u producten kunt ontvangen die iets van elkaar verschillen inderdaad. Soms vervelend maar niet altijd te voorkomen.

Bestelling niet gied uitgevoerd.

Ik had 4 artikelen besteld. 2 blanke leervermogen en 1 zwarte en bruine schoencreme. Ik kreeg 2 zwarte leervet en een licht blauwe schiencreme. Dus ik bestel hier nooit meer

Jammer dat u deze ervaring heeft en dit kenbaar maakt via een beoordeling. Als u het niet eens bent met een levering kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice, zij zoeken graag een passende oplossing samen met u. Maar u heeft besteld: 2x zwart leervet, 1x khaki schoensmeer en 1x mahonie schoensmeer, dus wellicht is er iets niet goed gegaan, waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt. Een oplossing zoekt de klantenservice dan graag voor u.

Goede levering

Producten zoals verwacht

totaal in een andere plaats afgeleverd

ik moest het in een andere plaats afhalen. 5 km verderop

Toch jammer dat u ons beoordeelt met een 1 terwijl u toch echt zelf dit afhaalpunt heeft aangeven om het daar op te halen. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien bij het bestellen.

Goed spul, goede prijs

Netjes op de hoogte gebracht van iets vertraging in de levering. Enige punt van aandacht is dat de link naar track en trace code die je krijgt niet klopt. Als je de track en trace code zelf invult met je eigen postcode dan krijg je wel je info over levering. Het lijkt er op dat dan niet de postcode van de besteller maar die van het afleverpunt gebruikt wordt ?!

Dank voor uw feedback, daar gaan wij zeker mee aan de slag!

Correcte levering van een excellent product

Heel correcte manier van afhandeling van mijn bestelde producten. Goed verpakt en heel content van mijn memoryfoamzolen. Ik kan ze iedereen warm aanbevelen.

mooie sokken, snel bezorgd.

Goed geprijsde bamboe sokken, de volgende dag bezorgd.

Snelle service en goeie veters

Veel keus, snel geleverd

Duidelijke website, uitgebreid assortiment. Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden

Toppertje!

Overzichtelijk, en een goede snelle levering! Alleen had ik de gelzooltjes een maat groter moeten bestellen inplaats 35/37 had ik de 38/41 moeten nemen want bij me tenen loopt het iets te ver terug de gel.

zeer correcte levering geweest en ook zeer vlug ontvangen waarvoor dank

doe zo verder alles is zeer correct verlopen waarvoor dank

Veel keuze en snelle levering.

Altijd een goede ervaring, de kleuren staan waarheidsgetrouw op de site en altijd snelle levering, minimaal verpakt in papier. Echt top!

Goede kwaliteit veters

Kwaliteit, bezorgtijd in orde

Geen op of aan merkingen, gewoon prima

Geheel volgens verwachting

Overzichtelijke site Gemakkelijk betalen Snelle levering Mooie spullen

Uitstekend service

Heb veters besteld bij Shoesupply. De bestelling werd snel afgehandeld en is ook snel door mij ontvangen. Top.

Over ShoeSupply.eu

123sokken.nl - snelste en goedkoopste sokkenshop van NL shoesupply.eu - europa's grootste online-warenhuis voor voet- en schoenverzorging.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.