Goed product en snelle levering

Bestelling kwam vlug

Wat besteld was zat keurig verpakt, en voldeed aan wat ik verwachtte.

Echte service

Snel reactie op mail, snel verzonden, goed product

Maar de kleur groen blijkt helaas te licht .

kwaliteit lijkt in orde [kan ik achteraf pas beoordelen]

Snelle levering, Alleen de omverpakking laat te wensen over. In mijn geval was het doosje totaal platgedrukt en gescheurd. Gelukkig was de inhoud nog heel maar wellicht is het een idee om wat stevigere verpakking te gebruiken om dit te voorkomen. Zeer waarschijnlijk is dit gebeurd tijdens transport via PostNL

Doen wat ze beloven....

Artikel op tijd ontvangen....en prima veters en inlegzooltje.....ik ben zeer tevreden.

Helemaal top

Beter kan niet. De veters zijn prachtig en de inlegzooltjes lopen heerlijk. Snelle levering.

Klein pakketje, goed bezorgd!

Een klein pakketje wat snel en goed door de brievenbus aan is gekomen. Complimenten!

goedezooltjes

goede zooltjes wel een beetje glad met panty kousjes

Kiwi schoensmeer besteld

Ik kan nergens in de winkels meer Kiwi schoensmeer vinden. Dus ben helemaal blij dat ik ze hier nog wel kan bestellen. Bestelling kwam bij netjes aan en goed verpakt.

Goeie service

Goed verpakt, paste in de brievenbus. Ik had mijn postcode verkeerd ingevuld maar ze deden netjes een mail. Top.

De steunzolen voldoen aan de verwachting.

Door een medicatie heb ik overgevoelige voeten. Uiteindelijk zijn de steunzolen een aanmerkelijke lastenverlichting. De bestelling werd in een dag geleverd. Top.

Besteld, betaald en geleverd. Wat wil je meer ?

Snelle duidelijke reactie op vraag/ opmerking. Goed prodct

Snel en makkelijk

Nieuwe veters in speciale kleur voor mijn van bommel schoenen: snel gevonden en snel geleverd. Prima service

Snelle levering, goeie kwalifeit

topproduct!

Het liet even op zich wachten maar was meer dan de moeite waard! Ik zal zeker weer een bestelling plaatsen! Groetjes, Jos

Snel en super gegaan echt top service

Professioneel

Duidelijk, professioneel!

Snelle verzending aantrekkelijk in prijs goede service

Snelle verzending aantrekkelijk in prijs goede service

Héél goede kwaliteit!

Schoenveters hebben héél goede kwaliteit, snelle levering.

Goed mailcontact

Mooi systeem. Beetje moeite met het bevestigen. 1 vetertje brak het plastic hulsje er gelijk van af..

Mooie producten

Bestelling was op tijd en snel

Vlotte, correcte afhandeling

Grasweg 1 B