Keurig netjes verzonden en afgeleverd

Keurig netjes verzonden en afgeleverd

Snel besteld en snel geleverd !

Gemak van bestellen !

Levering niet zoals afgesproken

De levering via Post.nl waarvoor ik 8,95 € betaald heb is niet verlopen zoals afgesproken. Het pakketje werd niet op mijn thuisadres aangeboden en ik kreeg meteen de melding dat het naar een afhaalpunt werd gebracht. Bovendien heeft het dan nog 2 dagen geduurd vooraleer het pakketje beschikbaar was in het afhaalpunt. Dat vind ik een ondermaatse prestatie voor een kost van 8,95 €.

Vervelend dat u deze ervaring heeft, maar zeker met een weekend ertussen, kan de bezorging wel eens iets langer duren. Gelukkig heeft u het pakketje wel mogen ontvangen. De kosten €8,95 zijn voor zendingen naar België, aangezien wij de pakketjes met Track&Trace code verzenden, wat extra kosten met zich meebrengt.

kwaliteit voor een goede prijs

Fijne side bestellen betalen en bezorgen alles in een dag Voortreffelijk…

Goede prijs-kwaliteit verhouding

En de volgende dag netjes bezorgd

Van A tot Z perfect

Bestelling, betaling, levering probleemloos.

Een overvloed aan schoenveters, geweldig!

Helemaal top.

Vandaag besteld, morgen in huis. Netjes verpakt, en super nette prijs.

Slechte klantenservice!

De bezorg periode was een week later terwijl het op dezelfde dag verzonden zou worden. Mail hierover naar klantenservice dat het pakket dan te laat zou aankomen en dat we het daarom wouden annuleren werd genegeerd. Pakket is dus een week later alsnog bezorgd. Nu moeten we extra moeite doen om het pakket dat ongewenst was te retourneren, terwijl dit privé heel lastig is. We hadden beter naar de lokale schoenenwinkel kunnen gaan.

Aangezien uw product niet voldoende op voorraad was, konden wij het niet naar u verzenden en hebben wij u daarvan op de hoogte gebracht inderdaad. Wij hebben geen mail van u mogen ontvangen om het te annuleren, want daar werken wij uiteraard aan mee mits uw pakketje nog niet is verzonden.

Prima !

Snelle levering, prima producten.

Groot assortiment met kwalitatief goede spullen, scherpe prijs.

Bestelling volgende dag geleverd. Niets op aan te merken.

Product mooi optijd ontvangen

Product mooi optijd ontvangen

Alles in orde

Bestelling snel en netjes geleverd. De inkegzooltjes werken goed.

Slechte zolen . Gevaar

Bezorging top . Alleen de anti slip zolen laten gewoon los ! Zool was opgeschud EN ontvet . Dus daar ligt het niet aan . Maar product is voor mij zeer slecht uitgevallen. Gevaarlijk dus .

Jammer dat u deze ervaring heeft. Voor het gebruik van deze zolen kunt u de zolen van de schoenen licht opschuren voor een beter resultaat en waardoor de antislip beter blijft zitten. Is er silliconen gebruikt in de zolen van de schoenen, zal het lastiger zijn om de antislip te bevestigen, aangezien dit een vettige laag geeft en deze dus niet/moelijker blijft plakken.

Zeer tevreden!

Ben zeer tevreden en prima product! Voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie en snelle levering

Alles goed verlopen.

Snel geleverd en goede kwaliteit

In alle opzichten uitstekend

Snelle levering. De schoenverf is makkelijk aan te brengen, goede dekking en prima uitstraling.

Snel en compleet !

Eenvoudig bestellen, betalen en de dag erop in huis !

Telefonisch bereikbaar voor een betere service

Nadat er foutje in de website zat met betrekking tot de verwerking van korting telefonisch contact opgenomen en tijdens het gesprek opgelost. Producten van goede kwaliteit en snelle levering.

Product goed leveringstijd niet

Voor 20:00 besteld volgende dag geleverd niet waargemaakt. Wel een verzendbevestiging maar de PostNl app gaf ook de hele zaterdag aan dat de zending alleen aangemeld was maar nog niet ontvangen. Pakje pas dinsdag ontvangen ipv zaterdag. Dit doet mij vermoeden dat het bestelde pas maandagavond verzonden is ipv vrijdagavond.

Zeer goed en snelle levering

Zeer goed en snelle levering.

Goed product

Betrouwbaar en wederom snelle levering

Bedrijfsgegevens

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna

085 0604 156

[email protected]

Over ShoeSupply.eu

123sokken.nl - snelste en goedkoopste sokkenshop van NL shoesupply.eu - europa's grootste online-warenhuis voor voet- en schoenverzorging.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.