Snel en correct

Snelle levering, juiste producten, meteen mijn schoenen gepoetst en helemaal tevreden!

Duidelijk, snel en goed verzorgd. Top!

Volgende zou ik weer hier weer bestellen.

Uitgebreide webshop, snelle levering

Ik had voor mijn vader veters besteld, deze werden snel geleverd en waren netjes verpakt. Ik las dat mensen de verzendkosten te hoog vinden voor een paar veters maar ik ben persoonlijk blij met een track & trace. En als je iets met de 'gewone' post verstuurd ben je soms (bijna) net zo veel kwijt.

snel geleverd, ruim assortiment.

ik was op zoek naar meerdere artikelen, hier ruime keuze en snelle levering.

Snel ontvangen

Breed assortiment

Top producten + snelle levering

Mijn bestelling werd snel ontvangen. Goede producten voor een eerlijke prijs.

Juiste product en perfecte levering

Snelle en correcte levering, goed verpakt

Ben zeer tevreden over mijn aankoop !

produkt helemaal zoals ik hoopte

Ik heb mijn blauwe lederen handtas volledig kunnen opfrissen met de Famaco Crême de Beauté - schoensmeer. Deze schoensmeer is hoog gepigmenteerd op basis van verzorgende, duurzame wassen. Ik was eerst wat ongerust dat de kleur zou afgeven, maar na een paar uurtjes laten drogen, opboenen en dan nog een laagje impregneerspray is mijn handtas weer zo goed als nieuw en kan ik ze gewoon gebruiken. Bovendien is de bestelling, betaling en levering vlekkenloos verlopen.

Topproducten voor het onderhoud van mijn lederen tassen. Snelle levering.

Zolen schuiven naar voren

Pedag Sneaker Magic Step steunzolen schuiven naar voren tijdens het lopen en krullen op bij de tenen.

Dan kan het zo zijn dat de maat van de zolen niet goed is voor de schoenen waar deze in gedragen worden.

Super snelle levering

Gewoon goed

Een snelle levering van mijn sneaker sokken. Fijne sokken, goede pasvorm.

Prima ervaring.

Goede website. Duidelijke beschrijving van het product. Levering conform wat wordt beloofd.

Alles mooi op tijd gekregen

Bestelling was 1 dag later maar product perfect, ben erheen blij mee, goede service en nazorg.

Heel prettig bedrijf, temeer omdat het voor mij een onzekere bestelling was. Na een operatie aan mijn heup kon ik nauwelijks nog lopen. Bleek dat het geopereerde been 19 mm langer was. Op deze manier voorlopig opgelost, wachten op de volgende operatie.

Wat ik had gezien op de site komt perfect overeen wat ik heb aan gekregen . Bedankt

Uitstekende kwaliteit, correcte en snelle levering!

goede verzending snel aangekommen

product is goed stinkt minder erg dan ander spuit bussen for schoenen

geen problemen, dus tevreden

uitermate onberispelijke afhandeling van bestelling tot bezorging

Vriendelijkw behulpzame klantenservice, duidelijke website en binnen 24 uur in huis. Top!

Top snelle levering!

Goede prijs en snelle levering

Leuke veters en snel geleverd

Maar 1 werkdag tussen bestelling en levering. De veters zijn zoals op de site. De prijs is correct. Ik had een goede ervaring en bestel in de toekomst zeker nog

Bestelling netjes en snel geleverd

Duidelijke website waarbij de producten eenvoudig te vinden zijn; Snelle levering; Het product doet wat het belooft, in mijn geval een stuk minder pijnlijke enkel.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit