top verf, snelle levering.

Snelle levering van mijn bestelling, degelijk ingepakt en de volgende dag in huis. Ik bestelde Lucite House-paint en dat is is werkelijk een top product.

Spullen correct verpakt, snelle levering

Kan het nog beter. Nee daar want het is al TOP!

Hier ben je klant en wordt het geregeld met concurrende prijzen. Dus gewoon bestellen zou ik zeggen!

Goede service.

Prettige site, goede en snelle reactie.

Kennismakingslevering prima, daarna vervelend

Ik kan krijg alleen een orderbevestiging als email en kan nergens een factuur vinden. Kan met mijn wachtwoord die ik aangemaakt heb niet inloggen. Vervelend!

Beste Rop, Wat vervelend om te vernemen dat er iets niet lekker loopt. Al onze klanten krijgen de volgende e-mails: - Orderbevestiging met in de bijlage automatisch de factuur - betaalbevestiging indien de betaling is gelukt - e-mail met de melding dat het pakket is verzonden inclusief track en trace link Waarschijnlijk is er dus iets aan de hand met uw e-mail. Van onze andere klanten hebben wij geen meldingen ontvangen namelijk dat ze niets ontvangen of geen factuur ontvangen. Indien u niet kunt inloggen dan is dat altijd op te lossen door ons door een nieuwe link / wachtwoord toe te sturen maar we hebben van u geen melding mogen ontvangen.

Correcte afhandeling en snelle levering

De juiste crème wit 9001 geleverd zoals besteld.

Goed zoals altijd

Snel goed verpakt als 2.5 ltr niet op voorraad Is gewoon 3x1 ltr leveren

Probleem goed opgelost, snel en accuraat

Blijkbaar was er een probleem met de levering, een e-mail gestuurd en direct werd er actie ondernomen door Vicky en werd de zending in orde gebracht Dank u wel

Ik kreeg feedback op mijn bestelling ivm de kracht cq tijdsbestek van de beits. Zeer goed.

Heel goed advies

Heel goed advies

Prima tevreden, wel later geleverd dat beloofd.

Gemakkelijk te bestellen. Mooie aanbieding. Product keurig verpakt, wel wat later geleverd als vooraf was aangegeven, maar dat was deze keer geen probleem.

top firma

Herberts watergedragen verf ,een openbaring kunnen de bekende verf producenten nog wat van leren. prima service dat bedrijf van Ruud helaas verzenden ze met DHL ,en daar heb ik een probleempje mee

Verzorgt prima je bestelling

Er wordt meegedacht in de gewenste kleur. Verzending naar buutenland wordt duidelijk over gecommuniceerd. Ik ben helemaal tevreden.

Zeer goed super

Via internet besteld en de volgende dag in huis zo het word aangegeven super

min vragen werden heel snel en duidelijk beantwoord en de bestelling liep daarna vlekkeloos. nu afwachten want morgen 16juni wordt pakket geleverd en dan kijken of het de juiste verf is.

snelle en duidelijke hulp bij bestelling, snelle reactie en levering.

prachtig goed werkend product. Fijne afwasbare latex.Dekt geweldig

Erg goede ervaring men was bij een fout van mijn kant erg hulpvaardig en service gericht.

Kan niet beter

Snel/duidelijk/ accuraat kortom prima.

Goed alleen veel verzendkosten kan beter vind ik

Weliswaar 1 dag later dan verwacht. Maar had dit ingecalculeerd. Verpakking was prima, waardoor er geen lekkage(s) kon(den) ontstaan. Misschien niet de allergoedkoopste, maar volgens reviews wel de betrouwbaarste. Vandaar deze 2e bestelling.

Maken levertijd niet waar, beloofde e-mail blijft uit

Afgelopen zaterdag voor het eerst besteld, omdat ze op de website beloven dat het dan dinsdag in huis is (of zelfs maandag). Het is nu woensdag, en het wordt, hopelijk, donderdag geleverd. Wanneer ze niet aan de beloofde levertijd kunnen voldoen, beloven ze een e-mail. Geen e-mail ontvangen. Als ik dit had geweten had ik de emmer latex, wel gelijk mee kunnen bestellen bij het bedrijf waar ik de rest van de verf, een dag later!!, had besteld, dan had ik het gisteren ontvangen en was het nog goedkoper geweest ook! Dus dit was eens maar voor mij nooit meer.

Beste Manon, Wat vervelend dat je ervaring niet prettig is geweest. De bestelling is inderdaad zaterdag ontvangen en zoals wij beloven hebben we deze maandag verzonden. De track en trace e-mail is ook door ons / postnl op maandag verzonden. Helaas is er bij postnl vertraging opgetreden. Afhankelijk van het sorteercentrum van postnl waar de pakketten naartoe gaan van een webshop kan dit voorkomen. Zo kan het dus zijn dat er bij postnl soms de dag erna al wordt uitgeleverd en dat er soms wel vertraging is. Wij doen wat we beloven maar vertragingen bij postnl zijn helaas overmacht voor ons. Echter wordt er altijd een track en trace e-mail verzonden.

Onwetend over de levertijd.

Jammer dat ik bij de bestelling niet te weten kom wanneer het geleverd word. Ik heb eergisteren bestelling geplaatst. En zit letterlijk te wachten om verder te kunnen doen. De prijs en verf is zeker oké, Bestel op tijd!

Beste Nancy, Wat vervelend te vernemen via deze review dat de bestelling niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben de bestelling zoals beloofd op onze website maandag 25 april verzonden. Hiervan hebben we je ook op de hoogte gebracht middels een track en trace e-mail. Helaas is er vervolgens bij postnl een vertraging opgetreden. Wij vinden dit natuurlijk ook vervelend maar vertragingen bij postnl zijn helaas overmacht voor een webwinkelier. Het is inderdaad altijd raadzaam om een mogelijke vertraging bij Postnl in te calculeren.

Is goed

Goede ervaring

Ze maken waar wat ze zeggen!!

Makkelijk om te bestellen, bevestiging in orde, snel verzonden en via track en trace duidelijk te volgen. Alles volgt elkaar snel op. Wauw!

sterke prijzen en snelle service !!

Namiddag besteld, volgende dag op de middag geleverd. Ongelooflijk snel. Overzichtelijke website en zeer sterke prijzen