snelle levering,echter je krijgt geen contact met dit bedrijf

Snelle levering bij een bestelling ,echter op e mail word niet gereageerd,telefoon is afgesloten dus geen contact en je krijgt geen factuur. Waardeloos bedrijf bestellen wij nooit meer Als je dus zakelijk besteld krijg je geen factuur wat betekend dat ze bij goedkoop verven het niet zo nauw nemen met betalen van belasting. Inmiddels meerdere e mails gestuurd en geen reactie. John van Malssen Cubeservice

Jammer dat in deze tijd waarin we elkaar een beetje moeten helpen en begrip voor elkaar zouden moeten tonen sommige consumenten toch geen begrip tonen. Onze bezetting is minimaal door de corona maatregelen en daardoor kunnen wij niet alle services leveren die we normaal wel leveren (zoals zoveel bedrijven op dit moment) Deze klant heeft op 7 mei slechts 1x een contactformulier ingevuld en helaas geen meerdere e-mails zoals wordt aangegeven. De factuur is inmiddels uiteraard gewoon verstuurd naar cubeservice.nl want de stelling dat wij het niet zo nauw nemen met betalen van belasting vinden wij zeer betreurenswaardig en ook geheel ongegrond! Wellicht dat Cubeservice.nl daar anders mee omgaat.

snelle bezorging

Snelle bezorging bestellen gaat makkelijk blikken extra verpakt bij deksel om ongelukjes te voorkomen.

Altijd goed, goedkoop en snel verzonden. Ik gebruik Sigma Nova en Sigma SU2. Beiden worden goed op kleur gebracht. Zeer tevreden klant.

Uitstekend!

Zeer vlotte service en de verf is uitstekend van kwaliteit.

Jullie zijn TOP

Een TOP levering. Ik ben er super content van.

Goed eerlijk

Snelle levering. Goed verpakt. Eerlijk. Toppie

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Een dikke pluim voor Goedkoopverven.nl !

Toch wel met enige voorzichtigheid (na zeer slechte ervaringen met een andere webshop) heb ik een emmer Sigma Perfect Matt bij Goedkoopverven.nl besteld. De website is zeer klantvriendelijk. En het bedrijf maakt zijn belofte helemaal waar: de bestelde emmer muurverf is uitstekend verpakt, en zeer snel bij mij bezorgd. Goedkoopverven.nl krijgt van mij een dikke pluim!

Snel corrcet en beste prijs TOPPIE

snelle levering goed assortiment met beste prijs

Super tevreden!

In deze coronatijden zeer goede levering en zeer tevreden met het resultaat

Veel keuze uit goede producten

Veel keuze, lage prijs. Duidelijke website.

Heel tevreden.

Fijne snelle levering.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Ok!

snelle en veilige verzending, verder niets op aan te merken.

Kwaliteitsvolle verf; goed verpakt en tijdig geleverd.

De betaalde producten zijn niet geleverd.

Ik heb 5 liter wapex besteld en betaald en maar 1 liter ontvangen. Ik heb 10 kleine verfbakjes besteld en betaald en 1 ontvangen.

Heel vervelend om te vernemen echter heeft deze klant het product NIET bij ons besteld. Hopelijk wordt deze review dan ook alsnog verwijderd of aangepast...........

Prima !

Bestelling vlot verlopen. Alles naar wens

Super snelle levering

Alles klopte wat geschreven stond!

Lekker makkelijk

Online besteld, hoef niet naar de winkel en het is goedkoper.

goed en snel

ben helemaal tevreden

Ruim assortiment - goede prijzen - snelle levering

Ruim assortiment - goede prijzen - snelle levering - ook degelijke verpakking om lekken/beschadigingen onderweg te voorkomen - snelle feeback bij aftersales vragen

prima, snel en goede prijs.

prima, snel en goede prijs

Zeer snelle service

Woensdag besteld. Vrijdag in huis. Helaas wel, zonder mededeling vooraf, niet volledig. Na een mail mijnerzijds bevestiging dat de rest komende week wordt nagezonden. En bericht vooraf zou prettiger zijn geweest.

Geeft advies wat voor produkt ik nodig heb.

Ik had een vraag gesteld welke verf ik het beste kon gebruiken voor in de hal, Goedkoopverven heeft mij een advies gegeven. De verf die ik zelf zou hebben gekozen was vele male duurder. Toch weer mooi geld bespaard.

Alles ok.

Iets later geleverd dan verwacht maar begrijpelijk gezien de situatie. Goed verpakt.

ondanks de drukte redelijk snel geleverd, blikken verf zaten goed verpakt.