Filters

8

Gewoon goed geregeld door een heldere site en menu

Het is niet de eerste bestelling die ik bij jullie plaats en als het met niet zou 'plezieren' dan zou ik wel een andere leverancier kiezen, maar ik ben gewoon tevreden. Handig, transparant en ....last but not least, zeer scherp aan prijs. Tevreden, maar 5 sterren zijn alleeen voor mijn echtenote ...ha ha ha

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en niet duur.

Iets goedkoper dan de de meesten, snel geleverd en opvallend goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service voor en na met de nodige uitleg.

Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Makkelijk te bestellen en goede update tav levering bestelling

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Goede prijs en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedkoop, snelle levering en uitstekende klantenservice

Na vergelijking tussen verschillende sites kwam Goedkoopverven.nl met grote voorsprong als goedkoopste uit de bus. Daarom een bestelling geplaatst, maar abusievelijk mijn oude huisnummer gebruikt. Dat was met 1 mailtje opgelost. Dag na het plaatsen van de bestelling alles goed verpakt geleverd gekregen. Toen ik aan de slag wilde gaan bleek 1 verfbakje gescheurd. Toen ik daarover mailde is er meteen, kosteloos een nieuw bakje naar me toe gestuurd. Topservice! Dankjewel Vicky!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Altijd correcte en snelle afhandeling van mijn bestellingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Zeer goed geholpen met het uitkiezen van de juiste materialen en snelle levering. Volgende keer weer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en efficiënt

snel en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie ivm leveringsafspraak en perfekte levering!

- duidelijke website - korrekte afspraken - vriendelijke levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel levering.

Snel dienst goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherp qua prijs

Duidelijk website scherpe prijs en snel bericht van de status

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede dienstverlening

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

UITSTEKEND

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

ontzettend goede dienstverlening doen er alles aan om de goede kleur te leveren. ik zou als ik jullie was van pakket bezorger veranderen bv dhl ik heb geen goede ervaringen met post nl of ze zijn te laat of komen de volgende dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel met omruilen, ruim assortiment.

Prima, zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Zondag avond laat besteld dus eigelijk maandag en dinsdag al in huis! Super snel! Ik was een beetje sceptisch omdat de verf wel echt een stuk goedkoper is en t gemengd moest worden. Maar t is een top service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en eerlijk advies

Bijna had ik een veel duurder product gekocht maar op advies van goedkoopverven voor een andere muurverf gekozen. Ze denken niet alleen aan hun eigen portemonnee maar ook aan die van de klant. Bedankt team van goedkoopverven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf, ze doen wat ze beloven

Goede producten voor scherpe prijzen. Vertragingen bij postnl maar dit geven ze ook aan op de website. Ze doen verder wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
1

Normaal goed, maar nu slecht

Maandag voor 12. u. Besteld, pas op woensdag verstuurd. Nu door vertraging PostNL nog niet binnen. Tekst op website aanpassen. Niet zeggen dat het verstuurd wordt op dezelfde dag wanneer voor 12 u. besteld is.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onvoldoende kwaliteit

De gekochte afplaktape was vervuild met karton. (welke gebruikt wordt voor opvulling) Na een mailtje en retour sturen, nieuwe ontvangen, maar dit leek op schoongemaakte rollen tape. Er zat nog steeds restanten karton op de tape. Niet verder gegaan met retouren, ging te veel tijd in zitten en het werk moet doorgaan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Harm, Jammer voor deze reactie. Helaas klopt het niet wat je aangeeft. Op de eerste plaats worden alle tapes apart ingepakt in plastic zakjes waardoor ze niet vervuild kunnen raken. Ten tweede hebben wij gewoon nieuwe tapes verstuurd direct na de melding en deze dit keer het pakket niet opgevuld met karton maar met papier. Vervuiling was dan ook verder uitgesloten. We proberen ten alle tijden mensen tevreden te krijgen maar helaas is dat niet bij iedereen mogelijk.

9

Aanrader

Bedrijf dat kwaliteitsverf verkoopt, snel levert en alles goed verpakt tegen een gunstige prijs. Ze zijn bereid mee te denken. Bestel al aantal jaren mijn verf hier. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Chantalle, Vervelend om te horen dat er blijkbaar iets over het hoofd is gezien met de roerstokjes en of opmerking die je geplaatst hebt. Indien we alsnog iets voor je kunnen betekenen met het nasturen van 1 of meerdere dingen dan doen we dat uiteraard graag. Een tevreden klant is nog altijd het belangrijkste ook in deze drukke corona tijd. Dus als we iets kunnen doen vernemen wij het heel graag. Het beste kun je dan even een mailtje sturen dan regelen wij het voor je.

10

Goed product , snelle levering

Zoals vermeld vandaag besteld morgen thuis en niet zo als vele andere bedrijven met de zelfde logo en dan maar wacht en wachten

  • Aanbevelen? Ja
1

Helaas nog geen product ontvangen

Na5 dagen nog steeds geen bestelling binnen. Hier kan goedkoopverven niets aan doen en ligt echt bij PostNL maar vervelend is het wel als je op een product zit te wachten..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Miranda, Heel vervelend om te constateren dat er vertraging is in de uitlevering van het pakket bij postnl. Zowel postnl als ook wij proberen mensen er zo goed mogelijk van te informeren dat ze rekening moeten houden met vertragingen in de bezorging in verband met corona maatregelen en extreme drukte bij de postbezorgers. We begrijpen dat dit vervelend is en dat onze klanten zo snel mogelijk over hun bestelling willen beschikken maar helaas zijn we in deze wel afhankelijk van de bezorging van Postnl en kunnen wij niet zelf de pakketten rond gaan brengen door Nederland en Belgie. Hopelijk wordt de bestelling alsnog zsm bij jullie afgeleverd door Postnl.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd