Uitstekend geholpen.

Ook nog extra moeite gestopt in het vinden van de juiste Histor kleur immers. Echt prima geholpen.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ondanks dat mijn bestelling net iets na 12 uur was afgerond, is het product toch de volgende dag al geleverd, dus we konden snel aan de slag. Bedankt!

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De bestelde spullen waren keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Geleverd volgens afspraak

Besteld tijdens de kerstvakantie. Geleverd volgens afspraak.

Super, tijdig en klantvriendelijk

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit/service

Meerdere keren bestellingen geplaatst en altijd keurig/tijdig geleverd. Prijzen en service prima. Ook werd er een duurder alternatief geleverd omdat een deel van een bestelling toch niet leverbaar bleek te zijn op korte termijn. Al met al heel tevreden over Goedkoopverven.nl

Snelle levering, goed geregeld!

Snelle levering, goed geregeld!!

uitmuntend

Snel geleverd en perfect verpakt!

Prima prijs, de goedkoopste op internet

Snelle levering en goedkoopste

Geweldige site

Vlotte levering, groot assortiment en prima service

Zeer snelle levering

Ik vond direct wat ik zocht. Betaling zo geregeld, duidelijke email wisseling en snelle bezorging. Top

tevreden

netjes geleverd, goede ervaringen met goedkoopverven.

Snel en voordelig

Sinds enige jaren gebruik ik goedkoopverven kwaliteit verf en ben positief over de snelheid van levering en het prijsniveau

Zoals je verwacht

Deksel blikken verf preventief geplakt met tape.

Prima service en snel in huis top.

De kleur die ik van de waaier heb overgenomen komt niet overeen zo hij te zien is had besteld RAL 9010 wat gebroken wit zou zijn maar het oogt wit.

Goede prijs en vlot geleverd

Yop

Goede, snelle levering!

Blik verf besteld. Deze werd op de eerstvolgende werkdag meteen verzonden en de volgende dag al geleverd, ondanks drukte bij de bezorgdiensten. Het blik verf was goed verpakt. Top geregeld!

correct verlopen, snel geleverd, goed verpakt

correct verlopen, snel geleverd, goed verpakt, tracking code gekregen

Tevreden met de bestelling en levering

Snelle levering, betaalbare kwaliteitsverf

Snelle levering, stuk goedkoper dan andere websites, goed verpakt verzonden.

Goedkoopverven het juiste adres voor de juiste prijs!

Ik bestel nu al vanaf 2018 bij Goedkoopverven.nl en ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over hoe de orders van A tot Z afgehandeld worden. Naar mijn mening zijn ze het beste online verfbedrijf wat er op dit moment bestaat in Nederland. Levering is altijd keurig op tijd, zelfs nu! RM Schilderwerken jullie verdienen een DIKKE 10! Ron Breeschooten uit Wijk bij Duurstede

Behulpzaam en kundig

Snelle levering voor goede prijs, vergezeld van een eerlijk advies

Super bedrijf

Super bedrijf, verf besteld de volgende dag al in huis. Keurig netjes en stevig verpakt. Echt een aanrader. Ik weet wel waar ik de volgende keer mijn verf gaat bestellen.