Makkelijk, goedkoop en te volgen bestelling

Op tijd en prima spul

Goede en snelle service

Na transportschade (barst in deksel emmer) werd het snel opgelost en een nieuwe emmer opgestuurd.

Goede prijs en ondersteuning gecombineerd met snelle levering

Na telefonisch overleg over aparte kleur van de verf is alles direct verzonden. Perfect verpakt de volgende dag al afgeleverd.

Ideale oplossing voor achterwand kookgedeelte keuken tegen het spatten. Je sopt het er zo weer af. Heel blij mee. Vooral de prijs en snelle levering was top!

Goedkoop en snel

Helemaal top! ‘s avonds laat besteld, volgende dag in huis!

Goede prijs en snelle levering

Ik plaatste mijn bestelling na 12 uur maar het werd alsnog dezelfde dag verstuurd. Ook snelle reactie op e-mail.

quick delivery !!!!!!!!!!!

s avonds besteld vanuit belgie , dag nadien in de namiddag al geleverd

Snelle verwerking van mijn bestelling en nergens deze kwaliteit voor een lagere prijs

Keurig geregeld,zoal het hoort

Snelle levering via de uitgebreide keuze op de site.

Heel snel

Goedkoop en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Alles zoals je het verwacht en besteld hebt

vriendelijk & snelle respons

Er was een probleem gebeurd met de betaling, waardoor de verf niet kwam. Heb Goedkoopverven.nl gemaild en kreeg zeer snel reactie. Ze hebben dan direct de verf opgestuurd en de dag later stond de verf bij ons thuis met een brief met de betaalgegevens, wat ik dan direct betaald heb. Echt goede service en zeer vriendelijk!

Snelle levering. Top!

Snelle levering. Top!

Meedenkend

Meedenkend over welk type verf. Ook met hetzelfde product maar uit ander land wat scheelt in de kosten. Snel antwoord op vragen via de mail. Snelle levering.

Geweldige service

Producten zijn snel en heel netjes verstuurd. Ook wordt er snel gereageerd op mailtjes. Een dikke 10! Goedkoopverven levert geen goedkope service ;).

Goede prijs en snelle levering.

Probleemloos

Prima product

kwaliteit

ik ervaar een perfecte en correcte behandeling en levering op de dag nadien vriendelijke groeten Guy

Top product

Top product en snelle levering.

Proffesioneel advies, vriendelijke geholpen en snelle levering

Eerste bestelling is prima gegaan was binnen drie dagen op kleur binnen. Tweede bestelling foutje gemaakt neemt het terug en zorgt weer snel voor nieuwe verf. Daar hoef je zeker niet van je stoel af te komen met zo'n prima service, top!

Snelle levering en goede kwaliteit verf

prima sevice

Snelle bezorging voor een goede prijs. Zending had tijdens transport gelekt, maar na contact royale vergoeding gekregen.

Goeie service en altijd op tijd met top producten

Prima op tijd voor een goede prijs

Prima op tijd voor een goede prijs. Wel een beetje veel verpakkingsmateriaal.

Bestellen en leveren binnen 24 uur

Snelle levering. De vragen die ik vooraf had werden direct en duidelijk (telefonisch) beantwoord. Goede prijs. We gaan binnenkort aan de slag!