Goede prijs en snelle levering.

Probleemloos

Prima product

kwaliteit

ik ervaar een perfecte en correcte behandeling en levering op de dag nadien vriendelijke groeten Guy

Top product

Top product en snelle levering.

Proffesioneel advies, vriendelijke geholpen en snelle levering

Eerste bestelling is prima gegaan was binnen drie dagen op kleur binnen. Tweede bestelling foutje gemaakt neemt het terug en zorgt weer snel voor nieuwe verf. Daar hoef je zeker niet van je stoel af te komen met zo'n prima service, top!

Snelle levering en goede kwaliteit verf

prima sevice

Snelle bezorging voor een goede prijs. Zending had tijdens transport gelekt, maar na contact royale vergoeding gekregen.

Goeie service en altijd op tijd met top producten

Prima op tijd voor een goede prijs

Prima op tijd voor een goede prijs. Wel een beetje veel verpakkingsmateriaal.

Bestellen en leveren binnen 24 uur

Snelle levering. De vragen die ik vooraf had werden direct en duidelijk (telefonisch) beantwoord. Goede prijs. We gaan binnenkort aan de slag!

Goede snelle levering.

Goede en snelle levering. Wel een belachelijk grote, en overbodig met beschermende vulling gevulde verpakking om 30 velletjes schuurpapier te verzenden. Voor mij was een grote, degelijke enveloppe voldoende geweest ;-) Maar beter zo dan slecht verpakt natuurlijk.

prima!!

snelle levering en veel keus

Waarom nog naar de bouwmarkt!

Kwaliteitsverf voor een goede prijs. Gemakkelijk besteld en betaald. Snel geleverd tot aan de voordeur. 10L latex ga je toch niet meer halen, op de fiets, in de regen. :)

snelle en met beste prijs van heel internet levering

Uitstekend geen woorden voor

Ben een zeer tevreden klant en zal zeker nog bij jullie verf en dervgelijk bestelen ook de levertijd is goed aan iedereen die dit leest dit is,een echte aanrader en zeker niet twijfelen.

Snel en goede service met een goede kwaliteit

Snelle levering. Zeer goed verpakt

Heel tevreden.

Verf goed, extra verpakt. Scherp geprijsd. Verpakkingsmateriaal goed! Beter dan schuimplastic. Bezorging duurde iets langer, weekend, waddeneiland. Was niet echt een probleem.

Goedkoop en snel

Alles snel geleverd en goedkoop. Alleen het verpakkingsmateriaal is niet goed. Jullie gebruiken stroken karton wat erg kruimelt. Hierdoor zit m'n bestelde afplaktape en kwasten onder de stukjes karton. Afplaktape kan ik niet meer gebruiken.

Nog steeds niet geleverd.

Bestelling geplaatst op 30/12 en nog steeds niet geleverd. Zending ontvangen door Postnl op 6/1/2020. Op de website staat : Voor 16:00 uur besteld (vrijdag voor 15:00 uur) , vandaag verzonden* Altijd de laagste prijs van Nederland en binnen 1 werkdag geleverd. Bezorger is ook al dagen onderweg! Zal deze slechte beoordeling uit de cijfers geweerd worden zoals men gewoonlijk doet ? Ik plaats weldra een nieuwe bestelling. Het is geruststellend dat men voor absolute klantentevredenheid gaat.

Goedkoop en snel

Kwaliteits verf ,nergens goedkoper en een snelle levering met opvolging

Goedkope goede verf en snel geleverd

Op vrijdagmiddag besteld en de volgend zaterdag voor 11.00 uur geleverd. En de juiste kleur. Prima zo.

Heel tevreden

Op tijd aangekomen

Snel geleverd, prima in orde, en ook nog eens goedkoop. Top!

Topservice

Prijs kwaliteit prima en uitstekende service ook qua levering!