Top !!

Prima prijs/kwaliteit en supersnelle levering naar België.

Goede prijzen en service

Goede prijzen en reageren snel en adequaat bij vragen. Kortom tevreden !

Supergoede service

Ik kon gewoon per app mijn vragen stellen. Kreeg ook zelfs op zondag meteen antwoord.

Goede communicatie, snelle levering!

Goede communicatie, snelle levering!

prima snelheid en service

website voor aankoop werkt overzichtelijk en funktioneel. Producten komen best snel en goed verpakt aan. Jammer dat bestelde kwast ontbrak, doch dit werd zonder discussie hersteld en zelfs extra kwast erbij uit coulance. Prima

Erg goedkoop en makkelijk.

Ik heb de verf nog niet in huis maar goedkoop en makkelijk is het zeker.

Goede site

Kon makkelijk mijn artikelen vinden

Pakket nog niet ontvangen

De 19 september twee kwasten besteld nog niet geleverd zeer slecht

Beste meneer Hoorn, Uiteraard zeer vervelend dat u uw pakket / kwasten nog niet heeft ontvangen. Wij hebben u op dezelfde dag 19 september nog een e-mail gestuurd betreffende uw bestelling. Hier hebben wij helaas tot op de dag van vandaag geen reactie op mogen ontvangen. Wellicht is deze aan uw aandacht ontsnapt. We hadden namelijk graag dezelfde dag nog voor een oplossing willen zorgen maar het is ons dus niet gelukt om een reactie van u te mogen ontvangen.

Snelle levering en zeer gunstig geprijsd!

Overzichtelijke website met alle topmerken beschikbaar. Verder niets aan toe te voegen.

Levering was stipt, verf was top, goede prijs.

Fijne ervaring

Alles goed geregeld snel contact via mail, al vind ik jammer dat telefonisch contact niet mogelijk is ( enige minpuntje )

Goeie prijs en snelle levering

Ok

Tip van ons schilder vriend. We gaan het snel proberen als primer op transparante lak. Levering was snel met duidelijke track en tracé. Dankjwel!

makkelijke website

snelle levering , en goedkoper dan andere leveranciers ! !

prima, snel geleverd

Eenvoudig een bestelling plaatsen, supersnelle levering en echt goedkoop.

top verf, snelle levering.

Snelle levering van mijn bestelling, degelijk ingepakt en de volgende dag in huis. Ik bestelde Lucite House-paint en dat is is werkelijk een top product.

Spullen correct verpakt, snelle levering

Kan het nog beter. Nee daar want het is al TOP!

Hier ben je klant en wordt het geregeld met concurrende prijzen. Dus gewoon bestellen zou ik zeggen!

Goede service.

Prettige site, goede en snelle reactie.

Kennismakingslevering prima, daarna vervelend

Ik kan krijg alleen een orderbevestiging als email en kan nergens een factuur vinden. Kan met mijn wachtwoord die ik aangemaakt heb niet inloggen. Vervelend!

Beste Rop, Wat vervelend om te vernemen dat er iets niet lekker loopt. Al onze klanten krijgen de volgende e-mails: - Orderbevestiging met in de bijlage automatisch de factuur - betaalbevestiging indien de betaling is gelukt - e-mail met de melding dat het pakket is verzonden inclusief track en trace link Waarschijnlijk is er dus iets aan de hand met uw e-mail. Van onze andere klanten hebben wij geen meldingen ontvangen namelijk dat ze niets ontvangen of geen factuur ontvangen. Indien u niet kunt inloggen dan is dat altijd op te lossen door ons door een nieuwe link / wachtwoord toe te sturen maar we hebben van u geen melding mogen ontvangen.

Correcte afhandeling en snelle levering

De juiste crème wit 9001 geleverd zoals besteld.

Goed zoals altijd

Snel goed verpakt als 2.5 ltr niet op voorraad Is gewoon 3x1 ltr leveren

Probleem goed opgelost, snel en accuraat

Blijkbaar was er een probleem met de levering, een e-mail gestuurd en direct werd er actie ondernomen door Vicky en werd de zending in orde gebracht Dank u wel