Topservice. Bedrijf wat meedenkt.

Hele goede service, kon dezelfde dag nog een extra bestelling ophalen en er werd meegedacht naar mogelijkheden met afname en retour. Absoluut een aanrader.

Weer top als vanouds

Altijd goede prijs kwaliteit verhouding en goede service

snelle levering en goede communicatie

duidelijke website, goede prijs, goed verpakt!

Super prijs, communicatie en kwaliteit artikel.

De levering duurde veel te lang

Op zondag bestelde verf kwam pas op zaterdag middag aan. Zeer frustrerend!

Beste, Helaas zijn er op het moment veel vertragingen in verband met corona en corona maatregelen. Postnl geeft dit duidelijk aan in de track en trace en ook wij vermelden dit duidelijk op onze website. Natuurlijk zijn we gewend dat pakketten die wij vandaag verzenden morgen al worden bezorgd maar op dit moment kan postnl dat vaak niet waarmaken in verband met overmacht. eerlijk is eerlijk

Snel en goed geleverd

Hetzelfde

Wat je bestellen kan is goed

Goed verpakt. Jammer dat je voor speciale kleur naar de verwinkel moet

Prima service. Een roerhoutje zou fijn zijn als dat mee wordt geleverd.

Oke

Levering duurde wat langer Postal.

Prima Service!!

Prima Service!!

Goed bedrijf

Zowel de order als de levertijd perfect nagekomen. Ondanks drukte bij Post nl binnen 2 werk dagen geleverd.

Goede communicatie goede service goede begeleiding snelle levering in één woord perfect bedankt nogmaals.

Niets ontvangen

Ik heb (nog?) Geen producten ontvangen, maar krijg wel 3 mails om mijn tevredenheid te vragen... 4-2 na contact is dit netjes opgelost!

Beste Sandra, Helaas had je een verkeerd adres opgegeven en is het pakket ergens anders bezorgd dan je in je bestelling had doorgegeven. Wij hebben ondanks dat we zelfs 2x de bestelling hebben verzonden en kosten hebben gemaakt(en dus 2x naar het verkeerde adres dat je had opgegeven) het aankoopbedrag aan je vergoed. Hopelijk laat je nog iets weten

Toppers!

Hele goede service!

Snel, correct en goedkoop

Goeie handel!

Prima ervaring mee, kwaliteit en service goed. Nu wat langere levertijd

Goede service, goede producten, prima prijs. De levertijd was nu wel lang (zondag besteld, zaterdag in huis).

Prima website en service . En sneĺle verzending. Alleen jammer dat je bijv geen zwart of andere kleur kan kiezen.

Zoals al die keren ervoor alles voor een goede prijs aan huis geleverd

Min puntje, beetje overmatige verpakking. Veel te groot met als gevolg erg veel vul karton snippers. Dat moet anders kunnen. Plakband voor de extra beveiliging van de deksel. Bij verwijderen ervan gaat ook het etiket mee. Ander plakband gebruiken? En als tip, assortiment schuurmaterialen en af-plak middelen uitbreiden.

Beetje trage verzending

Traag met verzenden, wel conform opdracht

Prima kwaliteit

Slechte en late levering door PostNL

Betrouwbare snelle levering

Al vele jaren mijn vaste leverancier voor Sigma en Sikkens.

snelle service en kwaltiet

snelle levering en kwaliteit

Dik voor elkaar. Maar dat wist ik al.

Ze doen wat zeggen. En ze zeggen wat ze doen!

Snelle en keurige levering. Goede prijs.