Toppers!

Hele goede service!

Snel, correct en goedkoop

Goeie handel!

Prima ervaring mee, kwaliteit en service goed. Nu wat langere levertijd

Goede service, goede producten, prima prijs. De levertijd was nu wel lang (zondag besteld, zaterdag in huis).

Prima website en service . En sneĺle verzending. Alleen jammer dat je bijv geen zwart of andere kleur kan kiezen.

Zoals al die keren ervoor alles voor een goede prijs aan huis geleverd

Min puntje, beetje overmatige verpakking. Veel te groot met als gevolg erg veel vul karton snippers. Dat moet anders kunnen. Plakband voor de extra beveiliging van de deksel. Bij verwijderen ervan gaat ook het etiket mee. Ander plakband gebruiken? En als tip, assortiment schuurmaterialen en af-plak middelen uitbreiden.

Beetje trage verzending

Traag met verzenden, wel conform opdracht

Prima kwaliteit

Slechte en late levering door PostNL

Betrouwbare snelle levering

Al vele jaren mijn vaste leverancier voor Sigma en Sikkens.

snelle service en kwaltiet

snelle levering en kwaliteit

Dik voor elkaar. Maar dat wist ik al.

Ze doen wat zeggen. En ze zeggen wat ze doen!

Snelle en keurige levering. Goede prijs.

Perfect verf groothandel

Super correct

Top bedrijf

Snel goed en scherpe prijzen top

Snelle levering, goede verpakking en top service

Bestelling 2 dagen later in huis (wat momenteel met PostNL erg snel is) l. Ik kon iets niet op de website toevoegen, dus ik had gevraagd of ze dat erbij wilden doen zodat ik het achteraf kon betalen. Dit heb ik als service erbij gekregen.

Snel afgehandeld en snel in huis

Snel geleverd duidelijke site. En behulpzame medewerkers

geweldige webshop

mijn ervaring met goedkoopverven,snelle levering ,zeer scherpe prijzen alles in huis voor de vakman en doe hetzelver .

Het product werd netjes op de tijd bezorgd en zat heel goed in gepakt

Vlotte levering

Vlotte levering en goedkoop.

Makkelijke website, snelle verzending

Erg goede ervaring! Goede prijzen en snelle verzending. Eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel.

Hele goede ervaring een aanrader

Zeer tevreden goede dekking voor een primer te zijn raad de verf iedereen aan

Uitstekend geholpen.

Ook nog extra moeite gestopt in het vinden van de juiste Histor kleur immers. Echt prima geholpen.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ondanks dat mijn bestelling net iets na 12 uur was afgerond, is het product toch de volgende dag al geleverd, dus we konden snel aan de slag. Bedankt!

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De bestelde spullen waren keurig verpakt en op tijd bezorgd.