Scherp qua prijs

Duidelijk website scherpe prijs en snel bericht van de status

Zeer goede dienstverlening

UITSTEKEND

ontzettend goede dienstverlening doen er alles aan om de goede kleur te leveren. ik zou als ik jullie was van pakket bezorger veranderen bv dhl ik heb geen goede ervaringen met post nl of ze zijn te laat of komen de volgende dag.

Soepel met omruilen, ruim assortiment.

Prima, zoals het hoort

Uitstekend!

Zondag avond laat besteld dus eigelijk maandag en dinsdag al in huis! Super snel! Ik was een beetje sceptisch omdat de verf wel echt een stuk goedkoper is en t gemengd moest worden. Maar t is een top service.

Goed en eerlijk advies

Bijna had ik een veel duurder product gekocht maar op advies van goedkoopverven voor een andere muurverf gekozen. Ze denken niet alleen aan hun eigen portemonnee maar ook aan die van de klant. Bedankt team van goedkoopverven.

Topbedrijf, ze doen wat ze beloven

Goede producten voor scherpe prijzen. Vertragingen bij postnl maar dit geven ze ook aan op de website. Ze doen verder wat ze beloven.

Normaal goed, maar nu slecht

Maandag voor 12. u. Besteld, pas op woensdag verstuurd. Nu door vertraging PostNL nog niet binnen. Tekst op website aanpassen. Niet zeggen dat het verstuurd wordt op dezelfde dag wanneer voor 12 u. besteld is.

Onvoldoende kwaliteit

De gekochte afplaktape was vervuild met karton. (welke gebruikt wordt voor opvulling) Na een mailtje en retour sturen, nieuwe ontvangen, maar dit leek op schoongemaakte rollen tape. Er zat nog steeds restanten karton op de tape. Niet verder gegaan met retouren, ging te veel tijd in zitten en het werk moet doorgaan.

Beste Harm, Jammer voor deze reactie. Helaas klopt het niet wat je aangeeft. Op de eerste plaats worden alle tapes apart ingepakt in plastic zakjes waardoor ze niet vervuild kunnen raken. Ten tweede hebben wij gewoon nieuwe tapes verstuurd direct na de melding en deze dit keer het pakket niet opgevuld met karton maar met papier. Vervuiling was dan ook verder uitgesloten. We proberen ten alle tijden mensen tevreden te krijgen maar helaas is dat niet bij iedereen mogelijk.

Aanrader

Bedrijf dat kwaliteitsverf verkoopt, snel levert en alles goed verpakt tegen een gunstige prijs. Ze zijn bereid mee te denken. Bestel al aantal jaren mijn verf hier. Aanrader.

Beste Chantalle, Vervelend om te horen dat er blijkbaar iets over het hoofd is gezien met de roerstokjes en of opmerking die je geplaatst hebt. Indien we alsnog iets voor je kunnen betekenen met het nasturen van 1 of meerdere dingen dan doen we dat uiteraard graag. Een tevreden klant is nog altijd het belangrijkste ook in deze drukke corona tijd. Dus als we iets kunnen doen vernemen wij het heel graag. Het beste kun je dan even een mailtje sturen dan regelen wij het voor je.

Goed product , snelle levering

Zoals vermeld vandaag besteld morgen thuis en niet zo als vele andere bedrijven met de zelfde logo en dan maar wacht en wachten

Helaas nog geen product ontvangen

Na5 dagen nog steeds geen bestelling binnen. Hier kan goedkoopverven niets aan doen en ligt echt bij PostNL maar vervelend is het wel als je op een product zit te wachten..

Beste Miranda, Heel vervelend om te constateren dat er vertraging is in de uitlevering van het pakket bij postnl. Zowel postnl als ook wij proberen mensen er zo goed mogelijk van te informeren dat ze rekening moeten houden met vertragingen in de bezorging in verband met corona maatregelen en extreme drukte bij de postbezorgers. We begrijpen dat dit vervelend is en dat onze klanten zo snel mogelijk over hun bestelling willen beschikken maar helaas zijn we in deze wel afhankelijk van de bezorging van Postnl en kunnen wij niet zelf de pakketten rond gaan brengen door Nederland en Belgie. Hopelijk wordt de bestelling alsnog zsm bij jullie afgeleverd door Postnl.

Prima, qua kwaliteit en bezorging

Zie bovenstaand

Goede prijs, correcte en snelle levering

Makkelijk toegangkelijke website, levering keurig ingepakt

Snel en tegen een mooie prijs

Het ging soepel en snel vanaf bestellen tot leveren. Kiezen van de juiste verf, meegeven van de keurcode via een gebruiksvriendelijk invulformulier.

Goedkoop en snel geleverd

Top, niks op aan te merken

Lang wachten, matig product

Ik had een skylt conditioner besteld, maar door PostNL 3x uitgesteld met uitleveren. Dat lijkt alsof t product wel is aangemeld bij PostNL maar niet op tijd is aangeleverd bij PostNL. Het product zelf (flesje) zat in een doosje en zag eruit alsof dat gelekt heeft. Of dat t een heel oud flesje was... heb t product nog niet gebruikt, hopelijk voldoet dat wel aan de verwachting!

Beste meneer Driel, Helaas is het inderdaad op het moment zo dat in verband met corona en grote vertragingen zijn bij postnl. Heel erg vervelend uiteraard dat begrijpen we maar helaas betreft dit echt overmacht en vragen wij om begrip voor deze situatie. Gelukkig begrijpen bijna alle mensen dit. Het product is in elk geval 100% in orde maar mocht u bij gebruik een ander oordeel hebben dan zullen wij zonder enige aarzeling een nieuw flesje opsturen op onze kosten. Vertragingen bij Postnl hebben we niet in de hand maar wat we wel kunnen oplossen doen we heel erg graag!

Geen opmerkingen

Goede ervaring klantenservice reageert snel en behulpzaam

Top!!

Toppie!!

Ik ben Uitermate tevreden. Vroeg in de middag besteld en de volgende dag om 12:00 hr afgeleverd.

super snelle levering alleen geen antwoord op mail

Ik had een mail gestuurd om hulp te vragen met mijn keuzes. alleen helaas geen reakties.

Alles is goed geregeld.

Goede service, op tijd keurig geleverd

Gewoon doodgewoon goed

Als je advies nodig hebt krijg een gedegen advies het duurt even voor je antwoord krijgt maar het komt wel.

Goede en snelle levering

Mooie site en snelle levering