Super snel en goed alles geregeld

Super snel en goed alles geregeld.

Ik bestel graag bij Alprovi sport en spel voor dieren

Altijd goede kwaliteit, snelle levering en goede service. Heb nog nooit spullen hoeven te retourneren wegens niet goed of stuk. Een ding is wel jammer en dat is dat een bedrijf die zelf zo'n goede service levert blijft samenwerken met een vervoerder als DPD. Volgens mij rijden ze eerst met de wals over de colli's en daarna voetballen ze nog met de spullen. De vervoerder heeft altijd gescheurde of geplette dozen, alsof ze weten spullen van Alprovi geven altijd mee en breken niet. Zeg je er iets van, dan krijg je rare opmerkingen van zo'n bezorger. Dus Alprovi, willen jullie de kwaliteit voortzetten die jullie geven, zoek dan eens naar een serieuze vervoerder.

Snel en correct

Na de bestelling een snelle reactie met daarop een snelle levering. Heb t pakket nog niet kunnen openen omdat ik t ergens anders heb laten leveren maar weet zeker dat ik er blij mee zal zijn

vlot verstuurd

na bestelling zijn de producten snel ingepakt en verstuurd. Echter de levering door DPD loopt in onze regio steeds stroef. Pakket vanuit DPD 3 dagen onderweg geweest. Eerst zogezegd adres fout, dan niet thuis en uiteindelijk in leverpunt afgeleverd terwijl we steeds thuis waren. Over Alprovi totaal geen klachten !!!! super bedankt, onze viervoeters gaan er veel plezier aan beleven.

Snelle verzending, fijne producten

Gemakkelijk bestelproces, de bestelling was snel verzonden en de volgende dag al in huis. De producten zijn van goede kwaliteit en precies zoals verwacht. Erg tevreden!

Het is super leuk materiaal, zeer goede kwaliteit, zeer snelle levering en altijd zeer vriendelijke bediening. Heb je vragen over een product dan krijg je advies, moesten er opmerkingen zijn worden deze ook onderzocht en nemen ze deze zeker mee. Dit is een bedrijf naar mijn hart ♥ het welzijn van de hond staat centraal!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer klantvriendelijk en goede spullen

Zie hierboven

Geleverde spullen zijn altijd van kwaliteit en op tijd.

Jullie zijn misschien niet de goedkoopste, maar wel de meest betrouwbare. Ik koop bij jullie omdat het vertrouwen in jullie service groot is.

super snel

de ene dag besteld en de andere dag al geleverd en mooie spullen!!

Producten zijn goed, maar door prijsfout op website moest ik bijbetalen

Via de website heb ik artikelen besteld en de prijs betaald die er bij stond, kreeg ik een mail met daarin dat er een fout op de website stond en of ik het product nog wilde hebben voor de officiele prijs of dat dat product niet geleverd hoefde te worden. Als ik nu iets kleins had besteld denk ik oke, maar voor 22 euro zou ik als ondernemer mijn verlies slikken, en de klant hierop attent maken dat het fout is maar door hun toedoen, dat ik nu het product krijg voor de website prijs en dat alprovi de prijs per direct aanpast op de site, zou klantvriendelijker zijn.

betrouwbaar

Toegankelijke, overzichtelijke website. Fijne spullen. Geen overbodige extra verpakking/opvulling. Snelle, correcte levering.

Snelle levering, compleet, mooie artikelen. Ik ben tevreden (en mijn honden zeker ook!)

hele leuke producten om je huisdier naar een hoger lefel te brengen in de training

Snelle levering goede artikelen

Ondanks het wonen in het buitenland een snelle en goede levering. Ook de bestelde artikelen voldeden aan de verwachting

Snelle levering en correcte afhandeling goede kwaliteit

De geleverde materialen zijn van goede kwaliteit en met zorg verpakt. Toen bleek dat er nog een nalevering moest volgen, was het met één mailtje geregeld. De nalevering was de volgende dag zònder extra vragen en discussie in huis. Helemaal top.

Fantastisch materiaal aan een eerlijke prijs, perfecte levering!

Zoals altijd een perfecte en supersnelle levering. Echt een aanrader!

Tot nu toe zeer tevreden!

Stevige spullen, snelle bezorging, ziet er mooi uit!

Veel keuze, goede en snelle service

Pax mijn mechelse herder staat steeds te popelen als er weer een grote doos van Alprovi geleverd is

snelle afhandeling

Vandaag besteld,morgen geleverd

Alles goed aangekomen het werken kan beginnen goede kwaliteit

Probleem snel opgelost

Prima bedrijf, snelle levering, helaas was er een belangrijk onderdeel niet ingepakt en dus niet geleverd, maar na telefonisch contact werd het ontbrekende deel de volgende dag alsnog geleverd.

Prima, goede kwaliteit, snelle levering

Aanrader voor vrienden. Kwaliteit en levering netjes verpakt. Zeer tevreden.

Top bedrijf

Snel professioneel en komt afspraken na. Goed materiaal

geweldig

Ruime keuze ,goede prijs kwaliteisverhouding zeer snelle en goede levering geweldig

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement