Fantastisch assortiment om oneindig te variëren

Heel blij met ons nieuwe cato board. Weer uren trainplezier voor de boeg. Als wip, als helling achteruit, zijwaarts lopen, plaats om naar te sturen. Fantastisch!

Kwaliteit en snel in huis

De bestelling voldeed aan mijn verwachting en was snel geleverd

Leuke tunnel voor Hoopers

Leuke tunnel voor Hoopers, stevig en in diverse maten en kleuren verkrijgbaar.

heel goed

voldoet aan wat ik er van verwachtte

Goede ervaring met Alprovi zowel voor humaan als dierenfysiotherapie!

Mooie bal snel stuk niet voor honden spijtig genoeg

De bal heeft nog geen uur geleefd

Response from the business owner

Beste Tony, Wat vervelend dat de bal zo snel kapot is gegaan. Is de bal wel hard genoeg opgeblazen geweest, anders kan de hond er ook gemakkelijk zijn tanden in zetten? Voordat je met de ballen begint te werken is één ding heel belangrijk: met lucht gevulde ballen zijn erg kwetsbaar voor hondentanden. Dat is enerzijds een beperking, maar bovenal een uitdaging. Ook het aanleren van Treibball vergt enige oefeningen in onze blog kun je hier meer over lezen: https://www.sportenspelvoordieren.nl/treibball Mocht je het nog een keer willen proberen, kun je een mail sturen naar ons, dan gaan we even kijken of we je tegemoet kunnen komen qua kosten met een nieuwe bal. Met vriendelijke groet, Team Sport en Spel voor Dieren

Hoge kwaliteit en uitstekende service

Ik bestel al jaren Alprovi materialen. De kwaliteit is echt goed en steviger dan soortgelijke producten. Wij trainen veel maar zelfs nu blijven de materialen als nieuw.

Top materiaal top levering

Hele snelle levering , degelijk later om mee te werken . Duidelijke website

Super attribuut.

De balansstep is super multifunctioneel bruikbaar. Ik ben er blij mee.

Top kerst kado voor iedereen - inclusief onze hond!

Stevig materiaal, nice dat je er een passende opberg zak bij kon kopen, zo blijft alles netjes bij elkaar en makkelijk mee te nemen naar oefen terrein.

Snelle verzending. Spoedig antwoord op vraag in mail. Na contact alles naar tevredenheid opgelost.

Snelle levering en producten volgens omschrijving

Goede service Top kwaliteit

Super tevreden en naar verwachting.

Ontzettend leuke winkel om te snuffelen en bezorging is snel en zorgvuldig. Enorm assortiment en leuk dat er regelmatig nieuwe artikelen bijkomen.

Vlotte service

Zelfs in een drukke tijd werd mijn bestelling snel verwerkt en geleverd.

Functioneel

Goed voor balans oefening en duidelijke tip voor toepassing. Met natte pootjes even niet.

stevig materiaal en de honden vinden de balance kussens geweldig.

2 mooie grote balance kussens voor onze twee border collies. Om hun spieren in conditie te houden en omdat het gewoon leuk is om op de balance kussens te staan. En dankzij de voorbeeld filmpjes bij Alprovi nog meer ideeën wat je met de balance kussens kunt doen. Veelzijdige training van de spieren!!

Geweldige materialen met super service

Ik bestel regelmatig voor mijn hondenschool en ben elke keer weer super blij en tevreden met alles.

Goede producten met uitstekende nazorg.

Daar de bij het product geleverde informatie niet geheel duidelijk was, heb ik drie keer telefonisch om uitleg gevraagd, Ik werd steeds vriendelijk en adequaat te woord gestaan. Uiteindelijk functioneerden alle door mij bestelde producten perfect.

Heel tevreden.

De bestelde artikel kwamen vlot. Onze kleine teckel geniet van de spelletjes die we van de fysiotherapeut kunnen doen om haar spieren te versterken. Daarbij zijn de bestelde artikelen onmisbaar. Ze zijn van goede kwaliteit.

Goede website, snelle levering

Leuk en gevarieerd assortiment. Prettige website met veel informatie over het product. Makkelijk te bestellen.

Er wordt vlot gereageerd en ik krijg een eerlijk advies.

Snelle verzending en uitermate goede kwaliteit producten.

Uitstekend!

Besteld, betaald en ontvangen! Zo hoort het!

Erg blij met de aankoop!

Ik heb de moofz stapstenen en een pinda balanskussen aangeschaft voor onze twee windhonden. Ze zijn van goede kwaliteit en het werd snel geleverd. Zeker onze honden hebben sterke tenen/lange nagels dus ik was een beetje bang dat het zou beschadigen, maar daar hebben we tot dusver geen last van. Ideale aankoop om balansoefeningen te doen met je hond :)

About Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...