Prima cv

Keurig geregeld, mede doormooie thermostaat gebruiken we minder gas

Ge-wel-dig!

Super fijne installateur, netjes, vriendelijk en zeer vakkundig. En wat een super fijne CV! Dit hadden we jaren eerder moeten doen. En nooit anders meer dan een ATAG

Alles wat mij voorgespiegeld werd is gerealiseerd ibij levering en installatie bij nieuwe ketel.

Alle afspraken zijn keurig uitgevoerd volgens planning.

Perfect alles nagekomen.

Alle afspraken netjes na gekomen. Helaas liep de facturatie niet zo best, eerst te veel en twee keer te weinig maar uiteindelijk is het goed gekomen. Ook had ik nooit toestemming gegeven om de betaling automatisch af te schrijven en dat geld ook voor het onderhoud. Ben benieuwd als het zover is.

Uitstekende service en kundige installatie

Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden, service en installatie van Atag warmte

Duidelijke, snelle en warme service

De bestelling van de cv ketel telefonisch gedaan. Vriendelijk en bekwaam personeel. De plaatsing van de ketel ook netjes gedaan door een vriendelijke vakman.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Prima mensen en netjes uitgevoerd

Prettige kontakt telefonisch en meedenkend met bruikbaar advies indien er vragen of problemen zijn. Vr.gr.

Direct, snelle service, klantvriendelijk

Snel, duidelijk en flexibel

Door scherp te kijken wisten de medewerkers zonder aan huis te zijn geweest dat het plaatsen een kleine uitdaging zou zijn. Door slim mee te denken werd er een alternatief gevonden. De installatie verliep soepel, snel en heel netjes

Prima ketel

De ketel op zich is prima, snel warmwater en makkelijk instellen van de meegeleverde thermostaat. Het enige minpuntje is het geluidsniveau dat de ketel maakt als die in werking is

Top fantastische

Goede uitleg en advies Installatie van de ketel netjes en monteurs met vakmanschap. In een woord de juiste keuze Aanrader.

Duidelijk en snel goed bereikbaar

Een geweldige fijne ervaring

De communicatie is perfect, montage is geleverd door zeer goede monteurs netjes en schoon opgeleverd.

Geweldige verwarmingsketel

Niets dan lof over de ketel

Goed service

Goed service ,altijd bereikbaar , wordt snel opgelost ben heel super blij ermee.

Nieuwe cv ketel werd snel, vakkundig en probleemloos geplaatst volgens afspraak.

Keurig netjes geplaatst.

Geleverd naar verwachting

Vriendelijke monteur

Maar hij moet nog terug komen om een beugel te plaatsen Dit duurt wel heel lang..........

uitstekend

de mensen van ATAGwarmte zijn deskundig en vriendelijk en denken met je mee. de prijs is goed en ook de service. het voordeel t.o.v. andere aanbieders is dat je de eerste 2 jaar niet voor service hoeft te betalen !

Goede contacten en service

Alles was snel en goed geregeld Geen wachttijden superblij mee

Keurig volgens afspraak geinstalleerd - ATAG heel risicomijdend gedrag

Buiten de schuld van de installateur knapte de waterleiding bij de hoofdschakelaar. Door snel en doeltreffend handelen van de installateur (Lachenal Installatietechniek Zwolle) is grote schade voorkomen en heeft de installateur de wateroverlast keurig weggewerkt. Hulde. ATAG Warmte wilde in eerste instantie een hoogwerker huren (en doorbelasten) om op het dak te komen. Hier werden verschillende redenen voor aangedragen die m.i. niet steekhoudend waren. Nadat ik het risico van breukdakpannen en lekkage accepteerde werd de hoogwerker geannuleerd. Volgens installateur was het dak zeer goed beloopbaar en een hoogwerker niet nodig.

Beste heer van Kemenade, Bedankt voor uw reactie. Blij te horen dat u tevreden bent met de werkzaamheden! Wij vinden het jammer om te lezen dat u onze oplettendheid en extra aandacht aan uw situatie als vervelend heeft ervaren. Uit ervaring weten wij de risico's van het belopen van het soort dak dat u heeft. We bekijken alle opties en leggen dit aan u en aan de installateur voor. Samen komen wij dan tot een afspraak. Wij communiceren graag vooraf goed met de klant. Mocht uw dak namelijk (na ons bezoek, zonder u daar vooraf van op de hoogte te hebben gesteld) zijn gaan lekken, dan was dit een nog vervelendere situatie geweest. Wij moeten bepaalde risico's vooraf bespreken en afkaarten met de klant om in een later stadium gevolgen te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Ronald Klaver Operationeel manager ATAGwarmte

vertrouwenswaardig

Doet niet onder voor een eigen installateur. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Plaatsing ketel ging voorspoedig.

Betrouwbaar, afspraak is afspraak, deskundig, servicegericht, plezierige lui

Zie boven

Voor het huis van mijn moeder had ik een nieuwe ketel nodig. Gelukkig kon deze door ATAGwarmte vrij snel en tegen een zeer goede prijs worden geleverd. Enig minpuntje was de wat gebrekkige afstemming tussen planning en installateur. Installatie verliep verder uitstekend.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.