Goede service, duidelijke en transparant

2 weken geleden heeft mijn oude keteltje het begeven. Offerte's aangevraagd via internet en de meest duidelijke was Atagwarmte. Telefonisch een duidelijke uitleg gehad over hoe of wat en gisteren is de ketel super netjes geinstalleerd. Erg blij mee! Bedankt Atagwarmte

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke uitleg, geen agressieve verkoop. Open en eerlijk. Bij vergelijkingen van offertes voor dezelfde ketel prijsverschillen tot 700 euro. Ook voor precies dezelfde werkzaamheden, waarbij Atag warmte standaard het buiten gedeelte vervangt. ik had al besloten tot aanschaf, kreeg ik bij een telefonische vraag nog eens extra 50 euro korting indien ik binnen 3 dagen een definitieve beslissing zou nemen. De reden dat je dit veilig via atagwarmte kunt doen is dat je pas 3-4 weken na de installatie betaalt. Dit geeft aan dat het bedrijf integer is. Het is toch n groot bedrag, wat je dus niet op voorhand uitgeeft zonder iets daadwerkelijk gezien te hebben. De datum kun je zelf bepalen. Op de aggesproken datum precies op de afgesproken tijd verscheen Brian uit Helmond. Hij werkt zeer nauwkeurig en deskundig. Heeft zorg voor de materialen en installeert alles nauwkeurig. Hij heeft de skills van een vakman. Na de installatie alles rustig uitgelegd. Neemt de oude ketel mee, De producten die herbruikbaar zijn leveren voor hem nog iets op. Die extra beloning is meer als verdiend. Ga zo door Brian

Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, monteurs waren op tijd en na 2,5 uur klaar, installatie oke.

Intern valt er qua communicatie en toezegging richting de klant nog wel wat te leren. Zeker als installatie en facturatie niet loopt zoals afgesproken met de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kleine storing, alles bleef gewoon draaien dus geen urgentie. s'avonds gebeld volgende dag al vroeg iemand van Atag bij mijn thuis.Storing binnen een minuut gevonden. Klasse.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een halfjaar geleden wilde ik mijn boiler vervanger. CV ketel was nog goed genoeg. Atagwarmte was de enige partij die een offerte stuurde voor een nieuwe ketel zonder boiler. Met goede uitleg waarom dat een betere oplossing was. PRIMA advies. Ze zijn echt vaak en lang bereikbaar voor uitleg en hulp. Alles was goed en netjes geïnstalleerd. Geen verrassingen, snel geleverd. In de maanden daarna hebben ze me prima geholpen met vragen / problemen met mijn CV leidingen en instelling. Ik heb een oud huis, was best lastig om alles goed ingeregeld te krijgen. Met de hulp van Atagwarmte is dat prima gelukt. Uitstekende after service dus.

Geen, ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nieuwe ATAG cv ketel geplaatst. De communicatie met ATAGwarmte verliep bijzonder goed. Eerlijke en hele duidelijke uitleg. De installatie verliep vlot. Vriendelijk, kundig en correcte installateurs. Ik zou zeker dit bedrijf aanbevelen bij vrienden van ons.

Tot nu toe geen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles was heel snel geregeld.vanaf het eerste telefoon gesprek en het plaatsen 24 uur.cv was kapot en was dringend opzoek naar een andere.Super klantvriendelijk behulpzaam gewoon top. Ik zou zeggen niet verder kijken maar bel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg blij met onze nieuwe cv ketel. De communicatie met atagwarmte verliep vlekkeloos. Alles was duidelijk en prima verzorgd. De installatie verliep ook vlot. Vriendelijk, kundig en correct. Van harte aan te bevelen wanneer je een cvketel aan het zoeken bent.

Niet echt verbeterpunten. Misschien een evaluatie vanuit het bedrijf zelf. Dat zou wel netjes zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel prettige klantbehandeling, iedere medewerker weet bij telefonisch contact waar het over gaat. Installatie door Buro Hendriks uit Landgraaf volgens afspraak en heel netjes uitgevoerd.

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Hoef niet lang te wachten met bellen,direkt iemand aan de lijn. Snel iemand om de ketel te installeren. Hele goede monteurs, met verstand van zaken. Beveel iedereen dit bedrijf aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle duidelijke en scherpe offerte. Ook de afspraak was snel ingepland wat fijn was omdat mijn oude ketel kuren begon te vertonen.

Installatie ging erg chaotisch. Ik moest Dunea laten komen omdat volgens de installateurs de hoofdkraan kapot was gegaan terwijl zij gewoon waren vergeten een kraantje op mijn verdieping weer open te draaien. Bij het bevestigen van de thermostaat is de muur erachter helemaal kapot gegaan (heel stuk losgeraakt) wat je ook duidelijk ziet rondom de thermostaat, er zit een grote kras op de voorkant van de CV ketel en ik heb krassen op mijn laminaat die ik niet meer weg krijg. Aardige gasten maar dat kan allemaal een stuk netter en professioneler. De ketel ben ik ook niet heel erg over te spreken (I28EC) want vergeleken met mijn oude Vaillant ketel maakt hij meer geluid en duurt het langer voor het water warm is..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Absoluut een 9+ maar geen 10 want je zult altijd verbeterpunten moeten blijven hebben. Het bedrijf is klantvriendelijk , oplossingsgericht en werkt met fijne werknemers !

Blijf op deze weg en dan doen jullie het super !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site, mooie aanbiedingen, denken bij bestelling mee, komen na wat ze beloven.

Zou het nu, een maand na aankoop Cv ketel niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De ketel is geïnstalleerd door een zeer deskundige en vriendelijke medewerker van KISO uit Oudenbosch. De ketel is heel netjes geïnstalleerd. Alle rommel is opgeruimd en de CV-ruimte is keurig achtergelaten. Ook de uitleg van de werking van de ketel en ATAG One thermostaat was uitstekend. Alles prima dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn CV ketel, die al oud was, begon te lekken. Daarom heb wij besloten om een nieuwe CV ketel te laten plaatsen. Binnen 24 uur was alles geregeld. Van het afsluiten van het contact to het plaatsen van de CV ketel. Het bedrijf is erg goed in contact houden met de klant. Ik heb nooit hoevel bellen, ze hielden mij goed op de hoogt van de status, netjes via de telefoon. Daarnaast heeft ATAGwarmte me precies verteld wat het kost om het contact over 2 jaar af te kopen. Geen rare kosten die je wel eens hoort(boetes).

Ik kan echt niets bedenken. Er zijn veel bedrijfen die kunnen leren van de manier waarop ATAGwarmte omgaat met hun klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijke super snelle service en goed bereikbaar v oor vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette afhandeling, nette montage, goede na-controle of alles naar wens is

50euro vooraf aan betalen blijft vreemd voor een offerte

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke afhandeling bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede terugkoppeling bij vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Oude CV ketel had het begeven. Wij hadden inmiddels al nieuwe Atag ketel besteld, maar deze zou pas drie weken later worden geplaatst. Na veel inspanningen is het Atag-team toch gelukt om de volgende dag de nieuwe Atag cv te plaatsen. Hiervoor onze grote waardering. TOP service en de nieuwe cv ketel is inmiddels geplaatst wat veel vertrouwen voor de toekomst geeft.

Geen verbeter punten ToP service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snel geageerd en georganiseerd. Oude ketel ging op de koudste dag van het jaar kapot, 1 1/2 dag later weer een nieuwe geïnstalleerd, perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heldere website, goede aanbieding, goede start van het proces.

Ik moest bellen om de installateur hier te krijgen. Werkzaamheden waren niet helemaal afgerond en heb 3x moeten bellen en mailen om verdere afspraken te maken. Werkzaamheden zijn nog niet afgerond na 6 weken. Kennelijk werkt het aansturen van de installateur niet vlekkeloos. Misschien heb ik gewoon pech gehad?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kennismaking met Atag en eerste service zijn perfect verlopen.

Ik vond de instelling van de ATAG-One via de app niet echt gemakkelijk (maar heeft wellicht te maken met m'n leeftijd (82))

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na enkele offertes te hebben opgevraagd bij installateurs bij mij in de omgeving al vrij snel bij AtagWarmte terecht gekomen na wat minimaal Google werk. Zij boden alle ketels waar ik offertes voor had opgevraagd voor aanzienlijk lagere prijzen aan. Bij sommigen zat er letterlijk een prijsverschil van 500 euro tussen! "Te mooi om waar te zijn" denk je dan direct. Maar dat is het niet. In mijn ervaring is AtagWarmte een fijn en prettig bedrijf. De website geeft duidelijke en daadwerkelijke prijzen aan. Wat de site aangeeft, is de prijs! Geen service contracten, installatiekosten en andere onzin die er na de koop nog bijkomen. Ze communiceren zoals je hoopt, ze zijn vriendelijk en denken met je mee. De installateur die enkele dagen later op de stoep stond was een vriendelijke vent die in zijn eentje in enkele uren de nieuwe Atag ketel geplaatst heeft, en het enige dat ik moest leveren, was een kan koffie. Over het totaal gezien ben ik bijzonder tevreden over alle aspecten van dit bedrijf en zou ik voor de volgende ketel de hele offerte en zoek stappen overslaan en direct bij AtagWarmte aankloppen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima eerste opvang [CV ketel was 'overleden']. Afspraken nagekomen, zowel telefonisch als op de datum van plaatsing.

Meer adverteren/zichtbaar zijn!! Had het van de buren gehoord anders had ik waarschijnlijk voor een ander merk gekozen [Vailliant oid]

Over ATAGwarmte

Filter op Taal