Excellent

Zeer kundige en keurige installatie.

Geweldige service

Contact gehad en een dag later een nieuwe ketel geplaatst door zeer vakundige monteurs

Goedkoopste optie,

Begin Januari ketel besteld. Lang moeten wachten. Extra lang omdat ik alleen op vrijdag kon. Goed meegedacht ondanks de drukte. Installateur verschilt per regio, die van noord Brabant is super. Verder was er een administratieve fout waardoor ik maandelijks een service abo betaalde terwijl ik 2 jaar service in de aankoopsprijs had. Na 1 telefoontje opgelost.

Erg tevreden

Afspraken goed nagekomen.

Snelle levering en nette installatie

Toch enigszins gespannen om een dergelijk toestel online te bestellen de stap toch maar genomen. Bestelling verliep soepel en de installatie is zeer netjes verlopen. De monteur was op het afgesproken tijdstip aanwezig, heeft netjes gewerkt en een goede uitleg gegeven. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

installatie door betrouwbare installateur

Zowel ik, als mijn broer hebben een CV ketel gekocht bij ATAGwarmte. De installatie werd gedaan door een betrouwbare installateur.

Alle afspraken prima nagekomen eindresultaat super

Alle afspraken perfect nagekomen. Iets later begonnen met de installatie maar wel afgemaakt al werd het 21:00uur top. Voorbereiding was goed op tijd bericht dat rietdekker gewenst was voor het vervangen van het rookkanaal. Installateur was deskundig en werkte hard om de installatie ook na tegenvallers die dag af te krijgen. Ik ben over het hele traject zeer tevreden en zou AtagWarmte aanbevelen

Prima cv

Keurig geregeld, mede doormooie thermostaat gebruiken we minder gas

Ge-wel-dig!

Super fijne installateur, netjes, vriendelijk en zeer vakkundig. En wat een super fijne CV! Dit hadden we jaren eerder moeten doen. En nooit anders meer dan een ATAG

Alles wat mij voorgespiegeld werd is gerealiseerd ibij levering en installatie bij nieuwe ketel.

Alle afspraken zijn keurig uitgevoerd volgens planning.

Perfect alles nagekomen.

Alle afspraken netjes na gekomen. Helaas liep de facturatie niet zo best, eerst te veel en twee keer te weinig maar uiteindelijk is het goed gekomen. Ook had ik nooit toestemming gegeven om de betaling automatisch af te schrijven en dat geld ook voor het onderhoud. Ben benieuwd als het zover is.

Uitstekende service en kundige installatie

Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden, service en installatie van Atag warmte

Duidelijke, snelle en warme service

De bestelling van de cv ketel telefonisch gedaan. Vriendelijk en bekwaam personeel. De plaatsing van de ketel ook netjes gedaan door een vriendelijke vakman.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Prima mensen en netjes uitgevoerd

Prettige kontakt telefonisch en meedenkend met bruikbaar advies indien er vragen of problemen zijn. Vr.gr.

Direct, snelle service, klantvriendelijk

Snel, duidelijk en flexibel

Door scherp te kijken wisten de medewerkers zonder aan huis te zijn geweest dat het plaatsen een kleine uitdaging zou zijn. Door slim mee te denken werd er een alternatief gevonden. De installatie verliep soepel, snel en heel netjes

Prima ketel

De ketel op zich is prima, snel warmwater en makkelijk instellen van de meegeleverde thermostaat. Het enige minpuntje is het geluidsniveau dat de ketel maakt als die in werking is

Top fantastische

Goede uitleg en advies Installatie van de ketel netjes en monteurs met vakmanschap. In een woord de juiste keuze Aanrader.

Duidelijk en snel goed bereikbaar

Een geweldige fijne ervaring

De communicatie is perfect, montage is geleverd door zeer goede monteurs netjes en schoon opgeleverd.

Geweldige verwarmingsketel

Niets dan lof over de ketel

Goed service

Goed service ,altijd bereikbaar , wordt snel opgelost ben heel super blij ermee.

Nieuwe cv ketel werd snel, vakkundig en probleemloos geplaatst volgens afspraak.

Keurig netjes geplaatst.

Geleverd naar verwachting

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.