prima service, afwerking kan netter

Alles ging snel en vlot. Montage nam aardig wat tijd, uitleg ging snel, later bleek doorvoer naar dak niet afgedicht.

nette instalatie en schoon opgeleverd

zoals hierboven beschreven

Goede afspraken en plaatsing

Goede advisering om de juiste ketel te plaatsen. Prima prijs voor de geïnstalleerde ketel betaald

Snel en professioneel

Prima service, snel en professioneel. De ketel netjes opgehangen en ondersteuning bij het installeren van de ATAG app.

snelle betrouwbare service

bij het uitvallen van onze oude ketel , snel en behulpzaam geholpen. er werd goed meegedacht zowel met het advies als de adhoc planning.

handleiding voor ATAG Zone app-in-samenwerking-met-thermostaat

Ik mis een duidelijke handleiding voor app-in-samenwerking-met-thermostaat. Een in duidelijke taal gestelde handleiding! In deze woorden: Ik ga een paar dagen met vakantie. Hoe zet ik (op de thermostaat) de verwarming uit, zó dat hij weer aan gaat op de dag dat ik thuis kom. En: Hoe zet ik (via de app op mijn telefoon) de verwarming uit, zó dat hij weer aan gaat op de dag dat ik thuis kom.

Vervanging van de oude ATAG

Na verwijdering van de oude ketel is de nieuwe ketel geplaatst door ervaren monteurs. Het rookgas kanaal is aangepast en de dakdoorvoer gerepareerd. De nieuwe ketel is compact en meer efficient. Na de thermostaat ingeregeld te hebben met de app is de verwarming actief. Tot op heden is de werking naar wens. ATAGwarmte geeft een goede voorlichting, uitvoering en verwachten een goede afterservice

Helemaal tevreden over service, prijs en snelheid !!!

Nadat onze ketel ermee opgehouden was op vrijdag einde middag/begin avond eerste contact. Vlak daarna de offerte en op zaterdag de bevestiging dat nieuwe ketel maandag ochtend ~8:30 geplaatst zou worden door locale installateur. Die heeft de leidingen netjes aangepast en aanvullend een waterfilter en bijvulkraan geplaatst. De installatie functioneert naar volle tevredenheid en ziet er weer tip top uit. Enige minpuntje, daarom net geen 10, is dat bij het plaatsten van de nieuwe luchtafvoerpijp die dunner is dan de oude, het gat in de buitenmuur onvoldoende is afgedicht. Het aanbrengen van pur-schuim had mijns inziens, evt tegen kleine meerprijs voor materiaal, ook door de installateur moeten gebeuren. Wellicht dat hierover afspraken met de installateur(s) gemaakt kunnen worden. Korom, wij zijn uitermate tevreden over Richard die alles geregeld heeft, de nieuwe ketel met thermostaat, maar vooral ook over de prijs en de snelheid. Via een plaatselijke installateur had eea aanzienlijk meer gekost. En via Feenstra was door drukte plaatsing pas een week later mogelijk en betaal je bovendien de 1e 2 jaar voor een onnodig onderhoudscontract.

Alles was super snel en goed geregeld.

Allereerst ben ik goed geholpen in het maken van een keuze voor mijn cv-ketel. Toen is alles super snel in werking gezet en binnen 3 weken werd mijn cv-ketel geïnstalleerd.

Prima verlopen

Vanaf dag 1 goede vriendelijke communicatie en ook het plaatsen van de ketel verliep probleemloos.

Oké maar niet super.

Alles functioneert, maar thermostaat hing scheef. Zelf opnieuw rechtgehangen. Ook bediening va mobiel werkt nog niet.

Erg vriendelijk geholpen telefonisch en heel vriendelijk personeel.

Uistekend: snel en deskundig

De communicatie voorafgaand aan levering en montage was efficient, de montage verliep perfect volgens afspraak; de ketel functioneert prima !!!

snelle en goede installatie

De nieuwe ketel werd snel geinstalleerd. Het werkt allemaal goed. Hij is wel wat gehoriger dan de oude ketel (atag onezone i36)

Geweldig geregeld en uitgevoerd.

Prima contact per telefoon en mail. En d.m.v. de foto's die je stuurt van de c.v. ruimte zijn ze goed op de hoogte van de situatie en daardoor later geen verrassingen. De planning was korte termijn en stipt. En de totaalprijs kwam honderden euro's lager uit dan wat ons eerdere grote verwarmingsinstallatie- en servicebedrijf ons offreerde. Dus als je voor een Atag kiest dan raad ik ATAGwarmte zeker aan.

Na 20 jaar een "Blauwe Engel" te hebben gebruikt, hebben we deze vervangen door zijn opvolger en deze nieuwe ketel functioneert prima.

Atag ketel.

Na mijn Q51 een veel kleinere ATAG die ons huis moet verwarmen. Fijne ketel stil en genoeg heet water met douchen, als deze net zo geweldig werkt als vorige zijn wij dik tevreden.

beleefd en vakkundig

Nettye monteurs en goede uitleg

prima zoals was afgesproken

na zoeken op het internet bij atag uitgekomen, prima produkt, de prijs was ook goed, en een mooi aanvullend servicepakket.

zeer goed en vakkundig

Werk goed door en geeft uitleg. Houd zich aan zijn afspraak.werk netjes.

Goed maar niet uitstekend

Het plaatsen van de ketel ging super echter het advies vooraf was zeer matig hierdoor is de ketel een miskoop ook de hulp bij het instaleren van de slimme thermostaat kan beter

goed behalve de app

handmatig op de klok werkt goed heb internet stortng gehad en nu werkt de app niet meer

Goed geregeld

Alles volgens afspraak.

Er is nagekomen wat is afgesproken

prima offerte traject zowel persoonlijk als schriftelijk. tot op heden prima werkend apparaat, goed gevoel dat we tot aanschaf zijn overgegaan.