blij dat ik er zelf bij was

alles prima maar het warm water duurt te lang tot het op temperatuur komt ondanks korte leidingen betere persoonlijke voorlichting is 10 maal beter als via de mail en foto anders misschien toch voor een boiler gekozen

Snelle en kundige montage

In mijn woonplaats was het moeilijk om een goede en betaalbare installateur te vinden. Op internet vond ik Atagwarmte waar ik koos voor een cv ketel die door Appelman uit Heerhugowaard kundig en snel werd geinstalleerd. Bij de installatie werd er niet bezuinigd op de onderdelen maar alles werd netjes uitgevoerd in koper.

Alles super geregeld

Het hele plaatje klopt geen addertjes onder het gras. We zijn zeer tevreden.

Zeer persoonlijk

Het contact met uw medewerker verliep zeer prettig en was persoonlijk, datum voor installatie was zo gemaakt en ook de keuze voor welke cv. 25 februari zou de cv geplaatst gaan worden, door een brand en koolmonoxide melding van onze oude cv( 9 jr. oud) en bezoek van de brandweer waren wij genoodzaakt om contact op te nemen met Atag , wederom een zeer persoonlijk betrokken werknemer die eerst duidelijkheid wilde hebben of met ons alles goed was. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Ook het kordate optreden van uw medewerker is ons erg goed bevallen en we zijn hem dankbaar voor de snelle actie waardoor de nieuwe cv i.p.v. 25 febr. al geplaatst is op 11 febr. Alsnog dank voor alles

Goede aankoop en voorlichting

Zijn tot nog toe erg tevreden, waar ik wel aan wennen moet is dat als ik de thermostaat een graadje hoger zet het er lang duurt voor de temperatuur is bereikt.

Prima service. Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Duidelijke uitleg gebruik

Fijne klantenservice. Snel geholpen

Vanaf het eerste moment heel vriendelijk geholpen. Na bestellen binnen 2 dagen komen installeren. Installateur was een man van weinig woorden maar wist wel wat ie deed.. Tot nu toe zeer tevreden.

Wat begon als zeer klantvriendelijk was deceptie

Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina...hoezo eerlijke reviews Vriendelijk eerste contact, vlotte afhandeling van vragen, echt top eerste indruk. Op vrijdag 28 februari 2020 telefonisch contact opgenomen met de vraag of plaatsing begin de week erop zou kunnen (huidige ketel moet steeds gereset). Er was in de planning nog de nodige ruimte dus moest geen probleem zijn. Vervolgens definitieve bestelling geplaatst en aanbetaling van 50 euro gedaan...en toen een telefoontje dat plaatsing rond half APRIL zou lukken.....niets volgende week. Slordig, maar er bleek sprake van een misverstand, de lokale installateur had een andere opdracht geaccepteerd. Ik zou maandag wat horen. En vandaag kreeg ik te horen dat ik heel blij moest zijn dat de installatie vrijdag plaats kon vinden. Dat een dag waarvan ik zeker, ook vorige week al wist dat het niet ging lukken. Mevrouw we zouden half april komen en nu al vrijdag, als u dan niet kan houdt het op. Kennelijk deed de toezegging van afgelopen vrijdag er niet meer toe. Heel vervelend! Nog vervelender dat ik gewoon ben afgebekt. Ik had op 19 februari bij het eerste contact maar gelijk een afspraak moeten maken?!? Had fijn geweest als ik dat vrijdag jl. te horen had gekregen. Kijk dat iemand vrijdag een toezegging heeft gedaan die niet nagekomen kan worden kan gebeuren, maar geef dat toe. Op de eigen website van ATAGwarmte staat "Dit maakt ons de landelijke ATAG-specialist, met een groot netwerk van gecertificeerde installateurs bij jou in de buurt. In totaal hebben wij zo’n 600 hoog opgeleide ATAG kenners bij elkaar.". Kennelijk lukt het dan niet 1 van de 600 ATAG kenners vrij te maken. Afspraak is helaas geen afspraak bij ATAGwarmte service. Mijn bestelling zou geannuleerd worden. Ben benieuwd of ik de 50 euro aanbetaling nog retour ontvang.

Beste mevrouw Kalbsvleesch, Vervelend te horen dat u onze dienstverlening zo ervaart en dat we u niet verder konden helpen. Graag leggen we de zaak nogmaals voor uit: Bij ATAGwarmte kunt u tijdens het bestellen een aantal voorkeursdagen opgeven voor installatie. Pas na uw bestelling kunnen we een definitieve datum met u afspreken. We doen altijd ons uiterste best om de installatie te laten plaatsvinden op uw voorkeursdagen. In de praktijk lukt dit ook in bijna alle gevallen. Echter, het kan een keer voorkomen dat de installateur in uw regio niet kan tijdens uw opgegeven voorkeursdagen. In dat geval zetten we alles op alles om samen met u een nieuwe datum te prikken. Als u het daar niet mee eens bent of de nieuwe datum schikt u niet, vinden we natuurlijk vervelend, maar is niet iets waar we verder wat mee kunnen. Het is simpelweg hoe de dingen kunnen lopen. Begrijp ons niet verkeerd: Het gaat ons nauw aan het hart dat u onze dienstverlening zo ervaart. In onze ogen verdient iedereen een lekker warm huis, zo ook u. We willen u dan ook graag verder helpen met het vinden van een nieuwe geschikte installatiedatum. Als dat u niet past, dan respecteren we uw wens en scheiden onze wegen hier. Uw 50 euro aanbetaling is inmiddels teruggestort. Daar doen we niet moeilijk over. Mocht u nog vragen hierover hebben, dan beantwoorden we deze graag. We zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar via 085-3032700. Met vriendelijke groet, Marco van de Kamp ATAGwarmte

Goed werk geleverd door de monteurs.

Mooie ketel, doet het goed blijkt na een maand. Door de monteurs snel en kundig opgehangen en aangesloten. Goed de rommel opgeruimd na afloop. Duidelijke uitleg gekregen. Alles is af. Er is niets te wensen over. Minpuntjes: Jammer dat ze later kwamen dan geplanned, dan bel je toch even! Ligt niet aan de monteurs, maar: Op weg gestuurd zonder voldoende ladders, terwijl de situatie is opgenomen. Stond ik zelf op koude balkon ladders omhoog te hijsen. Dat is toch niet de bedoeling! Dat die sticker zo lang moest duren snap ik niet.

Goed advies, goede uitvoering

Gevraagd om een offerte voor vervanging van onze cv-ketel kregen wij vrij snel een keurig aanbod, afgestemd op onze behoefte. Ook enige verwarring omtrent het gewenste vermogen werd snel en doeltreffend opgelost. De uitvoering was snel en naar wens zonder complicaties. Kortom, een tevreden klant.

Super netjes gemonteerd en nette monteurs

Om de afgesproken tijdstip 08.00 uur stonden de monteurs voor de deur. Hebben de cv installatie en klokthermostaat super netjes, vakbekwaam gemonteerd. Uiters vriendelijk en hebben alles netjes achtergelaten. En de oude cv meegenomen. Ok fijn uitgelegd hoe de cv en thermostaat werkt.. Kortom nette vaklui.

Het kon niet beter

Er is bij ons een meneer geweest die helaas ''weg'' moet door de leeftijd grens, deze mensen moeten behouden worden alleen al voor hun ervaring dit kan de ''jeugd'' niet overnemen. Deze meneer wil eigenlijk ook niet weg maar moet weg. Geweldige installateur van onze ketel Ataq. Wees zuinig op deze mensen.

de installatie en service van het bedrijf is uitstekend.nd

de monteur heeft alles goed geïnstalleerd en heeft ook alles netjes opgeruimd en meegenomen.

Vlot en correct en scherpe prijzen

In maart 2018 een cv-ketel gehuurd bij Atagwarmte. Deze werd vlot en correct geplaatst. Maar de volgende dag lag er wat water onder de ketel. Gebeld met Atagwarmte. Binnen een paar dagen kwam er een monteur van Atag-Nederland. Er zat een o-ring verkeerd gemonteerd in de cv-ketel zelf. Dus een fout v/d fabriek. Uiteraard viel dit onder de garantie. Daarna is alles probleemloos verlopen. Nu zijn we 2 jaar verder én 2 weken geleden kreeg de ketel de 1e onderhoudsbeurt. Keurig en op tijd uitgevoerd. Ik ben dus zeer tevreden. Atagwarmte ….. ga zo door!!!

Goede service tegen een eerlijke prijs

Keurig te woord gestaan bij de vragen en meerwerk. Werkzaamheden uitgevoerd door een installatiebedrijf welke het werk snel, deskundig en netjes hebben uitgevoerd. Zeker een aanrader.

Top service snel en professioneel

Snelle service met duidelijke uitleg en super dnrl geplaatst.

goed correct en duidelijk geholpen.

goede prijs en kwaliteit en prima levering.

Installatie volgens afspraak, maar wel met veel rommel

De installateur verscheen op tijd en heeft de nieuwe ketel ook wel goed en netjes aangesloten. We vonden echter wel dat hij een en ander rommelig achter liet. We hebben ook al meegemaakt dat de vloer wel even werd aangeveegd. Daarnaast had hij blijkbaar ook de oude ketel nogal stevig neergezet waardoor plavuizen na het opruimen beschadigd bleken. De ketel werkt goed en nu hij is ingeregeld is het ook weer op tijd warm.

Keurig afgehandeld

Alles verliep goed. Goede monteur. Opmerking: 1 monteur om de oude ketel naar beneden te halen kan echt niet.Nu was er nog een oude man van 80 om te helpen maar daar moet je niet vanuit gaan.

Goed en net "internet"bedrijf!

Contact via mail en telefonisch verliep prima, ketel is netjes geplaats door extern bedrijf, factuur na een dag of 10 netjes via mail ontvangen en alles goed afgehandeld.

Prettige ervaring

Zeer prettige ervaring. Na offerte, snel telefonisch contact en afspraken gemaakt. Netjes gemonteerd.

Kan niet beter!

Een goede prijs voor een geweldige ketel. Via de website liep mijn computer vast bij de betaling maar na een telefoontje met de klantenservice was alles snel opgelost. Plaatsen van de ketel verliep vlot en alles werkt naar behoren. Het is zeldzaam een bedrijf te vinden dat zo goed achter de feiten aan zit.

Het apparaat werkt goed.

Echt heel netjes zijn de luchtinvoeren niet geïnstalleerd, maar met behulp van de nodige purschuim lekt er niks. Het staat wel scheef. De 2 monteurs hadden haast, was mijn indruk. Ze wilde niets horen over een lekkende radiator, laat staan daar even naar kijken. Gaarne onderhoud door andere monteurs. Mvg, Felix van der Eerden

Zeer goede communicatie,service, levering en plaatsing

Bij Atagwarmte een kachel besteld. Er werd direct contact opgenomen en direct een datum vastgelegd. Ook alles per mail vastgelegd. De installateur Fa. Smit uit Uffelte is zeer aan te bevelen. Alles is correct uitgevoerd, erg vriendelijke/kundige mensen en goede instructies gehad.

Verkoop en plaatsing heel goed, probleem oplossen daarna minder

Bij de keuze voor de ketel werd ik zeer goed geholpen. Hele duidelijke uitleg en goed gesprek. Offerte ook snel. De persoon die kwam plaatsen was ook goed. Wat minder ging is dat er al een servicecontract afgeschreven werd wat pas na twee jaar in zou gaan. Ik heb er zelf meerdere keren achteraan moeten bellen om bevestigd te krijgen dat het geregeld was en de fout hersteld was. Dat staat haaks op de ervaring van de eerste keren contact.