Afspraak is afspraak (tot nu toe, althans)

Korte, krachtige en duidelijke communicatie lijnen. Op zeer korte termijn geholpen (bij andere aanbieders minimaal 2 maanden wachttijd!) Goed advies over oplossen van condenswater afvoer, deze was nog niet aanwezig. Bereikbaarheid (telefonisch) ook goed geregeld en daarbij slechts 1 contactpersoon. Beloofde app tussen thermostaat en telefoon is tot op heden niet gelukt om te installeren. Jammer! (anders 5 sterren!)

Wat een vakmensen!

De mannen van Brandenburg Service hebben echt fantastisch werk geleverd. Wat een vakmensen zijn dit en wat een harde werkers. Ze werken super nauwkeurig, hebben alles keurig opgeruimd en alles werkt perfect. Echt toppers!!

Slechte service

Wordt slecht geluisterd problemen worden niet opgelost en afspraken worden niet nagekomen. Maar factureren kunnen ze als de beste. En als blijkt dat het het onterecht is doen ze er niks mee met je verhaal. Gewoon betalen en linksom of rechtsom het is allemaal je eigen schuld en Atag heeft altijd gelijk. Dat jezelf lekkage en schade door installatie hebt doet er verder niet toe. Los het zelf maar op... Kortzichtig dus en voelt je als klant totaal niet gehoord of geholpen. Contract is namelijk al ondertekent. En dit alles bovenop de service die al niet top was.

snelle en accurate hulp

de plaatsing van de nieuwe c,v.ketel was snel geregeld en de uitleg hoe de c.v.ketel werkt was duidelijk en begrijpend voor een leek als ik.

Contact rond aanschaf en plaatsing verliep orima.

Contact met bedrijf verliep prima. Geen lange wachttijden en terugbellen was altijd correct. Prijs kwaliteit uitstekend. Dit bedrijf doet wat het beloofd.

Positief verrast over ATAGwarmte

Installatie van de nieuwe ATAG ketel is voortreffelijk gegaan. Ook positief is dat de ketel gehuurd kan worden inclusief service contract. Al met al zeer tevreden.

Topkwaliteit cv ketel, snel en soepel geplaatst.

Sinds 2 maanden een nieuwe cv ketel. Het hele plaatsingsproces verliep snel en soepel. Tussen aanvraag en plaatsing zat precies 14 dagen. De cv ketel doet het geweldig goed en is echt van een top kwaliteit. Ook de ATAG One zone thermostaat is ideaal, doordat deze met de app is te bedienen. De cv ketel ziet er aan de buitenkant ook erg mooi uit in zijn witte hoogglans uitvoering, zilvermetalen muurbeugels, zilvermetaal en koperen afvoerbuizen, witte en zwarte rookgaskanalen. Dus een schitterend industrieel ontwerp van de nieuwste generatie dat niet misstaat in mijn bijkeuken.

We zijn tevreden

Cv ketel keurig geïnstalleerd

Tijdens de montage bleek er een probleem te zijn omdat ik geen foto had meegestuurd .Na overleg met Atag warmte werden de onderdelen alsnog door het installatie bedrijf van der Pol uit Bolsward gebracht. Hierdoor kon alles keurig afgemaakt worden.Instructie atag zone thermostaat was helder.Dikke pluim dus.Fijne monteur met diverse tips

Teleurgesteld

Cv netjes opgehangen. Installateur zou iemand sturen voor een correcte afstelling van de ketel en een rookgasmeting. Tot op heden (na 2 telefoontjes installateur en 5 naar ATAG warmte in Diemen) is er nog steeds niemand langs geweest. Er wordt veel beloofd, maar niks nagekomen.

Super service en kwaliteit

Aanvraag wordt netjes verwerkt, aanpassingen worden ook snel aangepast en je wordt telefonisch goed en snel te woord gestaan. Montage was ook keurig en super snel, binnen 2 uurtjes hing de ketel! Ook kun je bij Atag binnen 4 weken een ketel geplaatst krijgen, dat is bij andere leveranciers niet mogelijk.

Prima behandeld.

Prima.

Helemaal tevreden

Nadat ik telefonisch contact had opgenomen om een CV ketel te huren werd mij eea op een zeer duidelijk en nette manier alles uitgelegd, Er werden afspraken gemaakt en alles werd netjes nagekomen. Ketel werd door een externe monteur keurig geplaatst en de uitleg was ook zeer duidelijk. Geheel heeft volledig aan de verwachtingen voldaan.

Het plaatsen van een nieuwe cv ketel is goed verlopen. Als de service bij eventuele storingen ook zo is ben ik zeer tevreden.

Snel geholpen in de kou

Toen het zo koud was in januari moest ik lang wachten bij lokale bedrijven toen mijn ketel kapot ging. Bij atagwarmte ben ik snel geholpen en denken ze goed mee. Fijne mensen want binnen enkele dagen hing de nieuwe ketel. Bedankt

De service van Atag warmte is echt uitstekend. Snel, vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Offerte dezelfde dag nog binnen en ketel binnen twee weken geplaatst. Alles volgens afspraken geen nawerk.

Excellent from start to finish

Very helpful from the start with helpful advice and information from the sales team. Quick responses to all questions. No hard sell. Installation was very professional. The team arrived on time, were very friendly and completed the installation in only 2 hours. Gave clear instructions on how the system works. Cleaned up afterwards which really impressed my wife! No hesitation in fully recommending.

redelijk

Uitleg en gebruiksaanwijzing kan beter

Kundige installatie

Kundige installatie, vriendelijke monteur. Contact met ATAGwarmte gedurende het offerteproces was ook goed.

prima ketel, snelle service

Ketel gehuurd, plaatsing en afwikkeling prima geregeld.

Goed contact, knappe ketel

De ketel werd op de afgesproken dag vakkundig geinstalleerd. Alles netjes opgeruimd. Prima!

Redelijk. Informatie kan n.m.m. beter.

Redelijk kan op sommige punten m.i. beter.

Service onvoldoende

In 2020 cv-ketel laten plaatsen, functioneert over het algemeen goed maar vaak foutcode 133 in de winter. Servicecontract geen aanrader want melding hierover niet goed opgepakt, ondanks belofte niet teruggebeld en vervolgens met kluitje in het riet gestuurd. Onvriendelijke behandeling

Goede kwaliteit voor mooie prijs

Je moet wel al weten wat je wilt, maar dan gaat het wel makkelijk. Een prima ketel, goede installatie en geen gezeur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.