Goede ervaring gehad met ATAG

Een CV schaf je niet vaak aan. Via de Consumentenbond kwam ik bij ATAG terecht. Kreeg duidelijke informatie zodat we snel een gedegen beslissing konden nemen. Redelijk snel geleverd en geïnstalleerd. Echt prima.

correct en volgens afspraak

correct en volgens afspraak geïnstalleerd en de gesloopte oude installatie meegenomen.

Nwe ketel werd geplaatst supervriendelijke, professionele installateur. Toe nu toe geen klachten dus tevreden..

Cv ketel vervangen

Van begin tot eind goed geholpen door het Atag team. De heren en dames aan de telefoon als ik weer vragen had over het een of ander waren super. Werd correct en netjes behandeld en teruggebeld zoals beloofd. Ik had veel technische vragen en goed en deskundig beantwoord, men wist waar het over ging en kon duidelijk antwoord geven. Super team daar. Ook de mannen die voor de installatie zorgden waren super en netjes en dat alles ook nog voor een concurrerende prijs. Dus tot nu toe heel erg tevreden met Atag services.

Vlot offerteproces en montage

Klantvriendelijk geholpen. Montage begon later dan gepland, waardoor wij niet meer bij de oplevering konden zijn 3n geen uitleg hebben gekregen.

Super geholpen.

De installateur heeft goed werk verricht. Wij zijn zeer tevreden over zijn werkzaamheden. Klantvriendelijkheid een tien.

Heel fijn en snel geholpen Zeker een aanrader

Professioneel, snel en effectief

Adviseringen contractvorming gingen zeer vlot en kundig. Installateur zeer kundig en prettig.

ondanks fotos's bllek het instaleren van het rookgas afvoer niet mogelijk. en moet ik dit nu zelf uitvoeren. ook stond de themostaat op de afrekening terwijl ik hier niet voor heb gekozen.

Geachte heer Woudstra, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas konden we de dakdoorvoer niet plaatsen. Uw foto's zijn van goede waarde geweest maar helaas konden wij de zolder niet veilig betreden. Dit omdat hier alleen balken zijn en geen vloer. Dit is geen veilige werk situatie voor de monteur en dit was helaas niet te zien op uw foto's. De monteur heeft dit ook met u besproken. De thermostaat is een administratieve fout geweest die gelukkig snel weer was hersteld! Mocht de vloer aanwezig zijn op de zolder, komen wij graag de doorvoer gratis plaatsen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe ATAG installatie! Team ATAGwarmte

Snelle vriendelijke actie bij storing

Gister, 's avonds laat, belde ik op, daar nam een vrolijke (nog vol energie), jonge man de telefoon op. (Andy) Hij heeft mij goed geholpen en ervoor gezorgd dat de installateur/monteur de volgende ochtend gelijk contact opnam. Het probleem is nog niet verholpen, maar vanmiddag komt de monteur om te kijken. Al met al, snelle en vriendelijke service!

alles ging goed

alles ging goed

geweldige service

Mijn verzoek om omruiling van een zwarte thermostaat voor een witte werd zeer snel geregeld. daarvoor onze hartelijke dank

Snel een goede nieuwe CV ketel.

De plaatsing verliep vlot en deskundig. De oude ketel was 20 jaar oud en de ontwikkeling op CV gebied is heel duidelijk groot. De nieuwe ketel regelt perfect en is met de smartphone te programmeren.

Monteur was vriendelijk. Geeft goede uitleg en is een echte vakman. Het kan niet beter.

Mijn ervaring is uiterst positief. Ik kan er niets meer aan toevoegen.

Prima cv ketel voor deze prijs.

Prime cv en service. Zeer tevreden over de communicatie wederzijds.Perfecte installatie en zeer vriendelijk installateurs.

Probleemloos

Vriendelijke, deskundige en behulpzame medewerkers.

Tot heden tevreden.

Mijn klacht m.b.t. warm water levering werd meteen opgelost door de ATAG monteur.

Snel, netjes, maar monteur weet niets van bediening vd ketel

CV-ketel prima vervangen, ondanks dat-ie op een onhandige plaats hangt in een oud huis. Niks geen gemopper van de monteur - dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Netjes gewerkt, vriendelijke gast. Helemaal prima dus. Alleen van de ketel zelf weet-ie helemaal niets. Dat is niet erg, maar dan moet hij geen onzin vertellen. Zoals 'de ketel staat altijd op de eco-stand'. Dat is niet zo, die moet je zelf instellen (check de handleiding). Of 'Je hoeft de cv-watertemperatuur niet te verlagen, dat doet de ketel zelf.' Dat is ook niet zo. Die staat standaard op 80 (= niet zuinig), maar wij willen 'm op 45 (= wek=l zuinig en toch warm genoeg voor ons goed geïsoleerde oude huis). Dus: doe waar je goed in bent, maar zeg gewoon als je iets niet weet. Verwijs naar de handleiding, de klantenservice, internet, whatever.

Alles is prima verlopen

Mijn ervaring is positief.

Netjes en professioneel werk.

Goede service en communicatie

Vond het allemaal goed gaan, goede communicatie, het jammere wat ik vind is dat er wel gemeld moet worden dat er installatie kosten aan verbonden zitten verder was alles goed.

Kreeg het gevoel alsof ik het fout had

Aan de telefoon werd er direct gestuurd op een fout die mogelijk bij ons lag en daar een factuur voor zou komen. De storingsdienst heeft me daarna gebeld, vm achtergelaten. Toen ik terug belde was ik bij de verkeerde lijn. Doorverbinden lukte niet goed. Daarna terug gebeld, 20 min in de wacht gestaan en opgehangen. Storing zelf opgelost met mijn broer die installatie monteur is. Water bijgevuld. Voelde me niet geholpen helaas.

Beste Joyce, We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Het betreurt ons te horen dat u dit zo heeft ervaren en wij verzekeren u dat wij te allen tijde de intentie hebben om u zo goed mogelijk te helpen. Er is een attentie naar u onderweg om nogmaals onze welgemeende excuses aan te bieden. Met vriendelijke groeten, Team ATAGwarmte

Vriendelijk en kundig

Vlot, vriendelijk en netjes gewerkt. Helemaal prima.

2 aardige mannen hebben hard gewerkt alles prima in orde.