Volledig volgens afspraak, snelle, vriendelijke monteurs!

De twee monteurs van Van den Heuvel uit Mijdrecht hebben de Atag I28EC ketel geplaatst. Keurig op tijd, netjes gewerkt en ook de tijd genomen om de Atag Zone One thermostaat goed werkend te installeren en uit te leggen! Inclusief correcte koppeling aan de app voor op de telefoon. Alles werkt naar behoren. Ook checkten zij nog een licht lekkende hoofdleiding op een lastige plek. In 3,5 uur was alles klaar! Dikke pluim voor de service. Ook vanuit de Atag- organisatie, die je meteen daarna een welkomstmail stuurt over de zojuist uitgevoerde installatie en wanneer je het eerste onderhoud weer kunt verwachten (na twee jaar) en hoe het in zijn werk gaat mocht je onverhoopt een storing hebben. Van bestelling tot installatie en welkomstmail: een goed voorbeeld van een uitstekende ‘customer journey’!

Snelle, goede offerte met snelle en prima installatie

Offerte voor nieuwe ketel en mechanische ventilatie aangevraagd. Snel antwoord gekregen en en prima concurrerende offerte gekregen. Installatie in overleg, snel en prima uitgevoerd. Nette monteurs, geen rotzooi achter gelaten. Pluim.

Zeer professionele installatie.

De installateur heeft zeer correct de installatie voltooid. Alles keurig afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Goed apparaat en is zuinig

Mooi apparaat. Stil en zuinig. Handige thermostaat

Tot nu toe prima

Het apparaat is nog geen 2 maanden geleden geïnstalleerd dus ik kan er nog niet al te veel over zeggen. We hebben nog geen koude dagen gehad dus we hebben de verwarming nog niet in gebruik hoeven nemen.

Duidelijke offerte en een keurige oplevering.

Goed geïnformeerd en een correcte afhandeling.

Prima levering en installatie

Goede adviezen en levering

Prima, wat kleine dingen die anders hadden gemoeten

Mijn korting was niet door gezet en een dakpan gesnuffeld. Wel eerlijk gezegd maar hij zou al kapot zijn. Hmmm voor de rest super

Vlot, kundig en netjes

Keurig op tijd en binnen 2uren de installatie van de CV ketel uitgevoerd. Duidelijke uitleg en instructies van de installatie gegeven.

Correcte installatie

Alles is netjes (cv ketel ) geplaats, en de afspraken zijn goed afgehandeld zoals afgesproken is.

Heel snel geregeld, top service.

Door een kapotte ketel, had ik haast. Ze namen binnen 1 dag contact op en snel een afspraak geregeld. In vergelijking met andere aanbieders, sneller en ook nog een heel stuk voordeliger! Tevreden klant.

Prima zakendoen, installatie een beetje rommelig

Aardige mensen, goede prijs. De installateur zou zoals afgesproken tegen extra betaling het expansievat op een andere plek ophangen maar had geen leiding bij zich. Hij overwoog om dan maar twee kleine stukje aan elkaar te zetten met een koppeling. Gelukkig had ik zelf nog wat leiding liggen. Die leiding is vervolgens scheef en best ver van de wand gezet, zonder te beugelen. De Rookgasafvoer is erg lomp aangesloten met haakse bochten terwijl het ook netjes langs de schuine kap had kunnen lopen met 45 graden bochten. Je zou kunnen zeggen: "if you pay peanuts, you get monkeys", maar voor hetzelfde geld had het ook netjes gekund. Jammer van dat gerommel anders hadden ze zeker 5 sterren gekregen.

5 sterren, zegt genoeg

Vanaf 16-4-2024 een P35C ketel aangeschaft. Tot nu geen klachten. Ik wil zeker vermelden dat de monteur goed snel en netjes zijn werkzaamheden heeft gedaan en een storingsvrije ketel heeft gemonteerd.

perfect, oveeenkomstig de beloftes van ATAGwarmte

Vlotte en adequate installatie door vakbekwame installateur

Goede voorlichting, montage en nazorg!

Blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

ATAG cv ketel

Wij hebben voor de cv ketel van Atag eerst een offerte gevraagd. De offerte werd snel per mail gestuurd. Enkele weken na ons akkoord werd de ketel geplaatst alles keurig ingebouwd en alles goed opgeruimd. Nu enkele maanden verder zijn we nog steeds zeer te vreden. Leen Br.

Alles prima geregeld

Goede begeleiding bij de aanschaf gehad met snelle antwoorden op vragen. Plaatsing naar volle tevredenheid verlopen. Kundige en vriendelijke monteur die vlot en netjes de CV heeft geplaatst.

Concurrerende prijzen. Komen afspraken na.

Prima communicatie en service

Mijn nieuwe CV ketel besteld en laten plaatsen. Ging prima in overleg en met goede service bij installatie

Slechte afwerking van gat die gemaakt is in de muur

Goed bedrijf

Goede service. Ketel netjes gemonteerd in een ochtendje.

Voorbeeld voor veel bedrijven.

Top service, zeer klantvriendelijk. Nemen alle zorgen weg en weten hoe je een klant tevreden stelt. Een voorbeeldfunctie voor veel aanbieders. Top !

Komen afspraken na en leveren goed werk

Na diverse offertes te hebben gevraagd voor nieuwe CV ketel kwam Atag als beste en goedkoopste uit de bus. Ze reageren snel op mails met vragen en afspraken over de montage waren snel ingepland. Alles goed verlopen en omdat familie van mij ook door mij een CV heeft laten plaatsen krijgen we beide nog 50 terug gestort.

Gewoon Goed

Alles werkt netjes, Installateur was uitstekend en deed werk keurig.

Weesperstraat 118

1112AP Diemen

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.