Heel bijzonder en jammer

Monteur kon niet overweg met de Google Nest thermostaat. Atag-warmte geeft in eerste instantie de bekabeling in huis de rond. Na veel aandringen en met hulp van een andere monteur is de nest-thermostaat werkend gekregen. Even voor de duidelijkheid, er was vooral extra betaald voor de installatie van de google nest. Heel bijzonder en chaotisch.

Beste heer, Wij hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Tijdens ons gesprek hebben wij aangegeven dat we betreuren dat er een aantal zaken niet goed zijn verlopen. Hier leren wij als bedrijf van, dus nemen de feedback serieus. Wij hebben aangeboden om het meerwerk voor het plaatsen van de thermostaat op ons te nemen en aan u te crediteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen met de thermostaat dan helpen wij u graag. Wij zijn bereikbaar op 085-3032700. Met vriendelijke groet, Team ATAGwarmte

Onze ervaringen met Atagwarmte zijn goed. Het stookseizoen is echter nog niet begonnen.

De afspraken zijn goed nagekomen. Goede telefonische voorlichting en hulp,wat wij erg belangrijk vinden bij een internetbestelling. Fijne ervaring met Installateur van der Linden alleen jammer dat hij het onderhoud niet gaat doen. Het echte ervaren van de werking van de Atagverwarmingsketel kunnen wij nog niet beoordelen. De ketel heeft voor het stookseizoen nog niet hoeven branden.

Zeer goede ervaring met Atag

In het begin was het even wennen maar daarna was het genieten geblazen

Woensdag gebeld maandag gelevert.

Volledig naar verwachting

De oude combi ketel was er plots mee gestopt en was niet meer te redden. Atag warmte kon mij binnen 2 dagen helpen door super snel een nieuwe Atag Hr combi te leveren en te installeren. Alles was binnen enkele uren vernieuwd. Het leek net een pitstop bij F1. In een woord Grandioos

Tsja, ik geloof wel goed.....

Het ging om een 0-beurt van mijn ketel. Had geen klachten over de ketel. Weet niet zo goed hoe ik die inspectiebeurt moet beoordelen. Ik had het idee dat de servicetechnicus de inspectie 'professioneel' heeft uitgevoerd.

Het plaatsen van de nieuwe installatie verliep heel vlot en goed

alles verlopen naar wens

alles verlopen zoals gepland en omschreven

Prima, aardige lui

Aardige lui

Fijne contact, goede service

Het contact met Atag als heel positief ervaren en de installateur was super! Er was wel achter de schermen een foutje gemaakt over de opdracht waardoor we moesten bijbetalen, maar dit is uitgebreid met ons besproken en we zijn super tevreden met het eindresultaat!

Uitstekend van keuze op de site tot montage en oplevering.

Tijdens oriëntatie een uitgebreid telefonisch gesprek gehad waar alle vragen goed werden beantwoord. Overgegaan tot aankoop inclusief plaatsing. Ook dat is uitstekend verlopen. Al met al zeer tevreden met de algehele service!

Binnen enkele uren een onderbouwd advies op mijn vraag

Per email vroeg ik om een advies en werd enkele uren later gebeld met een grondig en onderbouwd advies. Door de telefonische afhandeling kon ik nog wat aanvullende vragen stellen en toen was de kwestie voor mij geheel duidelijk.

Top ervaring

Via ATAGwarmte de juiste CV ketel gekozen en vervolgens besteld. Ketel is geïnstalleerd op de afspraken dag door een door ATAGwarmte geselecteerde installateur. Deze heeft prima werk afgeleverd en was ook nog eens super aardig. 100% positieve ervaring (moest wel bellen waar de factuur bleef, maar na contact was dit snel geregeld…. Goed werk moet nu eenmaal betaald worden)

Zeer klantgerichte organisatie

Onderscheidend als het gaat om zorg en nazorg

Prima, alles goed, duidelijk en snel geregeld

Een prima ervaring. In het eerste contact snel en duidelijke geworden welk product voor ons het beste paste. Daarna binnen redelijke termijn netjes geleverd en geplaatst.

Keurig op tijd en netjes in overleg geïnstalleerd !

De monteur was zelfs vóór de doorgegeven tijd aanwezig, was klantvriendelijk en heeft de installatie netjes en in overleg uitgevoerd, top!

Snelle service, onze ketel was stuk en daardoor heel snel en perfect geregeld.

Goed geregeld tot nu toe

Ketel is vakkundig geplaatst door een prettige monteur, een keurige man die met een goed verhaal alles heeft uitgelegd !

Gedaan zoals verwacht.

Alles ging zoals het hoort. Geen problemen.

De monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam .

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Keurige monteurs, goede en snelle montage.

Snel, duidelijk, scherp geprijsd

Heel positief ervaren. Heldere afspraken gemaakt. Offerte was veel beter dan andere partijen. Professionele (zelfstandige) installateurs. Meerwerk viel iets lager uit. Netjes afgetrokken van factuur. Duidelijke communicatie op de dag zelf over een marginale extra post.

Gemaakte afspraken nagekomen. Monteur werkt netjes en snel

Toppers!

Nadat mijn oude CV-ketel er mee gestopt was heb ik bij diverse bedrijven benaderd voor een nieuwe CV-ketel. Dat duurde minstens een week voordat ik eens antwoord terug kreeg en voor een offerte ging er ook weer bijna een week voorbij. Wat uiteindelijk resulteerde in het feit dat ik al ruim 3 weken met een kapotte CV-ketel zat, zonder verwarming en warmwater. Het stond mij niet aan dat het allemaal zolang moest duren en ja druk hebben we het allemaal. Toen via Google bij ATAG warmte op de site terecht gekomen en gelijk gebeld. En wat was ik blij want de volgende dag had ik een nieuwe CV-ketel in huis gemonteerd gekregen en zo hoort het. Echte TOP service !! Super blij mee!!

Goed. Geïnstalleerd in juni.

CV voor de huiskamer / badkamer nog niet gebruikt, dit iv.m. de buitentemperatuur.