Uitstekend geholpen

Wij hadden een oude Radson ketel (2560) met een boiler van 60 liter voor de warm water voorziening, die plotseling de aardlekschakelaar aansprak. De firma die in het verleden het onderhoud had gedaan, kon wel een nieuwe ketel hangen, maar pas na 6 werken!?.... 6 werken zonder warm water is geen optie. Atagwarmte gebeld. Probleem uitgelegd. 4 dagen later hing er een nieuwe (atag) ketel, snel en netjes geïnstalleerd door BSI installatietechniek uit Helvoirt.

Ik geef deze monteur een 10 met een griffel! Plus 1...

Vandaag een nieuwe ketel geplaatst bij ons in Valkenswaard. Ik ben geholpen door door Bart Schellekens, een top monteur Van de Firma BSi uit Helvoirt. Hartelijk dank, we hebben het weer lekker warm! Top...

Zeer snel handelen en een goede service.

Niet!

Helder advies en goede service.

Goed uitgelegd wat je krijgt voor je geld. Lijkt kwalitatief heel goed. Bij ons thuis netjes uitgevoerd.

Uitstekend en snel geholpen!

Vandaag prima geholpen door een zeer kundige en vriendelijke monteur. Na drie eerdere monteurs te hebben gehad, probleem opgelost en ook nog eens een duidelijke uitleg gekregen. Bedankt Paul Kuipers!

Correct en snel geregeld voor een prima prijs.

Goed toegelicht en prima totaal prijs voor onze Atag cv ketel. Snel geregeld en goed geïnstalleerd door plaatselijke installateur.

Perfecte communicatie en plaatsing van de c.v. Ketel

Vanaf start aanvraag offerte zijn we prima begeleidt door de medewerker van Atag. Ze hadden een concurrerende offerte waarbij wij gekozen hebben voor de kwaliteit van Atag. De plaatsing was uitstekend geregeld, prima uitleg van de medewerker en hij ging niet weg voordat alles duidelijk was.

Snel, vakkundig en vriendelijk

De plaatsing van de CV ketel is snel en vakkundig gebeurd. Het instellen van de thermostaat lukte op dat moment niet, dat hebben wij later zelf moeten doen. Hierbij kregen wij hulp op afstand, prima in orde. Wel een minpuntje: de zolder was een rommeltje geworden, we hebben zelf een gat moeten dichtmaken dat ontstaan was bij het plaatsen van de afvoer en de oude ketel heeft een tijdje op de vloerbedekking gestaan waardoor daar nu een vlek zit. Dat kan netter en klantvriendelijker. Het even melden van het gat en de vlek was fijn geweest, het bij elkaar vegen van de rommel zou klantvriendelijker zijn. We hebben dit zelf opgelost en niet gemeld bij het bedrijf. We weten dus niet hoe ze met dit soort situaties omgaan. Al met al zou ik wel weer de ketel bij atagwarmte bestellen.

vanaf dag 1 heb ik er goed gevoel over, Ik werd vriendelijke te woord gestaan ik krijg goed uitleg over het product waarover ik bel. Ik kreeg snel een offerte, en werd daarna gebeld of ik daarover vragen heb.

Goed werk en snel gereed

Ik wacht alleen nog op garantie en servicecontract Stel dat ik verhuis (bv over 10 jaar)dat ik dit kan overhandigen

Keurige service en afhandeling

Nvt

Super uitgevoert.

Wij hadden goede ervaringen met onze vorige Atag ketel en wilde graag een nieuwe Atag. De nieuwe ketel is geplaatst door fijne prima vakmensen. Daarvoor hartelijk dank. Peter en Joke Paaijmans.

Installatie op afgesproken tijdstip, snel, netjes en vakkundig gewerkt door monteurs van WMK. Goede uitleg over instellingen ketel en thermostaat.

Afspraaken goed nagekomen

Snelle levering en goed geplaatst afspraaken goed nagekomen een tevreden klant

Nette service en afleverwerk

Goede service en afleverwerk Monteur had tijd voor vragen Zonneboiler afvoer werd in rekening gebracht Had ik graag vooraf geweten dat het 100 euro zou kosten Dan had ik het zelf afgevoerd.

Zeer positieve ervaring.

Correcte en snelle reactie op de offerteaanvraag en vragen daarna . Prima en professioneel montageteam.

Prima service en communicatie

Goede communicatie, prima prijs en service

De monteur is van grote klasse, is klantgericht, denkt mee, zorgvuldig en levert zeer nette werkzaamheden. Ook klantvriendelijk staat hoog in zijn vaandel. Uitleg super ik beveel de ATAG zeer aan. En Brian je bent een topper.

Ik ben snel efficient en heel vriendelijk geholpen met mijn vraag over mijn nieuwe CV ketel I36ECZ TY36E20H. De ketel verloor vlam en ging in een 501 fout. Na diverse malen resetten d.m.v. spanningsloos (steker uit wandcontactdoos) en als laatste de reset toets gevolgd door de OK toets kwam de ketel weer inbedrijf. E.e.a. had te maken met ontluchten en met het feit dat de ketel zich moest inregelen. Uitstekende service. Hartelijk dank voor de snelle hulp. M. Vermeulen.

gewoon goed!

Aardige monteur, alles in overleg en er werd vlot gewerkt.

Uitstekende service, snelle levering, goede monteurs

Uitstekende mail service! Er wordt snel gereageerd en goede informatie verstrekt.

Prettige communicatie!

tot nu toe heel tevreden!

Vlotte telefonisch contact, gevolgd met een offerte Op verzoek de offerte aangepast naar mijn situatie Installatie binnen enkele dagen na de opdracht goed uigevoerd Ben er dik tevreden mee, kost wat maar dan heb je ook wat, waar we hopen nog lang plezier van te hebben.

Goede ketel en snelle installatie, maar slechte "slimme" thermostaat/app

Prima ketel, snelle nette levering, goede service en informatie. Echter, de "slimme" thermostaat die met je mobiel kan communiceren via de app, werkt niet. Drie verschillende handleidingen gebruikt, youtube filmpjes bekeken, -tig keer de app opnieuw geinstalleerd, het werkt niet. De thermostaat vindt de wifi/router/app niet of omgekeerd. Wordt meer over geklaagd op internet. Heel jammer, maar doet gelukkig niks af aan de goede werking van de ketel. Misschien dat ik ATAG nog een keer vraag om langs te komen en te proberen het werkend te krijgen......

DESKUNDIG, SNEL, AFSPRAKEN NAGEKOMEN EN SCHERPTE PRIJS.

Deskundig, snel, afspraken nagekomen en scherpe prijs.