Goed product, installatie volgens afspraak en goed telefonisch bereikbaar

Goed product, installatie volgens afspraak en goed telefonisch bereikbaar voor advies.

Oude cv keurig gedemonteerd en afgevoerd nieuwe snel en vakkundig geplaatst

CV experts keurig op tijd. Oude CV netjes gedemonteerd en nieuwe keurig en snel geïnstalleerd.

De communicatie kan beter

Ik had voorafgaand aan de installatie van de cv ketel een aantal foto's gestuurd. Hierover werd ik gebeld, maar aan de hand van de beschrijving bleken mijn foto's in het dossier bij een andere klant terechtgekomen te zijn. Op de dag van de installatie was de monteur 3 uur later dan gepland. Ik heb ondertussen gebeld hierover maar werd ondanks belofte hier niet over teruggebeld maar pas 2,5 uur later door de monteur zelf. Hij gaf aan dat hij om 8 uur zowel in Heerhugowaard als Nieuw Vennep had moeten zijn. Ook had hij geen foto's gezien die ik gestuurd had. Deze monteur heeft echter alles goed gemaakt en keurig en rustig zijn werk gedaan, ondanks het feit dat het vlg hem een klus voor 2 mensen had moeten zijn. Om 17 uur vertrok hij richting huis. Over deze meneer ben ik zeer tevreden.

Een goede keuze atag cv ketel

Wij zijn zeer tevreden met de CV ketel, netjes geholpen, snel ook, ook de montage ging goed. Blij dat we voor de Atag ketel gekozen hebben, enige minpuntje het hete water in de keuken duurt wel langer dan bij onze vorige awb ketel maar komt denk ik door de ingebouwde boiler die deze had.

Fantastisch.

Atag I36EZ laten plaatsen op 05-01-2022. Offerte opgevraagd en na telefonisch contact de order geplaatst. Nog dezelfde dag een telefoontje van Atag om de afspraak in te plannen. Telefonisch contact zeer prettig en antwoord op al mijn vragen. Zeer vriendelijke mensen. Ketel en rookgas afvoer keurig netjes en vakkundig geplaatst. Zeer vriendelijke monteur die ook voldoende uitleg gaf. Tot op heden een fantastische ketel van Atag. Ik kan dan ook Atag Warmte ten zeerste aanbevelen.

snel geïnstalleerd en goed

Makkelijk op afstand bedienbaar

Duidelijke en vriendelijke telefonisch uitleg. Goed overleg over datum installatie. Top geïnstalleerd!

Prima vakman en prettig in omgang

Met de fotoos en nadere toelichting werd de verwarmingsketel Kundig vervangen

aardige mensen en goed werk geleverd

super

heel goed, snel geïnstalleerd, top

Keurige installateur netjes gewerkt, zeer tevreden

Juiste informatie en gedaan wat afgesproken is.

Vlot en vooral goed

Goed geholpen zowel telefonisch als de monteurs zelf.

Gewoon goed.

Netjes geleverd en geplaatst. Wel jammer dat de installateur nog een vuilfilter probeerde te verkopen die er al bij was besteld.

Helemaal dudelijk

Monteren hebben netjes gewerkt Niet meer niet minder Helemaal dudelijk.

Atag, doen we ze beloven.

Atag, doen we ze beloven. niet meer en niet minder, dus gewoon helemaal duidelijk.

Ik ben tevreden over de installatie van een nieuwe Atag-ketel

ATAGwarmte reageert snel en adequaat op vragen. Prijs zeker concurrerend. Installatie vond professioneel plaats. Wel even discussie of de rookgasafvoer al dan niet tegen meerwerk zou worden aangebracht (vanwege aanwezigheid zonnepanelen). Uiteindelijk is dit prima zonder meewerkkosten uitgevoerd.

Kan nog beter.

De thermostaat is niet goed vast gemaakt. Een keer aanraken ,valt het af van de muur. Ik heb het zelf weer vastgemaakt. Verder is alles goed.

zeer tevreden

Prima ketel en uitstekend geholpen

Hadden we eerder moeten doen

Perfecte ketel. Zeer snel warm in huis toe onze oude nefitketel. Zeer kundig geïnstalleerd.

Ik ben naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen.

Heb het kontakt met medewerkers van ATAG als vriendelijk ervaren. Zij hebben mij duidelijk voorgelicht en tevens mij verder de nodige ïnformatie verstrekt. Afspraken over datum en plaatsing van de CV ketel werden keurig nagekomen.

Na bestellen is de ketel super snel geplaatst!

Monteurs hebben netjes gewerkt!

ATAG cv-ketel werkt wel goed. montage viel tegen

De CV-ketel werkt prima. De montage viel in eerste instantie wat tegen, het was naar mijn idee slordig uitgevoerd. Na overleg met ATAG is e.e.a. op een vlotte manier in orde gebracht.

Helemaal gouwd en dat voor een scherpe prijs

Goede service, mooie ketel en snelle plaatsing door vakkundig en vriendelijke monteurs. En dat binnen een kleine tijd vervangen. Helemaal top, ga zo door

Zeer nette installateurs alles netjes gemonteerd en de boel opgeruimd oude spullen meegenomen bij het opleveren alles goed uitgelegd