Goed, snel, netjes en goede uitleg

Kwaliteit voor een lage prijs

Alles snel geregeld, prima installatie alles voor een lage prijs!

prima plaatsing en het apparaat werkt erg goed

we hebben na 20 jaar een nieuwe cv-ketel laten plaatsen en zijn erg verheugd over het tempo waarin deze ketel het huis kan verwarmen. Verder is het bedieningsgemak van de thermostaat groot, aangezien we hiervoor een app kunnen gebruiken.

Behulpzaam!

Eerst gebeld voor info, vriendelijk te woord gestaan. Door een probleem op ons adres konden we in eerste instantie niets aanschaffen. Meerdere malen contact gehad en de medewerker was op de hoogte van de situatie zodat we niet steeds het hele verhaal opnieuw hoefde te doen. Hele fijne klantenservice! Hopelijk kunnen we lang genieten van onze CV-ketel!

Fijn contact en snelle levering

Fijn persoonlijk contact, duidelijkheid over de prijs, snelle reacties.

duidelijk aanbod, goed geregeld

Werken netjes en zijn beleefd

Nette behandeling en ketel is correct opgehangen incl uitleg

Vakkundig en snel

Vanaf het eerste contact met ATAGwarmte tot aan de installatie prima verlopen.

Snelle levering van goede ketel

Na aanmelding vrij snel een afspraak kunnen maken van het plaatsen van de nieuwe ketel

Deze cv-ketel heb ik precies kunnen afstellen, dit is de perfecte keuze.

Deze cv-ketel heb ik precies kunnen naar de temperatuur die aangenaam voor ons is en komen op een laag gas verbruik wat deze tijd goed van pas komt.

Goed maar slecht omgegaan met telefoongesprek

Cv ketel zeer netjes en volgens afspraak geplaatst. Nadat alles netjes was gemonteerd, kom de warmte afvoer pijp niet worden gepurd worden omdat de monteur het niet bij zich had . Zou ervoor terug komen maar niet meer gezien.zat ook geen bijvul slang bij, die zouden ze samen met het afpuren nog naleveren. Na 2 wekenniks gehoord te hebben ,toch maar gebelt erover en zou nog binnen een week geregeld worden. Nu 6 weken later nog niks gezien of gehoord. Heb zelf het gat in mijn dak maar dicht gepurd en een vulslang gehaald. Conclusie ketel perfect maar het laatste stukje afwerking niet erg klantvriendelijk.

Werkimg van de ketel

De oude ketel was netje verwijder en door motuer mee genomen De nieuwe ketel was geplaats. Getest door de montuer Deze samen afgenomen ivm eerking van de ketel Ketel regel goed Cv en warm water

cv ketel is netjes geïnstalleerd volgens afspraak, oude ketel afgevoerd.

's Morgens om 8.15 u begonnen met verwijderen van de bestaande cv ketel. Hierna gestart met met het installeren van de Atag I36ECZ+ONE ZONE. Alles aangesloten op bestaande leidingen voor gas, water en elektra en afvoer van condenswater. Concentrische afvoer rookgassen en toevoer lucht kon via bestaande afvoerkanaal door de schoorsteen. Alles netjes opgeruimd, schoongemaakt en verwijderde oude cv. ketel meegenomen. Omstreeks 17.00 u. was onze nieuwe installatie in bedrijf. de thermostaat was op handmatige bediening gezet omdat ik de verkeerde app. op mijn mobiel had gedownload. op een later tijdstip contact gehad met Atag helpdesk en goed geholpen. Met de juiste app en het volgen van de goede stappen vlgs. de handleiding was het niet meer zo moeilijk om via de mobiel een goed weekprogram-ma te maken. Warm tapwater ruim voldoende op 60 graden en de cv draait naar volle tevredenheid, temperatuur is volgens advies van monteur afgeregeld met een aangeschafte pompthermostaat. Zeer tevreden over de afhandeling en de aangeschafte ATAG I36ECZ +ONE ZONE. die ook zeer stil zijn werk doet. Betaling achteraf na de installatie was prima geregeld en servicecontract dat pas na 2 jaar gaat lopen. volgend jaar overweeg ik de aanschaf van een warmtepomp die naadloos is aan te sluiten op deze cv. ketel en daarmee het gasverbruik te reduceren.

Prima voorbereid en afgehandeld

Alles volgens afspraak.

Via internet aan ATAG gekomen en na wat contact onderling ketel aangeschaft. Op mijn verzoek half jaar later geplaatst door installateur uit mij regio, ook keurig werk geleverd. Tot nu toe helemaal tevreden.

Wanneer de oude ketel naar beneden, het huis uitgaat. Opletten!!

Monteur goed. De twee mannen die de oude ketel kwamen ophalen. Lompe, schade makende boeren.

Service en kwaliteit voor een prima prijs!

Onze ketel hield er plotseling mee op na 18,5 jaar trouwe dienst. Na contact met Atagwarmte kon, ondanks grote drukte, als spoedklus bij ons binnen 8 dagen een nieuwe ketel worden geïnstalleerd, waardoor we niet zo lang de kou hoefden te trotseren. Een vriendelijke Bart van BSI Helvoirt heeft bij ons de volledige installatie voor zijn rekening genomen en dat perfect gedaan. En de complete installatie, inclusief slimme thermostaat, garantie etc. voor een zeer concurerende prijs. Wij kunnen Aardgaswarmte, maar ook BSI Helvoirt zeker aanbevelen!

Goede deal! ATAG vs Nefit

Was heel makkelijk om te bestellen, ATAGwarmte pakket was compleet en veel interessanter dan de deal van Nefit (ik was tot nu toe altijd de klant van Nefit) CV ketel was volgens de afspraak gemonteerd en het werkt perfect. Dus top service van A-Z!

Atagwarmte een aanrader

Snelle en correcte offerte, nadere uitleg wanneer gevraagd, goedkoopste aanbieder, snelle levering, keurige oplevering. Alleen ontbrak er een gebruikershandleiding die bij navraag niet zou bestaan. Echter gewoon te downloaden bestand te vinden na enig zoeken.

offerte en uitvoering goed

Atag gekozen ivm. Nederlands fabrikaat , reputatie , rvs brander en mogelijk aansluiting warmtepomp. De installatie is goed uitgevoerd; het is nog te vroeg in het stookseizoen om het verbruik te beoordelen.

zoals afgesproken uitgevoerd, alleen warm-water aansluiting onlogisch

Goed, snel en netjes uitgevoerd. Warmwater aansluiting van 15 mm aangesloten op een 12 mm aftakking van de bestaande 15 mm bestaande leiding. Ik vermoed dat hiermee de opbrengst wordt gesmoord.

Volledig is niet volledig

De ketel doet het goed. Gekocht met volledig onderhouds en storingspakket. Alleen lees goed de gebruikersvoorwaarden. Daaruit blijkt dat de thermostaat (Atag One) daar niet onder valt. Uiteindelijk netjes opgelost.

duidelijk advies en duidelijke afspraken

Prima advies ontvangen inzake vervanging CV ketel, duidelijke offerte meerwerkprijs. Binnen week door prima installateur geplaatst. Onderling contact was ook uitstekend.

Atagwarmte geeft een eerlijke prijs zonder verkapte kosten.

Atagwarmte geeft een eerlijke prijs zonder verkapte kosten. Daarbij zijn hun installatiekosten ook eerlijk en correct samengesteld. Al met al is de ketel bij Atagwarmte bijna net zo duur als de goedkoopste concurrent. Ik zie op internet dat andere firma's een 2 jaar lang durend service-abonnement van 240 euro verplicht stellen. Ook het plaatsen van een 5 meter lange pijp is bij sommige installateurs schrikbarend duur. Bij Volta kwam ik op idioot hoge installatiekosten. Bij Atagwarmte heb ik uiteindelijk de laagste prijs betaald voor alle kosten. Geen verrassingen en geen dure "verhaaltjes". Daarbij een uitstekende service achteraf.

Vriendelijke support

Ik moet nog even afwachten of de geadviseerde oplossing werkt. Zo niet dan kan ik weer gewoon contact opnemen.