Snel, duidelijk, scherp geprijsd

Heel positief ervaren. Heldere afspraken gemaakt. Offerte was veel beter dan andere partijen. Professionele (zelfstandige) installateurs. Meerwerk viel iets lager uit. Netjes afgetrokken van factuur. Duidelijke communicatie op de dag zelf over een marginale extra post.

Gemaakte afspraken nagekomen. Monteur werkt netjes en snel

Toppers!

Nadat mijn oude CV-ketel er mee gestopt was heb ik bij diverse bedrijven benaderd voor een nieuwe CV-ketel. Dat duurde minstens een week voordat ik eens antwoord terug kreeg en voor een offerte ging er ook weer bijna een week voorbij. Wat uiteindelijk resulteerde in het feit dat ik al ruim 3 weken met een kapotte CV-ketel zat, zonder verwarming en warmwater. Het stond mij niet aan dat het allemaal zolang moest duren en ja druk hebben we het allemaal. Toen via Google bij ATAG warmte op de site terecht gekomen en gelijk gebeld. En wat was ik blij want de volgende dag had ik een nieuwe CV-ketel in huis gemonteerd gekregen en zo hoort het. Echte TOP service !! Super blij mee!!

Goed. Geïnstalleerd in juni.

CV voor de huiskamer / badkamer nog niet gebruikt, dit iv.m. de buitentemperatuur.

Teleurstellend

Geen begrip voor het probleem dat ik meld. Factuur valt hoger uit dan ik had gedacht. Ik heb er voor getekend, ervan uitgaande dat ik tekende voor meerwerk zoals met mij afgesproken tijdens een eerder telefonisch gesprek. Er is een misverstand ontstaan die heeft gezorgd voor een hogere rekening. Daarnaast verbaas ik me er over dat jullie bedrijf, niet beter een inschatting heeft kunnen geven van de bijkomende kosten terwijl het vervangen van ketels toch jullie dagelijks werk is. Het valt me erg tegen dat de boodschap uiteindelijk is dat jullie niets voor ons kunnen doen. Wellicht is er toch nog ruimte om hierop terug te komen. Met vriendelijke groet, Sheila van Lennep

Beste mevrouw van Lennep, Dank voor uw bericht. Wij hebben de behoefte om kort te reageren. Allereerst kunnen wij ons goed voorstellen dat het vervelend is om een hogere factuur te ontvangen dan u in eerste instantie verwacht. Dat is voor niemand wenselijk. ATAGwarmte maakt altijd een offerte op basis van een aantal foto’s die we ontvangen. Naar aanleiding van deze foto’s hebben wij de meerwerk kosten met u besproken en na uw akkoord aan u bevestigd. Tijdens het installeren van de cv-ketel zijn er in overleg met de installateur en u extra werkzaamheden uitgevoerd. Deze werkzaamheden hadden geen betrekking tot de installatie van de cv-ketel, maar waren overige werkzaamheden aan uw cv-installatie. deze werkzaamheden waren dan ook geen noodzakelijke werkzaamheden, maar gewenste werkzaamheden. De meerwerkkosten hiervan zijn besproken. Dit heeft hij op het opleverrapport zoals besproken genoteerd en u heeft vervolgens daar ook uw handtekening op gezet voor akkoord. Naar ons weten heeft de monteur dit netjes met u besproken en op het moment dat u het er niet mee eens was geweest had u het toen moeten vermelden, niet achteraf. In dat geval had de installateur de extra werkzaamheden niet uitgevoerd en de daarbij horende kosten niet in rekening gebracht. Zoals telefonisch met u besproken kunnen wij, omdat u getekend heeft voor akkoord en de werkzaamheden zijn uitgevoerd, geen kosten in mindering brengen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 085-3032700. Team ATAGwarmte

prima apparaat . zeer gunstig geprijsd, uitmuntende montage door Comfort Installateurs uit Sittard

mooi klein krachtig apparaat. Nagenoeg geruisloos. Warm water overal. Montage: Comfort Installateurs Sittard. Correcte kerels. Uitstekende cv- monteurts én loodgieters. Alle oude rommel verwijderd. Koirte nieuwe makkelijke aansluitingen en passant gemaakt.Kortom : vakwerk. OOk recent bij partner thuis zelde ervaringen. Aanrader

komen na wat is afgesproken

prettige ervaring

prima werk afgeleverd

In 4 uur tijd alles verwijderd en alles opnieuw opgebouwd. nieuwe leidingen en rookgas afvoer en expansievat zoals omschreven. Alle rommel netjes afgevoerd.

Alles doet het

Het aanbrengen van de rookgasafvoer leverde problemen op en door sloopwerk kon het toch gerealiseerd worden. Doortastend personeel heeft toch geklaard. Jammer dat de herstelkosten voor mijn rekening kwamen, maar het is uiteindelijk gelukt het beste resultaat te realiseren !

Hellemaal top

Over het algemeen Matig.

De atag ketel I36ECZ is in Oktober 2020 geïnstalleerd. We beginnen positief, WW 50 kuub gas pj zuiniger dan onze oude nefit en dubbel zoveel WW.Verwarming 200 kuub gas pj zuiniger. Atagwarmte als bedrijf prima korte lijn en een probleem wordt direct aangepakt.Warmwater voor badkamer perfect voor keuken voor ons matig maar dit kan komen omdat wij een kleine boiler gewend waren.Ketel werkt goed samen met vloerverwarming. Verwarming matig afgelopen winter vaak het idee gehad dat wij een ouderwetse aan/uit thermostaat hadden niet comfortabel warm in huis.Installatie matig

Beste heer, Wij hebben telefonisch contact gehad. Fijn om te horen dat u over onze service wel tevreden bent. Wij zijn u graag van dienst! Samen hebben we nu afgesproken om aan het begin van het stookseizoen weer contact met elkaar te hebben om te kijken naar de verwarming in uw huis. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 085- 3032700. Met vriendelijke groet, Team ATAGwarmte

Snelle reactie. Goede planning. Super installateur. Vakbekeaam en zeer aardig.

Klasse installateur firma De Ruiter uit Wijk bij Duurstede

De installatie firma heeft de cv ketel vakkundig op een rustige zonder stress geïnstalleerd. Zeer te vrede over deze firma. Dikke pluim. Netjes gewerkt goede en rustige uitleg over de thermosstaat. Petje af.

Goede deskundige plaatsing

De offerte via de website was eenvoudig op te stellen Wat ik jammer vond is, dat ik de uiteindelijke offerte niet gemaild kreeg. Gelukkig had ik zelf een printscreen gemaakt. De factuur was fout, heel ernstig, het leek of de BTW dubbel gerekend was. Na telefonisch contact was dat weer snel verholpen.

Mooie site om bestelling te doen

Eenvoudig te bestellen en goede service

Makkelijk bespreekbaar bij onverwachte situatie

Korte lijnen en heldere probleemoplossing.

Wij zijn blij dat we voor Atagwarmte hebben gekozen!

Contact met Atagwarmte verliep prettig! Voor de uitvoerend installateur geldt hetzelfde.

Tevreden . Dit is nog maar het begin . We hebben nog geenproblemen gehad . Maar hoe gaat het dan . Zie eerdere recensies. Afwachten .

Prima geregeld

Goede service , men heeft zich aan alle afspraken gehouden

Prettig geholpen en goed advies door adviseur.

Monteur's komen vlgs afspraak goed op tijd. Verwarmingsketel netjes geïnstalleerd.

Snelle service voor plaatsen cv ketel

Snelle reactie en snelle service tot nu toe

In het geheel genomen niet goed, jammer!!!

Nadat de ketel was geplaatst pas door mij gemerkt aan de hand van garantiebewijs invullen enz. dat het niet de door ons bestelde was. De monteur valt niets te verwijten, maar precies het hoe en waarom? Er is wel de lagere prijs aangehouden maar de bestelde verdiende de voorkeur en helemáál de vórige ketel met zonneboiler. De CV ruimte wel minder heet, maar woning zelf des te meer. Komt dat doordat de zonnecollectoren nog op het dak liggen + niet meer aangesloten zijn op boiler(vat)? Warmte binnen pas tot 29,5 graden geweest Eerder nóóit hoger dan 27. bij hittegolf vorig jaar! Thans verbruik van gas al in mei, eerder mei-sept./okt. 0 gasverbruik. Oude systeem bestaat nog, wat jammer toch dat de hint hiernaar niet is gegeven door de overigens aardige mensen bij ATAG en Consum. bond. Wij zijn er niet echt blij mee!

Beste mevrouw, Dank voor uw reactie. Wij hebben de behoefte om hier kort op te reageren. Het is vervelend dat de installateur een andere cv-ketel heeft opgehangen bij u in huis (CW5 i.p.v. CW4). Dit soort situaties komen niet tot nooit voor, dus excuses vanuit onze kant zijn op zijn plek. Een monteur blijft echter een mens die soms fouten maakt. Wij hebben naar onze mening u passende oplossingen geboden waarbij u geheel vrij was in de keuze hiervan. Nadat wij dit hadden vernomen hebben wij direct contact opgenomen en 2 opties aan u voorgelegd. Optie 1 was om de cv-ketel te laten hangen en de meerprijs van dit duurdere toestel zouden wij niet in rekening brengen. De 2e optie welke wij u hebben aangeboden is dat we de cv-ketel om te ruilen voor de door u bestelde, lichtere CW4 cv- ketel. Uiteindelijk heeft u de keuze gemaakt om de zwaardere ketel in uw huis te laten hangen zonder meerprijs. Deze kosten draagt ATAGwarmte volledig. Voor aanschaf van de cv-ketel hebben wij een aantal advies gesprekken met u gehad. Hierbij hebben we het uitvoerig gehad over uw boilervat. Wij hebben op basis van uw wensen voor de toekomst u geadviseerd om het boilervat te verwijderen. Dit gezien de leeftijd van het boilervat. Bij een defect van dit boilervat zou u namelijk, of alsnog een combi cv-ketel moeten plaatsen, of wederom een nieuw boilervat plaatsen. Hierdoor heeft u gekozen om de boiler te laten verwijderen en direct een combi cv-ketel te plaatsen. Indien u vragen heeft, of verder inhoudelijk over dit onderwerp met ons wilt overleggen, kan dit uiteraard. Hiervoor zijn wij 7 dagen per week persoonlijk te bereiken. Met vriendelijke groet, Team ATAGwarmte.

Op tijd en bijna volledig geleverd. Buitenvoeler er wordt apart geleverd.

Keurig geïnstalleerd door de installateur. Cv ketel en kamerthermostaat werken goed.

Aardige deskundige monteurs snelle plaatsing van de ketel

Geleverd wat is afgesproken

Zoals vooraf besproken is alles geleverd en geinstalleerd. Prima uitleg en netjes gewerkt.