Ik ben naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen.

Heb het kontakt met medewerkers van ATAG als vriendelijk ervaren. Zij hebben mij duidelijk voorgelicht en tevens mij verder de nodige ïnformatie verstrekt. Afspraken over datum en plaatsing van de CV ketel werden keurig nagekomen.

Na bestellen is de ketel super snel geplaatst!

Monteurs hebben netjes gewerkt!

ATAG cv-ketel werkt wel goed. montage viel tegen

De CV-ketel werkt prima. De montage viel in eerste instantie wat tegen, het was naar mijn idee slordig uitgevoerd. Na overleg met ATAG is e.e.a. op een vlotte manier in orde gebracht.

Helemaal gouwd en dat voor een scherpe prijs

Goede service, mooie ketel en snelle plaatsing door vakkundig en vriendelijke monteurs. En dat binnen een kleine tijd vervangen. Helemaal top, ga zo door

Zeer nette installateurs alles netjes gemonteerd en de boel opgeruimd oude spullen meegenomen bij het opleveren alles goed uitgelegd

Vakkundig

Keurig afgehandeld, zowel telefonisch als met installeren, dik tevreden

Gewoon goed

Ervaring en kennis van de medewerkers was duidelijk overgebracht. Zeer tevreden over de afhandeling en installatie.

Als de Atag-zone app niet twee keer zou zijn uitgevallen zou ik helemaal tevreden zijn.

Tot twee keer toe was de internetverbinding met de zone-app uitgevallen. Dit in de pas luttele weken dat ik het huis verwarm met een Atag-ketel..De eerste keer herstelde de app zich na een dag spontaan, de tweede keer niet en ben ik aan het telefoneren geslagen. Daar kreeg ik meteen in een opgenomen boodschap te horen dat er hard aan gewerkt werd. Het vlotte niet en toen wachtte ik maar op een gesprek met een medewerker. Die zei dat de problemen waren opgelost en gaf me twee mogelijkheden om de verbinding te herstellen. De eerste werkte gelukkig: batterij van de thermostaat loshalen en na een minuut weer vastmaken. en dan wachten op verbinding. Hoera, maar ik ben toch nog wel bezorgd over de betrouwbaarheid van deze one-app. Daarom nog geen 10 voor Atag.

super monteur

Vriendelijk, kennis van zaken en afspraken worden nagekomen.

Telefonisch als zowel de monteur voor de installatie, allen zijn zeer goed bevallen en zal jullie zeker aanraden bij bekenden.

Prima aankoop

Vanaf de aankoop, bij vragen, steeds correct te woord gestaan. Ook de montage was prima voor elkaar, met vriendelijke monteur. En de haperende thermostaat was snel omgeruild. Zijn zeer tevreden met onze nieuwe ketel.

Goed, snel, netjes en goede uitleg

Kwaliteit voor een lage prijs

Alles snel geregeld, prima installatie alles voor een lage prijs!

prima plaatsing en het apparaat werkt erg goed

we hebben na 20 jaar een nieuwe cv-ketel laten plaatsen en zijn erg verheugd over het tempo waarin deze ketel het huis kan verwarmen. Verder is het bedieningsgemak van de thermostaat groot, aangezien we hiervoor een app kunnen gebruiken.

Behulpzaam!

Eerst gebeld voor info, vriendelijk te woord gestaan. Door een probleem op ons adres konden we in eerste instantie niets aanschaffen. Meerdere malen contact gehad en de medewerker was op de hoogte van de situatie zodat we niet steeds het hele verhaal opnieuw hoefde te doen. Hele fijne klantenservice! Hopelijk kunnen we lang genieten van onze CV-ketel!

Fijn contact en snelle levering

Fijn persoonlijk contact, duidelijkheid over de prijs, snelle reacties.

duidelijk aanbod, goed geregeld

Werken netjes en zijn beleefd

Nette behandeling en ketel is correct opgehangen incl uitleg

Vakkundig en snel

Vanaf het eerste contact met ATAGwarmte tot aan de installatie prima verlopen.

Snelle levering van goede ketel

Na aanmelding vrij snel een afspraak kunnen maken van het plaatsen van de nieuwe ketel

Deze cv-ketel heb ik precies kunnen afstellen, dit is de perfecte keuze.

Deze cv-ketel heb ik precies kunnen naar de temperatuur die aangenaam voor ons is en komen op een laag gas verbruik wat deze tijd goed van pas komt.

Goed maar slecht omgegaan met telefoongesprek

Cv ketel zeer netjes en volgens afspraak geplaatst. Nadat alles netjes was gemonteerd, kom de warmte afvoer pijp niet worden gepurd worden omdat de monteur het niet bij zich had . Zou ervoor terug komen maar niet meer gezien.zat ook geen bijvul slang bij, die zouden ze samen met het afpuren nog naleveren. Na 2 wekenniks gehoord te hebben ,toch maar gebelt erover en zou nog binnen een week geregeld worden. Nu 6 weken later nog niks gezien of gehoord. Heb zelf het gat in mijn dak maar dicht gepurd en een vulslang gehaald. Conclusie ketel perfect maar het laatste stukje afwerking niet erg klantvriendelijk.

Werkimg van de ketel

De oude ketel was netje verwijder en door motuer mee genomen De nieuwe ketel was geplaats. Getest door de montuer Deze samen afgenomen ivm eerking van de ketel Ketel regel goed Cv en warm water

cv ketel is netjes geïnstalleerd volgens afspraak, oude ketel afgevoerd.

's Morgens om 8.15 u begonnen met verwijderen van de bestaande cv ketel. Hierna gestart met met het installeren van de Atag I36ECZ+ONE ZONE. Alles aangesloten op bestaande leidingen voor gas, water en elektra en afvoer van condenswater. Concentrische afvoer rookgassen en toevoer lucht kon via bestaande afvoerkanaal door de schoorsteen. Alles netjes opgeruimd, schoongemaakt en verwijderde oude cv. ketel meegenomen. Omstreeks 17.00 u. was onze nieuwe installatie in bedrijf. de thermostaat was op handmatige bediening gezet omdat ik de verkeerde app. op mijn mobiel had gedownload. op een later tijdstip contact gehad met Atag helpdesk en goed geholpen. Met de juiste app en het volgen van de goede stappen vlgs. de handleiding was het niet meer zo moeilijk om via de mobiel een goed weekprogram-ma te maken. Warm tapwater ruim voldoende op 60 graden en de cv draait naar volle tevredenheid, temperatuur is volgens advies van monteur afgeregeld met een aangeschafte pompthermostaat. Zeer tevreden over de afhandeling en de aangeschafte ATAG I36ECZ +ONE ZONE. die ook zeer stil zijn werk doet. Betaling achteraf na de installatie was prima geregeld en servicecontract dat pas na 2 jaar gaat lopen. volgend jaar overweeg ik de aanschaf van een warmtepomp die naadloos is aan te sluiten op deze cv. ketel en daarmee het gasverbruik te reduceren.

Prima voorbereid en afgehandeld