Goede contacten en service

Alles was snel en goed geregeld Geen wachttijden superblij mee

Keurig volgens afspraak geinstalleerd - ATAG heel risicomijdend gedrag

Buiten de schuld van de installateur knapte de waterleiding bij de hoofdschakelaar. Door snel en doeltreffend handelen van de installateur (Lachenal Installatietechniek Zwolle) is grote schade voorkomen en heeft de installateur de wateroverlast keurig weggewerkt. Hulde. ATAG Warmte wilde in eerste instantie een hoogwerker huren (en doorbelasten) om op het dak te komen. Hier werden verschillende redenen voor aangedragen die m.i. niet steekhoudend waren. Nadat ik het risico van breukdakpannen en lekkage accepteerde werd de hoogwerker geannuleerd. Volgens installateur was het dak zeer goed beloopbaar en een hoogwerker niet nodig.

Beste heer van Kemenade, Bedankt voor uw reactie. Blij te horen dat u tevreden bent met de werkzaamheden! Wij vinden het jammer om te lezen dat u onze oplettendheid en extra aandacht aan uw situatie als vervelend heeft ervaren. Uit ervaring weten wij de risico's van het belopen van het soort dak dat u heeft. We bekijken alle opties en leggen dit aan u en aan de installateur voor. Samen komen wij dan tot een afspraak. Wij communiceren graag vooraf goed met de klant. Mocht uw dak namelijk (na ons bezoek, zonder u daar vooraf van op de hoogte te hebben gesteld) zijn gaan lekken, dan was dit een nog vervelendere situatie geweest. Wij moeten bepaalde risico's vooraf bespreken en afkaarten met de klant om in een later stadium gevolgen te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Ronald Klaver Operationeel manager ATAGwarmte

vertrouwenswaardig

Doet niet onder voor een eigen installateur. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Plaatsing ketel ging voorspoedig.

Betrouwbaar, afspraak is afspraak, deskundig, servicegericht, plezierige lui

Zie boven

Voor het huis van mijn moeder had ik een nieuwe ketel nodig. Gelukkig kon deze door ATAGwarmte vrij snel en tegen een zeer goede prijs worden geleverd. Enig minpuntje was de wat gebrekkige afstemming tussen planning en installateur. Installatie verliep verder uitstekend.

Afspraak is afspraak (tot nu toe, althans)

Korte, krachtige en duidelijke communicatie lijnen. Op zeer korte termijn geholpen (bij andere aanbieders minimaal 2 maanden wachttijd!) Goed advies over oplossen van condenswater afvoer, deze was nog niet aanwezig. Bereikbaarheid (telefonisch) ook goed geregeld en daarbij slechts 1 contactpersoon. Beloofde app tussen thermostaat en telefoon is tot op heden niet gelukt om te installeren. Jammer! (anders 5 sterren!)

Wat een vakmensen!

De mannen van Brandenburg Service hebben echt fantastisch werk geleverd. Wat een vakmensen zijn dit en wat een harde werkers. Ze werken super nauwkeurig, hebben alles keurig opgeruimd en alles werkt perfect. Echt toppers!!

snelle en accurate hulp

de plaatsing van de nieuwe c,v.ketel was snel geregeld en de uitleg hoe de c.v.ketel werkt was duidelijk en begrijpend voor een leek als ik.

Contact rond aanschaf en plaatsing verliep orima.

Contact met bedrijf verliep prima. Geen lange wachttijden en terugbellen was altijd correct. Prijs kwaliteit uitstekend. Dit bedrijf doet wat het beloofd.

Positief verrast over ATAGwarmte

Installatie van de nieuwe ATAG ketel is voortreffelijk gegaan. Ook positief is dat de ketel gehuurd kan worden inclusief service contract. Al met al zeer tevreden.

Topkwaliteit cv ketel, snel en soepel geplaatst.

Sinds 2 maanden een nieuwe cv ketel. Het hele plaatsingsproces verliep snel en soepel. Tussen aanvraag en plaatsing zat precies 14 dagen. De cv ketel doet het geweldig goed en is echt van een top kwaliteit. Ook de ATAG One zone thermostaat is ideaal, doordat deze met de app is te bedienen. De cv ketel ziet er aan de buitenkant ook erg mooi uit in zijn witte hoogglans uitvoering, zilvermetalen muurbeugels, zilvermetaal en koperen afvoerbuizen, witte en zwarte rookgaskanalen. Dus een schitterend industrieel ontwerp van de nieuwste generatie dat niet misstaat in mijn bijkeuken.

We zijn tevreden

Cv ketel keurig geïnstalleerd

Tijdens de montage bleek er een probleem te zijn omdat ik geen foto had meegestuurd .Na overleg met Atag warmte werden de onderdelen alsnog door het installatie bedrijf van der Pol uit Bolsward gebracht. Hierdoor kon alles keurig afgemaakt worden.Instructie atag zone thermostaat was helder.Dikke pluim dus.Fijne monteur met diverse tips

Teleurgesteld, maar nu tevreden.

Cv netjes opgehangen. Installateur zou iemand sturen voor een correcte afstelling van de ketel en een rookgasmeting. Tot op heden (na 2 telefoontjes installateur en 5 naar ATAG warmte in Diemen) is er nog steeds niemand langs geweest. Er wordt veel beloofd, maar niks nagekomen. Aanpassing per 28-03-2024: Van de week is er een andere installateur langs geweest en alles is nu netjes afgehandeld. Nu tevreden.

Super service en kwaliteit

Aanvraag wordt netjes verwerkt, aanpassingen worden ook snel aangepast en je wordt telefonisch goed en snel te woord gestaan. Montage was ook keurig en super snel, binnen 2 uurtjes hing de ketel! Ook kun je bij Atag binnen 4 weken een ketel geplaatst krijgen, dat is bij andere leveranciers niet mogelijk.

Prima behandeld.

Prima.

Helemaal tevreden

Nadat ik telefonisch contact had opgenomen om een CV ketel te huren werd mij eea op een zeer duidelijk en nette manier alles uitgelegd, Er werden afspraken gemaakt en alles werd netjes nagekomen. Ketel werd door een externe monteur keurig geplaatst en de uitleg was ook zeer duidelijk. Geheel heeft volledig aan de verwachtingen voldaan.

Het plaatsen van een nieuwe cv ketel is goed verlopen. Als de service bij eventuele storingen ook zo is ben ik zeer tevreden.

Snel geholpen in de kou

Toen het zo koud was in januari moest ik lang wachten bij lokale bedrijven toen mijn ketel kapot ging. Bij atagwarmte ben ik snel geholpen en denken ze goed mee. Fijne mensen want binnen enkele dagen hing de nieuwe ketel. Bedankt

De service van Atag warmte is echt uitstekend. Snel, vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Offerte dezelfde dag nog binnen en ketel binnen twee weken geplaatst. Alles volgens afspraken geen nawerk.

Excellent from start to finish

Very helpful from the start with helpful advice and information from the sales team. Quick responses to all questions. No hard sell. Installation was very professional. The team arrived on time, were very friendly and completed the installation in only 2 hours. Gave clear instructions on how the system works. Cleaned up afterwards which really impressed my wife! No hesitation in fully recommending.

redelijk

Uitleg en gebruiksaanwijzing kan beter

Kundige installatie

Kundige installatie, vriendelijke monteur. Contact met ATAGwarmte gedurende het offerteproces was ook goed.

prima ketel, snelle service

Ketel gehuurd, plaatsing en afwikkeling prima geregeld.