Prima plaatsing en afhandeling

Alles naar wens gegaan, goede uitleg gehad. Totaal geen klachten.

Helemaal top

Fijne monteur, fantastische ketel, lekker geruisloos, ben ontzettend blij.

Zeer tevreden met service en installatie

Installatie liep soepel en op tijd met goede uitleg betr gebruik van thermostaat etc

Super fijne en deskundige monteur Paul Kuijpers

Onze installateur gaf aan dat de warmtewisselaar van de CV ketel defect was. We hadden al twijfels. Een dag later haalde Paul van ATAG snel, rustig en vakkundig de ketel uit elkaar en even snel weer in elkaar. Deed testen en stelde de ketel af en kwam tot de conclusie dat de ketel prima functioneerde. Wij helemaal blij, want de monteur van de installateur had aangegeven dat het beter was de ketel te vervangen... Paul gaf heel goede en begrijpelijke uitleg. De service van ATAG is een verademing tegenover de monteur van het locale installatiebedrijf. Top Paul, ga zo door !!

Super fijne en deskundige monteur Paul Kuijpers

Komt afspraken niet na

Na inmiddels nu al 5 weken geleden opdracht te hebben gegeven om een nieuwe CV ketel te leveren en te monteren, hebben wij nog steeds niets!!! De 1e keer dat de ketel gemonteerd zou worden werden wij gebeld op de dag van montage dat de monteur Vader was geworden......... De 2e keer ( vandaag ) werden wij gebeld door de installateur om 8:10 dat de monteur in aanraking was gekomen met iemand die waarschijnlijk Corona heeft....... dus gaat niet door Blijkbaar heeft de installateur maar 1 monteur in dienst ofzo??? Belachelijk dit!!! Al met al één groot fiasco #NOOITMEER

Beste heer, Allereerst onze excuses. Wij betreuren hoe de situatie is gelopen en hadden dit ook graag anders gezien. Helaas is Corona spelbreker geweest bij uw installatie. Het bedrijf wat bij u zou komen installeren heeft meerdere installatie ploegen maar vanuit de regelgeving van het RIVM, mocht het hele bedrijf vanuit veiligheidsoverwegingen niet werken. ATAGwarmte en het installatiebedrijf nemen de regelgeving omtrent Corona uiterst serieus. Vanuit ons hebben we nog aangeboden om de installatie door een andere monteur te laten voltooien, maar dat hoefde van u niet meer. Nogmaals excuses. De bestelling is inmiddels geannuleerd en u heeft uw aanbetaling terug op uw rekening staan. We hopen uiteraard dus u ergens anders goed terecht bent gekomen en inmiddels een nieuwe cv-ketel heeft hangen. Met vriendelijke groet, ATAGwarmte

Uitstekend geholpen

Wij hadden een oude Radson ketel (2560) met een boiler van 60 liter voor de warm water voorziening, die plotseling de aardlekschakelaar aansprak. De firma die in het verleden het onderhoud had gedaan, kon wel een nieuwe ketel hangen, maar pas na 6 werken!?.... 6 werken zonder warm water is geen optie. Atagwarmte gebeld. Probleem uitgelegd. 4 dagen later hing er een nieuwe (atag) ketel, snel en netjes geïnstalleerd door BSI installatietechniek uit Helvoirt.

Ik geef deze monteur een 10 met een griffel! Plus 1...

Vandaag een nieuwe ketel geplaatst bij ons in Valkenswaard. Ik ben geholpen door door Bart Schellekens, een top monteur Van de Firma BSi uit Helvoirt. Hartelijk dank, we hebben het weer lekker warm! Top...

Zeer snel handelen en een goede service.

Niet!

Helder advies en goede service.

Goed uitgelegd wat je krijgt voor je geld. Lijkt kwalitatief heel goed. Bij ons thuis netjes uitgevoerd.

Uitstekend en snel geholpen!

Vandaag prima geholpen door een zeer kundige en vriendelijke monteur. Na drie eerdere monteurs te hebben gehad, probleem opgelost en ook nog eens een duidelijke uitleg gekregen. Bedankt Paul Kuipers!

Correct en snel geregeld voor een prima prijs.

Goed toegelicht en prima totaal prijs voor onze Atag cv ketel. Snel geregeld en goed geïnstalleerd door plaatselijke installateur.

Perfecte communicatie en plaatsing van de c.v. Ketel

Vanaf start aanvraag offerte zijn we prima begeleidt door de medewerker van Atag. Ze hadden een concurrerende offerte waarbij wij gekozen hebben voor de kwaliteit van Atag. De plaatsing was uitstekend geregeld, prima uitleg van de medewerker en hij ging niet weg voordat alles duidelijk was.

Snel, vakkundig en vriendelijk

De plaatsing van de CV ketel is snel en vakkundig gebeurd. Het instellen van de thermostaat lukte op dat moment niet, dat hebben wij later zelf moeten doen. Hierbij kregen wij hulp op afstand, prima in orde. Wel een minpuntje: de zolder was een rommeltje geworden, we hebben zelf een gat moeten dichtmaken dat ontstaan was bij het plaatsen van de afvoer en de oude ketel heeft een tijdje op de vloerbedekking gestaan waardoor daar nu een vlek zit. Dat kan netter en klantvriendelijker. Het even melden van het gat en de vlek was fijn geweest, het bij elkaar vegen van de rommel zou klantvriendelijker zijn. We hebben dit zelf opgelost en niet gemeld bij het bedrijf. We weten dus niet hoe ze met dit soort situaties omgaan. Al met al zou ik wel weer de ketel bij atagwarmte bestellen.

vanaf dag 1 heb ik er goed gevoel over, Ik werd vriendelijke te woord gestaan ik krijg goed uitleg over het product waarover ik bel. Ik kreeg snel een offerte, en werd daarna gebeld of ik daarover vragen heb.

Goed werk en snel gereed

Ik wacht alleen nog op garantie en servicecontract Stel dat ik verhuis (bv over 10 jaar)dat ik dit kan overhandigen

Keurige service en afhandeling

Nvt

Super uitgevoert.

Wij hadden goede ervaringen met onze vorige Atag ketel en wilde graag een nieuwe Atag. De nieuwe ketel is geplaatst door fijne prima vakmensen. Daarvoor hartelijk dank. Peter en Joke Paaijmans.

Installatie op afgesproken tijdstip, snel, netjes en vakkundig gewerkt door monteurs van WMK. Goede uitleg over instellingen ketel en thermostaat.

Afspraaken goed nagekomen

Snelle levering en goed geplaatst afspraaken goed nagekomen een tevreden klant

Nette service en afleverwerk

Goede service en afleverwerk Monteur had tijd voor vragen Zonneboiler afvoer werd in rekening gebracht Had ik graag vooraf geweten dat het 100 euro zou kosten Dan had ik het zelf afgevoerd.

Zeer positieve ervaring.

Correcte en snelle reactie op de offerteaanvraag en vragen daarna . Prima en professioneel montageteam.

Prima service en communicatie

Goede communicatie, prima prijs en service

De monteur is van grote klasse, is klantgericht, denkt mee, zorgvuldig en levert zeer nette werkzaamheden. Ook klantvriendelijk staat hoog in zijn vaandel. Uitleg super ik beveel de ATAG zeer aan. En Brian je bent een topper.

Ik ben snel efficient en heel vriendelijk geholpen met mijn vraag over mijn nieuwe CV ketel I36ECZ TY36E20H. De ketel verloor vlam en ging in een 501 fout. Na diverse malen resetten d.m.v. spanningsloos (steker uit wandcontactdoos) en als laatste de reset toets gevolgd door de OK toets kwam de ketel weer inbedrijf. E.e.a. had te maken met ontluchten en met het feit dat de ketel zich moest inregelen. Uitstekende service. Hartelijk dank voor de snelle hulp. M. Vermeulen.