prima ketel, snelle service

Ketel gehuurd, plaatsing en afwikkeling prima geregeld.

Goed contact, knappe ketel

De ketel werd op de afgesproken dag vakkundig geinstalleerd. Alles netjes opgeruimd. Prima!

Redelijk. Informatie kan n.m.m. beter.

Redelijk kan op sommige punten m.i. beter.

Service onvoldoende

In 2020 cv-ketel laten plaatsen, functioneert over het algemeen goed maar vaak foutcode 133 in de winter. Servicecontract geen aanrader want melding hierover niet goed opgepakt, ondanks belofte niet teruggebeld en vervolgens met kluitje in het riet gestuurd. Onvriendelijke behandeling

Goede kwaliteit voor mooie prijs

Je moet wel al weten wat je wilt, maar dan gaat het wel makkelijk. Een prima ketel, goede installatie en geen gezeur.

Mooi spul.

Uitstekende installateur.

Gemakkelijk en zuinig

Goede en snelle installatie , goed advies ook rekening houdend met de toekomst(warmtepomp)

Goed telefonisch contact en tevreden uitvoering door de firma

Soepel geregeld.

De naam Atag is natuurlijk een vertrouwd merk. Dat heeft men vanaf de telefonische verkoop tot en met de plaatsing en oplevering volledig waar gemaakt. Ik kan ATAGwarmte dan ook van harte aanbevelen.

Goede service, zelfs na koude douche

Klantenservice is heel goed bereikbaar en dossier direct bij de hand. wat betreft productkennis een verbeterpunt; de ATAG zone is niet volledig draadloos zoals gezegd werd. Installatie zelf ging vlot, wel ruim een maand later dan beloofd werd. Vriendelijke monteurs die hun vak echt verstaan. Ook zij zijn mensen en hadden een kraantje niet opengedraaid waardoor de CV ketel geen warm water gaf. Om 22.00u de storingdienst gebeld en met 5 minuten een monteur aan de lijn zodat er toch gedoucht kon worden. Super! Klantenservice gaf aan dat all-in service abonnement in gaat na 24 maanden garantie. Ik kreeg een email waarin blijkt dat het direct ingaat, wat is nu waar? Installatie van de Atag Zone is niet gemakkelijk, daar lopen meerdere mensen tegenaan begreep ik op internet. Daar nog goed in te duiken en anders bel ik de klantenservice voor advies.

Helemaal super!!

Snelle service en alles prima verlopen!!

Alles prima

We zijn prima te woord gestaan en bij de plaatsing ook Alles oké en gezellig

Ervaring is positief

Installatie is prima gegaan. Melding dat een nieuwe radiatorkraan niet goed functioneert is tot op heden geen opvolging aan gegeven.

Goede offerte, nette prijs tov overige aanbieders

Goede offerte, nette prijs tov overige aanbieders. Inclusief thermostaat en netjes geïnstalleerd.

Snelle levering, vriendelijke monteur en vakkundige installatie!

Snelle levering, vriendelijke monteur en vakkundige installatie!

Net bedrijf

Alles netjes geregeld met de nieuwe ketel

zorgvuldig en deskundig

Nieuwe geiser prima geïnstalleerd. Die werkt heel goed. Bij telefonisch contact goed advies gekregen wat betreft een vraag over het systeem.

Snel en betrouwbaar

Super geholpen. Heeft nog alles uit de kast gehaald om de volgende dag een nieuwe ketel te kunnen monteren, zodat we niet op nieuwjaarsdag in de kou zitten.

De installatie gebeurde bijna geruisloos, zowel letterlijk alsook figuurlijk.De monteur was al verdwenen toen wij ons realiseerden dat er een apparaat was geplaatst, kortom TOP. Overigens onze verwijderde "kachel" had ook het merk ATAG.

duidelijke informatie en snelle service

Plaatsing nieuwe cv huurketel netjes gedaan door monteur. Meer uitleg over nieuwe ATAG thermostaat had gekund, er was geen tijd meer over.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service en snelle levering

Keurig alles volgens afspraak geplaats en werkt prima.

Keurig alles volgens afspraak geplaats en werkt prima.

Keurig en netjes uitgevoerd

Beleefde nette vriendelijke man. Werk netjes en ruimt alles ookkeurig op. Legt ook goed uit hoe de nieuwe thermostaat werkt. Prima!

Zeer goede informatie voor en een zeer duidelijke offerte vooraf. (alles staat erin). Vakkundig geplaats. Echt top

kwamen op tijd en goed werk geleverd

heb nu weer lekker een warm huis ben zeer te vreden

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.