Zeer vakkundig

Omdat door omstandigheden geen monteur dichtbij beschikbaar was(Geleen) kwam een installateur uit Helmond(70 km) Deze sympathieke vakman heeft de plaatsing snel en netjes uitgevoerd. Ook over de nieuwe ketel i28EC zone ben ik zeer tevreden als tevens de thermostaat die makkelijk te bedienen is.

Installatie nieuwe ketel ging zeer vlot en prettig.

De installatie van een nieuwe CV ketel verliep vlot. De monteurs waren op tijd, ze waren zorgvuldig met het binnenbrengen van de nieuwe ketel en zo meer, ze werkten sneller dan gedacht, en gaven goede uitleg aan het eind.

absolute top

The devices from ATAGwarmte might not be the cheapest, but the service is great. Several other companies refused to provide a solution for our big house, some with no reason. ATAGwarmte was confident and supportive from the very beginning, they arranged everything for the installation, kept all appointments. Super reliable, great communication. Also the partner company who installed on our site gets a clear 5 stars for their work. And last but not least, the cv-ketel does an amazing job!

Goede prestatie

Goede communicatie, scherp geprijsd en snel geinstalleerd

Prima ketel voor een prima prijs

Prima ketel voor een prima prijs, service van ATAG was snel en direct bij kleine lekkage na plaatsting.

Fijne installatie

Snelle en vriendelijke service

Ik heb een cv ketel gehuurd bij Atag warmte. Het contact verliep perfect. Snelle, duidelijke en vriendelijke reacties op al mijn vragen. De levertijd van de ketel was ook prima. Wat betreft de ketel daar kan ik nog weinig van zeggen, hij hangt er pas 1 dag.

Goed geregeld Prima planning Goede afspraken Prima prijs

Snel afgehandeld monteur zeer vriendelijk en behulpzaam

Prima werk geleverd door atagwarmte

Prima werk geleverd door atagwarmte

Fijn bedrijf met hele fijne medewerkers

Uw collega Andy heeft mij werkelijk perfect geholpen. Niets was hem teveel en nam echt uitgebreidt de tijd voor mijn vragen. Dit is ook mede de reden dat wij bij jullie de ketel hebben gekocht.

tot op heden goed

ervaring is tot op heden goed te noemen. alleen bij een spoed melding mijnerzijds vind ik het vreemd dat ik eerst ATAG warmte moet informeren en niet direkt de installateur.

Uitermate tevreden!

Na een vijftal offertes te hebben aangevraagd sprong die van Atag warmte er wat mij betrof uit en daar heb ik geen spijt van gekregen. Na mijn groene licht was ik verbaasd hoe snel de cv ketel al geplaatst kon worden. Ook de daadwerkelijke plaatsing van de nieuwe cv ging vakkundig en snel door een vriendelijke monteur. Ik ben uitermate tevreden met het vlekkeloze verloop van mijn nieuwe cv project en kan deze organisatie van harte aanbevelen.

Helemal goed

Goede organisatie die afspraken nakomt.

Goed geholpen met uitzoeken van een nieuwe ketel. Vlotte levering en afhandeling van de werkzaamheden Zeker ook goed en netjes geholpen aan de telefoon.

Prima ketel, werkt perfect.

prima aangelegd en werkt naar behoren.

keurige installateur, netjes aangelegd en alles werkt prima.

zeer snel offerte ontvangen en een plaatsings datum slechts kort daarna

monteur(s) vriendelijk en vakkundig ketel was in een halve dag geplaatst. topservice!! en dat alles tegen een heel scherpe prijs! scheelde 900 euro met een andere installateur.

Snelle opvolging - goede uitvoering

Zeer positieve ervaring. Er kwam een ervaren installateur de ketel monteren en er werd deugdelijk werk afgeleverd. Ketel draait prima

Heel goed, alles klopt.

Goede bereikbaarheid en advies. Afspraken worden nagekomen, Maken gebruik van uitstekende partij voor installatie en oplevering. Juiste materiaal is geleverd en ATAG-CV werkt nu ca. 2 maanden prima. Nog geen ervaring met service.

de levering en installatie van een nieuwe cv-ketel is tot volle tevredenheid verlopen.

Ik ben zeer tevreden over alle contacten om te komen tot een opdracht en over de levering en installatie van een nieuwe Atag c.v.-ketel. Het ingeschakelde installatiebedrijf heeft alles wat was overeengekomen, waar gemaakt.

Erg goed

Zeer vlotte service heldere offerte en kwaliteit service

Fijne ervaring!

Vanaf het begin met de telefonische advisering tot aan de oplevering en plaatsing, was dit een heel goed project. Op alle fronten vriendelijke en ter zake kundige mensen. Derhalve ben ik een tevreden klant

Kan er mee door.

Ketel is goed geplaatst door een door ATAG Warmte aangewezen installateur maar mijn aanmerkingen zitten in het voortraject en de "aftersales". Ketel besteld via het cv-ketel collectief van de Consumentenbond. Vanuit ATAG Warmte wordt er een beetje gedaan of de consument een beetje ...... is. De nieuwe ketel moest een ketel vervangen in een systeem wat al 20 jaar perfect werkt maar kennelijk voor ATAG niet goed genoeg. Er móeten een paar dingen terwijl degene die het afhandelt totaal niet op de hoogte is van de situatie ter plaatse. Ne een paar weken werkte de wifi van de thermostaat niet meer en ook had ik nog andere vragen maar de weerstand is te voelen door de telefoon. Als ik het van te voren had geweten had ik een ketel rechtstreeks bij een installateur besteld.