Binnen enkele uren een onderbouwd advies op mijn vraag

Per email vroeg ik om een advies en werd enkele uren later gebeld met een grondig en onderbouwd advies. Door de telefonische afhandeling kon ik nog wat aanvullende vragen stellen en toen was de kwestie voor mij geheel duidelijk.

Top ervaring

Via ATAGwarmte de juiste CV ketel gekozen en vervolgens besteld. Ketel is geïnstalleerd op de afspraken dag door een door ATAGwarmte geselecteerde installateur. Deze heeft prima werk afgeleverd en was ook nog eens super aardig. 100% positieve ervaring (moest wel bellen waar de factuur bleef, maar na contact was dit snel geregeld…. Goed werk moet nu eenmaal betaald worden)

Zeer klantgerichte organisatie

Onderscheidend als het gaat om zorg en nazorg

Prima, alles goed, duidelijk en snel geregeld

Een prima ervaring. In het eerste contact snel en duidelijke geworden welk product voor ons het beste paste. Daarna binnen redelijke termijn netjes geleverd en geplaatst.

Keurig op tijd en netjes in overleg geïnstalleerd !

De monteur was zelfs vóór de doorgegeven tijd aanwezig, was klantvriendelijk en heeft de installatie netjes en in overleg uitgevoerd, top!

Snelle service, onze ketel was stuk en daardoor heel snel en perfect geregeld.

Goed geregeld tot nu toe

Ketel is vakkundig geplaatst door een prettige monteur, een keurige man die met een goed verhaal alles heeft uitgelegd !

Gedaan zoals verwacht.

Alles ging zoals het hoort. Geen problemen.

De monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam .

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Keurige monteurs, goede en snelle montage.

Snel, duidelijk, scherp geprijsd

Heel positief ervaren. Heldere afspraken gemaakt. Offerte was veel beter dan andere partijen. Professionele (zelfstandige) installateurs. Meerwerk viel iets lager uit. Netjes afgetrokken van factuur. Duidelijke communicatie op de dag zelf over een marginale extra post.

Gemaakte afspraken nagekomen. Monteur werkt netjes en snel

Toppers!

Nadat mijn oude CV-ketel er mee gestopt was heb ik bij diverse bedrijven benaderd voor een nieuwe CV-ketel. Dat duurde minstens een week voordat ik eens antwoord terug kreeg en voor een offerte ging er ook weer bijna een week voorbij. Wat uiteindelijk resulteerde in het feit dat ik al ruim 3 weken met een kapotte CV-ketel zat, zonder verwarming en warmwater. Het stond mij niet aan dat het allemaal zolang moest duren en ja druk hebben we het allemaal. Toen via Google bij ATAG warmte op de site terecht gekomen en gelijk gebeld. En wat was ik blij want de volgende dag had ik een nieuwe CV-ketel in huis gemonteerd gekregen en zo hoort het. Echte TOP service !! Super blij mee!!

Goed. Geïnstalleerd in juni.

CV voor de huiskamer / badkamer nog niet gebruikt, dit iv.m. de buitentemperatuur.

Teleurstellend

Geen begrip voor het probleem dat ik meld. Factuur valt hoger uit dan ik had gedacht. Ik heb er voor getekend, ervan uitgaande dat ik tekende voor meerwerk zoals met mij afgesproken tijdens een eerder telefonisch gesprek. Er is een misverstand ontstaan die heeft gezorgd voor een hogere rekening. Daarnaast verbaas ik me er over dat jullie bedrijf, niet beter een inschatting heeft kunnen geven van de bijkomende kosten terwijl het vervangen van ketels toch jullie dagelijks werk is. Het valt me erg tegen dat de boodschap uiteindelijk is dat jullie niets voor ons kunnen doen. Wellicht is er toch nog ruimte om hierop terug te komen. Met vriendelijke groet, Sheila van Lennep

Beste mevrouw van Lennep, Dank voor uw bericht. Wij hebben de behoefte om kort te reageren. Allereerst kunnen wij ons goed voorstellen dat het vervelend is om een hogere factuur te ontvangen dan u in eerste instantie verwacht. Dat is voor niemand wenselijk. ATAGwarmte maakt altijd een offerte op basis van een aantal foto’s die we ontvangen. Naar aanleiding van deze foto’s hebben wij de meerwerk kosten met u besproken en na uw akkoord aan u bevestigd. Tijdens het installeren van de cv-ketel zijn er in overleg met de installateur en u extra werkzaamheden uitgevoerd. Deze werkzaamheden hadden geen betrekking tot de installatie van de cv-ketel, maar waren overige werkzaamheden aan uw cv-installatie. deze werkzaamheden waren dan ook geen noodzakelijke werkzaamheden, maar gewenste werkzaamheden. De meerwerkkosten hiervan zijn besproken. Dit heeft hij op het opleverrapport zoals besproken genoteerd en u heeft vervolgens daar ook uw handtekening op gezet voor akkoord. Naar ons weten heeft de monteur dit netjes met u besproken en op het moment dat u het er niet mee eens was geweest had u het toen moeten vermelden, niet achteraf. In dat geval had de installateur de extra werkzaamheden niet uitgevoerd en de daarbij horende kosten niet in rekening gebracht. Zoals telefonisch met u besproken kunnen wij, omdat u getekend heeft voor akkoord en de werkzaamheden zijn uitgevoerd, geen kosten in mindering brengen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 085-3032700. Team ATAGwarmte

prima apparaat . zeer gunstig geprijsd, uitmuntende montage door Comfort Installateurs uit Sittard

mooi klein krachtig apparaat. Nagenoeg geruisloos. Warm water overal. Montage: Comfort Installateurs Sittard. Correcte kerels. Uitstekende cv- monteurts én loodgieters. Alle oude rommel verwijderd. Koirte nieuwe makkelijke aansluitingen en passant gemaakt.Kortom : vakwerk. OOk recent bij partner thuis zelde ervaringen. Aanrader

komen na wat is afgesproken

prettige ervaring

prima werk afgeleverd

In 4 uur tijd alles verwijderd en alles opnieuw opgebouwd. nieuwe leidingen en rookgas afvoer en expansievat zoals omschreven. Alle rommel netjes afgevoerd.

Alles doet het

Het aanbrengen van de rookgasafvoer leverde problemen op en door sloopwerk kon het toch gerealiseerd worden. Doortastend personeel heeft toch geklaard. Jammer dat de herstelkosten voor mijn rekening kwamen, maar het is uiteindelijk gelukt het beste resultaat te realiseren !

Hellemaal top

Over het algemeen Matig.

De atag ketel I36ECZ is in Oktober 2020 geïnstalleerd. We beginnen positief, WW 50 kuub gas pj zuiniger dan onze oude nefit en dubbel zoveel WW.Verwarming 200 kuub gas pj zuiniger. Atagwarmte als bedrijf prima korte lijn en een probleem wordt direct aangepakt.Warmwater voor badkamer perfect voor keuken voor ons matig maar dit kan komen omdat wij een kleine boiler gewend waren.Ketel werkt goed samen met vloerverwarming. Verwarming matig afgelopen winter vaak het idee gehad dat wij een ouderwetse aan/uit thermostaat hadden niet comfortabel warm in huis.Installatie matig

Beste heer, Wij hebben telefonisch contact gehad. Fijn om te horen dat u over onze service wel tevreden bent. Wij zijn u graag van dienst! Samen hebben we nu afgesproken om aan het begin van het stookseizoen weer contact met elkaar te hebben om te kijken naar de verwarming in uw huis. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 085- 3032700. Met vriendelijke groet, Team ATAGwarmte

Snelle reactie. Goede planning. Super installateur. Vakbekeaam en zeer aardig.

Klasse installateur firma De Ruiter uit Wijk bij Duurstede

De installatie firma heeft de cv ketel vakkundig op een rustige zonder stress geïnstalleerd. Zeer te vrede over deze firma. Dikke pluim. Netjes gewerkt goede en rustige uitleg over de thermosstaat. Petje af.

Goede deskundige plaatsing

De offerte via de website was eenvoudig op te stellen Wat ik jammer vond is, dat ik de uiteindelijke offerte niet gemaild kreeg. Gelukkig had ik zelf een printscreen gemaakt. De factuur was fout, heel ernstig, het leek of de BTW dubbel gerekend was. Na telefonisch contact was dat weer snel verholpen.

Mooie site om bestelling te doen

Eenvoudig te bestellen en goede service