Fijne ervaring!

Vanaf het begin met de telefonische advisering tot aan de oplevering en plaatsing, was dit een heel goed project. Op alle fronten vriendelijke en ter zake kundige mensen. Derhalve ben ik een tevreden klant

Kan er mee door.

Ketel is goed geplaatst door een door ATAG Warmte aangewezen installateur maar mijn aanmerkingen zitten in het voortraject en de "aftersales". Ketel besteld via het cv-ketel collectief van de Consumentenbond. Vanuit ATAG Warmte wordt er een beetje gedaan of de consument een beetje ...... is. De nieuwe ketel moest een ketel vervangen in een systeem wat al 20 jaar perfect werkt maar kennelijk voor ATAG niet goed genoeg. Er móeten een paar dingen terwijl degene die het afhandelt totaal niet op de hoogte is van de situatie ter plaatse. Ne een paar weken werkte de wifi van de thermostaat niet meer en ook had ik nog andere vragen maar de weerstand is te voelen door de telefoon. Als ik het van te voren had geweten had ik een ketel rechtstreeks bij een installateur besteld.

Prima communicatie en uitstekend geïnstalleerd.

Communicatie bij aanvraag over datum van plaatsing ivm vakantie e.d. was correct. De installatie en wens om ketel aan de wand te hangen, en niet aan de bestaande (roestige) staanders, is probleemloos aan voldaan. Verwarmingsgedeelte starte de eerste keer wel op maar ging binnen 20 a 30 seconden weer uit dat heeft zich een aantal keer herhaalt, de helpdesk heeft mij geholpen om de cv weer op te starten. Ik hoop wel dat alles de juiste instellingen nog heeft om te profiteren van de voordelen waarom deze cv ketel is aangekocht.

De cv voldoet tot nu toe aan de verwachtingen maar van de bediening van de bijgeleverde thermostaat

De bijgeleverde thermostaat is voor ons een probleem we vinden het jammer dat de installateurs hierover geen uitleg hebben gegeven (zoek het zelf maar uit er zit een boekje bij met uitleg) Helaas leukt ons dat niet ouderen zijn niet meer zo goed in de digitale wereld.

ATAGwarmte reageert snel en is klantgericht!

Bij het opvragen van een offerte ging het snel en helder verhaal. Ná bevestiging tot een order is er snel gereageerd en gepland om de installatie te voltooien op de afgesproken datum (+tijdstip). Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Over het geheel heb ik een goed gevoel bij dit bedrijf. Wat men beloofd wordt nagekomen. Men is ook eerlijk met het noemen van de leveringstijden en mogelijkheden omtrent installatie. Dit gebeurt voordat je de koopovereenkomst sluit. De bereikbaarheid via de telefoon is goed dat heb ik gemerkt omdat ik over een aantal zaken de herinneringsknop bij hun weer moest activeren. Als ik dat niet had hoeven doen hadden ze 5 sterren gekregen.

Uitstekende montage , CV internet even wennen

Monteur Uitstekende monteur , netjes op tijd keurig werk . Dak afvoer was niet goed gedaan door de vorige , alles nieuw nu , doorgemeten ok . ATAG : Cv op internet krijgen lukte niet met scan naast CV , daarna gateway nummer opgezocht op One , ingevuld en toen werkte het direct . Storing app ‘s avonds even met helpdesk gebeld en die zeiden centrale app storing , volgende ochtend alles weer ok .

goed geregeld en keurig geplaatst met een goede uitleg

.......

Voel me genaaid

Is slecht zal al 2 keer terug gebeld worden en dat gebeurt niet verkeerd voorgelicht bij aanschaf van de ketel is nog niet goed afgeleverd

Maar gedeeltelijk gewerkt conform offerte

Snel en kundig nieuw apparaat geplaatst. Ook de zonneboiler zou verwijderd worden. Was ook financieel in de offerte in voorzien. Zowel de installateur als Atag/warmte hebben mij ( 83 jaar) met de brokken laten zitten. Zowel het verwarmingswater als het tapwater was onvoldoende verwijderd uit boiler. En de zonneboiler staat er nog. Hallo Atag: kijk even in de mail die ik van U heb ontvangen op 5 okt. 2023 15:18:47 . Valt me smerig tegen. Moet betalen voor het verwijderen van de boiler die ik zelf moet verwijderen. Ook de kosten vlizotrap is onzin, ze hebben niets hoeven demonteren/monteren. De kosten , voor het kwaliteits product Atag, zijn niet het probleem de ergernis wel. Ik hoop dat U wat met mijn goed bedoelde kritiek kunt doen. Ik ga nu verder met het demonteren van de boiler. Voor een leek nog een hele klus.

Heel fijn en snel.

Top bedrijf en goede kwaliteit.

Redder in nood

De oude ketel (Nefit) gaf het op en zorgde tevens voor een lekkage. In allerijl moest een oplossing gevonden worden, omdat onze kleinkinderen zouden komen logeren. Wij belden ATAG die hiervoor een spoedactie organiseerden. In zeer korte tijd was het leed geleden en konden wij ook weer douchen. Zeer hartelijk dank!

Strakke planning goede prijs

fantastisch

Fijne monteur die alles zeer netjes heeft gemonteerd

Goed geregeld van offerte tot en met de plaatsing van de ketel.

Uiteindelijk een goede nieuwe cv ketel gevonden bij ATAG. Plaatsing ging goed, vriendelijke medewerker en hij doet het (heb hem nu 2 maanden) vooralsnog prima voor warm water. Verwarming nog niet echt aan gehad, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Dik voor elkaar !

Telefonische aankoop van de CV, oeps, toch wel een dingetje !! Maar alle afspraken prima nagekomen En de monteur........uit Wesdorpe heeft fantastisch werk geleverd !! Aanrader !

Werkt goed, maar 8 weken van begin installatie tot oplevering is te lang

De geleverde ketel voldoet goed en bespaart op de stroomrekening. De uitvoering was problematisch; de eerste dag is de ketel netjes opgehangen, maar een pijp en thermostaat was men vergeten cq. had men niet opgemaakt uit de foto's dat die nodig waren. Men zou het gaan halen na volgende afspraak, maar uiteindelijk lukte het die dag niet meer. Het warm weten was wel aangesloten; de verwarming niet. De volgende afspraak was pakweg 4 weken later ivm reistijden. Helaas was men de twee benodigde onderdelen vergeten en moest er weer een nieuwe afspraak gezet worden. Omdat het geld ondertussen al enige tijd afgeschreven was, was het nodig om een ingebrekestelling te sturen. Uiteindelijk is 3 dagen voor aflopen hiervan de ketel aangesloten.

Kan nu merken dat de oude cv zoveel duurder in gebruik. De nieuwe cv is super en laag in verbruik.

Uitstekende bedrijf met goede service

Nieuwe ketel volgens afspraak professioneel geplaatst met duidelijke uitleg. Goede telefonische service toen er na een tijdje een probleempje was met de thermostaat.

Correct.

Zeer tevreden.

Naar verwachting.

De monteurs hebben goed werk geleverd en ondanks de hitte op zolder (30+) hard doorgewerkt tot dat de CV geïnstalleerd was. Alles werkt naar behoren dus wij hebben zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service van Atag.

Contact goed.

Het probleem is uiteindelijk snel en naar tevredenheid opgelost.

Prachtige en stile cv-ketel

Een prachtige cv-ketel en keurig geïnstalleerd, erg zuinig op gas en gecombineerd met een warmte pomp nog zuiniger

Offerte prima maar installateur drama

Afdeling verkoop gedegen kennis en komen met duidelijke offerte. Atagwarmte werkt met lokale installateurs. Mijn installatie van cv+rookgas afvoer duurde totaal 4 dagen en over 3 weken. Dag 1 afspraak om 09.00 om 11.00 nog niet aanwezig, gebeld met verkoop en was onderweg. Installateur dus eind van de dag niet klaar. Komt enkele dagen terug voor afvoer kanaal.Dag 2 weer niet aanwezig gebeld met atagwarmte, en krijgen te horen dat installateur een storings klus had, kan gebeuren maar informeer dan de klant en niet nutteloos laten wachten. Wederom afspraak gemaakt Dag 3, wederom niet opdagen ,gebeld met Atagwarmte, heeft de installateur dubbele afspraak. Geeist dat hij de dag erna klus komt afmaken. Dus 4 dagen en 3 weken een nieuwe CV. Afspraken/verkoop/planning/installatiebedrijf is grote drama. Echter na telefonisch contact te hebben gehad is er tussen Atagwarmte en mij een goede oplossing gekomen naar tevredenheid

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.