Naar verwachting.

De monteurs hebben goed werk geleverd en ondanks de hitte op zolder (30+) hard doorgewerkt tot dat de CV geïnstalleerd was. Alles werkt naar behoren dus wij hebben zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service van Atag.

Contact goed.

Het probleem is uiteindelijk snel en naar tevredenheid opgelost.

Prachtige en stile cv-ketel

Een prachtige cv-ketel en keurig geïnstalleerd, erg zuinig op gas en gecombineerd met een warmte pomp nog zuiniger

Offerte prima maar installateur drama

Afdeling verkoop gedegen kennis en komen met duidelijke offerte. Atagwarmte werkt met lokale installateurs. Mijn installatie van cv+rookgas afvoer duurde totaal 4 dagen en over 3 weken. Dag 1 afspraak om 09.00 om 11.00 nog niet aanwezig, gebeld met verkoop en was onderweg. Installateur dus eind van de dag niet klaar. Komt enkele dagen terug voor afvoer kanaal.Dag 2 weer niet aanwezig gebeld met atagwarmte, en krijgen te horen dat installateur een storings klus had, kan gebeuren maar informeer dan de klant en niet nutteloos laten wachten. Wederom afspraak gemaakt Dag 3, wederom niet opdagen ,gebeld met Atagwarmte, heeft de installateur dubbele afspraak. Geeist dat hij de dag erna klus komt afmaken. Dus 4 dagen en 3 weken een nieuwe CV. Afspraken/verkoop/planning/installatiebedrijf is grote drama. Echter na telefonisch contact te hebben gehad is er tussen Atagwarmte en mij een goede oplossing gekomen naar tevredenheid

Uitstekende service bij installatie cv ketel!

Zoals hierboven een uitstekende service ervaren bij het verwijderen en installeren van een nieuwe cv ketel. Alleen het maken van de afspraak kan verbeterd worden: via de website twee voorgestelde datums opgegeven (door Atag voorgesteld), maar uiteindelijk werd dit met enkele weken verschoven. Typisch gevalletje van mensen op het verkeerde been zetten………

Netjes geïnstalleerd

Na aanvraag een vlotte afhandeling De Instalatie is goed gedaan geen aanmerkingen Voor de rest nog geen ervaring met de service gehad De ketel doet het nog steeds prima

Goed bedrijf

Goede en eerlijke betrouwbare verkoop goede producten

Zeer nette installatie en afwerking echt top!

Nadat de afspraak was ingepland, kwam op de afgesproken dag de installateur. Wat een keurig werk is er geleverd. Zeer nette installatie en afwerking echt top! Hiervoor een groot compliment. Verder ben ik ook erg tevreden over de meegeleverde Atag One Zone thermostaat. Alles is eenvoudig in te stellen en ook de mogelijkheid van bediening op afstand vind ik heel prettig.

Alles is perfect gegaan ook het plaatsen van de ketel.

Atag was goed bereikbaar, werd correct behandeld en de levering van de ketel ging volgens afspraak. Ben zeer tevreden.

Uitstekende service.

Snelle levering, vakkundige en nette monteur die prima werk afleverd en al het afval ook weer meeneemt. Het is prima zaken doen met ATAG. Top.

Heel goede ervaring. het bestellen van de cv ketel, de duidelijke afgesproken prijs zonder 'verborgen" bijkomende kosten, de snelle en vriendelijke afhandeling. In een woord, uitstekend.

tot nu toe goed

vande winter pas beoordelen

Prima instaleren en uitleggen

Op het afgesproken tijdstip is men de CV-ketel komen vervangen door een mooie nieuwe. Alles werd keurig geregeld en netjes uitgelegd en weer schoon achtergelaten. Prima service.

Voldoende

Toen alles nog niet feilloos kostte het enige moeite om atag warmte op de rails te krijgen, maar later liep dat prima

Super geholpen bij de keuze en een snelle en correcte plaatsing.

Na telefonisch contact te hebben gehad gekomen tot de Atag CW 5 ketel. Deze levert snel warm water en is bovendien erg zuinig en stil. Kortom super tevreden

Een hele goede monteur die ik iedereen zal aan bevelen als iemand een nieuwe CV-KETELS nodig heeft

Prettig en bekwaam instalatiebedrijf de de ketel plaatste

Nieuwe ketel snel geplaatst, maar de app niet geactiveerd.

Planning en installatie goed en snel uitgevoerd. De monteur leek echter haast te hebben. Ondanks dat de atag one app al gedownload was en aanmelding en wfi code klaar was gelegd, heeft de monteur dit niet ingesteld.

Alles volgens plan!

ATAGwarmte reageert snel en geeft adequate antwoorden, alles conform afspraak uitgevoerd, zeer tevreden

Snelle offerte - heldere communicatie - komen afspraken na.

Het bedrijf welke de ketel geïnstalleerd heeft keurig werk geleverd. Installateur wist van de hoed en de rand en denkt mee met de klant. Prima service. In de uiteindelijke factuur was de weekend-korting niet meegenomen, maar dat was binnen een dag gefikst. Kan ze iedereen aanraden.

Helemaal top!!!

Goede informatie, ontzettend behulpzaam tijdens de bestelling, installateur Lindetechniek ook deskundig en erg vriendelijk! Prijs van de ketel gaf de doorslag. Kortom alles helemaal naar wens verlopen. Nu nog afwachten hoe de ketel bevalt!

Ik moet mijn ketel heel vaak vullen, ik heb hem op 3 mei laten plaatsen en heb hem nu 4x moeten.

Ik moet hem heel vaak vullen. Heb de ketel laten plaatsen door jullie op 3 mei. Elke keer ging hij terug naar 1.3 barr. Ik heb hem telkens gevuld naar 1.7 barr.

Atag warmte zeer flexibel

Contact met Atag warmte zijn we tevreden over. Helaas de keuze van hun ingeschakelde installateur was bij ons een onvoldoende. Installateur vertelde de buren dat onze uitlaatgassen levensgevaarlijk voor de buren was. Ook geen uitleg of installeren Zone thermostaat. Atag warmte heeft geprobeerd een oplossing te vinden door extra afvoerbuizen, kosteloos. Installeren duurde 8 u en was voor ons stressvol.

Alles naar wens verlopen

Nvt

Weesperstraat 118 1112AP Diemen

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.