Ik moet mijn ketel heel vaak vullen, ik heb hem op 3 mei laten plaatsen en heb hem nu 4x moeten.

Ik moet hem heel vaak vullen. Heb de ketel laten plaatsen door jullie op 3 mei. Elke keer ging hij terug naar 1.3 barr. Ik heb hem telkens gevuld naar 1.7 barr.

Atag warmte zeer flexibel

Contact met Atag warmte zijn we tevreden over. Helaas de keuze van hun ingeschakelde installateur was bij ons een onvoldoende. Installateur vertelde de buren dat onze uitlaatgassen levensgevaarlijk voor de buren was. Ook geen uitleg of installeren Zone thermostaat. Atag warmte heeft geprobeerd een oplossing te vinden door extra afvoerbuizen, kosteloos. Installeren duurde 8 u en was voor ons stressvol.

Alles naar wens verlopen

Nvt

Uitstekend advies, goede service

Fijn bedrijf

Netjes behandeld

Volgens afspraak alles uitgevoerd

Prima, snel en efficient!

Goede installatie. Apparaat functioneert goed en draagt bij aan afname energieverbruik

Werkt zoals verwacht

Gemakkelijk in te stellen.

Atag installatie sinds begin april. Netjes geïnstalleerd en tot nu toe storingsvrij. Bediening via Atag zone en App is heel vriendelijk in gebruik. Kortom: tevreden klant.

Snel en goed conform afspraak

Gewoon goed

Ik heb een goede vriend ook geadviseerd om in ieder geval ,n Offerte te vragen

Nog niet zo veel ervaring omdat cv nog maar kort in werking is Wat opvalt is dat op eco stand warm water vrij lang duurt

uitstekend

De ATAG i28EC Zone met bijbehorende Atag One Zone thermostaat werken probleemloos

Zeer snelle reactie en offerte

Snel een duidelijke offerte en supersnel datum voor plaatsing installateur op tijd en juiste datum nieuwe cv ketel geplaatst en duidelijke uitleg gekregen over de werking dit kan niet beter!

Goede service en alles volgens afspraak afgehandeld

Matige voorlichting inzake advies welk type ketel het beste zal passen/bevallen/geschikt is

Deskundige montage en aflevering.

Veruit laagste prijs. En topservice en communicatie

Had een nieuwe cv ketel nodig. Via ATAGwarmte gem 1200 euro goedkoper dan lokale installateurs. En installatie binnen twee weken. Communicatie verliep vlekkeloos. Afspraken nagekomen. Vlotte installatie. Met anderhalf uur was het gepiept. Inmiddels twee maanden verder. Alles werkt zonder problemen zoals het hoort. Nu ik dit typ denk ik hm, zo klinkt het bijna als te mooi om waar te zijn. Maar het verliep allemaal gewoon perfect, nou kom daar tegenwoordig nog maar es om. Achterlijke prijzen overal, moeilijke bereikbaarheid, lastig om afspraken te maken. Niet bij ATAGwarmte. Kortom: nieuwe cv nodig? Zoek niet verder.

goed geinstalleerd en werkt prima

Nu 3 maanden ATAG in gebruik thuis, werkt prima en goede service.

Slechte service

Tijdens offerte traject zeer behulpzaam. Na opdracht en plaatsing niet meer. Na opdracht werden we eerst al door de door Atag warmte ingezette installateur onder druk gezet om de opdracht te annuleren en rechtstreeks aan de installateur te geven. Ben ik niet in meegegaan. Bleek na plaatsing de rekening onverwacht hoog doordat installateur niet gemeld meerwerk had opgevoerd (nog aanvullend op schoorsteenvoering). Bij telefonische navraag kon atagwarmte dat ook niet plaatsen (was namelijk een redelijk standaard installatie) Zou worden uitgezocht en men zou mij daarover terugbellen maar Atag warmte laat vervolgens niets meer horen en schrijft bedrag klakkeloos af. Ook voor vragen over de thermostaat geen hulp. Werd naar Atag verwarming doorverwezen (maar daar hang je bijna een uur in de wacht en krijg je vervolgens te horen dat alleen de installateur zelf hen direct kan bellen voor ondersteuning. Spijt dat ik de ketel op deze wijze heb laten plaatsen. Heel veel geld voor slechte nazorg. Gaan de warmtepomp ook zeker niet door Atag warmte laten installeren. Update- Nadat ik een slechte beoordeling had gegeven werd ik eindelijk wel teruggebeld door Atag Warmte. Persoon die ik sprak kon inderdaad een deel van het meerwerk niet thuisbrengen en gaf aan dat dat onderdeel hoorde te zijn van het standaard installatiepakket en daarvoor een deel van het meerwerk bedrag teruggestort. Een deel kon men echter niet (meer) nagaan en bleef staan. Ondanks het feit dat ik door de medewerker van Atagwarmte vriendelijk te woord ben gestaan, is er feitelijk slechts ten dele een oplossing gekomen en blijft bij mij het gevoel overheersen dat Atag Warmte te weinig sturing en controle heeft op de door hen ingeschakelde installateur.

Een prettig bedrijf met kundige werknemers

Mijn ervaring met ATAG warmte omschrijf is als goed. Het een goed bedrijf met werknemers die staan voor hun vak. Die werken naar een goed resultaat. Bedankt

Atag Atag I 36 ECZ ketel aangeschaft

Bovenstaande ketel rechtstreeks bij Atag gekocht voor een beduidend lager prijs als elders. Geïnstalleerd door een lokale installateur die ook voor Atag werkte. Alles super geregeld !!!

Goed team

Goede en gedegen verkoopteam dat alles goed opvolgt. Ook de after sales service is heel erg goed.

Vakmensen

Vakmanschap maar ook behoorlijk wat nevenschade aan muren bij vervoer oude en nieuwe ketel

Op Atag kun je bouwen ze doen,wat ze zeggen

Zie Boven in een regel betrouwbaar ,met kwaliteit

Mooie ketel

Goed en snel geplaatst

Goede en snelle service

Goede service en snelle levering en installatie van de ketel.

Weesperstraat 118

1112AP Diemen

Over ATAGwarmte

ATAG behoort al ruim 70 jaar tot prijswinnende verwarmingsproducten, waarbij ontwikkeling van vernieuwende warmteoplossingen en kwaliteit centraal staat. Wij van ATAGwarmte combineren dat met de allerbeste service door er altijd te zijn voor onze klanten, ook in het weekend. Je wordt bij ons dus niet van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt altijd een ervaren adviseur aan de lijn.