Super webwinkel!

Hele mooie ondiepe inbouwspots. 11mm diep boren. (past gewoon in 19mm MDF met Eiken fineer. Zijn ideaal omdat je ze kunt schroeven of klemmen. Mooi eenvoudig afdek kapje erop Om half 8 in de avond besteld, de dag erop binnen.

Snelle levering en niet duur

Artikel besteld 's avonds om 18:00 volgende dag bezorgd. Goede service.

Goed geregeld en snelle levering

Heel en mooi afgeleverd na een dag!!

Ideale vervanger en snelle levering leddriver

Snelle en economische vervanging van een oude defecte 350mA stroomgestuurde leddriver.

Snelle levering, product conform specificaties

Snelle levering, scherpe prijs en een product met beschrijving. Geïnstalleerd en werkt volgens verwachting.

Snelle levering en super mooie onderdelen

Snelle levering en super mooie onderdelen. Goede kwaliteit

Snel en correct

Overzichtelijke website. Ruime keuze van producten aan concurrerende prijzen. Eenvoudige bestel wijze. En snelle en correcte levering.

goede site,snelle levering

goede site,mooie produkten en ook nog snel geleverd.Bovendien telefonisch gelijk bereikbaar TOP.

Gewoon

Ik heb de delen ontvangen , en de installatie voorschriften gelezen , maar daar had ik een paar vragen over , een e-mail gestuurd , maar nog geen antwoord gehad , hoe nu verder ? .

Gewoon

Super led set snel te monteren top[

Snelle levering prima product

Supetsnell levering, vriendelijk personeel

De aankoop was een beetje ongemakkelijk daar ik als niet zijnde klant niet direct een wederkerige email kreeg. Het bedrag dat afging van mijn rekening stond ook op een andere firma. Na telefoon was alles uitgeklaard en supersnel geleverd,

Zeer slecht, niet geleverd product.

Ik bestel VOOR 17:00, en dan is hun bewering dat het de dag erna geleverd gaat worden. Maar jammer dus niet de dag erna, ook niet de volgende dag. POST.NL staat voor mijn deur, maar bezorgt wel bij de buren, maar daarna krijg je een melding U kunt het gaan afhalen bij het afhaalpunt, en dat terwijl er verzendkosten zijn betaald. LEDGloeilamp is voor de bezorging verantwoordelijk, ik heb bij hun gekocht. Vind dit een HEEL slechte zaak. Ik zou zeker GEEN zaken meer willen doen met POST.NL.

Duidelijke website en snelle service

De website is erg duidelijk en je hebt snel gevonden waar je naar op zoek bent. De levering verliep ook prima en zoals van tevoren aangegeven.

Een prettige ervaring

Na bestelling bleek men niet voldoende op voorraad te hebben. Ik werd vervolgens gebeld met de vraag of ik wilde wachten op de backorder of dat men kon crediteren. Zeer net en vlot kortgesloten en afgehandeld en direct mijn credit teruggestort gekregen. Dank hiervoor

Een prettige ervaring

Iets misgegaan met de zending. Maar perfect opgepakt door de klantenservice waardoor ik de volgende dag weer de juiste delen kon ontvangen

Goede service, snelle levering

Ik ben erg blij met dit bedrijf. Goede service, snelle verzending.

Mooie producten voor een aangename prijs.

Duidelijke website met qualitatief mooie producten tegen een aangename prijs en super snel geleverd. Wat wil een mens nog meer... ;-) Absoluut een webwinkel die aan te raden is!

Prima service en snelle levering

Mooie lampjes met kleine stekkertjes. met name voor montage in de bodemplaat van bovenkastjes.

Prachtige onder-/inbouwverlichting

De door mij bij LEDgloeilamp.nl gekochte keukenverlichting dient als vervanging voor de al 22 jaar oude halogeenverlichting. Deze is ingebouwd in de bodemplank van mijn keukenkastjes. Door de halogeenverlichting werd die plank behoorlijk heet, waardoor ook de kastruimte onwenselijk warm werd. Doordat de ledverlichting niet of nauwelijks warmte afgeeft is dit probleem verholpen! Bovendien ben ik af van het steeds weer vervangen van de 10W halogeen steeklampjes Het inbouwen leverde totaal geen probleem op: ik kon de bestaande uitsparingen in de keukenkastjes gebruiken. Kortom: een succes!!!

Heel goed product

Heel goed product. Past perfect, gemakkelijk de lampen te vervangen wanneer nodig is. Zeer goede en vlotte service van ledgloeilamp en ze doen wat ze zeggen.