Makkelijk bestellen en snel ontvangen

s'middags besteld en de volgende dag in huis en even later gemonteerd.

Niets is wat het lijkt...

philips ledlampen besteld (GU10 5 W = 50 W), en vervolgens krijg ik 3.8 Watt lampen toegestuurd van LEDGLOEILAMP en deze lampen geven minder licht dan de andere 2 (5 Watt) ledlampen welke op dezelfde dimmer zitten. Jammer van de toch prijzige online bestelling en voor mij een slechte ervaring.

Solide spots voor een hele nette prijs. Dat zie je wel anders

Prachtige grond spots aangeschaft. Bij het uitpakken zie je al dat het degelijke spots zijn, en ook nog is van fijne kwaliteit! Verlengkabels er bij gedaan om door de gehele tuin te komen. Wel 2 sets moeten aanschaffen omdat ze geen splitter verkopen(zat op 11 spots) maar is prima te doen met een klik aan klik uit systeem. Lampen worden verkocht als accent spot voor met 50 lumen en 1 watt. Persoonlijk denk ik dat ze 100 lumen zijn gezien de felheid die het uitstraalt maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Mede omdat 1 watt vaak verkocht word met 100 lumen en geen 50. Tot slot super tevreden om de spots geven een mooie sfeer!

Heel correct wat je koop krijg je dik in orde

Dik in orde

Vandaag besteld...eergisteren gekregen

Dit zal Je niet geloven maar het zijn JUIST dezelfde als die ik in de badkamer heb... NOOIT GEDACHT en ZEER TEVTREDEN PLUG and PLAY Groentjes Frank uit België

schitterend

ik heb het gemonteerd in de camper, na vijf minuutjes zat het perfect op zijn plaats en doet zijn werk zoals ik het wilde, dit is de perfecte aankoop.

Alles helemaal in orde.

Lampjes besteld. Waren niet op voorraad en zouden in augustus geleverd worden. Half juli toch al ontvangen. Heel blij hier. Eenvoudig te installeren en werkt zoals het moet.

Perfect!!

Lampen zien er fatsoenlijk uit en werken goed. Verzending was vlot en netjes geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Voor de eerste keer besteld, zeer tevreden en tevens een snelle levering. Als ik wat nodig heb qua verlichting is dit voor mij het perfecte adres!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

veel keuze, schappelijke prijzen en vlotte levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

GOEDE COMMUNICATIE OP ALLE MANIEREN EN ER WORDT GELEVERD HETGEEN JE VRAAGT EN ZIET KAN TOTNU TOE GEEN SLECHTE COMENTAAR GEVEN

NIETS

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle afhandeling van de bestelling. Geleverd 2 à 3 dagen na de bestelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bij het testen / aansluiten van de keukenverlichting gingen de lampjes niet branden. Ik heb dit gemeld bij klantenservices. Hierop zeer snel, binnen een dag, reactie(s) gekregen wat er mogelijk verkeerd gegaan was. Waarschijnlijk heb ik als leek een foutieve handeling gepleegd waardoor de lampjes niet gingen branden. Na tips c.q. adviezen van de heer de Boer e.e.a. weer functioneel gekregen. Ik ben hem hier zéér dankbaar voor!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reageert vriendelijk en behulpzaam op vragen voorafgaand aan bestelling. Bestelling werd snel geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, mooie spotjes, goede klantenservice q

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Levering binnen 2 dagen top

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eerlijk bedrijf, en op tijd geleverd top

goede service, goed behandeld

Pluspunten

ze leveren wat ze beloven

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle verzending, goede kwaliteit, duidelijke omschrijving

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ondanks de corona drukte is het led keukenverlichting set netjes op tijd geleverd.

Geen, alles verliep soepel.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering. Ook snelle reactie op later verstuurde email.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik had 3 x een 1 watt led lamp besteld, kleine bestelling dus en één lamp was "dead on arrival". Geen probleem bij LEDGloeilamp.nl, direct nog een lamp nagestuurd, uitstekende service, dit bedrijf staat bij mijn favorieten!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte levering, ook op zaterdag. Duidelijke omschrijving product. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zo gauw niet te bedenken.