Perfect passend, en werkt uitstekend.

Bestellen op een zeer duidelijke side, leverbaar op zeer korte termijn. En ze denken mee, met goede tips en bijproducten, kortom zeer tevreden.

Snelle en correcte levering

Was oké

Goede kwaliteit voor goede prijs snel geleverd

Ruime keuze uit kwalitatief goed en ruim assortiment.

Stipte levering

Stipte levering, netjes verpakt. Zeer tevreden.

Mooi product met snelle levering

Mooie ledverlichting voor in de keuken besteld. Product snel en duidelijk op de webpagina te selecteren. Goede prijs en snelle levering.

Snel geleverd en product is van goede kwaliteit

Klantvriendelijke website.

Product laat geleverd op de verkeerde wijze

Ik had ingevuld om het bij mij thuis te laten bezorgen. Uiteindelijk is het naar een DHL punt gegaan waarvoor ik twee keer met de veerpont moest om daar te komen. Jammer dit. Product heb ik dus nu pas in huis en moet het nog installeren.

Prima en snelle levering

Mijn order op 2e Paasdag besteld en een dag later op de mat, echt supersnel. Topbedrijf

Snel en juiste spullen

Lampen nog niet verwerkt, maar alles zag er goed uit. Snelle verzending en de juiste spullen.

Pracht product, supersnelle levering

Ik vind het een mooi product met een strak design. De levering is supersnel gegaan op het juiste adres en de afgesproken tijd

Vlotte levering en product voldoet geheel aan verwachting

Mooie kwaliteit, goed verpakt en binnen 24 uur geleverd.

Snel geleverd en goede spullen.

Led spotjes besteld voor in de vitrinekast. Supersnel geleverd en mooi materiaal. Duidelijke uitleg. Helemaal top.

Keurig geholpen snel geleverd Geen woorden voor top :)

De ;leddimmer met behuizing werkt goed en goed te monteren

Ik heb de leddimmer besteld, duurde even maar toen het binnen was heb ik het zonder problemen kunnen monteren het het werkt goed.

Door prima ervaring blij met LEDGloeilamp.nl

Voor onze SMEG wasemkap zocht ik al een tijdje naar de juiste led spots ter vervanging van de halogeen spots die oud waren en stuk gingen. Bij het schoon maken gingen die glazen rondjes na elkaar stuk. 4 RVS led spots 2,5W 12V met 1 driver 12V besteld, mooie kwaliteit en goed mogelijk zelf te vervangen. Resultaat heel mooi met weinig stroomverbruik. Wij zijn helemaal tevreden.

Snelle levering goed product

De spotjes waren snel geleverd en precies zoals omschreven

slecht

ordernummer 97/100037121 ik heb je meer dan 4 keer mail gestuurd maar geen reactie. jullie hebben mijn bestelling niet op voorraad dus graag het bedrag terug storten met vriendelijk groeten

Goede overzichtelijke site en snel geleverd.

Snelle, nette service en goed product

Na het plaatsen van de bestelling werd ik netjes over de voortgang op de hoogte gehouden. Product kwam op het afgesproken moment binnen. Alles zat netjes stevig ingepakt. Helaas bleek dat ik het verkeerde product besteld had dus moest ik het rerour proces opstarten. Dat ging eenvoudig via de site (link in de e-mail bij bestelling was makkelijker geweest). Product retour gestuurd en creditnota ontvangen. Al met al super tevreden mee en zou hier zo weer wat bestellen.

Past prima

Goede service, snelle bezorging en goed beschreven bij het product wat het is. Alles past en zag er goed uit.

super eenvoudig

Met enig logisch nadenken Voeding Schemerschakelaar Spotjes gemonteerd en brandend gekregen

De eerste zending hadden wij een verkeerde kleur besteld, geen probleem met terug sturen en bij de volgende bestelling in de juiste kleur hadden wij twee verschillende uitvoeringen aangeklikt, ze hebben direct conta t met ons opgenomen of dit de bedoeling was en hebben alles gelijk gecorrigeerd, duidelijk een geval van erg meedenken met de klanten ze krijgen van ons een dikke 10.

Erg tevreden over het product en de verzending!

Alles klopte perfect! Omschrijving, bestelling en de levering. Product was goed verpakt en was exact zoals op de site vermeld. Al met al zeer tevreden!

Gewoon vlug geleverd wat ik had besteld

De bestelde g4 ledlampen (dimbaar) zijn de volgende dag geleverd. Alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen en het minimum bedrag voor je bestelling €10,00 bedraagt.