alles top, mooi materiaal

zeer vlotte levering, super materiaal

Snelle levering zoals beloofd. Netjes verzonden.

Snel uitstekend

Laat in de avond besteld, bestelling perfect te volgen. Donderdag besteld, zaterdag in huis. Prijs kwaliteit uitstekend.

Netjes geleverd en top service!

Bestellingen netjes geleverd. Door een fout in het product (niets ten nadele van LEDgloeilamp.nl) heb ik contact gehad met de klantenservice; alles is netjes opgelost en waarvoor ook dank.

Zeer snelle levering, perfect product

Precies de ladeverlichting waar ik naar op zoek was inclusief sensor en extreem snelle levering!

4 led lampjes besteld, een dag later binnen zonder problemen.

Topservice

Duidelijke website, snelle verzending.

Geen terug koppeling bij niet op voorraad

O.a. lampen besteld die volgens de website op voorraad waren. Deze waren dus niet op voorraad waardoor de hele bestelling niet meer komt. Moest hier zelf achteraan mailen (je kunt ze niet bellen) voordat de rest van de bestelling werd afgestuurd.

Prima ledverlichting voor een betaalbare prijs.

Levering was binnen 1 dag na bestelling. Zeer tevreden over de kwaliteit. Mooie warme lichtkleur. De volgende led bestelling gaat zeker bij jullie plaats vinden.

Super snel en perfect!!

Alles in één keer gekocht op hun advies. Om 18:00 uur besteld, volgende dag om 15:30 uur al geleverd. Alles klopt en doet het perfect.

Vlotte levering, eenvoudige plaatsing

Bestelling was heel vlot, de nodige info staat duidelijk aangegeven en de levering snel. De schakelaars zijn erg eenvoudig om een bestaande lichtschakelaar te vervangen, en ruim instelbaar met draaiknoppen. Heel goede prijs kwaliteit!

Het kan mis gaan met je bestelling, oorzaak de bezorgdienst, is netjes opgelost, mooie led verlichting, netjes en goed ingepakt, niet duur, tevreden !

Snelle levering alleen ik wilde een kwartier later mijn bestelling wijzigen maar dat komt dan niet door kreeg een paar dagen later daar bericht over dat dat dan langs elkaar heen gaat. Verder niet ontevreden

Het geleverde materialen zijn snel bezorgd

De spotjes en dimmer is een goed product had in 2016 ook al een aantal gekocht En veel plezier er mee

Voor mij een prima eerste ervaring met LEDGloeilamp!

De spotjes zien er mooi uit. Na wat onduidelijkheid over het aansluiten werd ik netjes terug gemaild en gebeld tot het allemaal duidelijk was. Dus prima service!

Mooi product makkelijk te instaleren

Ledspot met bewegingssensor gekocht met transformator. Supersnelle levering, waardoor wij niet langer meer in het donker zaten !!

Levering OK

Afgesproken levering was op woensdag -> op dinsdag geleverd (geen nut om een leveringsdag te kiezen !)

Top snelle service

Bezorgd volgens afspraak en goede produkten. Zou zeker nog eens bestellen

snelle goed service

snelle levering, goede terugkoppeling, goede prijs

Goede service en bereidwillig mee te denken

Bestelling gedaan, volgende dag binnen en na een terourzending alles netjes en vlot afgehandeld.

Eindelijk superplatte ledlampjes voor de koof in de keuken! Ik was wel vergeten dat zowel de transformator als het klik aan klik uit kastje in de koof moesten. Daar was eigenlijk geen ruimte voor. Deze heb ik gelukkig achter het rvs van de afzuigkap kunnen proppen, maar niet ideaal. Handig om rekening mee te houden! Superplattje ledlampjes zijn handig, maar vergeet dus niet de dikte van de transformator en het klik aan klik uit ontvangertje. De ledlampjes zijn overigens prima. Niet megafel zoals bij halogeen, maar genoeg licht voor de keuken.

Goede website, snelle levering, goede service

Geen reactie na verzoek

Bestelling gedaan, orderbevestiging en daarna niets meer vernomen. Heel erg vervelend dat ze geen telefoonnummer hebben, daar ze niet reageren op mails om je terug te bellen. Na 2 dagen mijn bestelling gehad, vandaar 2,5 ster. Met excuus voor de vertraging. Doordat je geen contact krijgt, heb je het gevoel dat je in de maling genomen bent. Ik koop er niet meer hierdoor.

zeer goed

Voor de tweede keer led inbouwspotjes voor onder de keukenkastjes gekocht. dag erop geleverd. Je krijgt wat je besteld. Ben er erg tevreden mee, net als de eerste keer. Inbouwmaten klopten precies. makkelijk in te bouwen. Had ze besteld ter vervanging van huidige inbouwspots, die halogeen waren, en begonnen uiteen te vallen. Top product.