Duidelijke site en snelle levering

Bij het selecteren van losse ledspotjes word ook automatisch de juiste vsa/driver geadviseerd die je nodig gaat hebben!

Prima product, snel geleverd

Na even zoeken naar wie het door mij gewenste product kon leveren vond ik LEDGloeilamp,nl. Toen ging het bestellen en leveren snel, is het product intussen geïnstalleerd en werkt het prima

Goede informatie en snelle levering

Vraag gesteld aan de medewerker wat de beste optie was voor onze situatie. We zijn goed geadviseerd en hebben ook besteld wat ons aangeraden is. Het werkt uitstekend

Product goed maar defect, klantenservice reageert niet meer

Deze set twee jaar geleden gekocht i.c.m. klikaanklikuit zender en ontvanger, en nu lijkt de dimbare driver defect te zijn. Heb dit uitgebreid aan de klantenservice gemaild met screenshots van multimeter. De kantenservice reageert (ook op herhalende mail) niet waardoor ik nu al twee weken zonder licht boven het keukenblad zit. Twee jaar gelden hadden ze nog een telefoonnummer, 030-320000 maar dat is nu afgesloten en kan het enkel per mail. En reageert men dus niet. Dat is juist het tegenovergetselde van klantenservice. Ik ben benieuwd of dit bericht uberhaupt toegestaan wordt hier, en zal het tevens op andere platforms delen.

Prima product

Snelle levering en mooi product .

Lampen vlot geleverd en prima kwaliteit

Voorraad website niet correct

Voorraad op de website niet up-to-date en heeft een keer een e-mail gestuurd dat er onderdeel later kwam. Gevraagd of ze de rest wel willen sturen maar geen reactie meer, diverse keren per e-mail contact te leggen maar reageert niet meer . Niet klantvriendelijk en voorlopig zeer ontevreden ben eigenlijk van plan om hier naartoe te rijden.

Vervelend dat u niet tevreden bent. Een van de producten uit uw bestelling was niet op voorraad en dit stond ook bij het product. Vandaar dat de levering dus langer duurt. Na uw verzoek hebben wij uw betaling direct retour gedaan.

Goed aanbod & snelle levering

Naar aanleiding van de goede productinformatie drie GU4 SMD leds gekocht, omdat reguliere G4 Leds van andere leveranciers niet pasten in de fitting van de afzuiger. Deze leds passen wel perfect: van 60W naar 6W met maar een kleine wijziging!

De verzending is prima

De verzending is prima maar het product laat te wensen over.

Super goede service

Per ongeluk aangevinkt dat we het kwamen ophalen......1 telefoontje en goed geregeld. De volgende dag in huis.

Super goede service

Veranda rand inbouw spotjes

Super ervaren!! Snel geleverd en super simpel kwa installatie. 1 watt en genoeg sfeer verlichting! Super bedankt

Bestellen gaat prima

Bestellen gaat prima, communicatie kan beter. Product op eigen kosten geretourneerd, echter na 10 dagen nog geen terugbetaling ontvangen. Staat duidelijk op de site dat terugbetaling doorgaans binnen een week plaats vind, maar duurt schijnbaar langer zonder tegenbericht. Eerste ervaring qua service verlening is erg matig. Uiteindelijk wel netjes opgelost, ze wisten niet van wie de retourzending was.

Helemaal top

Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product. Ook had ik een vraag gesteld en binnen een dag een duidelijk antwoord

Perfect passend, en werkt uitstekend.

Bestellen op een zeer duidelijke side, leverbaar op zeer korte termijn. En ze denken mee, met goede tips en bijproducten, kortom zeer tevreden.

Snelle en correcte levering

Was oké

Goede kwaliteit voor goede prijs snel geleverd

Ruime keuze uit kwalitatief goed en ruim assortiment.

Stipte levering

Stipte levering, netjes verpakt. Zeer tevreden.

Mooi product met snelle levering

Mooie ledverlichting voor in de keuken besteld. Product snel en duidelijk op de webpagina te selecteren. Goede prijs en snelle levering.

Snel geleverd en product is van goede kwaliteit

Klantvriendelijke website.

Product laat geleverd op de verkeerde wijze

Ik had ingevuld om het bij mij thuis te laten bezorgen. Uiteindelijk is het naar een DHL punt gegaan waarvoor ik twee keer met de veerpont moest om daar te komen. Jammer dit. Product heb ik dus nu pas in huis en moet het nog installeren.

Dank voor uw bestelling. Dat is heel vervelend inderdaad, helaas hebben wij daar weinig invloed op. DHL doet 1 bezorgpoging en daarna gaat het naar een DHL punt. Hoop op uw begrip.

Prima en snelle levering

Mijn order op 2e Paasdag besteld en een dag later op de mat, echt supersnel. Topbedrijf

Snel en juiste spullen

Lampen nog niet verwerkt, maar alles zag er goed uit. Snelle verzending en de juiste spullen.