super eenvoudig

Met enig logisch nadenken Voeding Schemerschakelaar Spotjes gemonteerd en brandend gekregen

De eerste zending hadden wij een verkeerde kleur besteld, geen probleem met terug sturen en bij de volgende bestelling in de juiste kleur hadden wij twee verschillende uitvoeringen aangeklikt, ze hebben direct conta t met ons opgenomen of dit de bedoeling was en hebben alles gelijk gecorrigeerd, duidelijk een geval van erg meedenken met de klanten ze krijgen van ons een dikke 10.

Erg tevreden over het product en de verzending!

Alles klopte perfect! Omschrijving, bestelling en de levering. Product was goed verpakt en was exact zoals op de site vermeld. Al met al zeer tevreden!

Gewoon vlug geleverd wat ik had besteld

De bestelde g4 ledlampen (dimbaar) zijn de volgende dag geleverd. Alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen en het minimum bedrag voor je bestelling €10,00 bedraagt.

Super snelle levering, super scherpe prijs

Nog nooit meegemaakt dat als ik iets 's avonds bestel, ik het ook de volgende dag al in huis heb. Top!

Vlotte correcte levering

Ondanks de corona-vertragingen, de bestelling vlot en correct ontvangen. Compleet en goed verpakt.

Prima advies, snelle levering, prima prijs

Mijn vraag werd de andere dag al adequaat beantwoord met daarbij een prima advies. Advies opgevolgd, geadviseerde spotjes besteld en weer een dag later al in huis. Installeren was fluitje van een cent. Helemaal content !

Snelle levering en goede service

Een set inbouwspots incl. (niet-dimbare) driver besteld. Na ontvangst en testen toch alsnog een dimbare driver besteld. Nieuwe drivers ook weer snel ontvangen en geld van andere snel terug gekregen. Alleen jammer dat retourzenden voor eigen rekening is.

Zeer mooi en degelijk product. Makkelijk besteld en de volgende dag al in huis. Makkelijk te installeren door de duidelijke omschrijving! Top product en winkel dus in 1 woord TOP!

Makkelijk te installeren.

De lampen zijn makkelijk te installeren. Zelfs voor een niet standaard maat van 55 mm. De lampen geven ook een goede hoeveelheid licht. Ook kwa kleur redelijk overeen met de halogeen lampen die ervoor in zaten.

Mooi, goed, goede beschrijving.

Mooi licht, zeer duidelijke montage beschrijving, zelfs kabelgootjes zitten erbij, werkt goed.

Goede website en snelle levering

Producten binnen 1 dag geleverd, duidelijke website. Advies ontbreekt wel op de website dat je er wel de juiste transformator en dimmer bij moet bestellen omdat het anders niet het juiste licht geeft.

Prima product

Deze trafo was supersnel bij mij thuis. Heb hem diezelfde middag geplaatst. Werkt perfect.

Snelle correcte afhandeling.

Product top, zoals beloofd

Prima lampjes, snelle levering

Snel geleverde LED-lampjes voor in inbouwspotjes. Passen goed, in tegenstelling tot eerder elders bestelde lampjes. Info op site volledig en juist. Nu nog even nieuwe trafo's bestellen, want degene die ik thuis heb hebben een te laag aanvangstwattage waardoor ze brommen.

Super snelle levering

Super snelle levering. En een heel mooi product. We hebben 5 lampjes afgenomen inc. de klik aan en uit schakelaar. Simpel te instaleren en werkt perfect

Snelle correcte levering

Goed verpakt en levering op de gevraagde dag!

Snelle goede levering

Binnen 24 uur het product in huis helemaal top

Snelle en nette levering en goed verpakt

Duidelijke website met goede omschrijving en is handig dat de extra benodigdheden er onder in keuze menu er onder worden voorgesteld

Uitstekend geholpen

Op zoek geweest naar vervanging van de huidige keukenkast spot verlichting. Uiteindelijk gevonden in deze webwinkel. Wat uiteindelijk mij zeer goed geholpen heeft zijn de vragen en professionele antwoorden onder de producten. Ook de snelle levering is zeker een voordeel.

Slechte handleiding

Slechte handleiding zodat ik kortsluiting had in het lampje zelf . Volgens de handleiding alles aansluiten behalve de aarding ....Doe dat en je hebt kortsluiting ....

Snel geleverd, past precies, iedereen blij

Ik zocht een vervangende spotjes, maar gezien de maat was dat niet gemakkelijk. Bij LEDGloeilamp de spotjes met de juiste maat en spanning gevonden, snel geleverd en binnen 15 minuten 8 spotjes vervangen!

Geweldige ledverlichting

Wij zochten nieuwe lampjes voor onder de keukenkastjes. Bij Led gloeilamp.nl precies gevonden wat we zochten. Strak design en mooi licht. Voor diegenen die twijfelen, niet doen. En mijn tip is, de 2 meter snoer per lampje is lang genoegen, we hebben de transformator op de kastjes gelegd en met dubbelzijdige tape vastgeplakt. Is beter dan De vorige constructie waar elke snoer verlengd moest worden en de transformator in het kastje zat.

Keurig snelle levering ook in corona tijd

Zonder veel poespas met gemak bestellen ledgloeilamp.nl

Snelle levering, goedkoop en prima product!

duk tevreden met alles!