Makelijk bestellen en snel geleverd

Top product en geleverd volgens afspraak

De producten doen het zoals beschreven. Led lampen branden mooi en installatie erg makkelijk. De levering was precies zoals vermeld tijdens de bestelling. Nu al 2 keer besteld en erg tevreden

Snelle levering en alles prima in orde bij aankomst.

Ik ben benieuwd hoe er met recensies word omgegaan

Mooie goed werkende bewegings ledspot

Spot in onze nieuwe garderobe kast. Reageert prima. Zodra we de schuifdeur open doen springt deze aan. Na 30 seconden automatisch weer uit. Geringe inbouw diepte nodig.

Correcte en snelle levering van het product.

Afrader

Ik probeer al een maand contact te krijgen maar er wordt niet gereageerd op contactaanvragen, mails, facebook chat,…

Snelle bezorgen, misleidende titel en slechte service

Recent een bestelling geplaatst voor "Stijlvolle RVS LED Spot met bewegingsmelder inbouw én opbouw 12V 2,3W" Echter blijkt het opbouw stuk hier niet bij te zitten, en moet je deze los bestellen (incl. wederom verzendkosten voor een opbouw stukje van € 1,95). Erg misleidend en na gebeld te hebben met de klantenservice nog meer teleurgesteld in dit bedrijf. De jongen stond erg onvriendelijk te woord en zei enkel "dit staat al 15 jaar op de site, dus ik ga hier niks aan veranderen". Op het gebied van klantgerichtheid valt er nog veel te leren.

Heb een aantal producten gekocht bij LED gloeilampen. Je kunt vragen stellen als je iets van het product niet begrijpt,wordt allervriendelijkst geholpen en ook duidelijk.Doen hun uiterste best om de klant zo goed mogelijk te helpen. De verzending was goed. Al met al uitstekende service.

Snel en perfect

Duidelijke website en snelle afhandeling.

Goed edoch niet goedkoop

Prima gegaan de verzendkosten zijn hoog tenzij je dan toch bij gaat bestellen. Daar hou ik niet van, de prijzen zijn niet concurrerend ok wat jammer.

Snelle levering en goede service

Nadat ik mijn bestelde pakketje ontving bleek er 1 ledspot te weinig geleverd. Na een telefoontje met de klantenservice was dit zonder gedoe geregeld. De volgende dag lag het ontbrekende ledspotje alsnog in de bus. Super service!

flut artikel miskoop

De bezorging was overigens netjes en snel

Top bedrijf!

Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering. kortom top service voor een goede prijs.

Mooi product zo bezorgd

10/10

Lekker vlot

Bestellen gaat altijd prima bij LEDGloeilamp.nl. Leveren ook, mits op voorraad. Verpakking is ook altijd netjes. Moet nog wel terug gebeld worden, na 14 dagen i.v.m. technisch vraagje. Dat valt dan wel weer tegen. Inmiddels heb ik het probleempje zelf opgelost.

Spots en transformator zijn van goede kwaliteit. Op tijd geleverd. Tijdens verzending goed op de hoogte gehouden via mail. Dik tevreden.

Solide materiaal, goed verpakt en heldere communicatie

1 van de bestelde producten liep vertraging op in levering, daar werd ik keurig over gebeld en verder verliep alles in de communicatie vlot via de mail. Ik heb wederom ledbuitenverlichting bij LEDgloeilampen besteld, omdat hun producten goed bevallen. De materialen zijn van een solide kwaliteit en de buitenverlichting (dit keer verlichtingssnoeren) staan prachtig!

snel en makkelijk

Goede en snelle service

Ik bel graag weer voor service

Plug & play

Na heel lang zoeken een LED trafo gevonden die paste in de ruimte die ik had. Was plug & play. Hopelijk is hij ook duurzaam, het is nog te vroeg om dat te beoordelen.

vertraagde levering door feestdagen drukte, services leverancier (goed)

de levering van mijn bestelling was langer onderweg dan verwacht en door de leverancier was belooft. Bestelling was wel aangemeld bij de pakketdienst, maar die verzuimde op tijd te bezorgen, vermoedelijk door de feestdagen drukte. Hierdoor was de levertijd op gelopen tot ruim 1 week. De informatie verstrekking vanuit de pakketdienst was ook zeer onduidelijk m.b.t. de bezorging. De leverancier heeft de zending direct aangemeld bij de pakketdienst, dus die is dit niet kwalijk te nemen. Omdat het erg onduidelijk was wat de status van de geplande aflevering door de pakketdienst was, heeft de leverancier uit coulance de artikelen nogmaals verzonden. Inmiddels zijn beide zendingen ontvangen. Kortom, goede service van de leverancier.

Ledlamp was bij aankomst defect, maar de ledgloeilamp heeft het perfect opgelost en snel een nieuwe verzonden. De spot werkt perfect nu.

goede producten

goede producten en betrouwbare levering, Producten voldoen aan de verwachtingen

Vervanging van de halogeen door led 4G was super eenvoudig. Prettig licht nu.