zeeer slecht

Geen bevestigingsmail ontvangen, op de klantenservice worden de vragen niet beantwoord (4 mails) ,het telefoonnr. op de home pagina vermeld om de klantendienst te bereiken is vals (niet in gebruik). Besteld op 25/05/23 op 31/05/23 nog niks ontvangen( vandaag besteld morgen thuis geleverd wat een goeie grap. Conclusie niks ontvangen en hoogst waarschijnlijk geld kwiijt maar de firma is langs geen kanten te bereiken kl.... zakken

Geen bevestiging van uw bestelling

4 dagen geleden besteld niks van info of antwoord op e-mail

Bedankt!

Het was snel binnen en het doet het goed. Ik ben er erg blij mee!

Snel geleverd wat ik verwacht

Duidelijke omschrijving op de site

prima kwaliteit en levering

Uitstekende hulp, prima kwaliteit en super snelle levering.

Schemerschakelaar goed ontvangen en doet wat ervan verwacht werd.

Net geen vijf sterren omdat ik de dag van bestelling niet meteen een bevestiging ontving van mijn bestelling . Daags nadien kwam dit alsnog in orde. De dag daarop werd de schemerschakelaar probleemloos geleverd . Dus best tevreden.

Snel en precies wat er nodig is

Het blijft zoeken naar past het, is het goed en waar moet ik zijn. LEDGloeilamp heeft een duidelijke omschrijving en een snelle levering. Licht in zoektijden ;)

Super webwinkel!

Hele mooie ondiepe inbouwspots. 11mm diep boren. (past gewoon in 19mm MDF met Eiken fineer. Zijn ideaal omdat je ze kunt schroeven of klemmen. Mooi eenvoudig afdek kapje erop Om half 8 in de avond besteld, de dag erop binnen.

Snelle levering en niet duur

Artikel besteld 's avonds om 18:00 volgende dag bezorgd. Goede service.

Goed geregeld en snelle levering

Heel en mooi afgeleverd na een dag!!

Ideale vervanger en snelle levering leddriver

Snelle en economische vervanging van een oude defecte 350mA stroomgestuurde leddriver.

Snelle levering, product conform specificaties

Snelle levering, scherpe prijs en een product met beschrijving. Geïnstalleerd en werkt volgens verwachting.

Snelle levering en super mooie onderdelen

Snelle levering en super mooie onderdelen. Goede kwaliteit

Snel en correct

Overzichtelijke website. Ruime keuze van producten aan concurrerende prijzen. Eenvoudige bestel wijze. En snelle en correcte levering.

goede site,snelle levering

goede site,mooie produkten en ook nog snel geleverd.Bovendien telefonisch gelijk bereikbaar TOP.

Gewoon

Ik heb de delen ontvangen , en de installatie voorschriften gelezen , maar daar had ik een paar vragen over , een e-mail gestuurd , maar nog geen antwoord gehad , hoe nu verder ? .

Gewoon

Super led set snel te monteren top[

Snelle levering prima product

Supetsnell levering, vriendelijk personeel

De aankoop was een beetje ongemakkelijk daar ik als niet zijnde klant niet direct een wederkerige email kreeg. Het bedrag dat afging van mijn rekening stond ook op een andere firma. Na telefoon was alles uitgeklaard en supersnel geleverd,

duidelijke site snelle levering goede kwaliteit

na wat zoeken op de site uitgekomen. was duidelijk en makkelijk te bestellen. hoewel er duidelijk kerstdrukte is qua leveringen, toch netjes zoals belooft binnen 1 dag geleverd! alles compleet en zoals omschreven.

duidelijke site snelle levering goede kwaliteit

Zeer slecht, niet geleverd product.

Ik bestel VOOR 17:00, en dan is hun bewering dat het de dag erna geleverd gaat worden. Maar jammer dus niet de dag erna, ook niet de volgende dag. POST.NL staat voor mijn deur, maar bezorgt wel bij de buren, maar daarna krijg je een melding U kunt het gaan afhalen bij het afhaalpunt, en dat terwijl er verzendkosten zijn betaald. LEDGloeilamp is voor de bezorging verantwoordelijk, ik heb bij hun gekocht. Vind dit een HEEL slechte zaak. Ik zou zeker GEEN zaken meer willen doen met POST.NL.

Duidelijke website en snelle service

De website is erg duidelijk en je hebt snel gevonden waar je naar op zoek bent. De levering verliep ook prima en zoals van tevoren aangegeven.

Een prettige ervaring

Na bestelling bleek men niet voldoende op voorraad te hebben. Ik werd vervolgens gebeld met de vraag of ik wilde wachten op de backorder of dat men kon crediteren. Zeer net en vlot kortgesloten en afgehandeld en direct mijn credit teruggestort gekregen. Dank hiervoor