Een prettige ervaring

Na bestelling bleek men niet voldoende op voorraad te hebben. Ik werd vervolgens gebeld met de vraag of ik wilde wachten op de backorder of dat men kon crediteren. Zeer net en vlot kortgesloten en afgehandeld en direct mijn credit teruggestort gekregen. Dank hiervoor

Een prettige ervaring

Iets misgegaan met de zending. Maar perfect opgepakt door de klantenservice waardoor ik de volgende dag weer de juiste delen kon ontvangen

Goede service, snelle levering

Ik ben erg blij met dit bedrijf. Goede service, snelle verzending.

Mooie producten voor een aangename prijs.

Duidelijke website met qualitatief mooie producten tegen een aangename prijs en super snel geleverd. Wat wil een mens nog meer... ;-) Absoluut een webwinkel die aan te raden is!

Prima service en snelle levering

Mooie lampjes met kleine stekkertjes. met name voor montage in de bodemplaat van bovenkastjes.

Prachtige onder-/inbouwverlichting

De door mij bij LEDgloeilamp.nl gekochte keukenverlichting dient als vervanging voor de al 22 jaar oude halogeenverlichting. Deze is ingebouwd in de bodemplank van mijn keukenkastjes. Door de halogeenverlichting werd die plank behoorlijk heet, waardoor ook de kastruimte onwenselijk warm werd. Doordat de ledverlichting niet of nauwelijks warmte afgeeft is dit probleem verholpen! Bovendien ben ik af van het steeds weer vervangen van de 10W halogeen steeklampjes Het inbouwen leverde totaal geen probleem op: ik kon de bestaande uitsparingen in de keukenkastjes gebruiken. Kortom: een succes!!!

Heel goed product

Heel goed product. Past perfect, gemakkelijk de lampen te vervangen wanneer nodig is. Zeer goede en vlotte service van ledgloeilamp en ze doen wat ze zeggen.

Lever tijd en kwaliteit zijn geweldig, goede installatie beschrijving en goed in gepakt geleverd. Top.

Goed en betrouwbaar

Bestelling van 5 armatuur spotjes waarvan 1 armatuur stuk was. Na een mailtje netjes de armatuur nagestuurd. Ik dit een een heel goede service.

Goed en snel geregeld

lampen en trafo besteld, verkeerde artikel, maar snel retour en juiste artikel binnen een dag

Makelijk bestellen en snel geleverd

Top product en geleverd volgens afspraak

De producten doen het zoals beschreven. Led lampen branden mooi en installatie erg makkelijk. De levering was precies zoals vermeld tijdens de bestelling. Nu al 2 keer besteld en erg tevreden

Snelle levering en alles prima in orde bij aankomst.

Ik ben benieuwd hoe er met recensies word omgegaan

Mooie goed werkende bewegings ledspot

Spot in onze nieuwe garderobe kast. Reageert prima. Zodra we de schuifdeur open doen springt deze aan. Na 30 seconden automatisch weer uit. Geringe inbouw diepte nodig.

Correcte en snelle levering van het product.

Afrader

Ik probeer al een maand contact te krijgen maar er wordt niet gereageerd op contactaanvragen, mails, facebook chat,…

Snelle bezorgen, misleidende titel en slechte service

Recent een bestelling geplaatst voor "Stijlvolle RVS LED Spot met bewegingsmelder inbouw én opbouw 12V 2,3W" Echter blijkt het opbouw stuk hier niet bij te zitten, en moet je deze los bestellen (incl. wederom verzendkosten voor een opbouw stukje van € 1,95). Erg misleidend en na gebeld te hebben met de klantenservice nog meer teleurgesteld in dit bedrijf. De jongen stond erg onvriendelijk te woord en zei enkel "dit staat al 15 jaar op de site, dus ik ga hier niks aan veranderen". Op het gebied van klantgerichtheid valt er nog veel te leren.

Heb een aantal producten gekocht bij LED gloeilampen. Je kunt vragen stellen als je iets van het product niet begrijpt,wordt allervriendelijkst geholpen en ook duidelijk.Doen hun uiterste best om de klant zo goed mogelijk te helpen. De verzending was goed. Al met al uitstekende service.

Snel en perfect

Duidelijke website en snelle afhandeling.

Goed edoch niet goedkoop

Prima gegaan de verzendkosten zijn hoog tenzij je dan toch bij gaat bestellen. Daar hou ik niet van, de prijzen zijn niet concurrerend ok wat jammer.

Snelle levering en goede service

Nadat ik mijn bestelde pakketje ontving bleek er 1 ledspot te weinig geleverd. Na een telefoontje met de klantenservice was dit zonder gedoe geregeld. De volgende dag lag het ontbrekende ledspotje alsnog in de bus. Super service!